Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 782
  • 66 797
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ota huoletta, nykyisillä välineillä voidaan tehdä miniatyyrimerkkipaaluun hyvää jälkeä.
Siis tähän piti lisäämäni tosiaan vielä että pyydän Joshua Reichertia hakkaamaan kuvan. Ei tule musteen puolesta ainakaan kalliiksi. Kaveri on muun muassa "kirjoittanut" 2,4mm x 2,9mm kirjan.

Tästä tulee muuten hyvä päivä kun jo aamusta alkaen aivot jauhaa näin syvää filosofiaa tekstiksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sait @-FNM- sataset täyteen. Joo, mä stalkkaan itseäni.

Pitäisi lähteä kauppaan. Tuo sade ei nyt mitenkään innosta. Mutta kun sitä kasvislasagnea tekis mieli ja ei ole himassa tarvikkeita. On se pakko.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Siis tähän piti lisäämäni tosiaan vielä että pyydän Joshua Reichertia hakkaamaan kuvan. Ei tule musteen puolesta ainakaan kalliiksi. Kaveri on muun muassa "kirjoittanut" 2,4mm x 2,9mm kirjan.

Tästä tulee muuten hyvä päivä kun jo aamusta alkaen aivot jauhaa näin syvää filosofiaa tekstiksi.
Noita kirjoja mahtuisi hyllyyn ihan saatanan tavalla, nuo nykyiset alkaa pursuamaan yli äyräiden. Ajattelin tänään käydä katsomassa kirjakaupan alelaaria, ihan vaan katsomassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös divarikiekkokin pistetty poikki koronan takia?
Voi veli Ruzäär, nyt öli hyöööönö...

Itseasiassa muuten ainakin Tampereella yllättävän monet divarit on olleet auki vissiin ihan koko koronan ajan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Supikoiraloukussa oli orava. Piruako se siellä teki? Päästin sen pois ja kiipesi lähimpään mäntyyn ja säksätti mennessään. Varmaan huuteli jotain "Hittoako viatonta luontokappaletta vangitsette, ilkeät ihmisolennot"...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oliko perkeleen jyrsijä käynyt paskalla supin huusissakin?
Perkules kun ei jäänyt paikalle niin pitkäksi aikaa että olisin ehtinyt kuulustella. Olis varmaan pitänyt kysellä kun oli vielä sellissä. Mutta kun vangitsemisen enimmäisaika alkoi olla täynnä ja piti vapauttaa. Olis muuten voinut joutua oikeuteen...
 
No huomenta! Kahvia juon, että silleen...

Iisoppi: Se halkoholisti-kuva oli hassun hauska, jonka laitoit tänne pari päivää sitten.. :) Voi olla että olen joskus vielä rohkea ja laitan sen facebook-seinälleni. Vielä on kuitenkin kaksi pinoa tehtävä lisää, kunhan nämä sadepäivät päättyvät. Sen jälkeen on yhteensä kuusi (hieno puu sekin..) komeaa pinoa ulkona. Kolme päivää alkaa jo riittää tätä saatanan sadetta. Nämä päivät väsyttää ainakin minua, aamusta iltaan.

Miten tägätään(?) nimimerkki? Ohjeet? Onnistuu ehkä myös pleikkarilla. Ehkä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nämä päivät väsyttää ainakin minua, aamusta iltaan.

No en tiedä mikä tässä väsytti mutta äsken tuli nukuttua jo puolentoista tunnin päiväunetkin. Onko se tuo keli tosiaan sitten mikä väsyttää? No keli ainakin täälläpäin Suomea hiukan unieni aikana selkeytynyt. Ei paljoa, edelleen on sateista mutta hieman tullut lisää valoa.

Ennen kuin menin päiväunilleni niin leivoin punaherukoista mamman marjapiirakan ja tein vadelmista ja punaherukoista alkoholitonta vadelma-punaherukkajuomaa. Kummatkin aikaansaannokseni pirun hyviä. Tuo juomakin oli helppoa valmistaa. Sen kun vain sauvasekoittimella sekoitti kaikki juoman ainesosat.

Ainoa miinuspuoli vaan se että äsken kun kokkasin niin tuli taas hitonmoinen määrä tiskiä. Mutta kaippa sen tiskivuorenkin saa siitä vielä selvitettyä?
 
@vilperi, Juteltiin joku aika sitten niistä ulosottoveloista. Laitoin sähköpostia yhdelle asioiden hoitajalle ulosottovirastoon ja hän kysyi, että laitan hänelle puhelinnumeroni niin hän soittaa minulle. Voisihan tuon ensi viikon aikana jo laittaa, niin varmaan saan tietää sitten sen kokonaissumman.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Villi veikkaus, että koronavirusketju on Jatkoajan historian aktiivisin viestiketju. 4,5 kuukaudessa tullut yli 19 000 viestiä ja yli 2 miljoonaa katselukertaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi, Juteltiin joku aika sitten niistä ulosottoveloista. Laitoin sähköpostia yhdelle asioiden hoitajalle ulosottovirastoon ja hän kysyi, että laitan hänelle puhelinnumeroni niin hän soittaa minulle. Voisihan tuon ensi viikon aikana jo laittaa, niin varmaan saan tietää sitten sen kokonaissumman.

Hyvähän se varmaan on ja asiat selkeytyvät kun saa tietää ainakin sen ulosotossa olevan velkasumman. Alkuun voi jännittää jos ei ole mitään käsitystäkään mikä tuo summa voisi noin suunnilleen olla. Mutta kyllä se siitä!?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Villi veikkaus, että koronavirusketju on Jatkoajan historian aktiivisin viestiketju. 4,5 kuukaudessa tullut yli 19 000 viestiä ja yli 2 miljoonaa katselukertaa.
Toisaalta, veikkaan että on myös jatkoajan eniten "piilotettu" ketju.
 
Vähän ehkä kaduttaa nyt yksi juttu. Ymmärrän kuitenkin huumoria sen verran hyvin täällä foorumilla varsinkin. Ei tää ole niin vakavaa. Mutta en usko että lopulta asia on kokonaan minusta riippuvainen.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Kuten Esko Aho, minä myös kieltäydyn VVM:n tehtävästä. Vaikka joku pyytäisikin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös