Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 272
  • 66 547

redpecka

Jäsen
Olis niin kiva haravoida joskus vielä. Ehkä jos en muuta suuntaa elämälleni löydä niin menen vapaaehtoisena haravoimaan Kalifornian metsiä josko se hillitsisi vähän niitä niiden maastopalovitsauksia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunaan saunaan suomalaiset.
Minä tulin jo pois. Olisi ollut hyvä ilma lähteä vaikka mökille. Olla siellä vaikka yötäkin mutta veli meni perheineen niin ei viitsitty sitten mennä. Onhan täällä kotonakin sauna eikä meistä olisi vielä ollut menemään järveen uimaan että ihan sama olla kotona. Vielä jotakin pientä iltapalaa jos "taikoisi" niin voisi vaikka ryhtyä telkkaria katselemaan miehen ja kissan kanssa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin tässä jokusen päivän kaakossa auttamassa porukoita, kun muuttivat uuteen tornitaloon ihan Lappeenrannan keskustassa. Siinä ehti jo tottua mukavaan ja siistiin asumiseen uudenkarheassa isossa kerrostalokämpässä. Kun palasin Malminkartanoon, niin ensimmäinen näky oli parkkipaikalla kuseskeleva känninen janari, joka hoiti toimitustaan ihan autojen vieressä. Annoin vähän pahaa silmää, mihin tämä maastohousu vastasi, että "vittuuks siinä tuijotat". Tervetuloa Malminkartanoon.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mistä lähtien täällä Jatkoajassa on ollut mainoksia? Ainakin mobiilissa hyppii sivusto joka suuntaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mistä lähtien täällä Jatkoajassa on ollut mainoksia? Ainakin mobiilissa hyppii sivusto joka suuntaan.
Useamman vuoden ajan nähnyt itse noita puhelimella.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Useamman vuoden ajan nähnyt itse noita puhelimella.
Aijaa. Nyt viime päivinä on iskenyt silmään tuollaiset isot bannerit (en tarkoita moderaattoreita) ja sivusto pomppinut vähän sinne sun tänne ketjusta ketjuluetteloon palatessa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis joillakin on kaikki etuhampaat tallella. Siisteysintoilijat. Itkien hampilääkäriin kun pari irtoaa. Ymmärrätteks tekään niitä. Pistää vaan silmään kun näkee jengiä, joilta ei puutu yhtään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis joillakin on kaikki etuhampaat tallella. Siisteysintoilijat. Itkien hampilääkäriin kun pari irtoaa. Ymmärrätteks tekään niitä. Pistää vaan silmään kun näkee jengiä, joilta ei puutu yhtään.

Minähän olen harvahammas. Ollut sitä jo lapsuudesta lähtien ja aikuisiällä poistettu lisää hampaita. Tämä osin siitä syystä että olen itse ollut aikoinaan laiska hampaiden pesijä ja hoitaja, pelännyt hammaslääkäriä helvetisti ja en ole mennyt hampulääkäriin sen takia vaikka olisi ollut tarvettakin. Lisäksi minulla on myös synnynnäinen sairaus. Minulle ei tule koskaan rautahampaita vaan maitohampaat ovat suussa siihen asti kun ovat, toivottavasti vielä pitkään. Muuten saan hommata itselleni tekarit.

Se on hienoa jos ja kun on hampaat tallessa ja hyvässä kunnossa. Minulla niin ei todellakaan ole. Mutta kyllä sentään omilla hampailla vielä mennään ja pystyn syömään sekä puhumaan kunnolla. Ainoastaan kovempien ruokien syömistä hieman aristelen sillä vaarana voi olla että siitä taas hampaat kipeytyvät.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei tänään sitten mökille. Miestä ei huvittanut. Päätettiin se jo eilen illalla. No kotihommeleita sitten. Pestiin jo alakerran ikkunat ja vaihdoin verhot. Nyt voisi lähteä tutustumaan lihamyllyn saloihin kun pitää niitä haukia jauhaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Ei tänään sitten mökille. Miestä ei huvittanut. Päätettiin se jo eilen illalla. No kotihommeleita sitten. Pestiin jo alakerran ikkunat ja vaihdoin verhot. Nyt voisi lähteä tutustumaan lihamyllyn saloihin kun pitää niitä haukia jauhaa.
Sellainen tunne, että sinun elämäsi olisi @pettter :n painajainen. Tämä oli sitten ihan kaikella rakkaudella (molempia kohtaan).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minähän olen harvahammas. Ollut sitä jo lapsuudesta lähtien ja aikuisiällä poistettu lisää hampaita. Tämä osin siitä syystä että olen itse ollut aikoinaan laiska hampaiden pesijä ja hoitaja, pelännyt hammaslääkäriä helvetisti ja en ole mennyt hampulääkäriin sen takia vaikka olisi ollut tarvettakin. Lisäksi minulla on myös synnynnäinen sairaus. Minulle ei tule koskaan rautahampaita vaan maitohampaat ovat suussa siihen asti kun ovat, toivottavasti vielä pitkään. Muuten saan hommata itselleni tekarit.

Se on hienoa jos ja kun on hampaat tallessa ja hyvässä kunnossa. Minulla niin ei todellakaan ole. Mutta kyllä sentään omilla hampailla vielä mennään ja pystyn syömään sekä puhumaan kunnolla. Ainoastaan kovempien ruokien syömistä hieman aristelen sillä vaarana voi olla että siitä taas hampaat kipeytyvät.
Mulla on aina ollu tiptop leegot. Kaikki muut paikat prakaa. Selkä varsinkin. Mutta kun lopetin nyrkkeilyn niin huomasin että ikenet vuotaa aivan älyttömästi esim. hammaspyykillä. Ei sitä sillon aikanaan huomannu tai sitten sitä ei sillon esiintynyt. Tänäpäivänäkin on niin kuin olis jatkuva ientulehdus vaikka en oo matsannut aikoihin. Tai sitten mulla oli jotenkin vääränlaiset kumit suussa aina, siltä ainakin joskus tuntu, että niistä on enemmän haittaa kun hyötyä. Tiä näistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyi saatana mitkä vapinat ja rytmihäiriöt. En suosittele dokaamaan 42 tuntia nukkumatta yhtään.
Nynnyt dokaa vaan 42 tuntia. Ja saa vapinoita ja rytmihäiröitä.

Meillä päin tuo 42 tuntia menee ensin ihan pelkkiin pohjien ottamiseen ja sen jälkeen aletaan vasta dokaamaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nynnyt dokaa vaan 42 tuntia. Ja saa vapinoita ja rytmihäiröitä.

Meillä päin tuo 42 tuntia menee ensin ihan pelkkiin pohjien ottamiseen ja sen jälkeen aletaan vasta dokaamaan.
Kyllä täytyy sanoo, et se joka vetää tommosen kahden vuorokauden setin ilman spiidiä tai muita huumeita, nii multa nousee hattu päästä. Rankkaa touhua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyi saatana mitkä vapinat ja rytmihäiriöt. En suosittele dokaamaan 42 tuntia nukkumatta yhtään.
Ei hitto. Ei onnistuis multa. Ei olisi "onnistunut" edes pahimpina dokausaikoinani.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään minun piti siivota mutta eihän tuosta tunnu mitään tulevan. Vain vessan olen saanut siivottua ja keittiössä olen saanut aikaiseksi tehdä kalkinpoistot keittimiin. Ei ole vain fiilistä siivota eikä sitten huvitakaan senkään vertaa. No, onhan tässä vielä aikaa. Jos saisi edes keittiön tänään siivottua ja jäljelle jäävät makuuhuone, olohuone ja eteinen sitten joskus toiste. Vaikka ensi viikonloppuna?

Äsken nukuin pitkästä, pitkästä aikaa myös pitkät päiväunet elikkäs nokoset. En muistakaan milloin olisin koisannut päivällä ainakin kaksi tuntia putkeen. Teki hyvää niin sielulle kuin kropallekin. Usein en ole enää nykyään nukkunut päiväunia lainkaan, ainakaan arkisin ja urheilun seuraamisen takia en nukkunut talvella ja alkukeväästäkään päivänokosia ollenkaan viikonloppuisinkaan. Mutta nyt kun urheilu on tauolla niin on päivänokosten nukkuminen tullut sentään viikonloppuisin ohjelmistooni takaisin, ainakin joskus. Ja nyt sitten nukuin niinkin pitkät nokoset kuin kahden tunnin pituiset päivänokoset.

Minulla on jo pitkään ollut niin että myös vapaa-illat ovat jääneet melko lyhyiksi. No keskiviikkona jaksoin sentään valvoa torstain aamuyön pikkutunneille asti viinankin voimalla mutta normaalisti menen vapaapäivinä ajoissa maate, myös silloin kun seuraava päivä on vapaapäivä. En vain jaksa valvoa pidempään ja tekee mieli mennä jo nukkumaan. Eilenkin menin jo iltakasilta maate. Mutta en tiedä kumpi on mukavampaa, valvoa myöhään vai herätä aikaisin ja nauttia siitä aikaisesta aamusta kaikessa rauhassa? Molemmissa on puolensa?

Lupasin etten kirjoita mitään pitkiin aikoihin alkoholista tänne palstalle... Mutta lupaukset on tehty rikottaviksi? Tänään on jo menossa neljäs päivä ilman alkoholia. Alku ilman antabusta oli vähintäänkin kankea mutta nythän tämä on alkanut näyttämään jo varovaisen lupaavalta? Kun ei tässä ole edes ollut mitään oireilua tai himoja...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Minun myös... Nättihän Iisoppi on tosin kuin mikä, mutta silti...
En minäkään ihan tuollaiselle strömsöö-tasolle kykenisi tai haluaisi, mutta @Iisoppi ihan turhaan parjaa välillä elämäänsä tylsäksi tai vastaavaa. Elämän kuuluukin olla joskus tylsää ja muunlaisen elämän tavoittelu johtaa lopulta suurempiin ongelmiin. Mikä tahansa tekeminen alkaa pikkuhiljaa arkipäiväistymään ja muuttumaan tylsäksi ja jälleen on edessä uuden etsiminen.

Se mitä olen lukenut, niin Iisopin elämässä tapahtuu paljon ja hän puuhaa vaikka mitä. Mielestäni elämän kuuluukin koostua juuri tuollaisesta arjen puuhastelusta eikä sellaisesta ontosta hötöstä, jollaiseksi varsinkin some meidät saa "hyvän" elämän kuvittelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En minäkään ihan tuollaiselle strömsöö-tasolle kykenisi tai haluaisi, mutta @Iisoppi ihan turhaan parjaa välillä elämäänsä tylsäksi tai vastaavaa. Elämän kuuluukin olla joskus tylsää ja muunlaisen elämän tavoittelu johtaa lopulta suurempiin ongelmiin. Mikä tahansa tekeminen alkaa pikkuhiljaa arkipäiväistymään ja muuttumaan tylsäksi ja jälleen on edessä uuden etsiminen.

Se mitä olen lukenut, niin Iisopin elämässä tapahtuu paljon ja hän puuhaa vaikka mitä. Mielestäni elämän kuuluukin koostua juuri tuollaisesta arjen puuhastelusta eikä sellaisesta ontosta hötöstä, jollaiseksi varsinkin some meidät saa "hyvän" elämän kuvittelemaan.
Tämä oli hyvä kirjoitus ja sai ajattelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös