Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 709
  • 66 728
Suosikkijoukkue
Tappara
Kira Korpi on eronnut miehestään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli laitettua Turvaan korvaushakemus viimeviikolla käynyttä kelluntarenkaalla kaatumistani koskien jossa jokeen upposi kalastusvälineistöä ja puhelin kastui ja lopetti toimintansa. Pyysivät sitten kuvaa ja kuvausta siitä mikä on kelluntarengas ja mihin käyttöön rengas on. Sitä ihmettelen, että eivätkö nuo tuolla vakuutus yhtiössä osaa Googlea käyttää? Ihme venkoilua mielestäni kyllä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ollaan tässä nyt muutamat yöt nukuttu miehen kanssa teltassa. Eipä nukuta enää. Vaikkei tänne nyt mitään kunnon ukkosta tullut, vähän vain satoi ja jytisteli muutaman salaman keralla. Niin ukkosta edeltävät tuulet olivat siirtäneet teltan paikasta A paikkaan B kaikkine sisällä olleine tavaroineen. Joku (en se minä ollut ;-)...) oli laittanut teltan huonosti kiinni. Onneksi löytyi omalta tontilta eikä naapurin pellolta.

Lahdessa alkoi pimetä ja tuuli yltyi kun olin hakemassa miestä töistä. Ajattelin vaan pihalla olevaa telttaa peteineen ja narulla roikkuvia pyykkejä. Ehdittiin kuitenkin kaikki saada suojaan ennen kuin sateet kunnolla alkoi. Eikä se nyt edes kamalasti satanut. No kasvimaa tykkää... ja varsinkin rikkaruohot.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ollaan tässä nyt muutamat yöt nukuttu miehen kanssa teltassa. Eipä nukuta enää. Vaikkei tänne nyt mitään kunnon ukkosta tullut, vähän vain satoi ja jytisteli muutaman salaman keralla. Niin ukkosta edeltävät tuulet olivat siirtäneet teltan paikasta A paikkaan B kaikkine sisällä olleine tavaroineen. Joku (en se minä ollut ;-)...) oli laittanut teltan huonosti kiinni. Onneksi löytyi omalta tontilta eikä naapurin pellolta.

Lahdessa alkoi pimetä ja tuuli yltyi kun olin hakemassa miestä töistä. Ajattelin vaan pihalla olevaa telttaa peteineen ja narulla roikkuvia pyykkejä. Ehdittiin kuitenkin kaikki saada suojaan ennen kuin sateet kunnolla alkoi. Eikä se nyt edes kamalasti satanut. No kasvimaa tykkää... ja varsinkin rikkaruohot.
Juurikin nuo rikkakasvit. Nehän siinä on kovilmilla ollu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Chelsea Wolfe on ihana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos joku on löysä ja onneton paska, niin nimimerkki nummenkallio.

Laitoin sille oman puhelinnumeroni, että soita mulle. Jutellaan.

Ei voi. On kiire. Selitys, selitys. Koko ajan sitä viestiä kuitenkin tulee.

Mies miehelle puhumaan tästä nimimerkistä ei ole.

Olisi sanonut suoraan että ei uskalla. Mutta ei uskaltanut sitäkään.

Selityksiä, selityksiä..
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jos joku on löysä ja onneton paska, niin nimimerkki nummenkallio.

Laitoin sille oman puhelinnumeroni, että soita mulle. Jutellaan.

Ei voi. On kiire. Selitys, selitys. Koko ajan sitä viestiä kuitenkin tulee.

Mies miehelle puhumaan tästä nimimerkistä ei ole.

Olisi sanonut suoraan että ei uskalla. Mutta ei uskaltanut sitäkään.

Selityksiä, selityksiä..
Mene sinäkin nukkumaan, kun taas alkaa toi sama ralli ja pään aukominen ympäri palstaa. Ehkä sillekin löytyy syy, että joku ei halua jutella sun kanssa nyt puhelimessa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mene sinäkin nukkumaan, kun taas alkaa toi sama ralli ja pään aukominen ympäri palstaa. Ehkä sillekin löytyy syy, että joku ei halua jutella sun kanssa nyt puhelimessa.
Kysyinkö sinulta mitään?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.
MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Menin antamaan tälle nummenkalliolle puhelinnumeroni. Vittu, vituksi meni. Luulin että se on hyvä ihminen, mutta ei se ole. Dissatkaa sitä kaikin voimin. Valehtelija.
Muuten hyvä, mutta en ole saanut numeroasi yhtään mistään. En ole pyytänyt enkä vaatinut.

Oikeasti.

Näistä en heittäisi läppää, pliis.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jälleen yksi valhe. Laitoin sen sulle yksityisviestillä. Ajat sitten. Mutta valheistahan sinä elät.
Voisin varmaan sanoa, jos olisin sen numeron saanut. Ja jos kyseessä olisi väärinkäsitys, niin sanoisin varmaan senkin. Minulla ei ole tarvetta valehdella.

Otahan nyt Iivuli rauhallisesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voisin varmaan sanoa, jos olisin sen numeron saanut. Ja jos kyseessä olisi väärinkäsitys, niin sanoisin varmaan senkin. Minulla ei ole tarvetta valehdella.

Otahan nyt Iivuli rauhallisesti.
Kyllähän tuolla se keskusteluketju on nähtävissä. Minä näen sen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kopy-pastaanko tähän? Vai oletko vielä oikeassa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei mulla ole mitään hävittävää. Jos olen väärässä, niin sitten olen. Laita mulle numerosi, niin sovitaan soittoaika. Nyt en vain kerkeä, koska huomenna on vielä puolikas työpäivä. Mutta sen jälkeen mulla on sulle Iivuli rakas kaikki maailman aika :D
Laitoin jo ajat sitten. Vittu valheellisempaa paskaa ole nähty. Häpeä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laitoin jo ajat sitten. Vittu valheellisempaa paskaa ole nähty. Häpeä.
Juu, sanoin jo etten nyt tänään ehdi soitella. Ihmettelen tuota vihamielisyyttä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Käyttäjä on saanut pelikiellon

Nyt @Evil kannattaa katsoa näitä. Lähtee aika ärhäkästi laukalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Käyttäjän kirjoitusoikeudet on poistettu
Heippa. Yritin, ei kiinnostanut. Ei sit jutella. Ihan sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös