Yllättävän hyvin harjoituskausi on lähtenyt, vaikka Tepsi on monesti ennakoitu alempaan keskikastiin. HIFK ottelu olen ainoastaan nähnyt netin välityksellä. Joka minusta näytti kohtuu valmiilta peliltä, vaikka maalit vain puuttuivatkin. Eipä se HIFK:kään kauheen valmiilta näyttänyt. Nyt selvästi Lukko pelissä realisoitu tämän sakin potentiaali. Ja varmasti ansaittu 5-2 voitto Lukosta, vaikka esim. Lukko palstalta saa lukea, että Lukko oli kokoajan pelillisesti edellä, vaikka hävisivät 5-2, eli kohtuu rumasti.
Mutta ketjun otsikkoon liittyen, kyllä tonne 1-2 sentteriä pitäisi hankkia. Se kärkisentteri olisi pakko saada. Täältä palstalta on saanut lukea, että ennen CHL pelejä se *sentteri* on tulossa. Toivotaan että näin käy. Sen mahdollisen toisen sentterin/sentterilaiturin hankinnalla ei minusta ole kiire, vaan sen voisi tarpeen mukaan hankkia syksyn edetessä. Ahokaskin TS:n haastattelussa viittasi pakkiin ja sentteriin. Kivihalme taisi olla se kärkipakki hankinta, johon ainakin itse olen tyytyväinen. Näiden myötä voitaisiin kausi minusta aloittaa.