Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 966
  • 66 540

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Partaa ajettiin muistaakseni 2019 toukokuussa jossain turkkilaisessa. Hiuksia ajettu parturissa lokakuussa 2008. Muuten hiusten lyhennykset on hoidettu kotona ja partaa ajellut muuten vain välillä.
 

redpecka

Jäsen
Tammikuun 2001 jälkeen hiuksiani on leikannut vain minä, ja jos tällä 20 vuoden kokemuksella rupeaisin nimittämään itseäni parturiksi, niin vastaus olisi 3 päivää sitten.
Oikea parturiparturi taasen on leikannut hiukseni viimeksi varmaankin vuonna -93. Äitini leikkasi hiukseni muuten, ja vissiin ihan hyvin. Piparia riitti nuoruudessa.
Että miten se sitten lasketaan.
Siis nimenomaan lasketaan parturikäynnit, kai omaa fledaa saa niittää ihan miten lystää tai olla niittämättä. Tällä tuloksella jäisit kyllä aika suvereeniselle jumbosijalle. Suosittelen osallistumaan kisaan vaikka tuo sinun -93 on aika toivoton etappi lähtee kuromaan, mutta mitä vain voi tapahtua.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Osallistutaan nyt kun muutkin on messissä. Käyn 4 kertaa vuodessa parturissa ja helahoito maksaa noin 50 euroa kerta. Paikkana miesten parturi. Edelliskerran kävin syyskuussa.
 

redpecka

Jäsen
Päivitin parturilistan:

(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, @Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, @mikko600
  3. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, @redpecka
  4. 1999, - , - , @Cloaca Maxima
  5. 2006, kevät, Pori, @Arnold
  6. 2007, - , Uknown location, @-FNM-
  7. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, @Käyttäjänimetön
  8. 2018, Syksy, Unknown location, @Punamusta
  9. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) @Ollakseni
  10. 2020, Kevät, Unknown location, @Breeze Harbour
  11. 2020, Kesä, Hämeenlinna, @vilperi
  12. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, @Hauptmann
~ @Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ @Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ @Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meneekö tää nynnyketjuun vai tänne?

Käyn parturissa kuukauden välein. Ihan parturissa parturissa. 30e. Kuukauden välein.
Pistän paremmaksi. 3n viikon välein, 48€ kerta. Vakioparturi, ei mikään kampaamoparturisekoitus. Ihan vaan parturi.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Mitä helvetin hintoja nää on? Kuuluuko siihen suihinotto vai mikä siinä maksaa.
Harmi kun ei kuulu, voisin maksaa vähän ekstraakin. Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Harmi kun ei kuulu, voisin maksaa vähän ekstraakin. Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
Jaa, no sit...jaa no..jaa. Jaa.

Paljonko se hiustenleikkuu sitten maksaisi?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
Ei saatana. Mä käyn jonkun hikisen kaljamaha-Kallen ajeltavana ja muualla hierotaan päätä ja tarjoillaan olutta. Kalle laittaa potan päähän, leikkaa mielensä mukaan ja potkasee ovesta ulos.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Jaa, no sit...jaa no..jaa. Jaa.

Paljonko se hiustenleikkuu sitten maksaisi?
En itse asiassa edes tiedä. Mulle aikanaan toi paketti sieltä myytiin, kun menin hiustenleikkuuta kyselemään ja kauniit nuoret parturitytöt sitä suositteli, niin totta kai mä sen otin. Toki vielä kun näin harvakseltaan (kuulemma) käyn niin pitää ottaa tuo setti, että saadaan hyvä lopputulos.
 
Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Pitää kyllä todeta, että on se hieno homma kun on noita partureidenkin työllistäjiä olemassa. Ei ne kyllä kaltaisteni palvelunsa käytöllä toimitilojansa tarvitsisi.
PaKa-tytöt oli kyllä aikanaan hottiksii pääsääntöisesti, mistä lie johtui. Oi niitä aikoja...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Harmi kun ei kuulu, voisin maksaa vähän ekstraakin. Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
Näitähän siihen tosiaan kuuluu. Jotain purtavaakin on aina tarjolla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivitin parturilistan:

(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, @Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, @mikko600
  3. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, @redpecka
  4. 1999, - , - , @Cloaca Maxima
  5. 2006, kevät, Pori, @Arnold
  6. 2007, - , Uknown location, @-FNM-
  7. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, @Käyttäjänimetön
  8. 2018, Syksy, Unknown location, @Punamusta
  9. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) @Ollakseni
  10. 2020, Kevät, Unknown location, @Breeze Harbour
  11. 2020, Kesä, Hämeenlinna, @vilperi
  12. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, @Hauptmann
~ @Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ @Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ @Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.

Ilmoitin leikkuupaikan.
 

redpecka

Jäsen
Ilmoitin leikkuupaikan.
Alkaisi tarttee jo sihteeriä tähän parturiskeneoperaatioon... Kaikkea ei itse enää ehdi päivittää kun plaraan noita viidenkympin hoitoja.

Mut mut, laitetaan:

(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, mikko600
  3. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  4. 1999, - , Unknown location, Cloaca Maxima
  5. 2006, kevät, Pori, Arnold
  6. 2007, - , Jyväskylä, Siinä Luutarhan vieressä, -FNM-
  7. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, Käyttäjänimetön
  8. 2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
  9. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) Ollakseni
  10. 2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
  11. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  12. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
 
Viimeksi muokattu:
Hirveet keskustelut menossa jostain parturikäynneistä. Mie en käy kun isä leikkaa aina koneella. Taas on kasvanut siihen pisteeseen että joutais jo pois.

@Turha Kaukalo klapihommia tässä totta vie odottelenkin että sais jostain massia tilille. Tiedossa on klapihomma ja se on lähdettävä tekemään ehdottomasti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas taas kerran lienee aika jättää Sanna Marin ja Korona ketjut rauhaan. Alkaa hajoamaan pää.

Vaikka koronaketjussa keskustelu onkin sinällään jännää kun siellä ihmiset muuttavat mieltään kriisistä parin päivän välein. Välillä ollaan sitä mieltä, että mitään ongelmia ei ole kun kukaan ei ole sairaalassa. Sitten yhtäkkiä ollaankin puhumassa siitä kuinka kaikki kuollaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hirveet keskustelut menossa jostain parturikäynneistä. Mie en käy kun isä leikkaa aina koneella. Taas on kasvanut siihen pisteeseen että joutais jo pois.

Näin kärjistettynä todettuna on ainakin ilahduttavaa huomata että tässäkin ketjussa on oikein keskustelua. Todella usein ketju on ainakin nykyään sellaista yksin puhelua eli joku kirjoittaa jonkin viestin mutta ei siihen mitään vastausta koskaan tule.

Ja minulle oli uusi asia että on olemassa myös naisten partureita ja miesten kampaamoita. Vai miksi tuossa tuloslistassakin painotetaan miesten parturia? Minulle pentuna opetettiin että kampaamot on naisille ja parturit miehille.

Nyt katselen Ruutu plussalta tuota korisliigan avausta. En tiedä katseleeko täällä kukaan muu samaa peliä mutta jos katselee niin kerrohan mitä mieltä olet tuosta lähetyksen tulos"taulusta"? Minun mielestäni siinä on numerot kirjoitettu liian vaalealla värillä liian vaaleaan taustaan ja siten on hankaluuksia sen mukaan saada selkoa mitä peli kulloinkin on. Ärsyttävää.
 

redpecka

Jäsen
Hirveet keskustelut menossa jostain parturikäynneistä. Mie en käy kun isä leikkaa aina koneella. Taas on kasvanut siihen pisteeseen että joutais jo pois.
Hirveet ja hirveet. Sinullahan on hyvin asiat kun faija keritsee. Minä vedän itse, mutta silti muistelen lämmöllä niitä ammattikoulun keritsijöitä kasarilta. Se kun ne työntää tissinsä sun niskaan kiinni. Yhden kanssa jouduin sänkyynkin, tosin vasta parin vuoden kuluttua kun se oli baari-iässä. (Ja minä)
 

redpecka

Jäsen
Alkoi kiinnostaa tää barbeeriskene ja kaivoin ihan vakokuvan tuolta berbeerikylän barbeerishopista. Tuossa olen taivuttanut pääni takakenoon paljastaen kurkun parran- ja nenäkarvan leikkuuoperaatiota varten ja takaani kuuluu koraanin säkeitä, olihan sentään Ramadan, tähtitaivas oli upea ja kuun sirppi vaakatasossa kuin kehto. (Kuvien katseluaikaa noin viikko). E: Tekeilijänoikeuksien mukaisesti katselu päättynyt.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hirveet ja hirveet. Sinullahan on hyvin asiat kun faija keritsee. Minä vedän itse, mutta silti muistelen lämmöllä niitä ammattikoulun keritsijöitä kasarilta. Se kun ne työntää tissinsä sun niskaan kiinni. Yhden kanssa jouduin sänkyynkin, tosin vasta parin vuoden kuluttua kun se oli baari-iässä. (Ja minä)

Minun parturini oli pienikokoinen muodokas nainen. Edellen muistelen lämmöllä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viimeinen parturikäynti kesältä 1999, vähän ennen Ruisrockia. Krapulainen ja tuttu parturi veti muutenkin lyhyisiin hiuksiin kohtalaiset niskalovet ja lupas paikata virheensä viikonlopun jälkeen samaan hintaan, kun sillä hetkellä neitiä väsytti liikaa. Ei tarvinnut paikkailla, joskus yöllä rockista palatessamme silloinen tyttöystäväni ja nykyinen vaimoni veti loputkin pois. Siitä lähtien olen ollut omatoiminen ja Gillettellä siistin kuulan edelleen 2-3 kertaa viikossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös