Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 656
  • 66 747

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Joo, siinä Rammsteinin Deutschlandissa on ihan kivan kitarat, mutta kuuluu kyllä pienemmälläki volyymilla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo, siinä Rammsteinin Deutschlandissa on ihan kivan kitarat, mutta kuuluu kyllä pienemmälläki volyymilla.
Ei sitä varmaan voi soittaa pienellä volyymilla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse luukutin aikanaan joka maanantai istahtaessani bussiin klo 5.11 Apulannan Maanantaita koko matkan. On kyllä yhä edelleen ko. orkesterin hienoin kappale, vaikka noita heräämisiä en lämmöllä muistelekaan.
Kolmas nainenkin runoilee kauniisti ankeista maanantaipäivistä. Nykyisenä vuorotyöläisenä ei noi maanantait oo mitenkään erityisen masentavia, mutta joskus myös virka-aikaa tehneenä maanantaiaamuisin tuntui, ettei tää viikko tuu koskaan loppumaan. Aina se kuitenkin loppu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Siskoon mies laittoo viestiä et erosivat. Mä itken. Oikeasti, iso mies ja itkee. Mulle on ihan sama mitä aikuiset tekee, mut tässäkin on kakaroita mukana. Rakastan mun siskoa. Rakastan mun siskoon miestä. Rakastan niitä kakaroita. Vittu kovempi pöhnä vaan päälle. Huomenna sit selvinpäin ajatella. Elämä on välillä todella paskaa
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun vanhempani erosivat vuonna 1986. Olin 13 vee ja tapahtuneen johdosta ihan paskana. Jos eivät olisi eronneet, olisin luultavasti ollut ihan yhtä paskana. Se vain olisi jatkunut kauemmin.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Minun vanhempani erosivat vuonna 1986. Olin 13 vee ja tapahtuneen johdosta ihan paskana. Jos eivät olisi eronneet, olisin luultavasti ollut ihan yhtä paskana. Se vain olisi jatkunut kauemmin.

Ei mua kiinnosta muu ku et miten ne kersat pärjää. Ristus. Ne ei oo ees yhteensä kolmeatoista
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Jos mun pitäis valita niin veri on aina vettä sakeampaa. Nää meidän hommat vaan ei oo mitään normi skodamiehen elämää. Vaikeita asioita.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Rentukat kukkii komeasti ojan varressa ja järven rannalla.
 

Liitteet

  • IMG_20200509_121035.jpg
    IMG_20200509_121035.jpg
    625,5 KB · kertaa luettu: 87
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Keskiviikko oli allekirjoittaneelle loistavin päivä miesmuistiin. Ulkona oli todella lämmin ilma ja fiilis oli alusta saakka erinomainen. Lähdin siinä alkuillasta Kamppiin, kun oli nuo uudet musalevyt vielä hakematta. Jotenkin tuntui että etenkin paluumatkalla törmäsin jatkuvasti kauniisiin, rokahtaviin, just mun tyyppisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Johtuiko se sitten positiivisesta mielentilasta missä olin, vai mistä niin yhtä kaikki olin kotiin saakka yhtä hymyä.

Illan huipennus tapahtui kuitenkin vasta kotona, kun klo 20 Cyan Kicks piti uuden singlensä esikuuntelu partyt onlinessa ja mä olin valikoitunut kymmenen onnekaan fanin joukossa mukaan. Kuunneltiin siinä alussa se uusi sinkku ja jutusteltiin siinä bändin jäsenten kanssa sen jälkeen lähes tunnin verran. Oli kyllä ikimuistoinen tilaisuus bändin fanille ja olen edelleen kiitollinen että sain olla mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös