Onkohan Mesikämmen vielä kauankin pois?
No hitto. Tämä on mennyt ihan ohi minulta. Ilmeisesti tämä on seurausta siitä Putkosen rusikoimisesta? Ei vissiin kuppipelit kuittaa näitä sitten.
Joona Jääskeläinen illan ottelussa Ketterän paidassa! Tänään näköjään ammutaankin kovilla! Linkki Ketterän uutiseen
Todella hienoa näin Ketterän näkökulmasta. Tosin toivoisin Joonalle todellista näytönpaikkaa myös Liigaan, jospa tämä visiitti sitä piristäisi.Joona Jääskeläinen illan ottelussa Ketterän paidassa! Tänään näköjään ammutaankin kovilla! Linkki Ketterän uutiseen
Vaikka ei muuten tälläiset yhden pelin lainat sytytä, niin kyllähän tästä innoissaan on kuin pikkupoika. Peliaika sun muut tilasto scouttauksen perusteella ei kunnon näyttöpaikkaa ole vielä minun mielestä saanut, joku jos pelejä on katsonut voi olla eri mieltä. Kyllähän viimekausi silti näytti että poika ainakin tulosta osaa tehdä.Todella hienoa näin Ketterän näkökulmasta. Tosin toivoisin Joonalle todellista näytönpaikkaa myös Liigaan, jospa tämä visiitti sitä piristäisi.
Juuri näin. Tiedä sitten tuleeko jatkossa enemmänkin pelaamaan täällä jos ei Jukureilla ala olla tarvetta. Jostain noita hyökkääjiä nyt pitäisi joku saada kun Luusuaniemikin saipan mukana. Karjalainen ja Maia voi puolestani kiemurtaa jossain muualla.Vaikka ei muuten tälläiset yhden pelin lainat sytytä, niin kyllähän tästä innoissaan on kuin pikkupoika. Peliaika sun muut tilasto scouttauksen perusteella ei kunnon näyttöpaikkaa ole vielä minun mielestä saanut, joku jos pelejä on katsonut voi olla eri mieltä. Kyllähän viimekausi silti näytti että poika ainakin tulosta osaa tehdä.
Mikä lie syynä Liparin ja Tanhuan poissaoloihin? En ihan aina ole ymmärtänyt tuota Mason peluutusideaa, mutta toisaalta minä en olekaan valmentaja.Noniin tänään jatketaan sitten meidän osalta, K-Vantaa asettuu vastaan. Helkkarin kova joukkue tänää vastassa ja on kyllä kovan työn takana jos pisteitä tänään kaivetaan. Poissa tänään Lippojoki ja Tanhua mikä on kyllä paha isku. Sjöholm nousee ykköseen, eli nyt pitää sitten alkaa toimittaa.
Voi olla jotain pientä kolhua, en kyllä muuten uskoisi millään tai ymmärtäisi miksi tuollaiset kaverit olisivat poppareilla.Mikä lie syynä Liparin ja Tanhuan poissaoloihin? En ihan aina ole ymmärtänyt tuota Mason peluutusideaa, mutta toisaalta minä en olekaan valmentaja.
Parasta tänään ollut nähdä miten Ketterän oma poika kiittää vastuusta ja pistää kiekkoa pesään. Aimo harppauksia on viimekaudesta taas ottanut Haaparanta. Loistavaa! Vielä kuitenkin toivoisin noilta kärkikentiltä tehoja. Melkolailla tahtoo vielä neppailuksi mennä. Pelin alkuun oli hieman suoraviivaisempaa ja näytti paremmalle. Nyt taas alkaa kynäily ja tyhän maalin syöttely.Noniin eipä sitä maalinteko voimaa tarvitse etsiä kolmoskenttää kauempaa! Mikko Haaparanta pamauttaa illan ja uran toisen mestismaalin. Pankaa nyt joku se sinne ylivoimaan!
Ville on kasvanut pelaajana huimasti vuosien varrella. Nyt hänet voi heittää mihin rooliin vaan kentällä ja kaikki käy. Putkikin kulkee hyvin.Ja 3-3 maaliin toinen syöttöhän kilahti meille Hakaliin!