Tai sitten siihen Henrikssonin pelaamiseen tarvitaan se yksi räkäpomppu tai tuurimaali, vähän samanlailla kuin Rautiaiselle tuli. Tosin vaikeeta on, kun pitäis päästä paikoille edes. Loimarannan pelissä itse olen nähnyt jo jotain aihiota viime pelissä, Henrikssonissa en.
Henriksson on kyllä niin yössä tällä hetkellä, että se yksi maali ei auttaisi mitään. Sehän pyörii kentällä missä sattuu, ihan kuin ei tietäisi mitä pitäisi tehdä. Kaiken kruunaa Raskin 100-0 nöyryytys, jossa jäätiin selkäsuorana katseleen kun Rask käy laittamassa limpun sisään.
Itse odotin Henrikssonilta läpimurto kautta, mutta näyttää siltä että puhutaan kaudesta jonka jälkeen ottajia on vain Mestiksessä.
Kerhosta halutaan seura jossa kehitytään, mutta taitaa olla lähivuosina enemmän tullut "uran tappaja" seura. Toki oma vastuu jokaisella pelaajallakin on.
Joly taitaa olla ainoa joka mennyt isompiin seuroihin kerhosta viimeisen 3vuoden aikana. No vielä on aikaa.
Toki onko sitten rekryt mennyt päin helvettiä, että nähty jotakin mitä ei ole, vai kehitys, vai pelaaja itse kussut asiansa?