Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 684
  • 66 797

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On niin vitun märkää. Ja lisää vettä tulee vissiin koko viikon. Pitää kattoo posin kautta... No eipä tartte kasvimaata kastella... eikä paljon kukkiakaan. Ja jos se tästä nyt vielä sateettomaksi kääntyy niin kerättyä sadevettä on monessa saavissa ja paljussa niin ei ihan heti lopu kasteluvedet...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Armeijan piti olla joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta nyt on kurja nykyisyys ja se alkaa huomenna.

Kutsuntoihin tuli kutsu, "nooo itse intti on sitten joskus ties milloin"
Kutsunnat oli ohi, "nooo alkaa vasta ensi kesänä varmaan joku 10 kuukautta aikaa"
Valmistuin merkonomiksi ja tajusin armeijan alkavan kuukauden päästä.
Voi paska.

En jännitä inttiä, miksi jännittää. En ole millään tavalla erilaisessa asemassa miljooniin suomalaisiin armeijan käyneisiin. Ja hekin kaikki ovat sieltä ehjin nahoin palannut. Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa asian kanssa. Odotan jopa armeijaa. Saan kavereita, tai jos en saa niin sitten on kyllä idiootteja kanssani siellä. Tulen mielestäni todella monen kanssa hyvin toimeen.

Aijai, olisipa jo huominen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Heh, ei liity. Käsitit väärin :) Sen kuninkaan nimeä en halua nyt toistaiseksi mainita viesteissäni, poistin jo suosikkijoukkueen kohdaltakin.. :D Olen muutenkin jo ajat sitten huomannut, että aikuisviihteen katselu ei edes kiinnosta, vaan kait siinä on pakkomiellettä/tekemisen puutetta enemmän mukana, kuin sitä aitoa innostusta. Ehkä vain kerran-kaksi kertaa kuukaudessa mukana on sitä oikeaa poltetta. Sitä pitää olla, jos ei ole niin sit ihan turhaa hehkuttamista tuo on. Pitää laittaa kampoihin näille jutuille.

Tarkoitin klapihommia. Se vasta mukavaa onkin, homma on kuin luotu minulle. Kyl mie vaan nautin siitä että nämä hommat tiedän pystyväni hoitamaan. Sitä odotan myöskin jo kovasti että pääsen aloittamaan puiden kuskaamisen ulkoa tuonne sisävarastoon/puuvajaan.. Sekin alkaa jo tässä heinäkuun aikana sitten :)

Selvä, selvä.

Puiden kuskaaminen on kanssa mukavaa puuhaa. Toivottavasti siellä suunnalla säät sallii tehdä hommat.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Armeijan piti olla joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta nyt on kurja nykyisyys ja se alkaa huomenna.

Kutsuntoihin tuli kutsu, "nooo itse intti on sitten joskus ties milloin"
Kutsunnat oli ohi, "nooo alkaa vasta ensi kesänä varmaan joku 10 kuukautta aikaa"
Valmistuin merkonomiksi ja tajusin armeijan alkavan kuukauden päästä.
Voi paska.

En jännitä inttiä, miksi jännittää. En ole millään tavalla erilaisessa asemassa miljooniin suomalaisiin armeijan käyneisiin. Ja hekin kaikki ovat sieltä ehjin nahoin palannut. Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa asian kanssa. Odotan jopa armeijaa. Saan kavereita, tai jos en saa niin sitten on kyllä idiootteja kanssani siellä. Tulen mielestäni todella monen kanssa hyvin toimeen.

Aijai, olisipa jo huominen.

Armeija on hauska paikka, kyllä sieltä ehjin nahoin selviää. Usein se nahka on jopa vähän paksumpi sen jälkeen. Itselle ei varsinaisia ystäviä sieltä jäänyt mutta monta morjestelukaveria joiden kanssa on hauska heittää huulta edelleenkin vaikka intistä on jo 16 vuotta aikaa. Hyvin se menee! :)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tällä kertaa ei ole pikkutyttöjen isät piessyt. Tai no käsi Raamatulla en vanno, mut en usko!
Tähänkin voisin kommentoida tarinan. Nimittäin olen pystynyt joskus pidättään hengitystäni veden alla jopa 10min. Tämä tapahtui Fugessa hotellin uima-altaalla, kun muuan teinityttö altaanreunalla osoitti mua sormella ja huusi: "Faija! Tuala se Setämies on!!!"
 
K

Kiekkokatsoja

Tähänkin voisin kommentoida tarinan. Nimittäin olen pystynyt joskus pidättään hengitystäni veden alla jopa 10min. Tämä tapahtui Fugessa hotellin uima-altaalla, kun muuan teinityttö altaanreunalla osoitti mua sormella ja huusi: "Faija! Tuala se Setämies on!!!"
No velipoika, onko krapula, vaiko uutta nousua jo?
Vai ootko taas veden alla tai muuten hengittämättä?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Kiekkokatsoja
Pienissä sievissä. Yllättävän laimee rapula. Kohta varmaan kääntyy hönön pualelle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Uuteen nousuun. Kohta pitää lähteä hankkimaan banskulle uusi sim kortti Myyrmannista.
Hukkasko bansku luurinsa kännipäiten vai pitääkö numero vaihtaa kun "se mimmi ei ollukkaan 18 vaikka näin väitti..."?
 
K

Kiekkokatsoja

@Kiekkokatsoja
Pienissä sievissä. Yllättävän laimee rapula. Kohta varmaan kääntyy hönön pualelle.
Jahas, sulta kirjotusta, muttei hälytysmerkkiä pukannut.
Mulla höntti olo, joten avasin jo 3. Juoman. Nyt ei saa lähtee lapasesta taas.
Mullakun oikeesti uutena juttuna muisti, ja siis lähiajan muisti heikentynyt.. niin aloin miettimään, että kävinkö eilen suihkussa. Sit mietin että käviköhän perjantaina. Ei oo muistikuvaa. Jotain vaatetta on toki vaihtunut. No sit kävinkin juuri suihkussa. Enpä ainakaan haise paskalle, ja piristi tuo vesi hieman.
Syödä pitäis jotain. Uusii perunoita ja niistä pyttipannuu, on tavoitteena. Sipulia toki. Lihoja en oo valmistanut, joten makkaraa sekaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jahas, sulta kirjotusta, muttei hälytysmerkkiä pukannut.
Ha! Huomannut muuten saman! Aika usein näkee viestejä missä on Johnnya siteerattu muttei ole tullut ilmoitusta. Tulkaa nyt @Ylläpito itte selvittään tää asia.

Syödä pitäis jotain. Uusii perunoita ja niistä pyttipannuu, on tavoitteena. Sipulia toki. Lihoja en oo valmistanut, joten makkaraa sekaan.
Aissaatana. Kuulostaa hyvältä näin koististunnelmissa!
 
K

Kiekkokatsoja

Ha! Huomannut muuten saman! Aika usein näkee viestejä missä on Johnnya siteerattu muttei ole tullut ilmoitusta. Tulkaa nyt @Ylläpito itte selvittään tää asia.


Aissaatana. Kuulostaa hyvältä näin koististunnelmissa!
Joo. Kyllä tommonen tavis kotiruoka on ok. Ja jopa hyvää.
Tajusin juuri, että tänään ei oo selkää särkenyt. Toi krapula vie siitä huomion. Eilen vielä kävelin kuin Ahtisaari.
Piti alkon myyjällekkin sanoa, että en oo päissään vaikka kävelen miten sattuu. No usko se, kun myi. Tais olla ok juttu, kun myyjä, ja eläkeläis asiakas pariskunta naurahti. Ilon sanomaa jaon, hyvä minä. Itsetunto kasvoi.
Se kasvaa, mutta muna kutistuu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei hitto funtsikaa miten ihanaa olis olla persaukinen. Ei stressiä mistään. Ei olis pakko ostaa kaljaa.

Ei mene näin. Persaukisena sitä stressiä vasta onkin kun rahat eivät meinaa millään riittää edes pakollisiin menoihin.

Ja jos on persaukinen niin kyllä sitä kaljaa silti tulee ostettua. Ainakin jos on riippuvainen alkoholista tai alkoholin suurkuluttaja. Minullakin pahoina vuosina pyöri tili välillä jopa muutaman satkun verran miinuksella ajoittain mutta ei se sitä oluen saamista hidastanut.

Vasta se alkoi hidastamaan oluen ostamista kun pikavippien ottaminen ei enää onnistunutkaan kun oli tarpeeksi monta pikalainaa jäänyt maksamatta ja luottotiedot menneet. Ei se persaukisuus tunnu pysäyttävän sitä alkoholin ostamista vaan ajaa sitten vain velkakierteeseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Kai se pitää vaihtaa, kun sen reikä on mennyt väljäksi. Jopa niin väljäksi, että kun laitan sinne sisään, niin sehän tipahtaa samantien pois, jollen oo tarkkana.
Kyse on puhelimestani, ja ongelmasta jossa latausjohto ei halua pysyä sisällä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta se alkoi hidastamaan oluen ostamista kun pikavippien ottaminen ei enää onnistunutkaan kun oli tarpeeksi monta pikalainaa jäänyt maksamatta ja luottotiedot menneet. Ei se persaukisuus tunnu pysäyttävän sitä alkoholin ostamista vaan ajaa sitten vain velkakierteeseen.
Niin mut ei kait nyt mitään pikavippejä nyt sentään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Niin mut ei kait nyt mitään pikavippejä nyt sentään.

No helkkarin tyhmäähän se oli minultakin ottaa pikavippejä viinan ostamista varten mutta kun jollain se oli kai sitten vain se juominen rahoitettava. Ainakin siltä se silloin aikoinaan tuntui. Nyt maksan vielä kolmen tonnin verran velkaa tyhmyyksistäni. Kyllähän pikavippejä kannattaa karttaa ja mahdollisimman kaukaa kiertää ne koukerot. Mutta vähän pelkään sitä että en ole ainoa alkoholista jollain tavalla riippuvainen joka kyllä keksii tavat hankkia viinaa ja olutta. Oli ne tavat sitten vaikka huonojakin. Sitä halusin sanoa että epäilen tuota että pysäyttääkö se persaukisuuskaan välttämättä heti tuota juomiskierrettä?

Mutta samalla muuten tajusin että olen itse ollut taas jo kuukauden juomatta lainkaan alkoholia. Tai sitä juhannussimaa join jossa oli kai jonkin verran alkoholia mutta muuten en ole alkoholia taas kuukauteen käyttänyt. Mutta en ole vielä sitä antabuksenkaan käyttöä uudelleen aloittanut. Se on jo auttanut olemaan erossa alkoholista kun lääkäri kehoitti toimimaan niin sen melantoniinin käytön ja uniongelmien vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No mitäs sitten? Kerro toinen keino. 9500e ulosotossa ja pikavipeistä ne jutut lähti liikkeelle.
Kyllä rötöksistä johtuneista vahingonkorvauksista saa ihan hyvät maksut kanssa... Ei tarvi vippejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös