Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 524 446
  • 20 124

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Savilahje, Hamilton... kuka on seuraava? Historia SaiPasta naaratuista pelimanneista on kyllä sen verran kovaa luettavaa, että jännityksellä tässä odottaa, hommataanko sieltä joku hemmetin kova vahvistus Tepsiin.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mä olen sitä mieltä ettei paljon kannata panostaa tämän kauden jengiin. Läpsytellään loput pelit alta pois nykyisellä tiimillä ja Rale + Tomppa keskittyy naaraamaan ensi kaudeksi tätä kautta parempia vahvistuksia. Tässä kun ei tiedä milloin mahdollisesti saa ottaa porukkaa hallille niin turha jotain Möttösiä hommata mistään Porista tai Leprasta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eipä tuolla hirveästi järkeviä vaihtoehtoja ole, jos verkot on vesillä kotimaisiin pelaajiin ja lähinnä senttereihin. Petman, Barach ja Kalapudas (pienellä varauksella) tulee ekana mieleen, jotka voisivat kokoonpanoon tuoda jotain. Heidän sopimustilanteistaan ei ole juurikaan hajua.

Mutta tuskin mitään isoja peliliikkeitä tulee tapahtumaan ja parasta mitä tepsi voi haalia on koodinimi Matinmikko. Tämäkin vain pakon edessä, jos sattuu tulemaan pahoja loukkaantumisia.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä olen sitä mieltä ettei paljon kannata panostaa tämän kauden jengiin. Läpsytellään loput pelit alta pois nykyisellä tiimillä ja Rale + Tomppa keskittyy naaraamaan ensi kaudeksi tätä kautta parempia vahvistuksia. Tässä kun ei tiedä milloin mahdollisesti saa ottaa porukkaa hallille niin turha jotain Möttösiä hommata mistään Porista tai Leprasta.
Tuossa runsas vuosi sitten tällä palstalla oli aika saman henkistä keskustelua. :) Sinänsä samaa mieltä. Talous on mitä on ja kusee taas entisestään ku katsomot tyhjiä. Toisaalta viime talvenakin homma loksahti kohdalleen ja keväästä tuli hieno.

Mennään näillä ja katotaan mitä tulee. Kyl toi jengi on parempi kuin mitä viimeiset 10 peliä näyttää.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eipä tuolla hirveästi järkeviä vaihtoehtoja ole, jos verkot on vesillä kotimaisiin pelaajiin ja lähinnä senttereihin. Petman, Barach ja Kalapudas (pienellä varauksella) tulee ekana mieleen, jotka voisivat kokoonpanoon tuoda jotain. Heidän sopimustilanteistaan ei ole juurikaan hajua.

Mutta tuskin mitään isoja peliliikkeitä tulee tapahtumaan ja parasta mitä tepsi voi haalia on koodinimi Matinmikko. Tämäkin vain pakon edessä, jos sattuu tulemaan pahoja loukkaantumisia.
Maikkari huhuilee Kalapudasta Djurgårdeniin mutta Jypistä kiistetään siirrot, eli odotellaan jos jo iltapäivällä julkaistaan siirto Ruotsiin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen sitä mieltä ettei paljon kannata panostaa tämän kauden jengiin. Läpsytellään loput pelit alta pois nykyisellä tiimillä ja Rale + Tomppa keskittyy naaraamaan ensi kaudeksi tätä kautta parempia vahvistuksia. Tässä kun ei tiedä milloin mahdollisesti saa ottaa porukkaa hallille niin turha jotain Möttösiä hommata mistään Porista tai Leprasta.

Samaa mieltä - ja samaa mieltä olen ollut jo koko kauden. Tämä on Ahokkaan projektin rakennuskausi. Seuraavan kahden vuoden pelitavan ja rungon pystyttelyä. Menestystä ei ole luvassa eikä sitä odotetakaan; pelimerkit ja satsaukset nyt vaan kylmästi tulevaisuuteen.

Tämän kauden ”mestaruus” on välieräpaikka ja sekin näyttää kaukaiselta.

Kannua nostellaan keväällä Tampereella, muuten.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Samaa mieltä - ja samaa mieltä olen ollut jo koko kauden. Tämä on Ahokkaan projektin rakennuskausi. Seuraavan kahden vuoden pelitavan ja rungon pystyttelyä. Menestystä ei ole luvassa eikä sitä odotetakaan; pelimerkit ja satsaukset nyt vaan kylmästi tulevaisuuteen.

Tämän kauden ”mestaruus” on välieräpaikka ja sekin näyttää kaukaiselta.

Kannua nostellaan keväällä Tampereella, muuten.

Mulla ei ole pahaa sanottavaa Ahokkaasta. Sen verran kuitenkin pitää tarrata viestiin kiinni, että Ahokas nimenomaan itse keväällä sanoi, että voittaa pitää, eikä täten tule Turkuun projektia vetämään. Joko on allekirjoittanut ollut pahasti kännissä, tai sitten muistan oikein :D. Voittaa pitää heti.. Jotenkin näin hän sen muotoili.

Viestistäsi samaa mieltä. Ei riitä rahkeet tällä porukalla sinne kirkkaimpaan, mutta paikka välieriin on mahdollinen, mikäli valmennus saa koko nipun samalla aaltopituudelle. Hankinnoissa on huteja.. Niitä on liikaa ja sitä ei voi kukaan kiistää. Ensi kaudelle toivoisin satsausta niihin jalkoihin. Fysiikkakoutsaus on laadukasta, mutta ei sielläkään hitaasta pysty nopeaa taikomaan. Kokonaisuudessaan Tompan ja Ralen hankinnat ovat menneet tällä kaudella vihkoon, mutta toiveissa on parempaa kalaonnea ensi kaudelle.

Viestin ei missään nimessä ollut tarkoitus olla negatiivinen. Enemmänkin sellainen pohdiskeleva ja tsemppaava. Virheitä sattuu ja niistä toivottavasti opitaan. Viime kausi kenties hieman sokaisi myös Kalliota ja Uramaa.. Silloin meinaan onnistui kaikki. Tällä kaudella arpaonni ei ole suosinutkaan samalla tavalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mistä johtuu tuo "fakta" joka täälläkin aika ajoin tulee esiin.. jos oma kasvatti lähtee, on se automaattisesti Seuran perseilemä juttu?
Reunasesta, Maccellista ja Lehkosesta. Sitten on niitä muita jotka normaalisti lähtivät hakemaan roolia muualla mutta aina jaksetaan tuoda näissä esiin.
Riittää kun lähtee ja lyö läpi lyhyessä ajassa.

Painokoneet seis!
Anrei Hakulinen (ainakin hänen auto) pörräs tänään tässä meitsin huudeilla Pallivahassa.
Pakko olla tulossa.

Kaikenlaisia pyllynaamoja on Tepsissäkin tässä vuosien aikana pyörähtänyt mutta kiukku-Anreita pahemmaksi ei voisi laittaa.
Jos yksikään osapuoli on ajan tasalla siitä mitä on sanottu niin ei pelkoa että Hakulinen sopimukseen tekisi.
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Hakulinen Tepsiin? Kuten yllä on todettu, niin ei toivottavasti ikinä, vaikka olisi mestaruuden takuumies.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tutkat päälle nyt ukot (taikka akat taikka mikkävaan). Se oli kieli poskessa naputeltu, kun tuossa naapurissa kävi. Laitan kielen seuraavaksi teidänkin poskeen! Puolen saatte ite valita.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Hakulinen ei varmaan itsekkään tulisi tepsiin vaikka kosiskeltaisiin miljoonan euron vuosiliksalla. Varmaan menisi tuon tarjouksen jälkeen ihan vittuilakseen TuToon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Joe
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Pahasti on Anrei kusaissut hunajapurkkiin?

edit. Osaahan se pelata, eikä Lukon suunnalla ole mitään pahaa sanottavaa. Kuiteski kapteeni.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pahasti on Anrei kusaissut hunajapurkkiin?

edit. Osaahan se pelata, eikä Lukon suunnalla ole mitään pahaa sanottavaa. Kuiteski kapteeni.
Osaa pelata ja hienosti noussut vaikeuksista voittoon.
Sanottaisiinko että aavistuksen verran puuttui nöyryyttä juniorivuosina eikä tästä hahmosta ole yhtään hyvää muistikuvaa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Olenko nähnyt unta vai julkaisiko TPS viime viikolla ajonkun storyn tai vastaavan siitä, että joku sopimus olisi allekirjoitettu? Mitään ei ole kuitenkaan julkaistu?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko nähnyt unta vai julkaisiko TPS viime viikolla ajonkun storyn tai vastaavan siitä, että joku sopimus olisi allekirjoitettu? Mitään ei ole kuitenkaan julkaistu?

Saivat seuraajia jollekin väsyneelle e-Liigalle tällä tempulla. Tänään varmaan ennen peliä sitten julkaistaan Liukkaan/Pyyhtiän jatkosopimus.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ai että, jos Monni on meidän masterplän ja ratkaisu sentteristöön.

Kai se oikeesti menee esim. TuToon. Meneehän?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jos olisi muutaman pelin sopimus ja saisi päättää uransa Turussa niin ei kuulostaisi kauhean pahalta. Älkää nyt ampuko mutta tätä mieltä itse olen.

Minulla ei missään nimessä ole mitään Jonnea vastaan, mutta valitettavasti hän ei ole ratkaisu meidän puutteisiin. Nelosessa meillä on jo Jasu. Ei ole yksinkertaisesti tarvetta hitaalle nelossentterille.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Minulla ei missään nimessä ole mitään Jonnea vastaan, mutta valitettavasti hän ei ole ratkaisu meidän puutteisiin. Nelosessa meillä on jo Jasu. Ei ole yksinkertaisesti tarvetta hitaalle nelossentterille.
Onhan se kyllä juurikin näin. Olisi vaan omalla tavallaan hienoa että saisi uransa Turussa päättää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös