Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jompalla menny taas lujaa :D Tällä kertaa sentäs muistettiin laittaa tekstit musalinkkien mukaan, pisteet siitä! Minä olen täällä juonut jo aamun ensimmäisen kupin Pauligin Sydneyta eli vakiokahviani.

Lidlin tarjouslehden etusivulta bongasin että siellä olis seuraavan viikon ajan tarjouksessa noi Pauligin New York ja Reykjavik 8€ 2kpl. Ajattelin käydä heti tänään hakemassa, kun kerrankin noin halvalla saa. Nuokin maut olen kuitenkin jo hyviksi testannut vaikka Sydney toki se oma suosikki.

Samalla nappaan tulevan halloweenin kunniaksi mukaan pussillisen halloween donitseja sekä yhen paketin niin ikään seuraavan viikon myynnissä olevia buffalo wingsejä. Sonaturalin terveys-aamupalashottia voisi napata vielä purnukan, noita isoja puteleita kun saa vain Lidlistä ja nykyinen purkki menossa sopivasti loppuun tänään.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kuuntelin ja katselin Pentatonixia

ja ihastelin jälleen kerran Mitch Grassia. Hoksasin, että hän muistuttaa hyvin paljon toista lemmikkiäni, näyttelijä Andrew Scottia. Sitten tajusin, että kumpikin on avoimesti homo, joten kaikki tämä valuttamani kuola on ollut turhaa, yhyy. Mutta turkasen ihania ovat kummatkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän ne säilömiset vielä jatkuu. Ostin tuossa kahden kilon pussillisen punajuuria ja keitin ne eilen. Tänään raastin ne ja pakastin jotta voin sitten talvella tehdä lindströminpihvejä. Mies toi tänään kaupasta pari lohta (Kainuusta kuulemma) kun olivat tarjouksessa. Ne sitten fileoin ja perkeistä keitin sitten kalaliemen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, kyllä nämä viikot menevätkin nopeasti. Se on tänään jälleen perjantai ja on edessä viikonloppuvapaa. Siis tämän perjantaisen työpäivän jälkeen. Eiköhän päästetäkin Minna Kuukka perjantailauluineen ääneen.





Tänään pääsin jopa ajoissa ylös eli siinä 5.30 aikaan. Joten jos nyt en hirveästi maleksi niin tuskin tulee mitään kiirettä töihin. Pyöräilemään lähtiessä kannattaa vaan varata aikaa sillä enää liikkeelle lähtö ei ole niin vaivatonta vaan täytyy valot asetella paikoilleen ja sitä rataa.

Mutta miksi elämän täytyy olla välillä niin pirun vaikeaa? Tätä olen taas ihmetellyt ja kironnut viime päivät. Enpä tiedä viitsinkö asiasta täällä enempää avautua mutta kyllä olen taas itsekin itselleni elämästä vaikeahkon tehnyt. Mutta alkoholilla ja peleillä ei ole osuutta asiaan, se varmaan kannattaa erikseen mainita.

Perjantai-päivissä on töissä aina jotain spessua. Siis muutenkin kuin vain että se päättää työviikon. Perjantaisin tehdään töissä ekstramäärä ruokaa ja annoksia koska asiakkaille menee koteihin silloin viikonlopun ruoatkin kylminä annoksina ja perjantaisin on edessä aina myös viikkosiivoukset. Keittiö pestään perjantaisin perusteellisemmin, pöydät pestään, lattia pestään ja kaivot pestään. Ja aika usein muuten tuo lattiakaivojen pesu on ollut minun vastuullani. Tosin viime viikolla ei ollut, onkohan tänään?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämän päivän puuha on ikkunoiden pesu ja verhojen vaihtaminen. Teen tätä nyt tälleen rauhalliseen tahtiin. Välillä vähän nettisurffailua ja vaikka kirjan lukemista. Äiti varmaan pyöristyisi miten puolihuolimattomasti minä näitä ikkunoita peseskelen. Mutta hei, kukin tavallaan...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämän päivän puuha on ikkunoiden pesu ja verhojen vaihtaminen. Teen tätä nyt tälleen rauhalliseen tahtiin. Välillä vähän nettisurffailua ja vaikka kirjan lukemista. Äiti varmaan pyöristyisi miten puolihuolimattomasti minä näitä ikkunoita peseskelen. Mutta hei, kukin tavallaan...

Mullakin tällainen rauhallinen tahti, netittelen ja teen sitten sitä työtä. Nyt saapui putkimieskin, joten ei viitsi lähteä uloskaan. Kohta sitten. Eilen kävelin 15 kilsaa eikä polvissa tunnu tänään. Hyvä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis huolehditteko te jostain hygieniasta? Kaikki jotain ted raikkaita. Head & shoulders, pantene pro vee, garnier fructis, vidal sassoon. Kaikki löytyy. Kerää koko setti. VO5 e=mc2. Vähän clearasilia ja piz buinia. Eikä tässä vielä kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös