Ketjukoostumukset kaudella 2020–2021

  • 200 785
  • 1 607

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Erikoinen kokoonpano, ottaen huomioon että taxissa on kulkenut koko ajan Heljanko, And, Hede..

Sen verran puhki oli porukka viime TPS-pelissä, että en uskon jalkaa (lue: halua) olevan tänään.

Toisaalta, tässä halutaan antaa mahdollisuus antaa IFK-jäähyväiset vielä esim. Lundellin, Borgströminen, Saarisen, Leskisen ja mahdollisesti Broadhurstin toimesta.
Samaa ihmettelen minäkin. Toisaalta jos nuo nuoret ovat sanoneet ettei pronssi kiinnosta, kun tähän asti eivät ole kelvanneet, niin sen ymmärtäisi.
Onko missään varmasti ilmoitettu, että Saarinen lopettaa tai ei jatka meillä?
Tai Broadhurst?
Entä Sallinen?
Lundellin, Leskisen ja Borgströmin voisin pitää todennäköisinä lähtijöinä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Toisaalta olisi aika kiva jos osa vanhuksista saisi levätä ja nuoret pelaisi heille pronssin. Eiku, sittenhän heitä vasta hävettäisi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Raskas ajatus pelata pronssista. 2v sitten oli ehkä jotenkin siedettävämpi, mutta nyt (lähtökohdat ennen välieriä huomioiden) ei sytytä sitten pätkääkään.
Ja viimeisenä muistikuvana kaudesta näkee vielä oravan nassukan sormi pystyssä.

Voi olla että aloitan sienestys-harrastuksen tänään klo 18 maissa. Keväthän on sieniaikaa?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko missään varmasti ilmoitettu, että Saarinen lopettaa tai ei jatka meillä?

Ei mun tietääkseni, mutta ei ole tosiaan voittanut yhtään mitalia, joten sen takia hänestä on puhuttu. Eihän Saarinen mikään ikäloppu vielä ole (35v), joten on täysin mahdollista, että ura vielä jatkuu ja voi jatkua jopa IFK:ssa. Jos on tehnyt päätöksen lopettaa, niin voihan se olla, että tulee ulos sen kanssa heti matsin jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se pronssinenkin mitali varmaan palkintokaapissa ihan kivalta näyttää tai tuo ainakin täytettä sinne.
Esimerkikiksi Saarisella ei uraltaan yhtään mitalia tai pokaalia. Luulisi 35v. liigajyrää kiinnostavan, kun ura jo ehtoon puolella.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Itse kummastelen tätä pronssipelin väheksymistä. Vaikka musta olisi ihan oikein jakaa molemmille välierän hävinneille pronssi, niin silti mitali on mitali. Itsellä on omista junnuvuosista erilaisia mitaleita parista eri lajista. Kaksi pronssimitalikautta on esimerkiksi itselle ollut isompia ja tärkeämpiä muistoja kuin yksi hopeakausi.
Sama homma, ehdoton peukku pronssimitaleille! Meillä on jääkiekon ympärillä omanlainen kulttuurinsa ja siihen kuuluvat mielestäni pronssipelit, liigakarsinnat (toivottavasti tulevat takaisin), lihikset, nakkimukit yms. Kaikkea ei pidä matkia muualta!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kummastelen tätä pronssipelin väheksymistä. Vaikka musta olisi ihan oikein jakaa molemmille välierän hävinneille pronssi, niin silti mitali on mitali.
Samaa mieltä. On päivän kokoonpanosta mitä mieltä tahansa, uskon tai ainakin toivon että valmennusjohdolla on silmää sille, riittääkö pelaajien motivaatiotaso. Nyt jatketaan samalla koostumuksella mikä minulle kertoo siitä, että myös tähtipelaajia pronssimitali ja voitokas kauden päätös kiinnostaa. Varsinkin kun vastassa on Tapola ja Tappara, voitolla olisi iso merkitys. Plus ihan vaan Jesse Saarisen takia.

Vähän luulen että osassa IFK-faneja elää vielä Jere Karalahden äijämeininki niin vahvana, että diggaillaan sitä asennetta että prossipeli on turha ja on äijämäistä vaihtaa ryypylle sitä ennen. Minulle tuo on tuulahdus ajasta jota en halua takaisin.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Raskas ajatus pelata pronssista. 2v sitten oli ehkä jotenkin siedettävämpi, mutta nyt (lähtökohdat ennen välieriä huomioiden) ei sytytä sitten pätkääkään.
Ja viimeisenä muistikuvana kaudesta näkee vielä oravan nassukan sormi pystyssä.

Voi olla että aloitan sienestys-harrastuksen tänään klo 18 maissa. Keväthän on sieniaikaa?
Lumisateessa?
Löysin tosin ensimmäisen korvasienen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös