Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 437
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Luulin kirjautuneeni täältä pois. En ollut joka laitteella. No, ei se mitään. Oon hengitellyt tämän välin ja meno ollut taas aikamoista ja ilouutisiakin on pukannut ovista ja ikkunoista. Ja koska tänään tuli suurin ilouutinen, niin pitää taas mennä naismetälle, koska neljä päivää samaa saa riittää hetkeksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli jotenkin absurdi olo. Menin WWE Networkiin etsimään yhtä pätkää vuoden 2002 Raw-lähetyksistä niin siellä pyörii Brock Lesnarin ja Paul Heymanin pärstät mukana. Tuosta on jumalauta 18 vuotta aikaa. Toki eipä miehellä vieläkään ole ikää kuin 43 vuotta, kertoo vaan siitä miten nuorena ehti breikkaamaan. Ja välillä oli kahdeksan vuotta pois.

EDIT:

Raw'n selostuspöytä oli tuohon aikaan (ja vuosia tuon jälkeenkin) tuossa sisääntulon vieressä. En edes muistanut tätä vaikka aikanaan tuota ihmettelin. Varmaan hyvä paikka kun eihän sieltä kehään nähnyt mitenkään. Vissiin monitoreista selostivat.

EDIT:

Triple H: I'm going to send a message to Shawn Michaels...

Tätäkin nähtiin ihan vaan muutama vuosi tuohon aikaan. Ei perkele.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein tänään #Pelasta pörriäinen*- teon kun irroitin jonkin sortin kimalaisen hämähäkinverkosta. Siitä se jatkoi sitten kukkiin hakemaan mettä... vai mitä lie.

*Linkki vie Yle luonnon sivuille Pelasta pörriäinen- kampanjaan.
 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuli jotenkin absurdi olo. Menin WWE Networkiin etsimään yhtä pätkää vuoden 2002 Raw-lähetyksistä niin siellä pyörii Brock Lesnarin ja Paul Heymanin pärstät mukana. Tuosta on jumalauta 18 vuotta aikaa. Toki eipä miehellä vieläkään ole ikää kuin 43 vuotta, kertoo vaan siitä miten nuorena ehti breikkaamaan. Ja välillä oli kahdeksan vuotta pois.

EDIT:

Raw'n selostuspöytä oli tuohon aikaan (ja vuosia tuon jälkeenkin) tuossa sisääntulon vieressä. En edes muistanut tätä vaikka aikanaan tuota ihmettelin. Varmaan hyvä paikka kun eihän sieltä kehään nähnyt mitenkään. Vissiin monitoreista selostivat.

EDIT:

Triple H: I'm going to send a message to Shawn Michaels...

Tätäkin nähtiin ihan vaan muutama vuosi tuohon aikaan. Ei perkele.

Olihan se vuosien 2002-04 Lesnar jokseenkin eri juttu kuin nykypäivänä. The Next Big Thing vs. Suplex City.

Aika jäätävän kova push miehellä kieltämättä oli silloin. Muutama kuukausi debyytistä, ja oli jo mestarina. Piti olla vuosiksi eteenpäin ihan niitä ykköstähtiä, mutta kyrpiintyikin parissa vuodessa meininkiin ja lähti lätkimään. Ei Vince oikein ilahtunut asiasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään käytiin taas vatussa. Reilu kolme litraa saatiin. Ne on nyt pakkasessa kaikki. Talvella voi sitten syödä.
 

Nick Neim

Jäsen
Olin oikeasti ihan 98% varma, että kysymäni nainen lähtee varmasti kahville meikäläisen kanssa, kunhan saan vaan suuni auki. Pari viime viikonloppua tavattiin siis sattumalta muissa merkeissä, ja humalapäissään pyyteli viereen nukkumaankin. Eikä se nyt ihan suoraan täysin "ei" ollut vaan enemmänkin "en oikein tiedä" osastoa, mutta kyllähän sen pystyy aika selkeästi tuostakin vastauksesta jo päättelemään, että kiinnostus ei ole tai ollut molemminpuolista. Joten jätetään tämä nyt sitten sikseen.

Olen kyllä vähän hämmentynyt, tai sitten vaan ihan saatanan huono tulkitsemaan naisia. Täytyy jotenkin juottaa se varmaan kunnon känniin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen kyllä vähän hämmentynyt, tai sitten vaan ihan saatanan huono tulkitsemaan naisia. Täytyy jotenkin juottaa se varmaan kunnon känniin.
Itehän sain lauantaina pakit naiselta jota en edes yrittänyt iskeä. Oli kyllä erittäin mielenkiintoinen kokemus. Nainen kehuu ensin minua "kun oot tollanen ihan hyvän näkönen ja omillasi toimeen tuleva yms" ja mulla ei siis missään vaiheessa ollut mitään aikomusta yrittää iskeä kyseistä naista. Sitten jossain vaiheessa tuo sanoo mulle "kai tiesit että tämä ei johda mihinkään meidän välillä?" kun siinä jauhettiin paskaa. No öö joo tiesin?

Kyseessä siis yksi vanha työkaveri.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En Sämpylä viitsi teidän hiekkalaatikolle tulla aiheuttamaan pahennusta, joten kysytään ennemmin vaikka täällä.

Se on sunkin helvetin helppo kirjoitella näitä sätkynukke-tarinoitas tietämättä mitään faktaa seuran sisältä.

En itsekkään hyväksy koko tilannetta, mut ei se hävitä mun järjellä ajattelua. Paha Jokereita on lopulta syyttää. Suurin syy on KHL.

Eikö siinä juuri sätkynukkeja olla silloin, jos seura määrätään pelaamaan kotipelinsä mahdollisesti Venäjällä? Kurri on esittänyt pyyntönsä kauden aloituksen siirtämisestä myöhempään ajankohtaan, mikä on kaikunut kuuroille korville. Jokerit toisinsanoen on pakotettu lähtemään Venäjälle, koska mitään sananvaltaa ei joukkueelta päätöksille löydy.

Boldattu kohta mut onkin jo melko tuttu sana täällä. Mutta, mutta, mutta.

Äänestyksen tulos on melko selvä, mutta se onkin nyt sittenkin ok mennä Venäjälle, vaikka kuinka alussa oltiin eriävää mieltä.

Aina Jokerit voi päättää olla pelaamatta. Taustalla on kuitenkin miljoonaluokan yritys, joka haluaa panostaa suomalaisen kiekkoilun kehittämiseen, joten taloudellisia paineita ja konkurssin uhkaa ei pitäisi olla, vaikka yhden kauden olisikin pelaamatta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Taustalla on kuitenkin miljoonaluokan yritys, joka haluaa panostaa suomalaisen kiekkoilun kehittämiseen, joten taloudellisia paineita ja konkurssin uhkaa ei pitäisi olla, vaikka yhden kauden olisikin pelaamatta.
Nyt meni väärään ketjuun. Vitsiä pukkaa on tuolla alempana.
 

Nick Neim

Jäsen
Sitten jossain vaiheessa tuo sanoo mulle "kai tiesit että tämä ei johda mihinkään meidän välillä?" kun siinä jauhettiin paskaa. No öö joo tiesin?
Sä annoit selvästi sille signaaleja. Vielä kun tosiaan oppisi nekin kaikki ulkoa, niin tietäisi olla tekemättä niitä ainakaan tahattomasti. Vitun signaalit sentään.

Tämäkin tosiaan oli vanha tuttu, vaikka ei varsinaisesti mitään kavereita ollakaan. En tiedä. Väitän vähintään kohtalaisen hyvä ihmistuntija olevani, mutta tämä kyllä kieltämättä vähän pääsi yllättämään, ja tulkitsin sitten itse tilanteen ihan päin persettä. Ainahan pakit vituttaa, mutta nämä tuli ihan hyvässä hengessä. Tuskin tulee kiusallisia hetkiä kun joskus taas törmätään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ilman hampaita. Onko teistä kukaan ollut FWB-suhteessa? Mä olen pariinkin kertaan. Toinen puoli ei vaan oon tajunnut mitä se meinaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pari päivää Rauman reissua minulla takana. Reissu on sujunut ihan hyvin. Ensimmäinen päivä eli maanantai sujui oikeastaan lähinnä vain yöpymiskohteeseen saapuessa ja sen lisäksi kaupassa käydessä. Ei mitään ihmeempää siis sisältänyt vielä tuo ensimmäinen reissupäivä. Olin niin väsynytkin jo alkuillasta että menin ajoissa maate.

Eilinen oli sitten jo hieman parempi päivä. Kävin tutustumassa Kuuskajaskarin saareen jonne piti mennä vesibussilla täältä Poroholmasta. Matka kesti ajallisesti noin puoli tuntia. Kuuskajaskarissa on ennen ollut jotain sotilastoimintaa ja siellä olikin vielä nähtävänä isoja tykkejä ja linnake.

Kuuskajaskarin saarella oli myös erittäin kaunista. Kaunista luontoa ja merimaisemia. Näkötornikin siellä olisi ollut mutta näytti niin rähjäiseltä ja korkealta että en jaksanut tällä kertaa kavuta torniin. Kuuskajaskarissa sen sijaan kiersin siellä olevan kahden kilometrin luontopolun. Luontopolku oli erittäin hyvin merkitty. Isoja nuolikylttejä oli jatkuvasti polun varressa että mihin päin polku menee ja sitten puissa oli oranssisia pieniä merkkitauluja. Ne kertoivat myös mihin suuntaan luontopolku etenee.

No olin noin kuusi tuntia Kuuskajaskarin reissulla ja kun tulin takaisin Poroholmaan niin kävin muun muassa yleisessä saunassa sekavuorolla. Samalla heitin talviturkkini Rauman mereen. Myöhäiseksi meni että tänä kesänä menin uimaan järvi-tai meriveteen mutta vihdoin sekin siis tapahtui.

Ja täällä majoituskohteessa on sen verran hyvä sänky että se houkutteli minut nukkumaan eilenkin jo ajoissa. Onhan se ajoissa nukkumaan meneminen illasta pois mutta toisaalta, aamulla on sitten ajoissa hereilläkin.

Tänään ajattelin vuokrata jopon kolmeksi päiväksi. Täällä tuo kolmen vuorokauden vuokra maksaa 30 euroa kun Naantalissa polkupyörän yhden vuorokauden vuokra maksoi jo 23 euroa. Eli Raumalla saa melkein jopon kolmeksi päiväksi vuokralle samalla hinnalla kuin Naantalissa polkupyörän yhdeksi vuorokaudeksi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilman hampaita. Onko teistä kukaan ollut FWB-suhteessa? Mä olen pariinkin kertaan. Toinen puoli ei vaan oon tajunnut mitä se meinaa.

Onko äijä se Jatkoajan kovin panomies? Nopealla vilkaisulla viestihistoriasta löytyy pelkkää panemista, panemista sekä sillisalaattia. Mutta ei siinä mitään. Hyvä se on panemaan päästä. Keskimäärin ihan mukavaa hommaa. Toi paneminen meinaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko teistä kukaan ollut FWB-suhteessa?
Jos tämä tarkoittaa lähellekään sitä mitä minun sukupolvi ja täällä maalla kutsuu vakipanoksi niin olen ollut. Mutta ei me nyt varsinaisesti ystäviä oltu vaan panokumppaneita... että kai se on vähän eri juttu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen ollut, ja vaikka jo alkuvaiheessa oli sellainen olo, että mahtaakohan tämä toimia, niin yllättävän päin helvettiä se silti meni.
No tätäpä juuri kyselinkin, koska näin ajattelin itsekin ihan alusta asti, vaan Popedaa lainatakseni: jos pillua saan niin mä lähden mukaan. Nyt näitä suhteita on mulla kaksi. Toisen kanssa toimii myös ajatuksen tasolla, toisen kanssa joutuu selostamaan joka toinen päivä, että mitä tämä tarkoittaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viime päivinä on Instagramissa tullut aika helvetisti näitä että joku random tyyppi alkoi seuraamaan sinua. Aina se on nainen. Ja heti sen huomaa että kyseessä on joku bottiprofiili joka haluaa että klikkaan jotain paskalinkkjeä. Tilin kuvaukset on aina mallia "Olen sinkku etsii seuraa 21 vuotta tule tänne" eli paskalla suomella kirjoitettuja.

Mietin vaan että miten moni näihin ansoihin vieläkin lankeaa? Ja toisekseen, mistä helvetistä näitä nyt on tullut parin päivän aikana taas näin paljon. Varmaan 10 profiilia olen saanut estää eilisen ja tämän päivän aikana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Päivän "urotyö" on tehty... Fileoin, pilkoin ja jauhoin n. 1,5 kiloa haukea... Siis sitä jauhettua massaa tuli niin paljon. Alkuperäistä haukien painoa en tiedä. Kyllähän siihen sai aikaa tuhraantumaan. Vielä pitäisi tuo taikina pihveiksi paistaa. Montahan pannullista tulee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös