Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 590
  • 66 549

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi kas kas, luulin, että toi on se sen erittäin julkinen matkaprofiili, jossa paljon seuraajia, ei ollutkaan, joten poistan. Ja ei, kyseessä ei ole mikään valloitus, kuten olen sanonut moneenkin kertaan. Ja mun pano ideoita kyllä löytyy, jos sitä halut, mutta tänne niitä ei voi jakaa.

En halua, kiitos vain. Uskon kyllä että olet äijjien äijjä ilmankin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siellä sitten Marjatta jollain SnapTok-videolla makaa jonkun palstamme sankarin alla pectuskarkki suussa ja ihmettelee että kaveri tuossa yritti pientä kikkaa, on se semmonen, on se sellainen veijari, jaaha jospa sitä sitten kissanmakkaraa tosta palan painikkeeksi.

Panomiesten vinkkejä -ketjulle olisi tilausta, minähän en voi ketjuja tehdä koska modet nuo kamalat veivät oikeudet lopullisesti vaikka kysyin vain millaisten eläinten kanssa olette panneet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yläkerrasta kuuluu kovaäänistä väittelyä. Eihän ala seinät kaatumaan päälle, eihän? Ahahahahah..
Tarkotatko yläkerran huoneistoa asunnostas katottuna vai humeetia...? Jos jälimmäistä, niin usko aina sitä punapukusta jammua jolla on ranstakka. Se siivekäs veli on vässykkä ja nynny.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tarkotatko yläkerran huoneistoa asunnostas katottuna vai humeetia...? Jos jälimmäistä, niin usko aina sitä punapukusta jammua jolla on ranstakka. Se siivekäs veli on vässykkä ja nynny.
Yläkerran asuntoa. Nyt hiljeni, paitsi kuulostaa ihan siltä kuin jotain raahattaisiin huoneen poikki ja koitettaisiin sulloa muovipussiin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ja vielä luntakin rupesi satamaan. Nyt koetellaan, veljet.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Jomppa_Koo miten näet Rocco Siffredin näyttelijätyön verrattuna Danny D:hen. Omasta mielestäni Rocco saa kohtauksista kiihkeämpiä, kun Danny luottaa liikaa melan kokoon ja kokonaisuus kärsii jääden hieman suorituskeskeiseksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis jos joku Sanna Marin sanoo jotain niin jotkut uskoo ja tottelee. Ei se mikään mun mutsi ole. Ja jos olis niin en ainakaan tekis niin!

Hetkinen sehän on nuori tsirbu.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koronaepidemia taitaa olla voitettu, koska persuketju keikkuu vapaan osion kärjessä. Ketjua lukematta tietää ketkä siellä vänkäävät.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Normioloissa olisin tällä hetkellä banskun ja abin kanssa Kiovassa varmaankin illallisella (ehkä nestemäisellä sellaisella) ja olisi ilta vasta alussa. No ei ole normiolot, joten kotona saunan raikkaana olutta lipitän.
Joo. Ei harmita yhtään. No, korkeintaan paljon.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Korona on kyllä todellinen saatana, kun viinin lipittäminenkään ei enää nappaa. Varmaan veisi seksihalutkin, jos asuisi naisen kanssa saman katon alla.

Kyllä tämä viirus tappaa ennen pitkää kaiken inhimillisen elämän. Sinä kiinalainen lepakonpurija tai Wuhanin eläintorin myyjä, haista pitkä v-u!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Jollei näitä rikkiviisaita suunnittelijoita saada pikapuolin suljetuksi tyrmään, niin meillä pian on maa, joka on omiaan vain vanhuksille, vaivaisille ja vätyksille.” Hieno sitaatti vuodelta 1968.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
”Jollei näitä rikkiviisaita suunnittelijoita saada pikapuolin suljetuksi tyrmään, niin meillä pian on maa, joka on omiaan vain vanhuksille, vaivaisille ja vätyksille.” Hieno sitaatti vuodelta 1968.

"Jos Kiinan eläintoreja ei suljeta, sieltä leviää tappava virus koska tahansa". Hieno sitaatti monilta asiantuntijoilta monen vuoden ajan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yläkerrasta kuuluu kovaäänistä väittelyä. Eihän ala seinät kaatumaan päälle, eihän? Ahahahahah..
Ne seuraa vain luultavasti livenä Jatkoaika.comista pudotuspelejä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En minä oikein tiedä. Jumitan täällä kotona kun olen niin kiltti tyttö. Mies vielä käy töissä kun niitä ei etänä voi tehdä ja töitä on. Mies käy kaupassa meillä. Eilen kävin apteekissa, töissä ja kaupassa... Väkeä olin hiton vähän. Hädin tuskin näin muita ihmisiä. En usko altistuneeni. Kuolemaa en pelkää koska olen valmis lähtemään. Ehkä lähtö koronalla olisi melko tuskainen... ei varmaan hyvä lähtö. Enkä edes kuulu mihinkään riskiryhmään. Eilen alkoi taas uusi laskenta ja yritän taas kahta viikkoa ilman muita ihmiskontakteja kuin mieheni... ehkä kolme viikkoa. Eikä tämä mikään kisa ole mutta päiviä on mukava laskea.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o. Mummo sai aivoinfarktin tuossa pari kuukautta sitten ja on ollut sieltä asti sairaalassa. Nyt sitten päättivät siirtää johonkin tehostetun hoidon palvelutaloon koska sairaalaan tarvitaan tilaa koronapotilaille kai. Ehkä parempi näin ainakin mummelin mielenterveyden kannalta kun saa omia tavaroitaan ja vaatteitaan tuonne sitten mukaan.

Kaipa tuo olis aika riskialtista pitää sitä sairaalassakin jos sinne alkaa viruksen kantajia ilmestymään. Ei ole tämä mummo enää siinä kunnossa että vielä koronastakin selviäisi.

Vähän kyllä huolettaa kun 90-vuotiasta viedään paikasta toiseen, mutta minkäs teet.

Nyt pitäis kyllä mennä nukkumaan. Kissakin nukahti jo kuudelta illalla - sai syötäväkseen keitettyä kalaa ja siitä huutamisesta ei meinannut tulla loppua kun lisää piti saada koko ajan. Veti sitten ittensä ihan ähkyksi ja taju pois. Kaverilla on kyllä vieläkin ihan ihme unenlahjat kun nukkuu 12-14 tuntia joka yö. Ite pääsen hädin tuskin seitsemään tuntiin.

Noh, menen nyt kiskomaan sen seitsemän tuntia unia ja sitten pirteänä töihin (ja vitut).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iron Maiden on ehkäpä maailman laadukkain heavy metal -yhtye. Tuli vaan mieleen.
En nyt tiedä, mutta on se palkintopallilla. Riippuen toki siitä, mitä pitää heavy metalina. Minä en pidä esimerkiksi AC/DC:tä enkä Motörheadia. Ne ovat rockbändejä. Äänekkäitä toki, mutta ei niillä hevin kanssa ole mitään tekemistä.

Eikö Uusimaa voisi hakea itsenäisyyttä? Nimettäisiin se vaikka jotenkin että Uusi-Katalonia. Hifkikin voittaisi mestaruuden useemmin ku kerran kymmenessä vuodessa upouudessa Sagrada de Brändinpojat -areenallaan.
Uusi Katatonia.

@nummenkallio lopetti parisuhteen koska se ei melko varmasti johda oman lapsen saantiin ja @Tadu tuskailee epäonnistuneiden ja siirrettyjen alkionistusten kanssa. Voimia molemmille ja muillekin jotka tuskailee lastensaannin kanssa. Itse olen jotenkin väärin rakennettu kun nuo asiat ei liikuta enkä osaa yhtään samaistua. Olen ehkä vähän kylmä tai outo. Lasten saaminen ei ole ollut minulle koskaan tärkeää. En halua jatkaa geenejä yhtään.
No niitä lapsiahan saa nussimalla. Toiset ei halua ja vetää kumi päällä. Toiset haluaa ja panee ilman. Jotkut panee ilman vaikkei haluakaan. Toisilla tärppää, toisilla ei. Tärkeintä kuitenkin on, että nussittaisiin mahdollisimman paljon. Ei se välttämättä elämän murheisiin auta, mutta muna pillussa on mukavampi surra.

Siis jos joku Sanna Marin sanoo jotain niin jotkut uskoo ja tottelee. Ei se mikään mun mutsi ole. Ja jos olis niin en ainakaan tekis niin!

Hetkinen sehän on nuori tsirbu.
Se voisi melkein olla tyttäreni ikänsä puolesta. Olin 12 kun Sanna syntyi. Seuraavana vuonna alkoi se nussiskelu mulla.

Ennen asioista päätti isovanhempieni ikäpolvi (Kekkonen, Virolainen, Sorsa, Koivisto...) Muistan heidät hyvin. Sitten tuli vanhempieni sukupolvi politiikkaan. Väyrynen, Kanerva, Niinistö, Lipponen, Halonen. Nyt on jo lasteni sukupolvi siellä jylläämässä. Ja mie olen yhtä ulkona päätöksenteosta ja siitä mitä minulle tapahtuu kuin aina.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Vittu jen vittu, kohtasin tänään asian, eli jutun minkä ihminen minulle kertoi. En tykännyt siitä alkuunkaan ja se edelleen on asia joka hieman vituttaa mua, ja on niin rankka, että sen kuuleminen jo alkoi oksettaa. Se oli myös läppä mihin en empatian tai järkeilyn kautta löytäny just sitä oikeeta asiaa ja sanottavaa. Tunsin hävinneen sen ottelun. Nii joo ja olkaa sit valppaana, siel on vissiin joku virus myös out and about.

LOL
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ensimmäinen lomautuspäivä tässä käyntiin. Kyllähän tämä menisi jos tulisi viikonloppuisin Formuloita ja aamulla näkisi vaikkapa Laineen maalit, mutta ei. Pari turhaa kuukautta siis edessä. Sisäinen kello herätti jostain syystä kuudelta, vaikka iltavuoroa tehty edelliset pari viikkoa. Menkää te vain niihin töihinne tai avatkaa läppäreitänne. Itse katson youtubesta vaikkapa Jimmy Broadbhentia ja pistän Löfbergin vitoset tulemaan, samalla kun kysellään Kelan suunnalta mahdollisia armonpaloja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Urheat pienet krookukset ovat joutuneet lumen saartamiksi.

Edit. Nyt, vajaa pari tuntia tuon kuvan oton jälkeen, on lumet sulaneet pois.
 

Liitteet

  • IMG_20200401_093220~3.jpg
    IMG_20200401_093220~3.jpg
    347,9 KB · kertaa luettu: 136
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa hieman kestää noissa YTK:n päätöksissä. Vihtu.
 
@Jomppa_Koo miten näet Rocco Siffredin näyttelijätyön verrattuna Danny D:hen. Omasta mielestäni Rocco saa kohtauksista kiihkeämpiä, kun Danny luottaa liikaa melan kokoon ja kokonaisuus kärsii jääden hieman suorituskeskeiseksi.

Tuo nimi ei kerro minulle yhtään mitään, en ole ikinä kuullut nimeä enkä ole katsonut tai etsinyt häneltä yhtään sceneä. Enkä koe tarpeelliseksi etsiä. Googlen kuvahaun vilkaisin äsken nopeasti ja yksi kuva ainakin sattui silmään. Tuo missä on ilman paitaa, melko lihaksikas kroppa näyttäisi olevan. En oikein välitä sellaisesta. Se on inhottavaa kun se juttu näkyy liikaa.

Brazzersissa on toki tuo Billy Glide aika lihaksikas ukko ja hänen scenejä olen tykännyt aina katsella. Nuolemistyyli on sellainen juttu ainakin, jonka se osaa oikealla tavalla ja saa sen naisen kunnolla huutamaan. Ja osaa muutenkin. Hyvin myös tulee lopussa. Harmi vaan kun en löydä yhtä haluamaani sceneä, joka on yksi suosikeistani. Löytyy vain joku typerä 8min clippi, kuka niitä katsoo. Tulee vain vihaiseksi. Se pitää olla sen 25-35 minuuttia tai turha edes katsoa vähää alusta.

Kaikki täälläkin kehuu noita ilmaissivuja ja että niillä kyllä pärjää pitkälle. Eihän niistä löydy sitä minkä haluaa katsella ja jos löytyy niin se on joku 4-8 minuutin typerä pätkä. Olen monta kertaa eilenkin viimeksi etsinyt paria kadoksissa olevaa sceneä näiltä ilmaissivuilta ja lopputulos on täysin surkea kerta toisensa jälkeen. Kirjoitat hakukenttään joko naisen nimen tai sitten sen scenen otsikon ja huomaat, että "jes, nyt se video löytyi vihdoin ja viimein parin tunnin vittumaisen etsinnän jälkeen". Lopputuloksena ruudulle ilmestyy 2-3 minuutin pätkä tästä scenestä, jota olet pari tuntia etsinyt joka helvetin ilmaissivulta. 2-3 minuutin clippi!! Miksi joku video löytyy joka paikasta ja joku ei mistään, vaikka yrität käydä sivut kuinka tarkasti ja hyvin läpi? Tuo on väärin. Mielestäni nuo pienet clipit pitäisi vain poistaa tuolta, niillä ei tee mitään. Palatkaa asiaan uudestaan sitten kun on tarjota se kokonainen video katseltavaksi. Ei voi kuin nauraa. Joskus menee vielä itkun puolelle, se on varma.

Sinä osaat varmaan kertoa onko tuon Roccon videoissa sellainen minun tykkäämä ja haluama loppu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös