Kyllä mun mielestä tän illan voitto käytännössä melkein varmisti jo pudotuspelit, mitä se yksi sivustokin antoi prossia. Toki jos hävitään kaikki pelit niin sitten, mutta kun peli-ilme on ollut hyvä tauon jälkeen vaikka sinne mahtuu heikompia jaksoja mikä on maksanut pisteitä.
Kyllä mun mielestä pitäisi puhua ihan realistisesti kotiedun tavoittelusta ensimmäiselle kierrokselle. Tapparan kanssa ollaan tasapisteissä, joka on sijalla 8. HPK hengittää niskaan sijalla 10. Mutta ei toi 7 sijakaan täysin mahdoton ole. Jos voitetaan rästipeli ja keskenäisessä Ässät niin oltaisiin samoissa pisteissä. Sitä ylemmäksi ei kannata haaveilla. Mutta mä luulen, että lähdetää sijalta 8,9 tai 10 pleijareihin. Ja vastaan tulee Tappara tai HPK.
Mutta ei tässä kohtaa vielä liika kannata laskea, että miten noi pisteet menee. Kun voitetaan pelejä niin mahdollisuudet on paremmat. Ja kun otteluohjelmakin on aika suotuisa niin siihen uskotaan. Ja jos saadaan edes tämä kokoonpano jalkeille perjantaina niin kyllähän Mikkelistä 3 pojoa pitäisi tulla mukaan. Toivotaan nyt, että jengi tervehtyy ja lauantaina olisi jo enemmän ukkoja mukana.