Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 360
  • 66 548

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ehkä jutut ei enää ole viistossa?

Kysymys. Jos on kaksimielinen suunta-alahäiriö, niin saako silloin "vähemmistöetuuksia"? Elikkä ymmärrystä ja hyväksyntää, kun on hieman erilainen? Eikä niin helposti kakkua.
Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kerran Haminassa töissä ollessani törmäsin kahteen venakkoakkaan. Sehän meni naiskenteluksi sitten ja toinen heistä pyysi puhelinnumeroni lähtiessään. Enhän minä muistanut kumpi oli Nadjuska ja kumpi Tatjuska.

Sitten tämä toinen soitteli jostain Moskovasta viikon päästä että on rakastunut minuun. Varmasti joo. Tarkistin saldoni samantien varmuuden vuoksi.

Kuukauden päästä sain yllättäen työtarjouksen samalta suunnalta. En tarttunut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lähde meidän messiin käymään ihan Ukrainassa (Kiovassa) 31.3.-5.4. Abianos on siellä asunut niin osaa varmaan myös kertoa mistä parhaat naiset löytyy. Lentoliput (Ukrainan Airlines) ei varmaan vieläkään hirveästi maksa. Hotellia ei ole vielä varattu, mutta aika naurettavan halvalla niitäkin tuolta saa.
Kun olisi rahaa, niin ostaisin lentoliput, vaan sain perkele kolmen kuukauden karenssin, niin syödään varpaankynsiä ruuaksi. Jos jostain sen 38 euroa saan, niin ostan liput (siis jos tohon hintaan niitä lentoja vielä saa).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.
Ja nyt mä varmaan pääsin tutkan alle. Seuraavasta kyseenalaisesta napsahtaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt mä varmaan pääsin tutkan alle. Seuraavasta kyseenalaisesta napsahtaa.
Mä oon ollu banaanisaarilla ainoastaan omasta pyynnöstäni. Kaikkea paskaa ne päästääkään läpi laittamatta istumaan penalttia. Rikepisteitäkään en omista. Olenko maksanut asemastani? Sitä voitte arvuutella. Ja pelätä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole ensimmäinen kerta, kun UIA:n sivut ei suostu toimimaan. Eli siellä on siis takuulla joku hyvä tarjous.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä olen muuten äijät/kundit/naiset/tytöt/kaikki oletetut huomenna kirkossa. Joulukonsertissa jopa. Turusen Tarja on Kallion kirkossa. Kaikkea sitä puolilesken mutsinsa eteen tekee. Lähtee kirkkoon. Tosin Kallion kirkossa en ole aiemmin käynyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuo nyt ei selventänyt tätä Merkulova juttua ollenkaan. Sen sijaan herätti vaan uusia kysymyksiä: kuka on Ragne Kytölä? Ja Mitenkähän tuolla Simolla nykyään menee.

Sievisen mä tiedän, eikä silläkään hyvin mene.
Marianna Merkulova on ukrainalainen alastonmalli, jonka minä olen varannut. Pitääkin kaapia rahaa kasaan ja lähteä poikain kanssa keväällä Ukrainaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Paljonko tuo Marianna oikein kustantaa, ja tuliko varauksesta erillistä varausmaksua?
Itseasiassa tuo kiertelee muailmaa ja rahaa vastaan sitä pääsee kuvaamaan, mutta en mä nyt semmoisesta ala maksamaan. Dippaamisesta voisin jopa pari euroa antaa, vaikka ennemmin mulle pitäisi maksaa, että banaaniani viljelemään alan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen muuten äijät/kundit/naiset/tytöt/kaikki oletetut huomenna kirkossa. Joulukonsertissa jopa. Turusen Tarja on Kallion kirkossa. Kaikkea sitä puolilesken mutsinsa eteen tekee. Lähtee kirkkoon. Tosin Kallion kirkossa en ole aiemmin käynyt.
Kirkko ja joulun aika. Siinä jos raavaskin mies pysyy kuivin silmin kun joku laulaa, on sydämetön. Se on tunnelmallista, tunteellista ja vallitsevaa. Kirkko, talvi ja konsertti. Kaunista. Vangitsevaa. Herkistävää ja aistikasta. Viimeksi kävin Antti Railion kirkkokonsertissa. Ei pysynyt silmät kuivina. Olin myyty. Jokin siinä miljöössä laittaa ihmisen rauhoittumaan ja nauttimaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miks ihmisoletetut pyytelee anteeksi kun vähän kuittaillaan? En jummarra. Noita on tullut useampiakin. Huumoria, tiädättekö? Tuli mieleen tuosta @Turha Kaukalo n viestistä. Hei, jos ei oikeasti vittuilla, antakaa olla. Vai onko tämäkin mennyt jo niin korrektiin viitekehyksen ettei mitään uskalla kärjistää, edes vähän?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kirkko ja joulun aika. Siinä jos raavaskin myös pysyy kuivin silmin kun joku laulaa, on sydämetön. Se on tunnelmallista, tunteellista ja vallitsevaa. Kirkko, talvi ja konsertti. Kaunista. Vangitsevaa. Herkistävää ja aistikasta. Viimeksi kävin Antti Railion kirkkokonsertissa. Ei pysynyt silmät kuivina. Olin myyty. Jokin siinä miljöössä laittaa ihmisen rauhoittumaan ja nauttimaan.
Joo, mä kävin Valtteri Torikan vastaavassa 3 vuotta sitten. Oltiin Pyhän Laurin kirkossa, oli hieno kokemus. Jos joskus pääsen kirkossa naimisiin, se on siellä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Paljonko tuo Marianna oikein kustantaa, ja tuliko varauksesta erillistä varausmaksua?

Riippuu varmaan lentoyhtiöstä. Jos Tupolevilla meinaa työntää niin kannattaa varata konjamiinia kunnolla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo, mä kävin Valtteri Torikan vastaavassa 3 vuotta sitten. Oltiin Pyhän Laurin kirkossa, oli hieno kokemus. Jos joskus pääsen kirkossa naimisiin, se on siellä.

Naimisiin meneminen yleensäkkin on aika huono valinta ja yliarvostettua. Ei siinä oikein voita kukaan. Voi toisesta tykätä myös muutenkin kuin sormuksen ostamalla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vaikka en sinänsä mitenkään uskonnollinen olekaan niin kyllä silti kirkoissa on sitä jotain (nimenomaan tunnelmaa). Toki suomalaiset kirkot ovat aika vaisuja, mutta nuo keskieuroopan goottilaiset katedraalit (Westminster Abbey ja Notre Dame nyt kai parhaimmat esimerkit) ovat aika henkeä salpaavia. Jossain sellaisessa kun pääsisi joskus kuuntelemaan suomalaista raskasta joulumusaa.

Hautajaisissa kun pari kertaa käy niin tunnelma on nostalgisesta aika kaukana. Todella ahdistava paikka ainakin omaan mieleen.

Siihen kun päälle heittää arkunkannot sun muut pullakahvit niin on aika valmis lähtemään kotia kohden unohtaen koko kirkon.

Toki en noissa mainitsemissasi ole vieraillut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Naimisiin meneminen yleensäkkin on aika huono valinta ja yliarvostettua. Ei siinä oikein voita kukaan. Voi toisesta tykätä myös muutenkin kuin sormuksen ostamalla.
Toki voi. Kertaalleen sitä yritin. Mut se ei mennyt kuten Stomöössä. Ei se silti tarkoita ettei se voisi toimia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka en sinänsä mitenkään uskonnollinen olekaan niin kyllä silti kirkoissa on sitä jotain (nimenomaan tunnelmaa). Toki suomalaiset kirkot ovat aika vaisuja, mutta nuo keskieuroopan goottilaiset katedraalit (Westminster Abbey ja Notre Dame nyt kai parhaimmat esimerkit) ovat aika henkeä salpaavia. Jossain sellaisessa kun pääsisi joskus kuuntelemaan suomalaista raskasta joulumusaa.
En mäkään uskonnollinen oo, mut kirkoissa on ollut itselleni aina jotain rauhottavaa. Elämässä kun tuli oltua helvetin pohjalla, hain kirkosta ja siitä miljööstä rauhottumiskeinoa ja suuntaa elämälleni. Menin siis sunnuntaisin kirkkoon jumalanpalveluksiin. En mä mihinkään jumalaan uskonut enkä mitään, mut jokin siinä sai mut rauhottumaan ja laittoi taas ajatukset raiteilleen. Pois itsetuhoisuudesta ja päihteistä. Muut rukoili jumalaa, minä rukoilin ehkä oman elämäni puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös