Pakko kysyä, että montako peliä Pihlmanilta olet nähnyt? Mies on pääasiassa ollut koko syksyn erittäin tasainen suorittaja ja pelannut erittäin hyvin. Eihän siinä mitään, että sinä parin tilanteen perusteella sanot miehen olleen pimennossa. Sitä paitsi, kannattaa muistaa se että mies on voimahyökkääjä, jonka suurimmat avut eivät aina ole pisteiden teossa. Silti pisteitä on karttunut kovaa tahtia. Kuulostaa hieman katkeralta. No joo antaa olla, katsellaan kauden lopussa vieläkö on sama ääni kellossa ;)
En montaa, mutta silti olen sitä mieltä ettei Pihlman ole ollut niin hyvä kuin hän voisi olla. Ei todellakaan kesän suurin kaappaus. Katkera en ole Pihlmannista, vaikka olisi toki sopinut myös kärppärosteriin. Enemmän olen katkera teidän "kakkossentteri" Immosesta, joka olisi ollut erittäin tervetullut lisä meidän tällä hetkellä hieman vajaaseen sentterikalustoon.
Käyppäs kurkistamassa Karjala-turnausjoukkue veikkaukseni. Sieltä löytyy myös Pihlmanin nimi. Eli en todellakaan aliarvosta teidän #49:ää.
Ja se NHL-juna on jo asemalla odottelemassa ja lähtee kohta - ilman Aaltosta.
Toivottavasti näin kärppäfanin kannalta se juna lähtisisi just nyt. Omalla tasollaan ilman ruhjeita kikkaileva JM Aaltonen on nimittäin täyttä NHL-avainpelaajamateriaalia. Toisin kuin Tuomas Pihlman.
Itse asiassa Pihlman on entinen NHL-pelaaja ja siihen statukseen on Aaltosellakin vielä matkaa. Pelkkä Pihlmanin yliajaminen kertaalleen ei vielä riitä. Maalejakin olisi mukava tehdä.
15 ottelun NHL-pelaaja kolmen kauden aikana tehoin 1+1 ei ole minun silmissäni mikään NHL-mies. Jos ja kun Aaltonen lähtee rapakon taakse, niin hän kerää samat tilastot varmasti jo yhden NHL-kauden aikana. Siinä on se ero näiden pelimiesten välillä mitä yritin hakea.
Toki Aaltosen on helpompi lyödä itsensä läpi ST. Louisissa kuin Pihlmanin oli kivenkovassa Jerseyssä. Kysykää vaikka Jari Viuhkolalta.
Pihlman on loistava pelimies, mutta omasta mielestäni kesän kovin kaappaus on eittämättä Jokerien Ville Leino.