Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 141
  • 66 541

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kirkko ja joulun aika. Siinä jos raavaskin mies pysyy kuivin silmin kun joku laulaa, on sydämetön.
En minä nyt niin raavas ole enkä mies mutta ei mikään kirkossa laulettu joulumusa saa minua kyynelehtimään. Oikeastaan ei mikään muukaan saa. Ja kyllä minulla sydän on koska olen elossa. Ja on minusta joskus EKG:n saatu eli todistetusti siellä rinnassa jokin sykkii.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo siinä kun alkaa niitit irtoilemaan seinistä ja kapteenin ilmottaessa pienestä turbulenssista niin pieni ryyppy on paikallaan.
Mulla on muuten aikamoinen lentopelko. Ex muistaa varmaan aina miten puristin reiteensä 5 mustelmaa matkalla Buenos Aires-Iguazu ukkosmyrskyssä. Ei estä lentämistä, mutta en kadehdi viereistä matkustajaa. Se halu käydä mestoissa voittaa. En ole kovin hyvä ilmastonmuutoksessa. Syön lihaakin.
e: ja Sao Paolo-Lontoo. Istuin 747:n viimeisillä riveillä ikkunapaikalla. Kun näkee miten se koneen runko elää, vääntyi sinne ja tänne. Tietää et sen pitää se tehdä, ei voi olla stabiili, sit se viimeistään putoaa. Ja frendi vierestä toteaa et ”älä huoli, perä putoaa aina ensin”. Ja oli tunmoinen flunssa.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mulla on muuten aikamoinen lentopelko. Ex muistaa varmaan aina miten puristin reiteensä 5 mustelmaa matkalla Buenos Aires-Iguazu ukkosmyrskyssä. Ei estä lentämistä, mutta en kadehdi viereistä matkustajaa. Se halu käydä mestoissa voittaa. En ole kovin hyvä ilmastonmuutoksessa. Syön lihaakin.
e: ja Sao Paolo-Lontoo. Istuin 747:n viimeisillä riveillä ikkunapaikalla. Kun näkee miten se koneen runko elää, vääntyi sinne ja tänne. Tietää et sen pitää se tehdä, ei voi olla stabiili, sit se viimeistään putoaa. Ja frendi vierestä toteaa et ”älä huoli, perä putoaa aina ensin”. Ja oli tunmoinen flunssa.

Kävästiin kaverin kans Bulgariassa sunnybiitsillä neljätoista päivää. Kolmetoista ryypättiin niin piti vähän jänskättää kun paluulento oli. Onneksi lentoemot oli tehtäviensä tasalla ja märkää löytyi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävästiin kaverin kans Bulgariassa sunnybiitsillä neljätoista päivää. Kolmetoista ryypättiin niin piti vähän jänskättää kun paluulento oli. Onneksi lentoemot oli tehtäviensä tasalla ja märkää löytyi.
Viinahan on tuossa se huonoin vaihtoehto.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Viinahan on tuossa se huonoin vaihtoehto.

Riippuu kuinka paljon sitä keppanaa tilailee. Kummasti alkaa helpottamaan se lentäminen kun Michelle Monaghanin näköinen stuertti kantaa ohrapirtelöä pöytään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mi
Riippuu kuinka paljon sitä keppanaa tilailee. Kummasti alkaa helpottamaan se lentäminen kun Michelle Monaghanin näköinen stuertti kantaa ohrapirtelöä pöytään.
Michelle ei ole stuertti. Pitäis olla jo kännin puolella jos viina auttais. No, nykyisin kun useamman vuoden välttänyt alkoholia, niin ei näkökulma. Selvänä tuon kestää.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mi

Michelle ei ole stuertti. Pitäis olla jo kännin puolella jos viina auttais. No, nykyisin kun useamman vuoden välttänyt alkoholia, niin ei näkökulma. Selvänä tuon kestää.

On se omassa pikku mielessä aina lentoemo. Pitää käyttää vaan hiukan mielikuvitusta.

Itse olen myös vältellyt viinaa nimenomaan. Kaljaa sillontällöin nykyään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En minä nyt niin raavas ole enkä mies mutta ei mikään kirkossa laulettu joulumusa saa minua kyynelehtimään. Oikeastaan ei mikään muukaan saa. Ja kyllä minulla sydän on koska olen elossa. Ja on minusta joskus EKG:n saatu eli todistetusti siellä rinnassa jokin sykkii.

Lapsien juhlahan se on ja se suotakoon heille ehdottomasti. Muuten aivan turha.

Juhlitaan kumminkin näitä meidän Juutilaisia ja Häyhiä enemmän. Unohtamatta Lottia. Hiukan klisee mutta menköön.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Czescku ja @Punamusta kumpikin viesti raportoitu ja asetettu ignoreen. Kukaan ei tiiä minusta ees nimeä. No jos totta puhutaan, niin eiköhän me tavata, punamustan saatan nähdä jo huomenna, kun kerta isolle kirkolle on tulossa. Meen näyttämään hauista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On se omassa pikku mielessä aina lentoemo. Pitää käyttää vaan hiukan mielikuvitusta.

Itse olen myös vältellyt viinaa nimenomaan. Kaljaa sillontällöin nykyään.
Stuetti ei ole lentoemo. Nih.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On tämä yksinhuoltaja isän homma just nyt perseestä. Köyhä kun olen, niin joudun parsimaan pojan housut nyt. Akkojen hommaa moinen, vaan ku ei moista olentoa täällä ole, niin kai se on reumaattisilla käsillä korjattava pojan Levikset.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On pitänyt tätä täältä aikoja sitten kysyä. No nyt kysyn. Onko joku palstalaisista onnistunut saamaan seuraa vaatteettoman kotimaan palstalta? Ai joo, oonhan mä pari kertaa, mutta unohdin jo ne. Mutta kyllä se paikka on aika turha, jos seuraa haluaa. Jatkoajasta löytyy helpommin seuraa, mutta ehkä vähän erilaiseen aktiviteettiin, kuin tuolta toisaalta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On pitänyt tätä täältä aikoja sitten kysyä. No nyt kysyn. Onko joku palstalaisista onnistunut saamaan seuraa vaatteettoman kotimaan palstalta? Ai joo, oonhan mä pari kertaa, mutta unohdin jo ne. Mutta kyllä se paikka on aika turha, jos seuraa haluaa. Jatkoajasta löytyy helpommin seuraa, mutta ehkä vähän erilaiseen aktiviteettiin, kuin tuolta toisaalta.

Elikkä pillua tekis mieli?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon kateellinen ihmisille jotka voi pitää hauskaa selvinpäin. Tai siis hauskaa ja hauskaa, mutta esimerkiks käydä baareissa ja jutella ihmisille samalla tavalla kun kännissä. Ei multa onnistus. En mä koskaan pystyis lähtemään selvinpäin baariin ja alkaa juttelemaan ventovieraille. En pysty juttelemaan edes kännisille tutuille. Ehkä tossa se onkin miks pitää dokata. Eihän mun tarviis dokata, jos voisin olla yhtä sosiaalinen selvinpäin. Eikä mun tekis mieli dokata, jos oisin yhtä sosiaalinen selvinpäin. Kadehdin teitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös