Kiekko-Espoo 2020–2021

  • 285 458
  • 1 310

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tässä on kyse myös markkinoinnin onnistumisesta. Tällaisessa keississä itse suosisin alennusnäkökulmaa, eli posin kautta. Siis jotenkin näin (hinnat keksittyjä):

”Alkavalla kaudella lippu otteluun maksaa 30€, mutta ostaessasi sen verkkokaupan kautta saat sen hintaan 20€, eli 33% alennuksella!”
Juuri näin minäkin sen markkinoisin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Näytti Hirsokin osallistuvan joukkueen treeneihin (lähteenä McLeania koskeva video) ihan jäällä. En tiedä onko tämä nyt välttämättä hyvä asia, että urheilutoimenjohtaja on noin aktiivisessa roolissa joukkueen harjoituksissa, vaikka omaakin vankan kokemuksen lajista. Ehkä tekemistä riittäisi toimistollakin? Toki voi olla, että oli vain käymässä näissä yksittäisissä treeneissä kun kamerat olivat paikalla.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei kyllä luulisi ammattimaisuuden puutteesta kärsittävän tämän jengin treeneissä, sen verran monta kokenutta ukkoa pyörii mukana mentoroimassa (Lada, McLean, Hirso) + tietenkin valmennus. Varmasti hyödyttänyt paljon joukkueen yhteenhitsautumista varsinkin tässä tilanteessa kun yhteistä treeniaikaa on ollut suht vähän.

Mutta joo, toivottavasti Hirso malttaa ainakin kauden käynnistyttyä keskittyä muihinkin hommiin, tekemistä riittää varmasti kaukalon ulkopuolellakin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mutta joo, toivottavasti Hirso malttaa ainakin kauden käynnistyttyä keskittyä muihinkin hommiin, tekemistä riittää varmasti kaukalon ulkopuolellakin.
Varmasti riittää ja luulisi riittävän jo ennen kauden alkuakin, oikeastaan jopa enemmän silloin. Mutta asiassa on myös se puoli, että miten valmennus kokee tilanteen, kun heidän "pomo" on treeneissä mukana. Toki jos asia on sovittu näin, ja kaikki osapuolet hyväksyvät sen, niin mikäs siinä mutta ainakin itse kokisin tilanteen melko epämukavaksi. Hirson osaamista ja kokemusta en halua kyseenalaistaa, mutta mieluusti antaisin valmennukselle työrauhan treeneissä sekä peleissä ja Hirso voisi keskittyä hoitamaan asiat kuntoon toimistolla ja taustalla.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Eikös tämä kuitenkin periaatteessa kuulu siihen yhteisöllisyyteen mitä tässä on kysytty ja vaadittu? Itse näen asian sillä tavoin että Hirso haluaa aidosti olla osa perhettä ja käydä kysymässä kuulumisia ja antamassa neuvoja ja vinkkejä.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikös tämä kuitenkin periaatteessa kuulu siihen yhteisöllisyyteen mitä tässä on kysytty ja vaadittu? Itse näen asian sillä tavoin että Hirso haluaa aidosti olla osa perhettä ja käydä kysymässä kuulumisia ja antamassa neuvoja ja vinkkejä.

Mielestäni ei kuulu. Jäällä ollaan joukkueen kanssa. Ei sinne mennä kyselemään kuulumisia. Vinkkejä voidaan antaa reenien jälkeen.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eikös tämä kuitenkin periaatteessa kuulu siihen yhteisöllisyyteen mitä tässä on kysytty ja vaadittu? Itse näen asian sillä tavoin että Hirso haluaa aidosti olla osa perhettä ja käydä kysymässä kuulumisia ja antamassa neuvoja ja vinkkejä.
Itse en näe asiaa noin. Urheilutoimenjohtaja voi hoitaa yhteisöllisyyden niin, että tapaa valmentajia ja pelaajia säännöllisesti vaikka treenien jälkeen, ei niiden aikana. Lisäksi en koe, että pelaajien tai joukkueen keskuudessa yhteisöllisyydessä olisi melkeinpä koskaan ollut kauheasti ongelmia, edes Bluesin aikana. Ongelmat ovat olleet toimiston ja fanien sekä muiden sidosryhmien kuten yhteistyökumppaneiden ja juniorijoukkueiden välillä. Tässä Kiekko-Espoon toimistoväellä on edelleen se suurin työsarka. koska olemalla yhteisöllinen ulospäin mahdollistetaan tulovirtojen kasvaminen.

Joukkue oli varsinkin viime kaudella erittäin tiivis porukka ja uskon sen jatkuvan edelleen, tuossa en koe olevan kauheasti parannettavaa. Toki sitä hyvää henkeä pitää muistaa ylläpitää jatkuvasti.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Toki sitä hyvää henkeä pitää muistaa ylläpitää jatkuvasti.
Juuri tuota itse asiassa tarkoitinkin. Itse näen tämän pelkästään hyvänä asiana jos urheilutoimenjohtaja haluaa tuntea olevansa osa joukkuetta ja nostattaa tiimihenkeä.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Kokoonpano kauden avaukseen julkistettu mestiksen sivuilla. Huomiona, että Aleksi Järvinen kokoonpanossa vaikka sopimusta ei ole julkaistu.

Ollikainen - Niemelä - Rantaeskola
Villanen - Lahtinen - Lemberg
Järvinen - McLean - Oksanen
Kosunen - Leppänen - Takaveräjä
Kaila

Laatikainen - Autio
Hopponen - Alho
Kokkonen - Merikanto

Taponen
Lindroos


Edit: Järvisen sopimuskin sitten julkaistiin. Peukku tälle.
 
Viimeksi muokattu:

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kokoonpano kauden avaukseen julkistettu mestiksen sivuilla. Huomiona, että Aleksi Järvinen kokoonpanossa vaikka sopimusta ei ole julkaistu.

Ollikainen - Niemelä - Rantaeskola
Villanen - Lahtinen - Lemberg
Järvinen - McLean - Oksanen
Kosunen - Leppänen - Takaveräjä
Kaila

Laatikainen - Autio
Hopponen - Alho
Kokkonen - Merikanto

Taponen
Lindroos


Edit: Järvisen sopimuskin sitten julkaistiin. Peukku tälle.

Järvinen loistava vahvistus jo valmiiksi kovaan hyökkäykseen, kiva myös nähdä Kaila kokoonpanossa!
 

Tangens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan paikallista seuraani
Eikös tämä kuitenkin periaatteessa kuulu siihen yhteisöllisyyteen mitä tässä on kysytty ja vaadittu? Itse näen asian sillä tavoin että Hirso haluaa aidosti olla osa perhettä ja käydä kysymässä kuulumisia ja antamassa neuvoja ja vinkkejä.
Nyt muuten jos/kun olet ilmeisesti enemmän tai vähemmän Kiekko-Espoolla hommissa, niin voiko sinusta ajatella, että edustat tällä foorumilla ikään kuin seuran virallista näkökulmaa ja mielipidettä?

Jos kyllä, mietithän tarkasti mitä tänne kirjoitat ja että onko asiasi varmasti linjassa sen kanssa, mitä seura haluaa itsestään viestittää.

Jos taas ei, on mielestäni hieman outoa jos kovinkin vahvasti olet täällä osallistumassa fanien spekulaatioihin, kun voisit luultavasti myös olla vaikuttamassa asioihin organisaation sisältä käsin.

Noin muuten, niin onpa kiva saada tänään vihdoin kausi käyntiin!
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Nyt muuten jos/kun olet ilmeisesti enemmän tai vähemmän Kiekko-Espoolla hommissa, niin voiko sinusta ajatella, että edustat tällä foorumilla ikään kuin seuran virallista näkökulmaa ja mielipidettä?
Tämä mielipide ei ole keneenkään sidoksissa, tuli vain sinänsä mieleen aikaisempien fanikokemuksieni kohdalta. Viime ja toissakaudellakin kun Espoonlahdessa pelattiin niin silloin yhteisöllisyys oli yksi kivijalka.
 

Tangens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan paikallista seuraani
Tämä mielipide ei ole keneenkään sidoksissa, tuli vain sinänsä mieleen aikaisempien fanikokemuksieni kohdalta. Viime ja toissakaudellakin kun Espoonlahdessa pelattiin niin silloin yhteisöllisyys oli yksi kivijalka.
Juu. En niinkään viitannut nimenomaan tuohon mielipiteeseen, vaan lähinnä ennaltaehkäisevästi siltä varalta, ettet ollut itse tajunnut tuolta kannalta ajatella.

Hienoa toki, että olet halunnut lähteä mukaan seuratalkoisiin. Vapaaehtoispohjalta apukäsiä tuskin koskaan on liikaa.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Juu. En niinkään viitannut nimenomaan tuohon mielipiteeseen, vaan lähinnä ennaltaehkäisevästi siltä varalta, ettet ollut itse tajunnut tuolta kannalta ajatella.
Mielestäni tämä on hyvä tiedostaa. Täällä on muutamia nimimerkkejä, jotka ovat tai ovat olleet lähellä organisaatiota. Heillä linja on ollut aika hyvä. Valitettavasti tämä tietysti tarkoittaa sitä, että kommentointi täällä saattaa vähentyä.

Esimerkkinä nimimerkki ZOOM joka joskus viime vuosikymmenen alkupuolella taisi ihan suoraan täällä kirjoittaakin, että kommentointi jää vähemmälle, kun kontakti seuraan on niin suora. Valitettavasti ZOOMia ei ole näkynyt pitkään aikaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aika jyräys tämä avaus.

Eihän Tuton pitäisi ihan kehno jengi sentään olla? :D No tästä on kuitenkin hyvä jatkaa, mestist-peleissä mielestäni mukavaa kun otteluissa tapahtuu.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Erittäin hyvä alku. Vaikea vaan itse saada kiekkofiilistä päälle vallitsevan tilanteen vuoksi.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Suoritus oli äärimmäisen hyvä. Kyseessä oli kuitenkin vasta toinen ottelu tällä kaudella täysin uudella rungolla. Huomenna sitten "väsyneenä" levännyttä vastustajaa vastaan.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä selittääkin miksi Lasihytissä oli tänään hylly tyhjänä.
Kommentoin vielä nyt kun voin. Hyvää peliä tänään. Positiivista: Vain 1 jäähy. Taponen hyvä maalilla. Erik Autiolla hyvä laukaus ja tarkkuus. Negatiivista: Huomiseksi jää ainakin 23 tölkkiä. Pakko jatkaa vielä sunnuntaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös