Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Päivän "urotyö" on tehty... Fileoin, pilkoin ja jauhoin n. 1,5 kiloa haukea... Siis sitä jauhettua massaa tuli niin paljon. Alkuperäistä haukien painoa en tiedä. Kyllähän siihen sai aikaa tuhraantumaan. Vielä pitäisi tuo taikina pihveiksi paistaa. Montahan pannullista tulee?
Eikös kalojen painosta suunnilleen puolet kelpaa syötäväksi, eli olisiko ollut kolmen kilon hauki?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eikös kalojen painosta suunnilleen puolet kelpaa syötäväksi, eli olisiko ollut kolmen kilon hauki?
Kyseessä oli kolme haukea joista oli sisälmykset ja päät poistettu eli varmaan sitten sellaisia kiloisia olivat olleet "pyöreinä".

Montahan pannullista tulee?
Kolme paistinpannullista (á 11 pihviä) tuli niitä haukipullia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään sain ekan (kiinan)asterin maljakkoon (ks. liite). Jännä että muissa astereissa ei ole vielä ietiäkään nupuista vaan niissä on vasta aiheet (aihiot) tulossa. No tuo yksi saa nyt ilahduttaa minua muita odotellessa.
 

Liitteet

  • IMG_20200805_222015.jpg
    IMG_20200805_222015.jpg
    561,2 KB · kertaa luettu: 118

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei tunnu toimivan ainakaan FM-taajuuksien kautta. Nettiradion kautta ei tietoa.
Taitaa olla jotain isompaa, Suomipopilla puhuivat että ovat siinä talossa ainoat joilla mikit toimii mutta hekin vain puheradio tällä hetkellä kun ei kait saa biisejä soimaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis mitä helvettiä.

Ylen puoli yhdeksän uutiset ja studiossa ei ole meteorologia? Tämähän on skandaali.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mites muuten pärjäsit kevään ilman MM-kisoja ja Inkaa?
Sillä on kaikki Inka insertit VHS:llä ja ovat pyörineet ahkerassa käytössä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Mites muuten pärjäsit kevään ilman MM-kisoja ja Inkaa?
Kaipa meistä suurimmalla osalla on ollut ikävä Inkaa. Toivottavasti ensi kevään kisoissa on sitten tuplamäärän Inkaa ja Inkan inserttejä tai mitä se nyt siellä tekekään, en mä oikeastaan tiedä. Ehkä mäkin rupean seuraamaan Inkaa kuten veli @Roger Moore
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olin tossa reilun viikon pois Kuopiosta mutta kiva oli kyllä palata kotiin. Kaukaa viisaana olin pistänyt riittävän määrän olutta jääkaappiin ja kylmää juotavaa löytyy. Viitamäki, pistäs yks huurteinen...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olin tossa reilun viikon pois Kuopiosta mutta kiva oli kyllä palata kotiin. Kaukaa viisaana olin pistänyt riittävän määrän olutta jääkaappiin ja kylmää juotavaa löytyy. Viitamäki, pistäs yks huurteinen...

Niin missäs päin kävit Inkaa seurailemassa?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Ihmisen mieli on merkillinen välillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kerttu olis kiva.

Nuo naismeteorologit pukeutuvat vain turhan konservatiivisesti. Jotkut trikoot ja lyhyt toppi olisi oikein kiva.

Naisiakin hemmoteltiin takavuosina Juha Föhrin nahkahousuilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme kerros tulee hampaisiin jos yhteen kesään ei pahemmin pese niitä. Ootteks te huomanneet saman? Vai joka aamu hinkkaatte kuin mikäkin arjen orja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös