Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 928
  • 66 550
Ei jehe... olen viime yönä tanssinut ja huojunut itseltäni pään irti. Oli kyllä mahtava yö. Musiikki raikasi täysillä, alkoholia meni ja rytmi vei niin rajusti mennessään, ettei meikän lanne ja kädet vaan voineet kertakaikkiaan vastustaa. Tuntuu tosi hyvältä. Varsinainen tämän hetken olotila on öhkö, mutta tuntuu tosi hyvältä huomata tanssimisen maistuvan meikäläiselle. Aika uus juttu. Ja ihan mahtava myös.
Milloin aiot lähteä @pettter in kanssa rinkiin?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Naiset sinkoilee pikkujuttujen vuoksi täällä duunissa taas aivan paniikinomaisesti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tää joulun lähestyminen laittaa taas miettimään ja säälittämään ne ihmiset ja perheet, keillä ei ole rahaa viettää joulua. Muksuille varmasti se joulun viettäminen olisi tärkeää. Lahjoja ja jouluruokaa. Itsekkin muistan kun muksuna joulu oli aina se vuoden kohokohta. Oltiin perheen kesken, syötiin hyvin ja lahjojen saamista ei malttanu odottaa millään. Aion kantaa tänä jouluna kyllä korteni kekoon, että edes jotkut saavat viettää joulua. Aion ostaa pariin vähävaraiseen paikkaan jouluruuat kinkkuineen päivineen, ja jotain lahjoja muksuille.

Lahjoittamisesta ja auttamisesta tulee helvetin hyvä fiilis. Siihen jää ikäänkun koukkuun. Aluks se aina vähän mietityttää, et kehtaanko tai raaskinko mä nyt antaa ton ja ton verran. Sit ku sen on tehny, nii tulee hemmetin lämmin ja hyvä olo. Tottakai se lahjoitus on omista menoista pois, koska en ole rikas, mut jos pari kertaa vuoteen tekee hyvän teon, nii ei siitä konkurssia tule. Jättää parit ryyppykeikat välistä, nii se raha on säästetty siinä. Kaikesta paras näky on kuitenkin se ilo, minkä sun teot saa aikaan ihmisissä. Siinä joutuu välillä puremaan itsekkin huulta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tykätkää nyt joku. Haluan tuosta 666.sta eroon.
Departed on muuten hyvä leffa. Ja on hyvää pizzaakin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mietein vaan jotta ei varmaan ole nuorten jannujen paikka. Liian outoahan siellä olisi olla kaks kertaa vanhempien keskellä, heh. Mut pettter pärjää kumppaneineen taatusti ilman nuoria tulokkaitakin.
Minun ollessani noin 25-vuotias istuin ravintolassa usein nuorimpana henkilönä seurueessa, jossa oli muutamia noin kuusikymppisiäkin. Läheisin seurueesta oli minua lähes päivälleen 20 vuotta vanhempi. Hänen haudallaan pari viikkoa sitten kävinkin ja lähes 1000 km autolla sen vuoksi ajelin.

En ole koskaan ymmärtänyt noita, että iän takia noin tarkkaan pitää valita seuransa. No en sinne rinkiin suosittele menemään, mutta suosittelemattomuus ei johdu iällisistä syistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mietein vaan jotta ei varmaan ole nuorten jannujen paikka. Liian outoahan siellä olisi olla kaks kertaa vanhempien keskellä, heh. Mut @pettter pärjää kumppaneineen taatusti ilman nuoria tulokkaitakin.
Mua kaks kertaa vanhemmat tyypit on yleensä parasta ryyppyseuraa. Vetävät viinaa kovaan tahtiin ja juotavaa ilmestyy pöytään hirvittävää tahtia.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mietein vaan jotta ei varmaan ole nuorten jannujen paikka. Liian outoahan siellä olisi olla kaks kertaa vanhempien keskellä, heh. Mut @pettter pärjää kumppaneineen taatusti ilman nuoria tulokkaitakin.

No Pettterin ringistä en tiedä, mutta ainakin meilläpäin noiden rinkien ikäskaala menee teini-ikäisistä ylöspäin. Ei se ikää katso kun yhteiset kiinnostuksen kohteet.

Komppaan Käyttäjänimetöntä tossa ikä jutussa. Mulle ainakin yksi vitun sama minkä ikäinen on, jos on vaan hyvät jutut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tämä joulukuu on minun mielestäni yksi vuoden parhaimmista kuukausista. Se on paljon sanottu se, mutta silloin vain on ja tapahtuu kaikkea kivaa ja mielenkiintoista niin siksi joulukuu on jos ei paras niin ainakin kuuluu kuukausien tähtisikermään.

Ensi viikkokin on jo katettu ihan mukavalla ohjelmalla. Toivon vaan että nukkuminen sujuu hyvin ja ei ole viikossa vaikeuksia sen vuoksi. Maanantaina työpäivän jälkeen puurojuhla, perjantaina pikkujoulut. Ensi viikolla on myös pidennetty viikonloppuvapaa kun perjantaina on itsenäisyyspäivä ja silloin minulla ei ole töitä. Ja myös itsenäisyyspäivä on ihan kiva päivä, silloin oikeastaan se joulun odotus sitten toden teolla alkaa.

En oikeastaan tiedä kumpi on mukavampaa siinä joulun vietossa. Se jouluun valmistautuminen vai varsinaisen joulun viettäminen. No kummastakin ajasta pitää nauttia. Niin siitä leivontaurakasta, jouluruokien valmistamisesta, joululahjojen hankkimisesta, koristeiden laittelusta ja sitten siitä varsinaisesta joulun juhlinnasta.

Joulukuu on niin täynnä yleensä toimintaa että uskon sen vievän myös samalla ajatukseni muualle ja helpottavan unenkin saamista. Toisaalta jossain vaiheessa alkaa kyllä minulla se vaihe ennen joulua etten malta oikein nukkua. Noloa myöntää vielä näin aikuisiälläkin mutta monena vuonna ennen joulua minulla on ollut sen lähestyvän joulunkin vuoksi vaikeuksia saada unta.

No viime vuonna sentään jouluaattoa edeltävänä yönä nukuin kuutisen tuntia mutta sitä edellisinä kahtena vuonna en ollut saanut nukuttua lainkaan sinä aattoa edeltävänä yönä.

Viime yönä sen sijaan sain taas hyvin nukuttua. Jotain 8-9 tuntia ja sain myös poikkeuksellisesti siinä 12-13 aikaan tänään nukuttua päiväunetkin. En muista koska olisin viimeksi oikein kunnon päikkäreitä nukkunutkaan. Silloinkaan kun en ole saanut yöllä unta niin en ole oikein saanut myöskään päivälläkään unta.

Olen semi-iloinen siitä taas että viime yö sujui hyvin mutta en uskalla olla vielä niin täpinöissäni yhden hyvin nukutun yön jälkeen kuin perjantaina. Täytyy katsoa mihin suuntaan tämä nukkuminen alkaa tästä kehittymään. Tuleeko vielä huonosti nukuttuja öitä lähiaikoina vastaan vai joko alkaa nukkuminen sujumaan...
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi vittu toi The Joulukalenteri. Ainoo asia varmaan mistä on jäänyt traumat lapsuudesta on se vitun näsä. 2007 näytetty näköjään töllöstä, joten sillon ne traumat on tullut, vieläkään en ole uskaltanut katsoa kyseistä sarjaa.

Näsä

Linkki vie googlen kuvahakuun näsän kuviin. Vielä kerran, hyi vittu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toi Sorjonen on kyllä aika hyvä tv-sarja. Vituttaa vaan, kun siinä kaikki paikalliset käyttää miu ja siu -sanoja. Kai jotkut jyväskyläläiset osaa oikeastikin puhua?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toi Sorjonen on kyllä aika hyvä tv-sarja. Vituttaa vaan, kun siinä kaikki paikalliset käyttää miu ja siu -sanoja. Kai jotkut jyväskyläläiset osaa oikeastikin puhua?

Osaa ne, erittäin neutraalisti. Minulle on on useampikin jyväskyläläinen yrittänyt väittää, että heillä on oma murre. Ei ole, ei siellä ole murretta. Keski-Suomi on erittäin murreköyhää aluetta, joka on sulatuksellinen uuni vähän kaikkea eli varmaan myös tuota miuta ja siuta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onkohan koko Antti Rinteen (sd.) hallitus tällä hetkellä peräkontissa?
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sota vuorokausi 5. Nyt alkaa olemaan elämyksiä koossa sopivasti. Persreikä on nilellä paskomisesta ja pakki (se oma nahkainen) on aika sekaisin. Hyvin haastavaa huolehtia hygieniasta ja niin sanotusti munat haisee. Läppää jaksaa vielä heittää hyviä hörötyksiä saa aikaiseksi. Sotatilanne on huolestuttava ja jotkut on kuulemma motissa. En tiedä meneekö meillä hyvin mutta kohta hyökätään johonkin ja me siirrytään johonkin tai ainakin valmistaudutaan. Tänne someen ei saa kertoa mitään numeroita tai vast. Jallun säästän huomiseksi. Nyt ei huvita. Pitää yrittää nukkua. Yöllä varmaan edessä herätys tai kaksi. Ilmankin pärjäisi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Singles Day, Black Friday, Cyber Monday... haistakaa nyt jo kukkanen. Varmaan olisi helpompi ilmoittaa niistä päivistä, kun ei ole naurettavia alennuksia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Toi Sorjonen on kyllä aika hyvä tv-sarja. Vituttaa vaan, kun siinä kaikki paikalliset käyttää miu ja siu -sanoja. Kai jotkut jyväskyläläiset osaa oikeastikin puhua?

Ihan laatusarja. Tunnetaan myös nimellä Bordertown tois puol jokkee. Tämä sarja kannattaa katsoa eka kaudesta lähtien jos ei ole tutustunut aikaisemmin. Ville Virtanen, Matleena Kuusniemi ja Anu Sinisalo tekevät laadukasta jälkeä pääosissa.

IMDB arvostelu taitaa olla kasin paikkeilla ja sarjaa on kehunut esim. hollywoodnäyttelijä Bill Pullman.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä meinasin olla melkein koko joulukuun ostamatta mitään. Black Friday meni, en ostanut yhtään mitään. Jouluksi on kai vähän pakko jotain hommata tai voi olla koditon joulu... Noh, aattelin hommata vaimolle lipun Rockfestiin ja myös itselleni. Nämä liput olisin hommannut joka tapauksessa.

Itse asiassa pitäisi kyllä uusi monitori ostaa, mutta taidan jättää senkin joulun jälkeen. Jos vaikka sattuisi löytymään vielä vähän halvemmalla.

Ja kissalle pitää tietty joululahja hommata. Taidan käydä ostamassa sille kilon lihaa ja sitten tehdä sellaisia pieniä herkkuja niistä ja iskeä pakastimeen. Sieltä voi sitten napata välillä kisulle herkkuja kun siltä näyttää. Tuo jätkä kyllä vetäis koko kilon kerralla jos nenän eteen pistettäis, mutta yritetään nyt vähän säästellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös