Kivenlahden K-Market vanhalla ostarilla. Siellä on kauppiaalla myynnissä lippiksiä, huiveja ja pipoja! Sieltä voi bongata jos ei saldo tyhjä.Saako mistään muuten enää näin mattimyöhäisenä ostettua fanikamaa - tajusin nyt vasta et lähipiiri tarvitsee K-E -pipoja joululahjaksi!
Sportti Thurmannin liikkeessä matinkylän Ilmatar areenalla on ollut Kiekko-Espoo lippiksiä yms myynnissä, en kyllä tiedä onko hyllyssä tällä hetkellä vai onko viime erä käynyt jo kaupaksi.Saako mistään muuten enää näin mattimyöhäisenä ostettua fanikamaa - tajusin nyt vasta et lähipiiri tarvitsee K-E -pipoja joululahjaksi!
Saitko jostain hankittua? Oliko tarinalle onnellinen loppu?Saako mistään muuten enää näin mattimyöhäisenä ostettua fanikamaa - tajusin nyt vasta et lähipiiri tarvitsee K-E -pipoja joululahjaksi!
Tätä manasin itsekin siellä käydessäni vikassa pelissä ennen joulutaukoa.Tästä yo. keskustelusta tuli kyllä mieleen, että ihme ettei fanikaupasta löydu lahjakortteja. Ainakaan haukusanoilla.
Tuli muuten mieleen, onko K-Espoolla kiekkoja myynnissä? En ole ainakaan itse shopissa nähnyt.Muutenkin olisi kiva jos olisi myynnissä tarroja, pehmokiekkoja ja laastareita tms kespoo logolla
En ainakaan oo huomannu et ois ollu enää metrolla sitten MestiksenTuli muuten mieleen, onko K-Espoolla kiekkoja myynnissä? En ole ainakaan itse shopissa nähnyt.
Tuli muuten mieleen, onko K-Espoolla kiekkoja myynnissä? En ole ainakaan itse shopissa nähnyt.
Joo. Tämä oli hauska. Liiga: ”meillä on toimisto täynnä suojatyöpaikkalaisua, joten kiekkobudjetti on tiukalla”.Ryövää älykiekko, saat vaihdossa tilalle fanikiekon