Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

• 4 166 128
  • 18 375

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Miksi tuota kaikkien tietämää Jürgensin sopimusta täytyy pantata?
Muutenkin olisi ihan kiva, jos joku (Miettinen tai Urama & Kallio) kommentoisi jotain päivitystä joukkueen rakennukseen. Puuttuuko vielä jotain?
En nyt sanoisi, että kaikkien tietämä. Suurin osa TPS-faneista ei luultavasti seuraa siirtohuhuja ihan yhtä intohimoisesti kuin me täällä.

Rightin Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallopelit
En nyt sanoisi, että kaikkien tietämä. Suurin osa TPS-faneista ei luultavasti seuraa siirtohuhuja ihan yhtä intohimoisesti kuin me täällä.

No ei varmasti, mutta on tuo nyt IL ja Kunnarikin skuupannut jo pari kuukautta sitten.

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku yksi laajempi koonti ja kooste valmennukselta ja johdolta ennen jussia ja lomaa?
Onkohan Miettinen halunnut työrauhaa ja sen takia kamerat eivät ole reeneissä rullanneet?

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Mutu: Miks Indrasisia katselisin mielelläni Liigassa. Kallio muutenkin hankkinut ikävän vähän baltialaisia huippupelaajia.

Rightin Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallopelit
Muutama nimimerkki on ihmetellyt, että miksi noita ei voi julkaista kun on lehdissä jo asia lukenut.

Niin, eli on ns. julkinen salaisuus. Ulos vaan. Vai minkä lisäarvon se tuo, että Jürgens julkaistaan juhannusviikolla?

Viimeksi muokattu:

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan sen, että kiinnostus säilyy sinullakin, että no koskas se oikein julkistetaan

No toisaalta se aiheuttaa aikamoisen lässähdyksen jos tällaista julkista salaisuutta pantataan ja sitten tehdään viimeisen päälle vihjaileva video ja lopputuloksena on tämä sopimus.
Vähän sama kävi jo Talvitien julkaisun yhteydessä. Hienosti tehty teaseri, mutta valitettavasti "kaikki" tiesi jo etukäteen.
Lauridsenin julkaisu oli komea. Kunnon video ja sopimus täysin puskista.

Rightin Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallopelit
No toisaalta se aiheuttaa aikamoisen lässähdyksen jos tällaista julkista salaisuutta pantataan ja sitten tehdään viimeisen päälle vihjaileva video ja lopputuloksena on tämä sopimus.
Vähän sama kävi jo Talvitien julkaisun yhteydessä. Hienosti tehty teaseri, mutta valitettavasti "kaikki" tiesi jo etukäteen.

Juurikin näin. Tai Palmu ja Nurmikin tulivat suht pimennosta.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No eiköhän tuon "kassialma" Jurgensin sopimuksen kerkeä julkaista myöhemminkin. Tuskin tuo tiedetty julkaisi ketään kovettaisi?

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Näitä julkistuksia kannattaa ripotella pitkin kevättä ja kesää, jotta Tepsi pysyy koko ajan kiinnostavana ja positiivisessa valossa. Sponsorit tykkää.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings

Juurikin näin. Tai Palmu ja Nurmikin tulivat suht pimennosta.
Mites kun seura ei kuitenkaan itse näitä mihinkään medioihin ennakkoon vuoda, niin tehdäänkö videot vain niistä jotka on pysynyt salaisuutena? Itse kuulin Palmun pari päivää julkaisua ennen, joten varmaan aika moni turkulainen oli myös saman päässyt kokemaan, niin olisiko video pitänyt jättää tekemättä?

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mites kun seura ei kuitenkaan itse näitä mihinkään medioihin ennakkoon vuoda, niin tehdäänkö videot vain niistä jotka on pysynyt salaisuutena? Itse kuulin Palmun pari päivää julkaisua ennen, joten varmaan aika moni turkulainen oli myös saman päässyt kokemaan, niin olisiko video pitänyt jättää tekemättä?

Oliko Palmu huudettu iltapäivälehdissä jo monta viikkoa ennen julkistusta? Jos ei, niin ei voi verrata.
Mutta varmasti ymmärrät mitä tässä haettiin takaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Rightin Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallopelit

No mä en ole ottanut kantaa mihinkään videoiden tekoihin, vaan nyt tässä Jürgensin tapauksessa, että media on tuon vuotanut jo varmaan pari kuukautta ja TPS on melkein samaiset pari kuukautta näitä julkistanut, niin liekö suuri merkitys, että olisiko sen julkaissut tällä viikolla, mutta pysyyhän se TPS sitten ainakin kiinnostavana, kun saa juhannussaunan jälkeen terassilla lukea Jürgensin sopimuksen.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Oliko Palmu huudettu iltapäivälehdissä jo monta viikkoa ennen julkistusta? Jos ei, niin ei voi verrata.
Mutta varmasti ymmärrät mitä tässä haettiin takaa.
Eiku en juuri ymmärrä. Eli ne mitkä on lehdissä olleet, niin voi vain lätkäistä nettisivujen joukkueosioon ja muista tehdään videot? Ei minua Palmun julkaisuvideo yllättänyt yhtään, mutta oli ihan kiva klippi, oisko kuitenkin pitänyt jättää tekemättä?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiku en juuri ymmärrä. Eli ne mitkä on lehdissä olleet, niin voi vain lätkäistä nettisivujen joukkueosioon ja muista tehdään videot? Ei minua Palmun julkaisuvideo yllättänyt yhtään, mutta oli ihan kiva klippi, oisko kuitenkin pitänyt jättää tekemättä?

No nyt sä joko et halua ymmärtää tai mä en osaa pukea ajatuksia sanoiksi.
Nuo videot ovat hienoja. Kaikista julkaisuista on mahtavaa nähdä videot. Se, että tällaista varmaa sopimusta pantataan jostain syystä, on jotain, mitä mä en ymmärrä. Miksi sitä pitää viivytellä?
Mutta en jaksa myöskään kinastella asiasta. Mä en näe tässä viivyttelyssä, mitään järkeä. Jotkut näkee, se on ihan fine mulle. Katsellaan rauhassa, mitä sopimuksia siellä vielä on kassakaapissa.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings

Nuo videot ovat hienoja. Kaikista julkaisuista on mahtavaa nähdä videot.
Jep, en nyt ymmärrä yhtään. Eli kaikista hienot videot, mutta kuitenkin sitten lässähdys kun se video tulee, jos ollaan tiedetty pelaaja etukäteen?

Itse välillä mietin, että oma duuni on helvetin vaikeaa, mutta ei ole helppoa Tepsissäkään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, en nyt ymmärrä yhtään. Eli kaikista hienot videot, mutta kuitenkin sitten lässähdys kun se video tulee, jos ollaan tiedetty pelaaja etukäteen?

Itse välillä mietin, että oma duuni on helvetin vaikeaa, mutta ei ole helppoa Tepsissäkään.

Ok, eli nyt sä et siis halua vaan ymmärtää. Videot ovat hienoja, mutta miksi tehdä video sellaisesta sopimuksesta, joka on ollut julkisuudessa jo kaksi kuukautta. Eli väännetään rautalangasta. Jos näitä sopimuksia on tehtynä, niin miksi väkisin venyttää niiden julkaisuja vain ihan siitä riemusta, että voidaan julkaista pitkin kesää. Jürgensin sopimuksesta voi ja saa tehdä julkistusvideon, mutta MUN MIELESTÄ se olisi jo pitänyt tehdä, koska tuo sopimus on jo ihan "julkista" tietoa. Viivyttely on aivan turhaa ja aiheuttaa tuon aikaisemmin mainitsemani "lässähdyksen".
Noin. Tuon paremmin en pysty asiaa selittämään.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Näitä julkistuksia kannattaa ripotella pitkin kevättä ja kesää, jotta Tepsi pysyy koko ajan kiinnostavana ja positiivisessa valossa. Sponsorit tykkää.

Olisko se sitten kuitenkin tää?

Jotenkin arvon vuonna 2023 tuntuu helvetin vaikealta julkaista asioita puskista. Tuntuu, että mikäli yhtään mistään neuvotteluista, puolison muuttoaikeista tai instagram-seuraamisista saadaan vihiä niin joku ne kaivaa esiin.

Ehkä sitten kuitenkin massoja ajatellen ripottelemisia ja panttaamisia, mielenkiinnon ylläpitämisen jaksottamista kannattaa harrastaa. Ottaa se näkyvyys ja julkisuus. Vaikka Jatkoajassa tiedettäisiinkin kaikesta kaikki. Toki, julkisen salaisuuden julkistaminen jonkin salamyhkäisyyden kautta on vähän niin ja näin.

Olikos Lukolla noita teasereitä pelaajista, jotka ei olleet vielä vuotaneet iltapäivälehtiin? Tai ainakaan niitä ei oltu heitelty ilmoille. Ässissä Kerttulan aikana tuntu olevan vähemmän vuotoja aiempaan verrattuna, liikehdintääkin toki vaihtelevasti. Rubinin siirron Ässiin tais joku ruotsalaismedia scoutata kaks päivää ennen julkistamista, joku McCoshen pamahti elokuussa siten, ettei Jatkoajassakaan ollut vielä tornihuhuja.

Tuomas Salmelaa ei arvannut kukaan! Ja aika äkkiä tän Ranskan paidassa pelanneen Fabrenkin kanssa asiat tapahtui. Davidssonit tiedettiin jo ennen jäiden lähtöä.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Connor Bedard

Jep, ja väliin joku tiedote siitä miten ykkössentteriä haetaan ja mestaruudesta taistellaan, niin kausikorttimyynti ja haaveet paremmasta pysyy elossa ainakin kovimmalla faniosastolla…

Onko mitään huhua Tepsin ensi kauden pelaajabudjetista. Näyttää vahvasti siltä, että Tepsin viimekauden pelaajabudjetttiin 2,5 meuroon tulee ensi vuonna pääsemään tai jopa ylittämään Top5-joukkueiden lisäksi myös ainakin Jyp, Pelsut, Kookoo ja Kalpa…

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei huhu, mutta mutuilua: nyt kun Kunyk jätettiin vahvojen huhujen jälkeen julkaisematta Ilvekseen, mahtaisikohan Tomppa ollut olla kyselemässä hänen suunnitelmistaan? Vai onko ollut huhua jonnekkin muualle?

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ei huhu, mutta mutuilua: nyt kun Kunyk jätettiin vahvojen huhujen jälkeen julkaisematta Ilvekseen, mahtaisikohan Tomppa ollut olla kyselemässä hänen suunnitelmistaan? Vai onko ollut huhua jonnekkin muualle?
Saksaan oltiin yhdessä kohtaa herraa viemässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy