Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 656
  • 66 747

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi hienoa, jos joku olisi kirjoittanut tänne satatuhatta viestiä. On sellaisia palstoja olemassa, joista tuollaisia kavereita löytyy. Yksi tuttu kirjoitti 90 000 blogimerkintää. Se oli vähän sellainen Twitter-tyyppinen blogi. Instagramissakin yhdellä on jo lähes 50 000 kuvaa ja videota.
Malttia kaveri malttia. Ennemmin tai myöhemmin, saa täälläkin joku satatuhatta täyteen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olisi hienoa, jos joku olisi kirjoittanut tänne satatuhatta viestiä.
Veli @Punamusta on ollut tuottelias viime aikoina. Viimeisen 24 tunnin aikana hän on kirjoittanut tänne 151 viestiä. Yhteensä viestimäärä on nyt 12 403. Jos nykyinen tahti jatkuu niin Puniksella on tuo 100 000 viestiä kasassa n. 582:n vuorokauden kuluttua. Menee siis reippaat puolitoista vuotta niin eka sadantonnin ylittäjä on täällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei saa olla rohkea eikä avoin. Persoonallisuus ja itsevarmuuskin on hyi hyi. Tai sosiaalisesti rajoittuneet mielensäpahoittajat ärsyyntyy.
Höpö höpö. Siis eikö nykyään oo kuuminta hottia olla joku kummajainen jollaista ei toista tuu vastaan? Nimi kuuluu olla sellanen ettei löydy kalenterista ja kaikkinainen vitun kehonmuokkaus on aivan saatanan coolia. Sukupuolta on muodikasta vaihtaa kerran viikossa, ja eikös niitä se 52 vähintään löydykkin tätänykyä? Ja eihän meitä sosiaalisesti rajottuneita Setämiehiä edes oo kun murto-osa väestöstä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Veli @Punamusta on ollut tuottelias viime aikoina. Viimeisen 24 tunnin aikana hän on kirjoittanut tänne 151 viestiä. Yhteensä viestimäärä on nyt 12 403. Jos nykyinen tahti jatkuu niin Puniksella on tuo 100 000 viestiä kasassa n. 582:n vuorokauden kuluttua. Menee siis reippaat puolitoista vuotta niin eka sadantonnin ylittäjä on täällä.
Heh, joo samaa mieltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on toinen hääpäiväni, mikälie paperi-/pumpuli-/evvk-häät ne nyt on. Ei tätä nyt mitenkään erikoisesti juhlita. Päivä muiden joukossa. Ajattelin kyllä laitella miehelle yhtä hänen lempiruuistaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tänään on toinen hääpäiväni, mikälie paperi-/pumpuli-/evvk-häät ne nyt on. Ei tätä nyt mitenkään erikoisesti juhlita. Päivä muiden joukossa. Ajattelin kyllä laitella miehelle yhtä hänen lempiruuistaan.
Onnittelen. Kannattaa tuota päivää nyt jotenkin juhlistaa, vaikka nyt sitten tuolla lempiruoalla. Ehkä mieskin muistaa sinua. Sitten on kyllä ikävää, jos hääpäivät ja kaikki muutkin päivät ovat joskus ajan kuluessa vain ja ainoastaan päiviä muiden joukossa. Älköön olko kohdallanne näin.

Minulle olisi tullut ex-rouvan kanssa tänä vuonna 20 vuotta täyteen, mutta onneksi erosimme. Hääpäiväksi oli yhteensattumana valittu 20.4., jonka jälkeenpäin - ja vasta Auschwitzin vierailun sisältäneen häämatkan jälkeen - huomasimme Adolf Hitlerin syntymäpäiväksi. Liekö sitten ollut jonkinmoinen enne. Ei Adolfin Saksakaan lunastanut kovia odotuksia valtakunnan tuhatvuotisuudesta.

Vaan nytpä menee sekä Saksalla että Kääpiöllä paljon paremmin!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Me ollaan oltu viimeiset viisi vuotta naimisissa ja ainakin kolme viimeistä hääpäivää on mennyt kummaltakin ohi. Ollaan yhdessä naurettu asialle ja todettu, että kumpikaan ei pidä naimisiinmenoa suhteemme kannalta merkittävänä asiana. Leskeneläke se suurin syy siinä olikin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Höpö höpö. Siis eikö nykyään oo kuuminta hottia olla joku kummajainen jollaista ei toista tuu vastaan?
Moi! Tällainen nuori kolli etsii toista kissaa. Tosiaan, minä miellän itseni kissaksi ja olen yläkerrasta sekaisin kuin seinäkello. Mieleni on pimeä kuin ullakon vintti ja sydämeni on akvaario, jossa uiskentelee kalaparvi. Pistä mulle viestiä jos onkivapasi löysi suoraan sydämeeni!

Tällä esittelyllä ajattelin rekata Tinderiin. Jos ei tolla tärppää, niin on se kumma.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Moi! Tällainen nuori kolli etsii toista kissaa. Tosiaan, minä miellän itseni kissaksi ja olen yläkerrasta sekaisin kuin seinäkello. Mieleni on pimeä kuin ullakon vintti ja sydämeni on akvaario, jossa uiskentelee kalaparvi. Pistä mulle viestiä jos onkivapasi löysi suoraan sydämeeni!

Tällä esittelyllä ajattelin rekata Tinderiin. Jos ei tolla tärppää, niin on se kumma.
Toivottavasti saat kattia kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Moi! Tällainen nuori kolli etsii toista kissaa. Tosiaan, minä miellän itseni kissaksi ja olen yläkerrasta sekaisin kuin seinäkello. Mieleni on pimeä kuin ullakon vintti ja sydämeni on akvaario, jossa uiskentelee kalaparvi. Pistä mulle viestiä jos onkivapasi löysi suoraan sydämeeni!
Rohkea ulostulo. Kyllä tolla ceeveellä ainakin oman telkkariohjelman saa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Rohkea ulostulo. Kyllä tolla ceeveellä ainakin oman telkkariohjelman saa.
Kiitti mään! Lupaan tehä parhaani ja yrittää syrjäyttää sinun mieliksesi koko kansan Sami Hedbergin telkkarin mukahauskimpana pöljänä ja sisällytän sun nimesi viä siin ohjelman lopputeksteissä kiitoksena siitä että kannustit ja potkit mua eteepäin elämässä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vihaan itseäni, anna minun vihata sinua vieläkin enemmän.

Jos joutuisin tinderiin, olisi tuossa markkinointitekstini.
Mulla voisi olla että ”Keski-ikäinen, juoppo, lihava, vittumainen ja pienimunainen, mutta rehellisyydessä löytyy.”
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on toinen hääpäiväni.... Ei tätä nyt mitenkään erikoisesti juhlita. Päivä muiden joukoss
Ehkä mieskin muistaa sinua. Sitten on kyllä ikävää, jos hääpäivät ja kaikki muutkin päivät ovat joskus ajan kuluessa vain ja ainoastaan päiviä muiden joukossa. Älköön olko kohdallanne näin.
Sain mä kukkia (ks. liite) ja pienen lahjan. Itse olin tehnyt miehelle villasukat. Tänään piti kyllä ottaa loppukiri että sain ne (sukat) tehtyä. Itse en pidä niin tärkeänä että kaikki hääpäivät (yms. merkkipäivät) pitää muistaa kaikenmaailman lahjoilla ja juhlallisuuksilla. Kun jokainen päivä mieheni kanssa on yhtä juhlaa... Joo, tuo kuulostaa kyllä joltain romanttiselta höpötykseltä joka sopii paremmin veljeni kuin minun suuhuni. Mutta joo, ihan mukava päivä oli... Koen olevani rakastettu ja rakastava ihminen.
 

Liitteet

  • ruusut.png
    ruusut.png
    547,9 KB · kertaa luettu: 89

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jotenkin huvittavaa että Maisa Torpan Instagramissa lähes jokaisen kuvan yhteydessä lukee "Maksettu kumppanuus". Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Mutta minä en naapurilleni Maisalle naureskele enkä toivo muuta kuin hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sain mä kukkia (ks. liite) ja pienen lahjan. Itse olin tehnyt miehelle villasukat. Tänään piti kyllä ottaa loppukiri että sain ne (sukat) tehtyä. Itse en pidä niin tärkeänä että kaikki hääpäivät (yms. merkkipäivät) pitää muistaa kaikenmaailman lahjoilla ja juhlallisuuksilla. Kun jokainen päivä mieheni kanssa on yhtä juhlaa... Joo, tuo kuulostaa kyllä joltain romanttiselta höpötykseltä joka sopii paremmin veljeni kuin minun suuhuni. Mutta joo, ihan mukava päivä oli... Koen olevani rakastettu ja rakastava ihminen.
Voi veljet ja siskot...

Imelyysleveli:

Tämä

*Ja se hymejö tähän ettei oteta vittuiluna...*
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sain mä kukkia (ks. liite) ja pienen lahjan. Itse olin tehnyt miehelle villasukat. Tänään piti kyllä ottaa loppukiri että sain ne (sukat) tehtyä. Itse en pidä niin tärkeänä että kaikki hääpäivät (yms. merkkipäivät) pitää muistaa kaikenmaailman lahjoilla ja juhlallisuuksilla. Kun jokainen päivä mieheni kanssa on yhtä juhlaa... Joo, tuo kuulostaa kyllä joltain romanttiselta höpötykseltä joka sopii paremmin veljeni kuin minun suuhuni. Mutta joo, ihan mukava päivä oli... Koen olevani rakastettu ja rakastava ihminen.
Hyvä meininki. Tuosta kannattaa pitää kiinni, mikä on tietysti ajatuksen tasolla itsestään selvää. Käytännön tasolla ja vuosien myötä kaikkea muuta, mutta kyllä siinä jotkut onnistuvat. Tätä onnea teillekin toivon!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menee siis reippaat puolitoista vuotta niin eka sadantonnin ylittäjä on täällä.

Ei taida nyt kuitenkaan tapahtua ihan tässä ajassa, kun moderaattorit löivät Puniksen viikoksi banaanisaarille, kun kirjoitustahti oli Jatkoajan keskustelupalstalle liian kova.

Ilonpilaajat perkele.

Toki yritin tätä itse varovaisesti myös kertoa, että mies on viime aikoina aivan hirveän määrän viestejä raaputellut, joista osa on ollut ihan puhdasti chatti-tyyppistä sananvaihtoa kiekkopuolella, mistä on saattanut puuttua asia kokonaan. Yllätyksenä tuli itselleni se, että modet ovat jo aikaisemmin tästä käyttäjää huomauttaneet.

Punamustalle, kun tiedän että luet tätäkin viestiä. Osaat kyllä kirjoittaa erittäinkin laadukkaita viestejä, kuten modet siitä erikseen huomauttivatkin jo, mutta määrä ei tässäkään tapauksessa korvaa laatua. En ole mikään ihminen neuvomaan toista käyttäjää täällä, puhumattakaan että rajoittaisin toisten kirjoittelua, mutta ehkä joka toisen "hei mäkin oon täällä!" viestin voisi jättää kirjoittamatta ja sen sijaan keskittyä vaikka laatuun ja sisältöön enemmän.

With all respect.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ilonpilaajat perkele.
Ehdottomasti hyvä veto tähän väliin pistää pikku huilitauko päälle. Kun viimeksi eilen tein tuon laskelman viestimääristä niin sen jälkeen tuli joku 160 viestiä vielä lisää ennen pelikieltoa. Tämä siis kaikki vuorokauden sisällä. Lisäksi kun katselee ajankohtia milloin viestejä tulee niin se kertoo paljon siitä että vuorokausirytmitkin on aikalailla perseellään. Toki jokainen päättää omasta rytmistään yms., mutta on tuo silti aika hämmentävää kun viestien lähetys loppuu yleensä joskus klo 04.00-06.00 välisenä aikana homma jatkuu sitten joskus kuuden-kahdeksan tunnin päästä. Ei siinä hirveästi muuta tehdä kuin Jatkoaikaan viestitellä.

Enkä nyt tosiaan sen pahemmin ketään dissaa kovista viestimääristä kun onhan noita itsellekin aika hyvä kasa siunaantunut ja paljon tulee viestejä laitettua edelleenkin, mutta mitä nyt @Punamusta :n viestejä ja taustoja on täältäkin lukenut niin kaikki tilanteet huomioiden tuo meininki alkoi joissain määrin olla jo huolestuttavaa. Näköjään kaveri on palstalla pyörinyt tämänkin aamupäivän aikana joten kun Punis nyt todennäköisesti tämänkin viestin luet niin ihan kaverillisesti neuvon, pyri olemaan pois Jatkoajasta tämä viikko kun sisältöä et tänne nyt pysty kuitenkaan tuottamaan. Käytä aikaa muihin asioihin, ulkoile, tapaa kavereita, käy vaikka kuppilassa parilla kaljalla yms. Vielä voisi olla terassikelejäkin päivällä. Ja käy vaikka pyöräilemässä kun siitä muistaakseni tykkäsit.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hyvät kirjoitukset veljiltä @Via Dolorosa ja @Roger Moore tuossa yllä. Näin tuolla ahdistusketjussa tuoreen viestin Punikselta, joka sai minut huolestumaan miehen hyvinvoinnista.

Minuakin on ahdistanut vaihteeksi mutta se johtunee lääkkeiden laiminlyönnistä, mikä on seurausta omasta laiskuudestani.
Haluan vain sanoa pari sanaa, ja tämä seuraava on pelkästään rakkaudella ja koska olet mielestäni oikeasti hieno nuori äijä, jolla on paljon mielenkiintoisia mielipiteitä ja rutkasti annettavaa tälle maailmalle...

Pidäthän huolta itsestäsi, jooko? Minäkin olen joskus juossut reaalielämän ongelmiani pakoon kirjoittamalla ja yhä vain kirjoittamalla tahtiin, jota joku voisi sanoa jopa hypomaaniseksi. Läheskään kaikki näistä kirjotuksista eivät ole julkisia, mutta nykyisin kun käyn lukemassa noita vajaa vuosi sitten raapustelemiani päiväkirjoja, runoja ja sen sellaisia koneeni muistiosta, niin osaa niistä on nykyisin todella vaikea lukea kokonaan, kun niistä suorastaan paistaa läpi se miten syvällä omissa kuvitelmissani noita tekstejä kynäilin viime syksynä.

Mutta ehkä se tärkein neuvo jonka haluan sulle antaa, liittyy lääkkeisiin. Toivon ihan oikeasti sydämeni pohjasta että et laiminlöisi sinulle annettua lääkitystä, et ainakaan niin kauan kuin pysyt niiden avulla kasassa ja tolkuissasi. Mulle määrättiin kesästä 2015 lähtien säännöllinen psykoosilääkitys, jota söin aina viime kesään asti säännöllisesti ja sen jälkeen olen napsinut niitä ns. tarvittaessa. Laiminlöin lääkitykseni kaksikin kertaa vuonna 2018, kun luulin silloin pärjääväni jo ilman mitään lääkkeitä. Molemmilla kerroilla oli käydä ns. hullusti, kun mopo karkasi käsistä. Toivon ihan oikeasti Valtteri, että et tekisi sitä samaa virhettä ja lähtisi sooloilemaan lääkärin määräämällä lääkityksellä, joka on sinun hyvinvointisi parhaaksi.

Mulla menee nykyisin jo ihan ok ainakin toistaiseksi tuon pääkopan kanssa. Aina välillä joudun ravistelemaan ja muistuttamaan itseäni, että toipuminen on elämänmittainen prosessi, etenkin entisestä psykoosipotilaasta puhuttaessa. On mulla kuluneenkin vuoden aikana pari-kolme kertaa lähtenyt ajatusmaailma harhailemaan niihin samankaltaisiin deluusioihin, jotka sen psykoosin aikanaan laukaisivatkin. Erona parin vuoden takaiseen on kuitenkin se, että en pidä enää sitä lääkettä mun vihollisena, vaan jos mun yläkerta alkaa hälyttämään, niin toi lääke on mulle se ankkuri ja pelastusrengas, josta on apua aivosolmujen avaamiseen.

Tiedän kuinka paljon sinä rakastat kirjoittaa, tiedän senkin että olet intohimoinen kaveri kuten meikäläinenkin. Tiedänpä senkin, että arki saattaa muuttua tylsäksi silloin kun ei ole kouluja tai duunia, joka määrittäisi sen tietyn rutiinin arjen keskelle. Mutta usko pois, nämä kommentit joita olet saanut eivät ole vittuilua. Sulla on ollut melko hurja kirjoitustahti viime aikoina, joten toivon että otat seuraavan viikon aikana itseäsi niskasta kiinni, nukut säännöllisesti, otat lääkkeesi ja käyt vaikka siellä pyörälenkillä kuuntelemassa luonnon ääniä kuten @Roger Moore kin tuossa ehdotti.

Ei mulla enää muuta lisättävää tähän ollut. Ota iisisti ja pidä itsestäsi huolta, runosielukaimaseni.

PS. Kiitos Pelicans-SaiPa otteluennakon tekemisestä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää en voi siätää räppiä mutta jumalauta, jos sais jonkun humeriikan julkimon kanssa istua iltaa ja nauttia päihteitä niin mää hengaisin Snoop Doggin kanssa. Se brotha on oikeasti cool ja smooth.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mää en voi siätää räppiä mutta jumalauta, jos sais jonkun humeriikan julkimon kanssa istua iltaa ja nauttia päihteitä niin mää hengaisin Snoop Doggin kanssa. Se brotha on oikeasti cool ja smooth.
Snoopin musa nyt on niin hirveää tuubaa kuten oikeastaan koko tyypin olemuskin. että varmaan menisin ennemmin vaikka Jari Sillanpään kanssa vetämään pääni sekaisin kuin kuuntelisin sekuntiakaan vierestä Snoop Doggin gangsta slangia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Snoopin musa nyt on niin hirveää tuubaa kuten oikeastaan koko tyypin olemuskin. että varmaan menisin ennemmin vaikka Jari Sillanpään kanssa vetämään pääni sekaisin kuin kuuntelisin sekuntiakaan vierestä Snoop Doggin gangsta slangia.
Mutta Snoop vaikuttaa hyvältä seuramieheltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös