Ketjukoostumukset kaudella 2020–2021

  • 200 851
  • 1 607

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jere Sallinen - Anton Lundell - Sebastian Dyk
Teemu Tallberg - Alex Broadhurst - Ville Leskinen
Juha Jääskä - Henrik Borgström - Jesse Saarinen
Micke Åsten - Miro Väänänen - Juho Keränen

Joonas Lyytinen - Johan Motin
Mikko Kousa - Yohann Auvitu
Ville Varakas - Tobias Winberg/Rony Ahonen
Miro Karjalainen

Niilo Halonen
Frans Tuohimaa

Jotain tollasta meikäläinen lähtisi kokeilemaan, jos kohta kaikki terveenä. Tosin eiköhän sieltä lasaretiin tipu kohta taas äijiä. Syystä tai toisesta meikäläisellä vielä luottoa siihen, että esim Rony Ahonen tulee vielä. Kevään miehiä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kasaisin pakiston ehkäpä alkuun

Winberg - Kousa
Lyytinen - Motin
Auvitu - Varakas
Karjalainen

Uskon että alkuun 3. parin minuutit on Auvitulle ihan riittävät, ei ole aikoihin kuitenkaan pelannut ja Winberg skulaa ihan hyvin Kousan kanssa.

Mitenhän Auvitu - Kousa toimisi? Ovatko molemmat liian hyökkääviä ja onko nöyryyttä riittävästi kestää jomman kumman alimpana miehenä?

Onko kellään tietoa miten ja millaisissa rooleissa Auvitu on pelannut IFK:sta lähdön jälkeen, voisiko häneltä odottaa puolustavampaa roolia vai puhdasta kahdensuunnan pakin roolia vaiko pelkästään hyökkäävää pakkia? +/- tilastot on ihan ok luokkaa viime vuosilta.

Luisteluvoimaa tuo kyllä lisää jos luistelu on sillä tasolla kuin pois lähtiessä joten IFK saa siinä etua, jos Auvitu pelaa Ahosen tilalla.

Jos taas nousee Kousan pariksi, niin sitten 3. pari voisi hyvinkin olla Winberg - Varakas. Ehkä Winbergille voisi tehdä hyvää pelata puolustavamman pakin kanssa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ainakin alkuun antaisin Kousan ja Winbergin jatkaa samassa parissa. Jälkimmäinen eilisen pelin jälkeen nimenomaan kehui, että Kousan vierellä on ollut hyvä pelata, ja että on saanut hyviä neuvoja. Ja eilen tuntui etenkin maalin jälkeen kulkevan. Laittaisin Auvitun kirjoittajan @EPK ehdotuksen mukaisesti Varakkaan pariksi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mihinköhän Teräväinen on kadonnut. Vai onko A-junnuissa isojen minuuttien kanssa kehittänyt itseään enemmän.
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Sallinen - Lundell - Dyk
AUVITU! - Kousa

Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Lyytinen - Motin

Hede - Borgström - Jääskä
Winberg - Varakas

Åsten - Väänänen - Keränen
Ahonen

Halonen

E: hidas :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näyttää tosiaan hyvältä, mutta pienenä negana kommentoin ja negasiiven edustajana en ymmärrä tuota Pikkaraisen man crushia Rony Ahoseen? Vaikka kuinka yrittää positiivarina katsoa niin Ahosen peli on edelleen täyttä selviytymistä vaihdosta toiseen. Enemmin itse katsoisin Cowboy-Karjalaista kokoonpanossa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auvitu kokoonpanossa. Täytyy tarkoittaa sitä, että on ollut jo jonkin aikaa joukkueen mukana harjoituksissa. Ainakin toivon niin.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Näyttää tosiaan hyvältä, mutta pienenä negana kommentoin ja negasiiven edustajana en ymmärrä tuota Pikkaraisen man crushia Rony Ahoseen? Vaikka kuinka yrittää positiivarina katsoa niin Ahosen peli on edelleen täyttä selviytymistä vaihdosta toiseen. Enemmin itse katsoisin Cowboy-Karjalaista kokoonpanossa.

Onko ilmoitettu loukkaantuneeksi? Mikäli ei niin voisi kuvitella, että rotaatiopajatso alkaa pyöriä tässä vaiheessa. Karjalainen on kokonsa puolesta kovassa kuormituksessa joten melko loogista toimintaa sillä tässä sukelletaan nyt ennennäkemättömään otteluruuhkaan.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näyttää tosiaan hyvältä, mutta pienenä negana kommentoin ja negasiiven edustajana en ymmärrä tuota Pikkaraisen man crushia Rony Ahoseen? Vaikka kuinka yrittää positiivarina katsoa niin Ahosen peli on edelleen täyttä selviytymistä vaihdosta toiseen. Enemmin itse katsoisin Cowboy-Karjalaista kokoonpanossa.

Minä posisiiven edustajana vastaan tähän: Ahonen on positiivisempi ja hymyilee enemmän kuin Karjalainen.

Asiaan. Ei Karjalaisen pelaaminen ole mielestäni ollut sen parempaa kuin Ahosenkaan. Ehkä Ahonen tekee pienet jutut oikein ja on vähemmän hasardi. Mä näen Karjalaisen pelaamisessa kyllä pientä virhealttiutta josta olen huolissani mutta en toki sellaista, etteikö voisi ja pitäisi pelata. Karjalaisen pitää kyllä ottaa vielä steppejä, jotta saisi vakipaikan 3. parissa. Mutta olen ehkä myös itsekin hieman ihmeissäni tuosta.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulla on kovat odotukset tänään IFK:n 3. ketjua kohtaan. Nyt kokoonpanossa on leveyttä ja se on tasapainossa. 4. kenttä voi pelata vastustajan 1 tai 2 ketjua vastaan ja kolmonen 3-4 ketjuja vastaan. Jos Borgströmin liike on kunnossa niin pääsee samaan tahtiin Heden ja Jääskän kanssa ja pystynee ehkä myös tasapainottamaan ja johtamaan ja rytmittämään peliä. Nyt ketjussa on Jääskä laadukkaana duunarina, Hede saattaisi parhaimmillaan tuoda nopeutta ja taitoa ja Borgström sitten maalinteko voimaa.

Andin pudottaminen tuosta varmaan tuo myös suunnitelmallisuutta ja rauhallisuutta pelaamiseen.

E: voihan olla että 1-3 pakkiparit pelaa tänään tasaisesti ja pelimäärä ei nouse suureksi Auvitulla. Nyt kun otteluruuhkaa tiedossa, niin kannattaisi antaa pelatakin kaikkien tasaisesti. Jokainen pakkipari myös kykenee pelaamaan ihan hyvällä tasolla ja ehkäpä Lyytinen - Motin parille kannattaa antaa näistä kaikista eniten aikaa.

Mutta olisikohan Auvitu myös yv:llä Kousan kanssa..?

Auvitu, Kousa, Sallinen, Broadhurst, Dyk

Lyytinen, Lundell, Leskinen, Borgström, Tallberg

AV:ta pelaa sitten Lyytinen - Motin sekä Winberg - Varakas ja tarvittaessa Ahonen.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä posisiiven edustajana vastaan tähän: Ahonen on positiivisempi ja hymyilee enemmän kuin Karjalainen.

Asiaan. Ei Karjalaisen pelaaminen ole mielestäni ollut sen parempaa kuin Ahosenkaan. Ehkä Ahonen tekee pienet jutut oikein ja on vähemmän hasardi. Mä näen Karjalaisen pelaamisessa kyllä pientä virhealttiutta josta olen huolissani mutta en toki sellaista, etteikö voisi ja pitäisi pelata. Karjalaisen pitää kyllä ottaa vielä steppejä, jotta saisi vakipaikan 3. parissa. Mutta olen ehkä myös itsekin hieman ihmeissäni tuosta.
Karjalaisessa on kehityspotentiaalia, Ahonen alkaa ilmeisesti olla menneen talven (?) lumia. Ollut umpi surkea koko sopparin ajan ja näyttää vaan taantuvan peli peliltä. Kallis huti! Odotus paremmasta tietenkin aina olemassa, mutta kun liike on noin raskasta, niin vaikea parantaa.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Hyvältä näyttää illan kokoonpanot ja mahtava nähdä Auvitu taas kehissä!

Mikä muuten mahtaa olla Teräväisen tilanne kun ei ole hetkeen kokoonpanossa ollut? Laaksokin taitaa edelleen olla palkkalistoilla, vaikka viimeksi askissa varmaan pari kuukautta sitten...?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK tänään:

Sallinen - Lundell - Dyk
Auvitu - Kousa

Tallberg - Broadhusrt - Leskinen
Lyytinen - Motin

Hede - Borgström - Jääskä
Winberg - Varakas

Åsten - Väänänen - Keränen
Ahonen

Halonen
Tuohimaa

Olen ollut viime päivät työn puolesta sen verran kiireessä, että jäänyt jääkiekkoon liittyvien asioiden seuraaminen täysin minimiin. Tänään törmäsin sattumalta IFK:n kokoonpanoon ja piti pari kertaa hieraista silmiä 1. pakkiparin nähtyäni. Aivan mahtava uutinen! Auvitu oli IFK:sta poistuessaan Liigan paras puolustaja ja on tämän jälkeen ehtinyt pelaamaan NHL:ssäkin. Tervetuloa!
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Itse olisin tuonut Auvitua hieman rauhallisemmin sisään. Nyt tuntuu, että hieman helposti löytyi pelipaikka.

Tosin emme tiedä jos Yohann jo harjoitellut viikon ajan joukkueen kanssa. Tehnyt eräänlaisen ”Try-outin”.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Hyvältä näyttää illan kokoonpanot ja mahtava nähdä Auvitu taas kehissä!

Mikä muuten mahtaa olla Teräväisen tilanne kun ei ole hetkeen kokoonpanossa ollut? Laaksokin taitaa edelleen olla palkkalistoilla, vaikka viimeksi askissa varmaan pari kuukautta sitten...?
Veikkaan että Teräväinen (ja Laakso) on ns. healthy scratch eli ei vaan mahdu kokoonpanoon.
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Sallinen - Borgström - Dyk
Auvitu - Kousa

Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Lyytinen - Motin

Hede - Jääskä - Heljanko
Winberg - Varakas

Åsten - Väänänen - Keränen
Ahonen

Halonen
Tuohimaa
Hienoa Rasse mukana! Lundell varmaan lepovuorossa koska palasi vasta kisoista niin ei heti hirveään rääkkiin laiteta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös