Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 490
  • 66 539

Nick Neim

Jäsen
Eräs tuttu oli näemmä käynyt teatterissa poikaystävänsä kanssa, ja hän oli merkannut Facebookissa julkaisuun sitten hänetkin. Päivityksen loppu meni suurin piirtein näin: "Mahtava esitys, upea ilta ja mukavaa oli mahtavassa seurassa :) + omat vanhemmat".

Ei hän sitä varmaan ihan noin tarkoittanut, mutta en viitsinyt korjata.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis joillain teini-ikäisilläkin näkee niitä kasvomaskeja. Mä muistan kun ala-asteella yhdellä oli natsivanhemmat ja sen piti mennä koulun jälkeen kotiin tekemään läksyjä kun me muut mentiin pelaamaan futista.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis joillain teini-ikäisilläkin näkee niitä kasvomaskeja. Mä muistan kun ala-asteella yhdellä oli natsivanhemmat ja sen piti mennä koulun jälkeen kotiin tekemään läksyjä kun me muut mentiin pelaamaan futista.

Kyllä. Nuoriso onkin keskimäärin paljon fiksumpaa kuin me vanhempi väki, vaikka usein moni nuorisoa kiroaakin.
 

Glove

Jäsen
Kyllä. Nuoriso onkin keskimäärin paljon fiksumpaa kuin me vanhempi väki, vaikka usein moni nuorisoa kiroaakin.
Kuljen usein lenkillä käydessäni skeittiparkin ohi. Noin 90% nuorista käyttää kypärää. Fiksua. Ei tainnut mun nuoruudessa olla kypäriä vaikka rullalautoja olikin. Ja semmoisia jotain nelipyöräisiä rullaluistimia joissa oli kaksi rengasta edessä ja kaksi takana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on jotenkin sairaalloinen kammo siitä että tähän omistamaani asuntoon tulee vesivahinko tai joku kosteudesta johtuva homevaurio. Käyn aina nuuhkimassa kylppäriä että tuoksuuko omituiselle. Ja siis korostan, ei ole pienintäkään pelkoa että sellaista tapahtuisi koska lattialämmitys on päällä, ilmanvaihto on tehokas ja muutenkin olen tarkka kaiken suhteen, mutta silti on välillä ihan neuroottinen olo että kohta homepommi räjähtää käsiin.

Pelkään kosteusvaurioita enemmän kuin tulipaloa, vaikka varmaan kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla toisinpäin. Tai no mistäs minä tiedän, mutta kuitenkin.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pelkään kosteusvaurioita enemmän kuin tulipaloa, vaikka varmaan kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla toisinpäin. Tai no mistäs minä tiedän, mutta kuitenkin.

Niin, nää on näitä kuppa vai rutto -juttuja.. Kumpikaan ei tule halvaksi, tulipalon ainakin havaitsee helpommin.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Kyllä nykyään ihmiset pahoittaa mielensä jos jonkinlaisista kirjoituksista täällä somessa. Tää jyskin tapaus on kyllä noussu ihan järjettömiin sfääreihin. Jos joku heittää lauseen läpällä niin eikös siitä jo joku pahoita mielensä. Tarvii oikeesti miettii mitä kannattaa kirjottaa ja mitä taas ei.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nykyään ihmiset pahoittaa mielensä jos jonkinlaisista kirjoituksista täällä somessa. Tää jyskin tapaus on kyllä noussu ihan järjettömiin sfääreihin. Jos joku heittää lauseen läpällä niin eikös siitä jo joku pahoita mielensä. Tarvii oikeesti miettii mitä kannattaa kirjottaa ja mitä taas ei.
En tiedä jyskin tapausta, mutta samaa mieltä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on jotenkin sairaalloinen kammo siitä että tähän omistamaani asuntoon tulee vesivahinko tai joku kosteudesta johtuva homevaurio.
2004 sammuin suihkuun istualteen lattiakaivon päälle. Olin niin tööt, etten edes huomannut herättyäni mitään outoa. Sen sijaan kohta soiva ovikello paljastaisi alakerran naapurin tulevan kyselemään, että mikä vittu se on kun vettä tippu television päälle kesken kauniiden ja rohkeiden ja hajotti vastaanottimen. Tuolla nukahtamisella oli hintansa.

Nykyään meen suosiolla nukkumaan kauemmas lattiakaivosta suihkussa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
2004 sammuin suihkuun istualteen lattiakaivon päälle. Olin niin tööt, etten edes huomannut herättyäni mitään outoa. Sen sijaan kohta soiva ovikello paljastaisi alakerran naapurin tulevan kyselemään, että mikä vittu se on kun vettä tippu television päälle kesken kauniiden ja rohkeiden ja hajotti vastaanottimen. Tuolla nukahtamisella oli hintansa.
Tämä on muuten se syy miksi opiskelija-asunnoissa on kylppärissä kaksi lattiakaivoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oho. Jos näin on, niin suunnittelijoille peukkua. Sitä tosin vieläkin ihmettelen, miksi huoneita ei rakenneta kaukaloiksi. Ei luulisi olevan iso homma painaa lattian alle ja 10cm seinästä joku vesitiivis suoja.
Joo, tai siis tarkennetaan että nimenomaan uusissa asunnoissa. Ennenvanhaan toki ihan normisti yhdellä kaivolla menty, mutta uusiin asuntoihin on tehty kaksi lattiakaivoa. Toki kyllä tämä varmasti on yleistynyt muissakin kuin opiskelija-asunnoissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ensimmäinen työvuoro viiden viikon kesäloman jälkeen ohitse. Olihan se hiukan totuttelua ja hakemista mutta kyllä siitä silti selvisin. Välillä tuntui etten ole vielä valmis tähän ja kaikki tuntui lähinnä kaaokselta mutta niin vain tämänkin vuoron klaarasin.

Uudet työkengät minulla oli heti käytössä. Ostin siis viime viikolla ne uudet työkengät 85 eurolla. Vanhoilla kengillä jaloissa teki kipeää niin siksi ostin uudet kengät. Valitettavasti vain uusillakin kengillä etenkin vasempaan jalkaterään ja pikkuvarpaaseen sattui. Joko vaatii totuttelua uusiin kenkiin vai ettei jalassa ole jotain häikkää? Pitäisikö käydä lääkärissä?

No, jalkaan ei kuitenkaan ole ollenkaan sattunut työvuoron jälkeen himassa tai edes lenkilläkään. Se on edistystä entiseen verrattuna.

Ruokaedut eli yksi sämpylä aamupalalla ja ilmainen lounas minulta nyt lähti kun työkokeilu vaihtui palkalliseen duuniin mutta ehkä se on sen arvoistakin sitten? Ja kyllä minä silti töissä yhä syön sillä siten varmasti saan hyvät ruoat ja salaatit päivässä. Kotona se ruoan tekeminen saattaisi olla niin ja näin.

No näillä askelmerkeillä työt jatkukoon. Ja on se kiva kun on työtä taas ja oli tuttu työ mihin loman jälkeen palata. Sekä ensimmäisen työpäivän jälkeen tunnen oloni melko ja yllättävänkin pirteäksi. Sain jopa viime yönä yllättävän hyvin nukuttua.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peseekö joku muka aina kädet kun koskee mulkkua tai testikaaleja? Ei varmaan joka rapsutuksen jälkeen kukaan pese. Peseekös kusella käydessä? Aivan. Tässä meillä on klassinen eturistiriita niille, jotka ei kuse käsilleen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Semmoiset parikymmentä viestiketjua Kierrätyskeskuksesta olen toistaiseksi laittanut piiloon. Harvalla kammalla vielä toistaiseksi, mutta hyvä uudistus palstalle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Semmoiset parikymmentä viestiketjua Kierrätyskeskuksesta olen toistaiseksi laittanut piiloon. Harvalla kammalla vielä toistaiseksi, mutta hyvä uudistus palstalle.

Mulla on piilotettuna 73 ketjua. Suurin osa näitä kun nostellaan ”mielenkiintoisia” vanhoja ketjuja. Hyvä uudistus kyllä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on piilotettuna 73 ketjua. Suurin osa näitä kun nostellaan ”mielenkiintoisia” vanhoja ketjuja. Hyvä uudistus kyllä.

Joo. Noita vanhoja en ole jaksanut paljoa piilotella, koska vitsi on kestänyt yleensä vain hetken ja ne tippuvat tuonne toisille sivuille, joissa en ikinä muutenkaan käy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Älykkäämpää keskustelua siellä on kuin Jatkoajassa. Paitsi toki minun viestini, olenhan älykäs ja kaikinpuolin hyveellinen ihminen.
Enpä ole lukenut pahemmin Viasatin puolta, mutta ylipäätään Facebookin kommenttiosiot on lähinnä täynnä jotain elämäm koulun käyneitä isäm maam pulustajia ja muita luusereita. Jatkoaika nykyään on lähinnä pelkkää typerää inttämistä kaikesta ja aivan liiallista offtopicia.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Semmoiset parikymmentä viestiketjua Kierrätyskeskuksesta olen toistaiseksi laittanut piiloon. Harvalla kammalla vielä toistaiseksi, mutta hyvä uudistus palstalle.

Pitipä oikein tarkistaa itsekin, näköjään tullut jo 127 ketjua piilotettua eri puolilta palstaa. Yllättävän iso luku ja vieläkin olisi varaa kiristää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Luuletko etäduunin sekä siihen liittyvien suositusten jatkuvan vielä pitkään?
Mulle tullu ilmotus että loppuvuaden ainakin. Lähipäiviä tarpeen vaatiessa, ja tarve niitä kyllä todella tulee vaatiin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
2004 sammuin suihkuun istualteen lattiakaivon päälle. Olin niin tööt, etten edes huomannut herättyäni mitään outoa. Sen sijaan kohta soiva ovikello paljastaisi alakerran naapurin tulevan kyselemään, että mikä vittu se on kun vettä tippu television päälle kesken kauniiden ja rohkeiden ja hajotti vastaanottimen. Tuolla nukahtamisella oli hintansa.

Oliko seuraavana päivänä vuorossa toinen klassikko, krapulapizza uuniin lämpenemään ja sohvalle odottelemaan kypsymistä? Sitten herätään palokunnan tullessa ilmoittamaan että valmista alkaa olla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ootko henkilökohtaisesti pitänyt etänä työskentelystä?
Siis tavallaan. Mutta vaikee selittää. En mä pysty duuneja 100% tarkkuudella himasta tekeen. Ja sitten ne tyypit kelle ne mun tekeleet ikäänkuin menee, on kuitenkin siä tyämaalla ja joutuu sitten sitten rukkaan niitä erinäisten muuttujien mukaan. Hankala selittää.

Ja kaljan tissuttelu lisääntyny pirusti kun kyllä ne kotisohvalla seitinohuissakin hommat hoituu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös