Ketterän runkosarjaottelut 2018–2019

  • 101 085
  • 751

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Kylläpäs Imatran poikia ja tyttöjä tuntuu harmittavan eilinen tappio. Onkohan juomavedessä jotain vai normi viikonloppu kun ahdistaa noin paljon.
Ps. Kivasti näytti tulevan turpaan peliitoilta.
Lohduttaa hieman kun katselee sarjataulukkoa.

Tässähän odottaa jo kovasti että olisi lauantai. (hymiö)
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Ensi lauantaina on kyllä kaikki mahdollista. Niin sanotusti pommi on viritetty:).

Toivottavasti Iisalmesta haetaan se tilastovoitto ja jatketaan Rovaniemellä & Kokkolassa samalla radalla.

Pakko toivoa ja uskoa, että Kokkolaan osuu tuomareillekin parempi iltapuhde.
 
Viimeksi muokattu:

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Hiukan eri mieltä siitä kuka siellä paskoi housuunsa eilen. Herpan pelaajien sijaan vastuun vierittäisin kyllä tuomarien niskaan. Olihan tuo tuomareilta sellaista sekoilua, että Mr. Ahola saisi pitää pienen kehityskeskustelun pelin päätuomarikaksikon kanssa, varsinkin kun muistelee miten hiilenä herra itse oli aikanaan Kajaanissa, kymmenisen vuotta sitten. Ainoastaan Kaarlehdon ulosajolle annan niin sanotusti puhtaat paperit. Kaiken tämän keskellä Herpa sai vain kaksi yv-maalia. Jopa lopun tyhjä maali meinattiin tyriä.
 
Viimeksi muokattu:

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Hiukan eri mieltä siitä kuka siellä paskoi housuunsa eilen. Herpan pelaajien sijaan vastuun vierittäisin kyllä tuomarien niskaan. Olihan tuo tuomareilta sellaista sekoilua, että Mr. Ahola saisi pitää pienen kehityskeskustelun pelin päätuomarikaksikon kanssa, varsinkin kun muistelee miten hiilenä herra itse oli aikanaan Kajaanissa, kymmenisen vuotta sitten. Ainoastaan Kaarlehdon ulosajolle annan niin sanotusti puhtaat paperit. Kaiken tämän keskellä Herpa sai vain kaksi yv-maalia. Jopa lopun tyhjä maali meinattiin tyriä.

Ilmeisen vihkoon on tuomarit vetänyt, sen on kaikki pelin nähneet kertonut mutta ilmeisen vihkoon on menny jollakin palstalaisellakin kun tätä ketjua lukee.

Kamraati Vuohtoniemi puhalsi kyllä aivan hyvän pelin Vantaalla, se on vissiin ollut melko lempilapsi tuolla Imatralla.
 
Täällä huomaa että kommentoidaan kun tilanne on nähty vain ja ainoastaan pikkupäissään paikanpäällä ilman minkäänlaista uusintaa tilanteesta. Markkulalla kävi melkoinen tuuri kun kaatui tuossa tilanteessa, olisi muuten tullut taklaus selkään että rytisee ja pitkä huili olis ollut edessä. Ei toki omasta mielestäni ollut ison jäähyn arvoinen, mutta ei haittaa pätkääkään että tämä turhautunut vässykkä sai lähteä hyvissä ajoin suihkuun ennenkuin kukaan kuoli sinne kentälle. Homma lähti laukalle siinä vaiheessa kuin Tanhua lensi suihkuun. Sen mitä tästä tilanteesta näki niin 2min jäähy korkeasta mailasta olisi ollut oikea tuomio, mutta en tiedä sitten tapahtuiko tilanteen jälkeen vielä jotain mistä olisi ison jäähyn voinut puhaltaa. Tuomarit munasi itsensä noilla parilla virheellä aivan täysin, mutta onhan tähän touhuun mestiksessä jo pikkuhiljaa tottunut.

Nyt kyllä kiinnostaisi mitä kamaa tirehtööri on nappaillut kun olet tilanteen noin nähnyt. Suosittelen ainakin vähentämään aineen käyttöä kun noin paljon vaikuttaa näkökykyyn. Itse katsoin ottelun ihan selvinpäin ja isolta ruudulta vieläpä uusinnan ja hidastuksen kera. Tilannehan meni niin että molemmat pelaajat luistelevat vastakkaisista suunnista irtokiekon, huomatessaan kuka on tulossa tilanteessa vastaan Markkula paskantaa housuihin ja tekee halpamaisen liikkeen ja kaataa itsensä kun ei uskalla mennä tilanteeseen. En pysty mitenkään ymmärtämään miten kukaan voi tuollaista temppua hyväksyä. Se pelasti Markkulan kunnon pommilta tällä kertaa, mutta uskoisin Ketterän kaverien muistavan tuon viikon kuluttua kun kohtaavat seuraavan kerran. Mun mielestä yhdenkään Herpes fanin ei kannata kutsua ketään Ketterän pelaajaa vässykäksi kun koko teidän oma joukkue ihan vitun vellipöksyjä täynnä! Mä luulen että Mesikämmen taitaa olla yksi tämän sarjan kovimmista kavereista, joka ei taatusti ota taka-askelia kun homma menee kovaksi, joten hänen kutsuminen vässykäksi kertoo joko sinun kaman käytöstä ja tyhmyydestäsi. Onneksi nämä joukkueet kohtaavat vielä tällä kaudella ja mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu sen jälkeen sytytyslanka on sytytetty.
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Nyt kyllä kiinnostaisi mitä kamaa tirehtööri on nappaillut kun olet tilanteen noin nähnyt. Suosittelen ainakin vähentämään aineen käyttöä kun noin paljon vaikuttaa näkökykyyn. Itse katsoin ottelun ihan selvinpäin ja isolta ruudulta vieläpä uusinnan ja hidastuksen kera. Tilannehan meni niin että molemmat pelaajat luistelevat vastakkaisista suunnista irtokiekon, huomatessaan kuka on tulossa tilanteessa vastaan Markkula paskantaa housuihin ja tekee halpamaisen liikkeen ja kaataa itsensä kun ei uskalla mennä tilanteeseen. En pysty mitenkään ymmärtämään miten kukaan voi tuollaista temppua hyväksyä. Se pelasti Markkulan kunnon pommilta tällä kertaa, mutta uskoisin Ketterän kaverien muistavan tuon viikon kuluttua kun kohtaavat seuraavan kerran. Mun mielestä yhdenkään Herpes fanin ei kannata kutsua ketään Ketterän pelaajaa vässykäksi kun koko teidän oma joukkue ihan vitun vellipöksyjä täynnä! Mä luulen että Mesikämmen taitaa olla yksi tämän sarjan kovimmista kavereista, joka ei taatusti ota taka-askelia kun homma menee kovaksi, joten hänen kutsuminen vässykäksi kertoo joko sinun kaman käytöstä ja tyhmyydestäsi. Onneksi nämä joukkueet kohtaavat vielä tällä kaudella ja mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu sen jälkeen sytytyslanka on sytytetty.
Tuossa tilanteessa markkulalta lähti luistimet alta, mutta sen voi vääntää ja kääntää omassa mielessään ihan miten itse haluaa. Kyllähän sitä värilasien läpi katsoessa saa tilanteet näyttämään enemmän tai vähemmän siltä miltä tahtoo, puolin kuin toisin. En silti jaksa enkä kehtaa rueta jokaista ketterän pelaajaa haukkumaan sukeltavaksi mikkihiireksi aina kun joku menee kentällä nurin.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ilmeisen vihkoon on tuomarit vetänyt, sen on kaikki pelin nähneet kertonut mutta ilmeisen vihkoon on menny jollakin palstalaisellakin kun tätä ketjua lukee.

Kamraati Vuohtoniemi puhalsi kyllä aivan hyvän pelin Vantaalla, se on vissiin ollut melko lempilapsi tuolla Imatralla.
Kyllähän täällä ja tuolla alkaa vähän jokainen käymään lämpöisenä, kun nuo parit päätuomarit ja yks linjatuomari ovat ottaneet Imatralla aika helvetin isoo roolii.
Herrat ovat saaneet täällä senverran kuraa niskaan että kun astuvat Spa-Arenalle niin sininen muuttuu punaiseksi. Lopun voi jokainen arvailla kuinka siinä käy.
Onpa muuten jännää et Vantaalla Vuohtoniemi puhaltaa yleensä hyvän pelin. Esimerkki peli Imatralla kotijoukkue istui pytyssä jatkuvasti käytös kukkasia jakoi ihan riittävästi kun ei herraa saa arvostella no Ketterän seuraava peli Vantaalla Vuohtoniemi tuomitsi tosi hyvin. Itsekkin piti tarkastaa opk:sta oliko tosiaan kyseinen Herra.
 

X-Stiff

Jäsen
Nyt kyllä kiinnostaisi mitä kamaa tirehtööri on nappaillut kun olet tilanteen noin nähnyt. Suosittelen ainakin vähentämään aineen käyttöä kun noin paljon vaikuttaa näkökykyyn. Itse katsoin ottelun ihan selvinpäin ja isolta ruudulta vieläpä uusinnan ja hidastuksen kera. Tilannehan meni niin että molemmat pelaajat luistelevat vastakkaisista suunnista irtokiekon, huomatessaan kuka on tulossa tilanteessa vastaan Markkula paskantaa housuihin ja tekee halpamaisen liikkeen ja kaataa itsensä kun ei uskalla mennä tilanteeseen. En pysty mitenkään ymmärtämään miten kukaan voi tuollaista temppua hyväksyä. Se pelasti Markkulan kunnon pommilta tällä kertaa, mutta uskoisin Ketterän kaverien muistavan tuon viikon kuluttua kun kohtaavat seuraavan kerran. Mun mielestä yhdenkään Herpes fanin ei kannata kutsua ketään Ketterän pelaajaa vässykäksi kun koko teidän oma joukkue ihan vitun vellipöksyjä täynnä! Mä luulen että Mesikämmen taitaa olla yksi tämän sarjan kovimmista kavereista, joka ei taatusti ota taka-askelia kun homma menee kovaksi, joten hänen kutsuminen vässykäksi kertoo joko sinun kaman käytöstä ja tyhmyydestäsi. Onneksi nämä joukkueet kohtaavat vielä tällä kaudella ja mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu sen jälkeen sytytyslanka on sytytetty.
Vielä täältä yövuorosta kerran tähän aiheeseen palaan. Minusta ihan paikanpäältä nähtynä ja sielläkin videotaululta moneen otteeseen uusittuna tämä meni juuri niinkuin mustanaamio sen tässä kuvaa. Markkula näkee sinipaitaisen tulevan kohti, kakkaa housuun ja sukeltaa toisen jalkoihin. Täysin idioottimainen ja vaarallinen teko joka osoittaa sen ettei vastustajan terveyttä kunnioiteta pätkääkään. Ei kukaan kaadu noin ilman häirintää edes rusettiluistelussa. Tähän pitäisi mielestäni puuttua jälkikäteen sillä tuossa olisi voinut käydä todella pahasti. Täytyy lisätä vielä, että kyllä olin vesiselvä kun tämän pelin katsoin. Enkä vieläkään käsitä miksi tästä pitää tulla muiden osioon lässyttämään. Vatvokaa siellä omissa keskusteluissanne miten täällä Imatralla ollaan vässyköitä ja hermostutaan herkästi jne. Sitten vielä ilkeätte inissä jos siitä kuittaillaan. Ihme porukkaa. Hävetkää nilkit ja kestäkää siellä omissa karsinoissanne. Tämä olkoon osaltani nyt tässä.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Täytyy vielä sen verran palata tuohon Hermes peliin kun kaiken muun ohella jäi mainitsematta tuosta Ketterän alivoima pelaamisesta. Kavereille iso hatun nosto siitä pyyteettömästä työstä, etenkin pisti silmään tuo Kestilän joukkueelle pelaaminen. Tais painaa 5min putkeen ei suostunut tulemaan vaihtoon. Voisko sanoo et oli uhrautuvaa pelaamista joukkueelle.
 

Impiumpilampi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Sainpas viimein aikaiseksi kirjoitella tännekin foorumille.

Lauantaiseen peliin ja aikaisempaan kommentointiin on vaan pakko antaa omaa näkökulmaa asiasta Ketterä-lasien takaa. Olin paikanpäällä katsomassa ja eilisen katselin ko.tilanteita erittäin useaan kertaan telkkarin ruudulta. Mainittakoot että nämä kaikki selvinpäin, ettei tule epäilyksiä :).

1. Kaarlehdon ulosajo, ei sen kummempaa, noita ekan kakkosen aiheutuneita tilanteita on joka pelissä, nyt siitä saatiin kampituksesta jäähy ja lopputuloksena ulosajo.
2. Tanhuan ulosajo, vmp, kakkosella olisi pitänyt selvitä, tosin videolta ei näy kunnolla kuin se eka pieni poikkari kunnolla.
3. Konstan 2+10min, siis mit vit? Kohta ei saa varmaan enää edes taklata. Tuossa tilanteessa toki kaveri hieman horjahtaa omasta toimesta, mutta oikeesti? Toki kymppi tuli käytöksestä....
4. Konstan ulosajo, se joka väittää että Markkula kaatuu tarvitsee kyllä aika vahvasti uudet silmälasit. Markkula näkee jo pitkän matkan päähän että pommikone on tulossa vastaan ja yrittää väistää, koska tietää että sattuu jos jää alle. Lopputuloksena itkua ja Konstalle ulosajo. Asiaa tietysti puoltaa sekin että tuo maassa makailu on herralle tuttua puuhaa. Tuollaiset "miehet" saavat oksennuksen kyllä nousemaan kurkkuun.

Mutta, lauantaina sit revanssi Hermestä vastaan ja sieltä kun haetaan voitto kotiin ja pelin tiimellyksessä pari kunnon pusua Markkulalle, niin avot


Ps. Kiva ollut seurata Ketterän kannattajien aktiivista keskustelua, jatkakaa samaan malliin, koitan itse myös pyrkiä kertomaan omia mietteitä peleistä.

Pps. Kokkola on paska kaupunki :P

Edit. Tanhualle näköjään yhden pelin huili Mestis - Uutiset
 

caloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit , Hifk
Mistä te katsotte näitä tilanteita jlkiköteen. Itsekkin kiinnostuin, kun tuntuu olevan kova pösis päällä kyseisestä ottelusta. Laittakaa videoo.
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Eiköhän se ala olla aika itse kunkin kääntää katseita seuraavaan peliin. Tuomarit oli viime lauantaina paskoja, mutta jos siitä kokee oikeasti vääryyttä, aina voi reklamoida asiasta liittoon. Eri asia sitten auttaako se yhtään? Tiedän kyllä tapauksen, että kun molemmat joukkueet ovat pillipiipareista reklamoineet, on se johtanut ko. tuomarikaksikon "pelikieltoon", laji tosin oli eri. Itse kukin kärsii tuomareista vuorollaan, esim. on Hermeksellekin kyseenalaisin keinoin hankittu ulosajoja vuosien varrella, on se sitten ollut Mestis tai mikä muu sarja vaan.
 

X-Stiff

Jäsen
Sainpas viimein aikaiseksi kirjoitella tännekin foorumille.

Lauantaiseen peliin ja aikaisempaan kommentointiin on vaan pakko antaa omaa näkökulmaa asiasta Ketterä-lasien takaa. Olin paikanpäällä katsomassa ja eilisen katselin ko.tilanteita erittäin useaan kertaan telkkarin ruudulta. Mainittakoot että nämä kaikki selvinpäin, ettei tule epäilyksiä :).

1. Kaarlehdon ulosajo, ei sen kummempaa, noita ekan kakkosen aiheutuneita tilanteita on joka pelissä, nyt siitä saatiin kampituksesta jäähy ja lopputuloksena ulosajo.
2. Tanhuan ulosajo, vmp, kakkosella olisi pitänyt selvitä, tosin videolta ei näy kunnolla kuin se eka pieni poikkari kunnolla.
3. Konstan 2+10min, siis mit vit? Kohta ei saa varmaan enää edes taklata. Tuossa tilanteessa toki kaveri hieman horjahtaa omasta toimesta, mutta oikeesti? Toki kymppi tuli käytöksestä....
4. Konstan ulosajo, se joka väittää että Markkula kaatuu tarvitsee kyllä aika vahvasti uudet silmälasit. Markkula näkee jo pitkän matkan päähän että pommikone on tulossa vastaan ja yrittää väistää, koska tietää että sattuu jos jää alle. Lopputuloksena itkua ja Konstalle ulosajo. Asiaa tietysti puoltaa sekin että tuo maassa makailu on herralle tuttua puuhaa. Tuollaiset "miehet" saavat oksennuksen kyllä nousemaan kurkkuun.

Mutta, lauantaina sit revanssi Hermestä vastaan ja sieltä kun haetaan voitto kotiin ja pelin tiimellyksessä pari kunnon pusua Markkulalle, niin avot


Ps. Kiva ollut seurata Ketterän kannattajien aktiivista keskustelua, jatkakaa samaan malliin, koitan itse myös pyrkiä kertomaan omia mietteitä peleistä.

Pps. Kokkola on paska kaupunki :P

Edit. Tanhualle näköjään yhden pelin huili Mestis - Uutiset
Ensiluokkaisen lauantai illan puhaltelun johdosta Mesikämmenen kympit täynnä ja 2 peliä huilia.
Sama kaksikko jatkanut hyvällä linjallaan otteluraportissaan jonka hyvästä Tanhua pelikieltoon tilanteesta joita kovempia osumia tulee kaikille pelaajalle tusina jokaisessa pelissä.
Täytynee lopettaa pelien seuraaminen kun näin pikkumaisesti harmistun tämmöisistä tuomioista. Törkeää sikailuahan tuo varmasti todellisuudessa oli kuten tuomarit raportoivat. Minulla vaan pää sekoaa värilasien läpi katson pelejä ja vielä selkeästi humalassa. Haluaako joku ostaa kausikortin?
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Saakohan Ketterä vieraskiertueelle jalkeille minkälaista joukkuetta kun on sairastuvalla ja pelikiellossa ukkoja......Teepee vois vähä vinkata.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Saakohan Ketterä vieraskiertueelle jalkeille minkälaista joukkuetta kun on sairastuvalla ja pelikiellossa ukkoja......Teepee vois vähä vinkata.

Ketterä lähtee reissuun ihan iskukykyisellä joukkueella, eikä bussissa ole tyhjiä paikkoja :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ketterä lähtee reissuun ihan iskukykyisellä joukkueella, eikä bussissa ole tyhjiä paikkoja :)
Kiitti, hienoa et ukkoja rivissä tarpeeksi. Toivottavasti on matkassa tarpeeks iso pistepussi, et saa raahattuu kaikki pojot kotiin.
Se kun on näin ettei 9 pinnaa tuu kotiin missään pienes käsväskyss.
 
Viimeksi muokattu:

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ihan hyvältä tuo kokoonpano näyttää olosuhteisiin nähden. On se vaan hienoo kun hyökkäys osastolta löytyy noita pakkipulan paikkaajia. Eikä tuo nyt hirveesti hyökkäystä heikennä. Siellä kun on tuota reserviä, vielä aivan kelpo miehiä paikkaamaan. Kuinkahan on Mäntykiven tilanne, viimeeksi otti plokatessa vähän kipeetä vai kenties normi huili. Onkohan reissussa mukana Konsta "Lokomotive" Mesikämmen kun pääsis lauantaina Herppestä vastaan vähä fiilistelee.
 

X-Stiff

Jäsen
Ei Mesikämmenen 10 tili olekkaan täysi vaikka ennakossa niin kerrottiin. Hyvä näin. Tosiaan kokoonpanosta puuttuu edelleen tekijämiehiä mutta tällä kokoonpanolla pitäisi 3 pistettä tulla tänään kevyesti. Tosin niin on pitänyt tulla edellisissäkin ipk peleissä vaan eipä ole näkynyt. Pelit pelataan kuitenkin kaukalossa.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ei Mesikämmenen 10 tili olekkaan täysi vaikka ennakossa niin kerrottiin. Hyvä näin. Tosiaan kokoonpanosta puuttuu edelleen tekijämiehiä mutta tällä kokoonpanolla pitäisi 3 pistettä tulla tänään kevyesti. Tosin niin on pitänyt tulla edellisissäkin ipk peleissä vaan eipä ole näkynyt. Pelit pelataan kuitenkin kaukalossa.
Näinhän se on et tekeminen kaukalossa ratkaisee. IPK:lta puuttuu pari kovaa kaveria pakkohuilin takia, sitävasten tilanne pitäs helpottuu. Saapas nähdä.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Joooo kokonnpano elää omaa elämää. Hip hei Lokomotive siellä kokoonpanossa. Ja Galini sieltä vaan vastustajalta puuttuu, mut tärkee palane kumminkin.
Itse kuitenkin oisin Kettusen ja Sjöholmin paikat vaihtanu. Mutta tuohon on kuitenkin monta näkökulmaa.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Tänään ois kova paikka napata ensimmäinen voitto Ipk:sta tällä kaudella. Korpeaa kyllä syvältä tuo Tanhuan pelikielto, positiivista tietenkin ettei Mesikämmen mitään lisä penalttia saanut, eikä edes 10 tili täyttynyt vaikka ennakko muuta väitti. Kova viikko jätkillä edessä mutta viime reissun tyyliin kun vedetään niin pisteitä tulee myös varmasti mukaan.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Onpa kyllä syvällä tuo IPK fobia nyt! Tuohonhan pitää kohta hakea ulkopuolista apua (ks.psykiatria) ja avata mielensopukat perusteellisesti.
Seuraava asia listalla - helvettiin nuo typerät jäähyt, nuo on jo nähty! Kuritonta, kuritonta ja kuritonta.

Plussat:
tänään ilmestyi Aku Ankka

Miinukset:
Helvetin kylmä pohjoistuuli - tuntui pitävän paikkansa noin pelillisestikin. (toivottavasti tuulen suunta vaihtuu perjantaiksi)
 

X-Stiff

Jäsen
Seuraava asia listalla - helvettiin nuo typerät jäähyt, nuo on jo nähty! Kuritonta, kuritonta ja kuritonta.
Nimenomaan kuritonta. Lisäksi erittäin halutonta ja huolellisuus ihan kaikessa loisti taas poissaolollaan. Ja nuo jäähyt, voi helvetti sentään. 4-0 otteluvoitot kauden pahimpiin heittopusseihin kuuluvalta jengiltä, vieläpä selvin numeroin on kyllä häkellyttävän paska suoritus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös