Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 505
  • 66 728

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oonko mä saatana ainoa, joka joutuu aamulla töihin?
Et ole, miehenikin lähti aamusella töihin. Minä vain käänsin kylkeä ja jatkoin unuani. Minulla on vielä reilu viikko lomaa. En vain ole ihan varma mitä sillä tekisin... Varmaan näin aluksi vaikka relaisin ja katsoisin telkkaria.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko sitä vielä niin köyhiäkin, että pitää töitä tehdä?
On, ainakin minä. Onneksi ei tarvinnut lähteä ovesta ulos. Pystyi siirtymään metrien matkan makkarista keittiön kautta työpisteelle.

Nyt tietenkin pidän kahvitaukoa... sitä taitaisin toimistollakin tähän aikaan tehdä. Juteltaisiin vaikka junnukisoista naapurityöpisteen setämiehen kanssa. Hän on muuten ihan hyvä tyyppi, mutta on kotoisin Turusta, opiskeli Tampereella, asuu Espoossa, mutta kannattaa lätkässä Kärppiä. Tuossa on joku logiikka mikä ei ole auennut.
 

Glove

Jäsen
On, ainakin minä. Onneksi ei tarvinnut lähteä ovesta ulos. Pystyi siirtymään metrien matkan makkarista keittiön kautta työpisteelle.

Nyt tietenkin pidän kahvitaukoa... sitä taitaisin toimistollakin tähän aikaan tehdä. Juteltaisiin vaikka junnukisoista naapurityöpisteen setämiehen kanssa. Hän on muuten ihan hyvä tyyppi, mutta on kotoisin Turusta, opiskeli Tampereella, asuu Espoossa, mutta kannattaa lätkässä Kärppiä. Tuossa on joku logiikka mikä ei ole auennut.
TPS ei pärjää, tampereen joukkueiden välillä ei osannut valita ja K-Espoo on vaan Mestiksessä. Valinnut siis sen liigajoukkueen, joka on kauimpana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Junnujen Suomi-Slovakia peli lähestyy. Joskus tehtiin tällainen maali, joukkueiden kohdatessa. Linkki vie kyseiseen videoon.

Toi on yksi hienoimmista maaleista. Muistan nähneeni kerran samantyylisen skidinä, kun miesten joukkueen päävalmentaja vähän leipoi aloitusta jossain ikämiesten kohtaamisessa. Pelin jälkeen herra kommentoi omaa maaliaan sarkastisin sanoin ja ilmein. Taisi päästä pari kirosanaakin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Minkäpä sitä luonnolleen voi. Vähän sama juttu kun ton kinkun kanssa, on nuo halvennuksessa olevat joulumakeiset. Aina melkeempä päätän etten kinkkua hanki, kun ei sitä tule syötyä. Nytkin meni reilu pari kilosesta puolet pakkaseen koiruuden evääksi. Ja sama kun nuo makeiset on huhtikuussa syöty, ettei niitä ens kaudella hankita. Mutta jo hyvissä aikaa ennen joulua alkaa suunnitelmat niidenkin suhteen, ja onhan noita taasen 27 erinnäistä rasiaa, muutama litra purkissa ja mitä lie syötynä.
On vaan halpaa hyvää niin miksi en hyödyntäisi?
Joo olen se joka heti halvennusten alkaessa vaikka taklaa ittelleen reitin luokse vihreiden kuulien tarpeen niin vaatiessa, ja nyttemmin maskin takaa olen entistäkin röyhkeämpi.

Pihlaja konvehdit on kyllä hieno uutuus. Terveellisiäkin kaiketi kun ei sitä sokerikuorrutetta marmeladin ympärillä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Heh, päivänselvä gloryhunter. No, yksi ainoa seurajoukkue ei katso aina kotikuntaa. Riippuu joskus vaan siitä mihin ehtii tykästyä ensimmäisenä.
No joo. Hän varttui Turussa kun Tepsi vielä oli menestyvä seura. Opiskeli Tampereella kun Tappara muistaakseni oli jo/taas menestyjä. Muutti Espooseen kun oli Blues liigassa. Tuntemattomat ovat kannattajan tiet.

Mä ajattelin vielä vuosi sitten ostaa K-Espoon kausarin tälle kaudelle (viime kaudella oli vielä Jokereiden kausari), mutta sitten tuli korona ja muutto pois Espoosta.

@Glove
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Joo olen se joka heti halvennusten alkaessa vaikka taklaa ittelleen reitin luokse vihreiden kuulien tarpeen niin vaatiessa, ja nyttemmin maskin takaa olen entistäkin röyhkeämpi.

Pihlaja konvehdit on kyllä hieno uutuus. Terveellisiäkin kaiketi kun ei sitä sokerikuorrutetta marmeladin ympärillä.

Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia. Hyödyn voi maksimoida ostamalla Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää! (Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
 

ace

Jäsen
Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia. Hyödyn voi maksimoida ostamalla Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää! (Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Samoin kuin eräs palstahahmo on julistanut että pakolliset vihannekset saa Big Macin välissä, tai tomaattipohjana pizzassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Samoin kuin eräs palstahahmo on julistanut että pakolliset vihannekset saa Big Macin välissä, tai tomaattipohjana pizzassa.
Puhuu asiaa. Epäilen Setämieheksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia. Hyödyn voi maksimoida ostamalla Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää! (Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Ootko ihan varma ettet ole Stadilainen ystäväni? Lisäksi Aleksanterinleivokset on peruselintarvike!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole tyhmimmät mainokset ketjua, mutta tuo Dplayn on kyllä tyhmin hetkeen. Tai sitten en vain ymmärrä, miksi kukaan keräisi kierroksia siitä, että Dplayn nimi muuttuu Discovery plussaksi, niinkuin mainoksen näyttelijät.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Epäilen että edes sinä et ole yhtä urpo.
Ei uskosi, mutta tykkään itseasiassa hyvistä salaateista hyvän ruoan kanssa kovastikin. Mitään salaattiannoksia en kyllä pelkästään kovin mielellään syö.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia.
------
(Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Siksi ne ei varmaan minulle maistukaan...
Nimim. HK:n sininen on paras vihannes ;-)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mimullahan oli paljon hommattuna ruokaa jouluksi mutta ei minulta loppuen lopuksi varmaan ihan kovin isoa määrää ruokaa roskiin mene. Onneksi. Paljon olen kyllä syönytkin nimittäin nyt mutta toisaalta minulla on ollut hyvä määrä noita eri tuotteita sitten kuitenkin hommattuna.

Minulla oli kyllä täksi jouluksi oikein sopiva määrä kinkkua ostettuna. Kilon köntin sitä ostin Makulihan myyntitiskillä ja tänään söin viimeiset kinkun palat pois. Kinkkua oli oikeastaan sen verran ostettuna mitä sitä juuri tarvitsinkin. Ei tarvinnut väkisin mahaansa sitä ahtaa ja kaikki tuli syötyä.

Myös itse tekemäni Walfordin salaatin sain syötyä pois ennen kuin se pilaantui. Oli hyvä idea syödä nyt kahtena päivänä peräkkäin niin vain joulun kylmiä ruokia niin sain niitä vähän pois syötyä ennen kuin ne pilaantuivat. Myös avatut rasiat rosollia, Italian salaattia, metsäsienisalaattia ja savulohisalaattia sain ajoissa syötyä pois. Jotain salaatteja on vielä jääkaapissa mutta niissä on ihan hyvin päiväystä ja ovat siis avaamattomia rasioita.

Mutta sitten se kalaosasto. Niitä on mennyt kaupaksi odotuksiin nähden minulla aika vähän. Enkä tiedä kuinka kauan nämä säilyvät? Minulla taitaa olla jääkaapissa nyt avatussa rasioissa lasimestari silliä, silakkarullia ja jotain muuta Kataja marjoilla maustettuja sillejä. Ei näitä mitään nyt kovin isoa määrää ole vaan pienet purkit kutakin ja nyt kun muut avatut kylmät ruoat olen saanut syödyksi niin voi enemmän keskittyä noiden kalojen syömiseen.

Graavattua lohta ja kylmäsavustettua lohta minulla oli hyvät määrät ja molemmat tuotteet olen jo jääkaapistani syönyt. Juustojakin on joulun jäljiltä jääkaapissa mutta nämä kai säilyvät aika pitkään ja kohta niitä alkaa menemään leivän päällä enemmän kun maksapasteija on tuhottu.

Nopeasti pilaantuvista leivonnaisista myös bebet ja hillosilmät olen ihan just jo syönyt myös. Aika hyvä fiilis siitä että minulla näyttää tilanne olevan se että melko vähän menee ruokaa roskiin.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Ootko ihan varma ettet ole Stadilainen ystäväni? Lisäksi Aleksanterinleivokset on peruselintarvike!

Tutustuisin kernaasti samanhenkiseen lajitoveriin! Aleksanterinleivoksista jää ikävä rasvakerros kitalakeen, mutta olen korvannut tämän vajeen Sacher-kakulla. Sillä näet tyydyttää koko viikon kuitusuositukset.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tais tulla Toyotassa kilometrit täyteen. Kolmella pytyllä käy, joten kansiremonttiahan se olis taas vaatimassa. 1400e siihen meni viimeks, mutta nyt en taida sitä enää tehdä. Kestäis nyt ees tän viikon duuniajot, niin pitkällä viikonlopulla olis aikaa etsiä uutta ratsua. Joku 2000-2500e maksava Corolla/Avensis olis varmaan seuraava kokelas.

10 vuottahan ja 460k kilsaa (joista 100k minulle) tuo Camrykin kesti, joten kai tuo oli ensiautoks ihan kuhtalainen vekotin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös