Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 505
  • 66 798

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Italian kisojen aikaan olin 5-vuotias, joten niistä en paljoa muista. Siskoni keräsi kisoja varten tehdyt pelikortit, joita myytiin purkan kanssa samassa paketissa. Sain olla pikkupoikana mukana, kun siskoni ja serkkupoikani keksivät pelaajille lempinimiä korteissa olleiden kuvien perusteella. Erään kiinalaisen nimesimme Rusinaksi, koska hän oli kuivin koskaan näkemämme ihminen. Sen purkan tuoksun tulen muistamaan aina.

Seuraavat kisat muistan paremmin ja ehdin saamaan muistot Maradonasta MM-kisoissa, vaikka sitten kävikin miten kävi.

Minulle tärkeimmät kisat on 1998 Ranska. Kroatiaa kannatin ja hyvin meni. Ennen kisoja olin katsomassa Suomi-Ranska -ottelun, ja vaikka se ei lähellekään edellisen syksyn Unkari-ottelua päässyt, oli hienoa nähdä tulevat mestarit tositoimissa.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pyykinpesu... kyllä siinä vaiheita riittää. Lajittele, laita koneeseen, kone pesee, ripusta narulle, anna kuivua, hae sisään, viikkaa, lajittele käyttäjän mukaan, vie ylös...
Siis lajitteleeko joku oikeesti värilliset pyykit, niinku mustan, punaisen jne..? Luulin tuota urbaaniksi legendaksi. Oon meinaa pessy vuosikymmenet jo pyykkiä niin, että laitan kaikki aivan sekasin koneeseen. Samanvärisenä ne sieltä tulee ulos minä ne on sinne mennykkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja sieltä se Iniestan sukellus. Kliimaksi lähestyy.
Iniestaaaaaaa, Iniestaaaaaaa.

Hyi vittu. Vituttaa vieläkin. Ei ollut kyllä Howard Webbin ihan se uran huippuhetki tämä. Hetkeä aiemmin Hollanti olisi ansainnut kulmapotkun mutta tää futiksen Jari Levonen näytti maalipotkua. Hetkeä aiemmin Iniestan sukellukset x2 joista toisesta punainen.

Voihan tsiisus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muistan katselleeni tämän matsin kesämökillä, jonne minut oli kutsuttu siskoni toimesta. Pieni mökkitelkkari, kesä, Suomenlahti ja keskivaikea vitutus Hollannin puolesta.
Hollannilla oli kyllä todellinen once in a lifetime tilanne voittaa mestaruus tuossa. Jotenkin sellainen Leijonat Torinossa 2006 fiilis tästä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi tuo hävinnyt joukkue joutuu jäämään tuonne kentälle katsomaan kun mestarit juhlii? Luulisi että etenkin tällaisten ratkaisujen jälkeen sitä haluaisi äkkiä pois tuolta ja eikai järjestäjienkään toimesta ei luulisi olevan mitään merkitystä onko hopeajoukkue paikalla vai ei.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään olin mutsille kuskina, kun käytiin ensin ostamassa kukkia ja vietiin ne sitten haudoille. Rupateltiin niitä näitä ja oli kiva huomata, että mutsi voi kaikinpuolin ihan hyvin. Välillä on huono omatunto, kun tulee oltua liian harvoin yhteyksissä.

Hera80
-lämpimästi muistaen-
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Elon Musk on jossain määrin epäilyttävä hahmo.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miklun ja Metti-vaimonsa uudessa kodissa on kultaiset suihkut ja lapsilla oma kylppäri.

Parempi ollakin lapsilla oma kylppäri kun äiti ja isi pissivät toisessa kylppärissä toistensa päälle.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Suuremmin ole koskaan välittänyt, kun jostain sanotaan "helmee". No Helmi radio on ainakin ihan nimensä mukainen ja täten täyttä helmee. Varsin tänään kasari-iltana. Kuulokkeista hyvää mussiikkii, nallee kurkkuun ja tuplapottia veikkaukselta. Tykkään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis lajitteleeko joku oikeesti värilliset pyykit, niinku mustan, punaisen jne..? Luulin tuota urbaaniksi legendaksi.
En minä lajittele pyykkiä värien mukaan vaan käyttäjän ja käyttötarkoituksen mukaan. Petivaatteet ja pyyhkeet voi pestä kuudessakympissä, muut pestään yleensä neljässäkympissä. Itse tykkään käyttää pyykissä tuoksuvaa huuhteluainetta ja mies ei halua että hänen pyykkinsä tuoksuu esim. kukkasille. Kyllähän se hyvä olisi katsoa ettei ihan vaaleita ja tummia laita yhtä aikaa koneeseen kun vaaleista voi tulla harmahtavia. Kuten kävi minun valkoiselle villatakille kun pesin sen uusien mustien housujen kanssa. Eikä veli ollut kovin tyytyväinen kun äitimme aikoinaan värjäsi veljen säärisuojat vaaleanpunaiseksi. Oli joku uusi punainen pusero ollut samassa pyykissä. Mutta ei monta kertaa pestyt vaatteet enää yleensä värjää.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienon puheen piti Punamusta lukionsa ylioppilasjuhlassa. Veikkaan että oli ainakin tänä keväänä ainoa ylioppilaan koulussa pitämä puhe, jossa kiitettiin normaalien opettajien ja oppilaiden lisäksi Mötley Crüeta.
Haistatti paskat kaikille ja totesi ettei enää ikinä palaa siihen kouluun?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Renny Harlin: "On aika ennen vuotta 2020, ja aika sen jälkeen". No, näinhän se on. Jokaisen vuoden kohdalla.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iniestaaaaaaa, Iniestaaaaaaa.

Hyi vittu. Vituttaa vieläkin. Ei ollut kyllä Howard Webbin ihan se uran huippuhetki tämä. Hetkeä aiemmin Hollanti olisi ansainnut kulmapotkun mutta tää futiksen Jari Levonen näytti maalipotkua. Hetkeä aiemmin Iniestan sukellukset x2 joista toisesta punainen.

Voihan tsiisus.

De Jongin muulinpotkua suoraan rintaan unohtamatta. Tuosta olisi äijää pitänyt muistaa punaisella lapulla ilman muuta. Pahin tuomarivirhe.

Oikeus voitti kuitenkin. Hollanti tuntuu aika usein olevan toisena osapuolena näissä likaiseksi äityvissä matseissa. Jos eivät sikaile niin ovat muuten ylimielisiä mulkvisteja. Toki varmaan silloin joskus 70-luvulla Cruyffin aikoina olisivat mestaruuden ansainneet.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mujja nuiluttaa ja tekee aviokriisiä. Kattelen kuulemma toisten naisten perseitä. No daa'a. Niihän mä aina oon tehny.
Joku muukin siellä varmaan kaihertaa kuin vain muitten naisten pyllyjen katselu. Tai mistä näitä akkojen ajatuksia tietää, on ne sen verran kryptisiä. Mutta toivottavasti löydätte ratkaisun tähän vakavaan kriisiin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mujja nuiluttaa ja tekee aviokriisiä. Kattelen kuulemma toisten naisten perseitä. No daa'a. Niihän mä aina oon tehny.
Se vasta outoa olisikin jos et katselisi. Kyllä se jostain muusta on ne herneet ottanut, kuten fiksusti Iisoppi tuossa huomauttaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mujja nuiluttaa ja tekee aviokriisiä. Kattelen kuulemma toisten naisten perseitä. No daa'a. Niihän mä aina oon tehny.
Ei vittu ja mä kun luulin, et sä oisit ammattimies näissä asioissa. Sillon kun oma akka on läsnä, käytetään ääreisnäköä akkojen perseiden katseluun, ja tiettyjä kikkoja. Yksi toimiva on, kun näät hyvän etumuksen lähestyvän ja haluut nähdä perseen, nii käännät katseen jo valmiiks sinne mihin se perse tulee jonkun ajan päästä. Ääreisnäön käyttäminen onkin sitten vaikeampi homma ja vaatii harjoitusta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei vittu ja mä kun luulin, et sä oisit ammattimies näissä asioissa. Sillon kun oma akka on läsnä, käytetään ääreisnäköä akkojen perseiden katseluun, ja tiettyjä kikkoja. Yksi toimiva on, kun näät hyvän etumuksen lähestyvän ja haluut nähdä perseen, nii käännät katseen jo valmiiks sinne mihin se perse tulee jonkun ajan päästä. Ääreisnäön käyttäminen onkin sitten vaikeampi homma ja vaatii harjoitusta.
Siis kyllä mä oon ihan validoitu pro pyllymies, mutta tatsi on vissiin päässyt vähän ruostuun. Tämä oli hyvä herätys.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei vittu ja mä kun luulin, et sä oisit ammattimies näissä asioissa. Sillon kun oma akka on läsnä, käytetään ääreisnäköä akkojen perseiden katseluun, ja tiettyjä kikkoja. Yksi toimiva on, kun näät hyvän etumuksen lähestyvän ja haluut nähdä perseen, nii käännät katseen jo valmiiks sinne mihin se perse tulee jonkun ajan päästä. Ääreisnäön käyttäminen onkin sitten vaikeampi homma ja vaatii harjoitusta.
Minä olen tehnyt tämän taas tyystin päinvastoin. Eli olen ihan reilusti kääntänyt päätä, kun näkyy, että vastaantulevalla naisella saattaa olla hyvä perse. En nimittäin jää koskaan nolosti kiinni asiasta, eikä tarvi keksiä tekosyitä, mitä ja miksi katselin, kun nainen tietää, että katson tuon toisen naisen persettä. Pro perseiden katselu.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olen tehnyt tämän taas tyystin päinvastoin. Eli olen ihan reilusti kääntänyt päätä, kun näkyy, että vastaantulevalla naisella saattaa olla hyvä perse. En nimittäin jää koskaan nolosti kiinni asiasta, eikä tarvi keksiä tekosyitä, mitä ja miksi kyselin, kun nainen tietää, että katson tuon toisen naisen persettä. Pro perseiden katselu.
No sä ootkin semmonen alfa, jota ei normit koske
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös