Viestin lähetti Twite
Tulen jatkossakin sanomaan "vaimoni". Onhan sillä nyt perkele eroa että onko kyseessä minun vaimoni vaiko jonkun muun.
Viestin lähetti goldenawe
Kaikki, tai ainakin suurin osa, jotka sanovat "mun vaimo" tai "mun muija" ovat siis kieroutuneita ja väkivaltaisia paskoja.
"Twite":llä ja "goldenawe":lla tuntuu olevan suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa, niin kuin toki monesti minullakin on. Minä kun sanoin tästä asiasta avautumisessani, että "ei siinä mitään, että käytetään nimitystä "tyttö/-poikaystävä" yms. tai varsinkaan vaimo/aviomies, mutta kenenkään omaisuutta ei kukaan ihminen voi olla!".
Ja jos vieläkään arvon herroille ei pointti avautunut, niin tarkennan: nimityksessä "minun vaimoni" (tai "minun seurustelukumppanini", tai "minun elämänkumppanini" tms.) ei todellakaan ole mitään vittumaista, vaikka teidän käsitykseni mukaan minä niin ilmeisesti ajattelinkin. Vittumaista on siinä, että sanotaan, "minun muijani/naiseni" yms.! Jokohan nyt pointtini aukeni?
Mietipä hetki mistä nyt rupesit tilittämään.
Sinunkin olisi kannattanut miettiä - tai paremminkin lukea - minun tekstejäni hetki, ennen kuin rupesit tilittämään. Toisaalta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Viestin lähetti msg
Tästä teemme johtopäätöksen, että lapset eivät ole ihmisiä ja ovat verrattavissa rannekelloon tai televisioon?
Tästä teemme johtopäätöksen, että "msg" vaikuttaa hieman typerältä. Jos et ymmärrä tuota selitystäni, mikä ero on biologisella lapsella ja seurustelukumppanilla, niin en voi mitään. Ainakaan minä en sitä osaa enää enempää rautalangasta vääntää...
Viestin lähetti Miguel
Peeltä odotan mielenkiinnollaa vastausta kysymykseen: miten omasta kump... eikun hittolainen, en minä tiedä miten tässä enää uskaltaa asian ilmaista. Öh, tuota, kokeillaanpas... Miten tulisi viitata siihen henkilöön, jonka kanssa elää parisuhteessa?
Ihan vaikka sitten, kuten sinä näemmä olet tähänkin asti viitannut. Siis termillä "tyttöystäväni" (asian käsittely jatkuu seuraavassa, sinulta lainaamassani teksissä).
Viestin lähetti Miguel
No, minä puhun vastedes vain tyttöystävästä, en tyttöystävästäni.
Miksi ihmeessä? Luepa tuo vastaukseni Twite:lle ja goldenawe:lle, niin ehkä sinäkin ymmärrät, etten ole ikinä sanonut, että termissä "tyttöystäväni" olisi jotain vittumaista! Mutta pidä se termi "tyttöystäväni" äläkä muuta sitä "naisekseni" tms.
Viestin lähetti Miguel
Voi olla, että muiden ihmisten on vaikea tulkita, kenen tyttöystävästä on puhe, mutta väliäkö tuolla - enpähän aja (Peen määrittelemään) kieliopilliseen miinaan.
Tätä en nyt ymmärtänyt ollenkaan, mutta ymmärtämättömyyteni sinä puolestaan varmasti ymmärrät, kun olet lukenut ylempänä olleet vastaukseni.
Internet-addiktien termejä valistaen Pee on näiden edellä olleiden hupaisien one-linereiden jälkeen aika pahasti Vladin ja msg:n omistuksessa. Pwn3d!
On lisäksi mahdollista ja hyvin todennäköistä että Pee ajautuu jatkossa vielä pahemminkin omistukseen vastaamalla näihin epätoivoisesti jankaten, joutuen yhä syvemmälle suohon.
Toki väärinymmärrykset pitää korjata.
Muokkausta: Väärinymmärtäjiä oli niin paljon, että "Olkun" virheellinen avautuminen meni minulta kokonaan ohi. Näin ollen suosittelen myös Olkulle ensimmäisen avautumiseni uudelleenlukemista, jonka jälkeen hän voi huoletta jatkaa vaimostaan nimitystä "aviopuolisoni".