Kiekko-Espoon liigakokoonpano kaudella 2024–2025

  • 267 957
  • 1 630

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Itse toivoisin joukkueeseen Antti Pihlströmiä. On edelleen aivan uskomattomassa kunnossa ja pelaaminen näyttää siltä kuin olisi 25 vuotias. Nopea, hirveä työmoraali ja myös offensiivista potentiaalia on. Teki viime kaudella 25 pistettä ja toisi asenteensa kanssa kyllä niin loistavan roolimallin nuoremmille pelaajille sekä vaatimustasoa arkeen. Alempana yksi videoklippi playoffspelistä HIFK-Pelicans viime kaudelta, jonka olin katsomassa. HIFK oli aivan unessa, mutta Pihlström herätti koko hallin ja joukkueen tällä vaihdolla. Pihlström vetää siis jokaikisen vaihdon tällä asenteella, vaikka varsinaisesti tarvetta ei runkopelaajille olekaan niin tämä on sellainen pelaaja jonka silti ottaisin joukkueeseen. Pystyy myös stunttaamaan sentterinä ja pakkinakin tarvittaessa. Ei varmasti olisi kallis.







Ura jatkumassa. Kyllähän varmaan tohon hyökkäykseen Pihlström mahtuisi Quennevillen kanssa. Hyökkäyksessä kivasti olisi eri roolin pelaajia ja ketjuja voisi pyöritellä moneen suuntaan. Mitään maltaita en kyllä hänestä maksaisi.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo




Ura jatkumassa. Kyllähän varmaan tohon hyökkäykseen Pihlström mahtuisi Quennevillen kanssa. Hyökkäyksessä kivasti olisi eri roolin pelaajia ja ketjuja voisi pyöritellä moneen suuntaan. Mitään maltaita en kyllä hänestä maksaisi.


Mä näen tuon Philströmin iän vaan uhkana Ballon jakamasta videosta huolimatta. Vaikee sanoa onko ens kaudella hänellä ja vaikka Piipposella kauheesti eroa pelillisesti. Toki aika vähän on liigaa ja sitä vähemmän on Philströmiä tullu seurattua.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pihlström oli viime kaudella vielä niin hyvä HIFK:sä, etten olisi tason laskusta kauhean huolestunut kun ensi kauden tavoitteena ei kuitenkaan ole vielä mestaruus. Jos hinta osuu kohdilleen niin 1+1 sopparia vaan kehiin.

Edit. eikös Pihlström pelannut Jypissä Ahon alaisuudessakin jossain vaiheessa?
 

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
+Pihlström on niin Jykän näköinen pelaaja kuin vain voi olla. Ihan hävyttömässä kondiksessakin vielä.

Kuitenkin prioriteettilistalla nyt pitäisi ensimmäisenä löytää Quennevillen lisäksi yksi pelaaja kärkiketjuihin. En mä siihen rooliin lähtökohtaisesti Pihlströmiä hankkisi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kuitenkin prioriteettilistalla nyt pitäisi ensimmäisenä löytää Quennevillen lisäksi yksi pelaaja kärkiketjuihin
Mikähän muuten maksaa, koska Quenneville on kerrottu kait useammassakin lähteessä aivan 100% varmana, mutta ei vain julkaisua kuulu..

Ja jokohan voidaan todeta, että Kärki oli sitten ankka? Aika ohkainen sinällään se huhu olikin, mutta olisipa vain ollut äärimmäisen mielenkiintoista nähdä mies Espoossa
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mikähän muuten maksaa, koska Quenneville on kerrottu kait useammassakin lähteessä aivan 100% varmana, mutta ei vain julkaisua kuulu..

Ja jokohan voidaan todeta, että Kärki oli sitten ankka? Aika ohkainen sinällään se huhu olikin, mutta olisipa vain ollut äärimmäisen mielenkiintoista nähdä mies Espoossa
Heitän hatusta, mutta voisiko olla että veroteknisistä syistä pohjoisamerikkalaisten pelaajien sopimukset kannattaa laittaa voimaan/julkaista mahdollisimman lähellä kauden alkua.
 

Cold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Lisäksi voihan nyt julkaista sopimuksen, joka astuisi voimaan vasta myöhemmin, jos siitä olisi kiinni, mutta kuten yllä mainittiin, maassaolopäivät ratkaisevat.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Mikähän muuten maksaa, koska Quenneville on kerrottu kait useammassakin lähteessä aivan 100% varmana, mutta ei vain julkaisua kuulu.
Itse veikkaisin että panttaavat vähän pidempään, jos virkistäisi vielä enemmän elokuussa kausarimyyntiä. Tosin voi olla jotain taloudellista kikkailua.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Pihlström pitäisi passata. Nostalgia taas aivan liian isossa roolissa tässä.

Nuoria äijiä sisään.
Pihlström ollut omia suosikkeja aina siitä asti kun Bluesin A-junnuissa pelasi ja olin erittäin pettynyt kun lähti Saipaan koska Espoossa näytönpaikka oli muistaakseni melko olematon. Mutta nyt ehkä passaisin ihan vaan sen takia, että se nuoren sukupolven "uusi Pihlström" saisi rehellisen näytönpaikan liigaringissä, eikä jäisi lukuisten kokeneiden duunareiden takia liian pieneen rooliin.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Mutta nyt ehkä passaisin ihan vaan sen takia, että se nuoren sukupolven "uusi Pihlström" saisi rehellisen näytönpaikan liigaringissä, eikä jäisi lukuisten kokeneiden duunareiden takia liian pieneen rooliin.
Onko meillä rosterissa Pihlströmin kaltaisia sähköjäniksiä? Itse olen Pihlströmin hankinnan kannalla, mutta jos meillä on jo saman tyypin pelaaja niin ei sitten tietenkään ole järkeä käyttää budjettia kahteen samankaltaiseen alempien ketjujen pelaajan.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Onko meillä rosterissa Pihlströmin kaltaisia sähköjäniksiä? Itse olen Pihlströmin hankinnan kannalla, mutta jos meillä on jo saman tyypin pelaaja niin ei sitten tietenkään ole järkeä käyttää budjettia kahteen samankaltaiseen alempien ketjujen pelaajan.
En tuossa tarkoitanut pelityyliltään samanlaista pelaajaa, vaan nuorta potentiaalista peluria jolle toivoisi aidon näytönpaikan liigaringissä. Ainakin oma fiilis on että joukkueesta löytyy paljon jo duunariosastoa (ja ylipäätään about 6 kentällistä hyökkääjiä), niin onko järkevää budjettia käyttää yhteen lisää vai hakea kärkiosaamista tai antaa junnulle mahdollisuus.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Itelle kun on tuo Flyers oma jengi änärin puolella, niin olis kyllä ollut kiva katella Heikki Ruohosen otteita ensi kaudella liigassa. Ehkä sit joskus juurikin mainitsemani Flyersin riveissä rapakon takana
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itelle kun on tuo Flyers oma jengi änärin puolella, niin olis kyllä ollut kiva katella Heikki Ruohosen otteita ensi kaudella liigassa. Ehkä sit joskus juurikin mainitsemani Flyersin riveissä rapakon takana
Ruohonen käsittääkseni lähtee yliopistopolulle Harvardiin, minkä vuoksi ei Mestiksessäkään viime kaudella debytoinut
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Ruohonen käsittääkseni lähtee yliopistopolulle Harvardiin, minkä vuoksi ei Mestiksessäkään viime kaudella debytoinut
Ei vielä Harvardiin ens kaudella mutta rapakon taakse Joona Väisäsen seurakaveriksi Duduque fighting Saintsin riveihin ja sarjana Ushl. Harvard sopparin takia ei saa pelata ammattilaisena ennen sitä
 

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Takaveräjälle tehtäisiin sopimus pitäisi se max olla yhden ottelun diili markkinointimielessä jossain arkipelissä mainostusten kera. Tuskin toisi ketään satunnaiskannattajia enempää katsomoon, mutta olisi varmaan hieno hetki niille faneille jotka ovat seuranneet tiiviisti touhua Suomisarjasta asti. Mä sanoisin silti ei nimenomaan, koska se ei olisi edes markkinointimielessä toimiva luultavasti.
Mielipideasia. Faktat tätä eivät taida tukea.
Kai nyt jokainen Mestiksessä pelaava janari voisi jollain tasolla sätkiä Liigan mukana jos fysiikka ja kunto olisivat hyvällä tasolla, mutta miksi yksi pelaaja vielä lisää pitäisi tuoda syömään omien junioreiden viimeisetkin oljenkorret peliajasta Liigasta. Jos pitää tuoda kokemusta vielä lisää nippuun niin miksi ei sitten tuotaisi jotain Pihlströmiä tai vastaavaa joka osaisi oikeasti myös pelatakin lätkää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös