Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 075
  • 66 540

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ainakin minä itse otin kesällä riemuiten vastaan sen uutisen että Korisliigan pelien lähetykset siirtyvät täksi kaudeksi Elisa Sportilta Ruutu plussalle. Muistikuvieni mukaan Ruutu plussan kuukausihinta taitaa olla selkeästi edullisempi kuin Elisa Sportin (jos näin ei ole niin voi vapaasti korjata virheeni), Ruutu plussalta tulee muutakin ihan mielenkiintoista urheilua ja täten urheilumaailmankaan lähetykset eivät ole enää ihan niin pirstaloituneina eri kanaville. Vaikka onhan ne sitä toki yhä, mutta pieni askel mentiin taas mielestäni oikeaan suuntaan.

Ja tuo on iso juttu että Ruutu plussalta tulee muutakin ihan kiinnostavaa urheilua. Elisa Sportin kanssa se oli lähinnä niin että sieltä tuli vain korismatsit ja sitten jotain sellaista urheilua mikä ei kovin paljoa kyllä kiinnostanut minua kuten kotimaisen jalkapalloilun ykkösdivarin pelejä.

Vielä en kyllä tiedä miten Ruudun lähetykset toimivat verrattuna Elisa Sportiin mutta jättämättä huomioimatta tuon vertailun niin voi ainakin todeta tämän siirron olleen hyvä asia. Ja tänäänhän Korisliiga sitten alkaa, ensimmäisenä pelinä Helsinki Seagulls vs. Kauhajoen Karhubasket. Illan peli onkin jo melko isossa odotuksessa. Pelissä kohtaavat samat joukkueet kuin siinä korispelissä mitä minun piti mennä keväällä Helsinkiin katselemaan mutta korona perui nuo suunnitelmat.
 

Glove

Jäsen
Hain pyörän huollosta. Olihan tuo noin vuoden tuolla varastossa lojumassa rikkinäisenä. Huomasi kyllä, ettei ole pyörää hetkeen ajanut. Osasin toki ajaa, mutta pyöränpolkemislihakset ei tykänneet varsinkaan ylämäkiosuuksista. Lisää polkemista, kyllä se siitä ja on kiva kun on vaihtoehto kävelylle ja hölkkäämiselle.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä kävin viimeksi parturissa viime viikon torstaina. Seuraavan kerran menen parturiin joulukuussa. Maksaa 20€ / käynti eli sinne menee vuodessa jotain 120€.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mä itse käyn parturissa yleensä sen noin pari kertaa vuodessa (viimeksi toukokuussa). Minkään hevimopin kasvattaja en ole ikinä ollut, sen sijaan puolipitkää hiuspehkoa olen kuitenkin aina tykännyt pitää ja kasvattaa. Sitten kun hiukset alkaa tulla jo häiritsevästi silmille ja kasvaa takaa päin melkein yläselässä asti, varaan yleensä viimeistään itselleni hiustenleikkuun.

Pisimmillään olen tainnut kasvattaa kahden parturikäynnin välillä tukkaa noin kymmenisen kuukautta ennen kuin on ollut jo lähes tulkoon pakko käydä siistimässä kuontaloa.

Partaa sen sijaan olen kasvattanut jo viimeiset reilut kaksi vuotta. Menneenä kesänä tosin repäisin kertaalleen ajaen naamani täysin karvattomaksi, mutta sen jälkeen oon antanut taas naamakarvojen kasvaa vapaasti ainoastaan trimmaillen säännöllisesti.
 

redpecka

Jäsen
Sori, unohtui Hauptmann, Lisätään ja suoraan piikkipaikalle!

1989, kevät, Helsinki, redpecka
2007, - , Uknown location, -FNM-
2012, kevät, Unknown location, Käyttäjänimetön
2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location @Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä kävin viimeksi parturissa muistaakseni joskus kesäkuussa 2020. Ja hiukset alkavat olemaan jo sen verran pitkät että parturiin tässä pitäisi taas mennä. Viime viikolla piti mennäkin jo mutta tuon koronatapauksen vuoksi jätin varmuuden vuoksi menemättä.

Kehtaa kohta työpaikalla enää käydäkään kun työpäähine ei enää peitä lähellekään kaikkia hiuksia. Tai sitten saan alkaa pitämään taas kertakäyttöistä kangaspäähinettä jolla hiukset saa paremmin peitettyä.

Noin kerran puolessa vuodessa pyrin käymään parturissa. Ja kyllähän ne hiukset siinä ajassa ennättää kasvamaan. Todellakin.

Ja kävin parturissa täällä Hämeenlinnassa ja tarkemmin todettuna eräässä Kaurialassa sijaitsevassa parturissa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Sori, unohtui Hauptmann, Lisätään ja suoraan piikkipaikalle!

1989, kevät, Helsinki, redpecka
2007, - , Uknown location, -FNM-
2012, kevät, Unknown location, Käyttäjänimetön
2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location @Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.

1999 kevät Tapiolassa Espoossa.
 

redpecka

Jäsen
1989, kevät, Helsinki, redpecka
2007, - , Uknown location, -FNM-
2012, kevät, Unknown location, Käyttäjänimetön
2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
2020, Kesä, Hämeenlinna, @vilperi
2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.

Ja vilperi kiilaa BH:n edelle sijalle kaksi.

Muistinkin pari parturissa käyntiä vuodelta 1999, Talvi, Pohjois-Afrikka. Mutta lasketaanko nämä mukaan kun ekalla kerralla ajettiin vain nenäkarvat ja parta ja tokalla kerralla ryystettiin Ramadan-iltakeittoa? Tukkaan tässä ei koskettu. Mutta vaikka tämä hyväksyttäisiin niin olisin silti vielä viimeisena kahdeksan vuoden erolla toiseksi viimeiseen eli @-FNM-
 

redpecka

Jäsen
(1989, kevät, Helsinki, redpecka)
  1. 1999, Kevät, Espoo, @mikko600
  2. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  3. 2007, - , Uknown location, -FNM-
  4. 2012, kevät, Unknown location, Käyttäjänimetön
  5. 2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
  6. 2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
  7. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  8. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.

Mikko jää viimeiseksi jos minun parranleikkuu ja keitonryystö lasketaan.
 

redpecka

Jäsen
(1989, kevät, Helsinki, redpecka)

  1. 1999, Kevät, Espoo, mikko600
  2. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  3. 2007, - , Uknown location, -FNM-
  4. 2012, kevät, Unknown location, Käyttäjänimetön
  5. 2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
  6. 2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
  7. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  8. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ @Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Päivitin parturilistan:

(1989, kevät, Helsinki, redpecka)

  1. 1999, Kevät, Espoo, @mikko600
  2. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, @redpecka
  3. 2006, kevät, Pori, @Arnold
  4. 2007, - , Uknown location, @-FNM-
  5. 2012, kevät, Unknown location, @Käyttäjänimetön
  6. 2018, Syksy, Unknown location, @Punamusta
  7. 2020, Kevät, Unknown location, @Breeze Harbour
  8. 2020, Kesä, Hämeenlinna, @vilperi
  9. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, @Hauptmann
~ @Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ @Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tammikuun 2001 jälkeen hiuksiani on leikannut vain minä, ja jos tällä 20 vuoden kokemuksella rupeaisin nimittämään itseäni parturiksi, niin vastaus olisi 3 päivää sitten.
Oikea parturiparturi taasen on leikannut hiukseni viimeksi varmaankin vuonna -93. Äitini leikkasi hiukseni muuten, ja vissiin ihan hyvin. Piparia riitti nuoruudessa.
Että miten se sitten lasketaan.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
En yhtään tiedä että miksi täällä listataan parturissa käyntejä, mutta itse olen viimeksi käynyt tukkaamossa vuonna 1999. Mitä tällä tiedolla nyt saavuttaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös