Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 995
  • 66 551
K

Kiekkokatsoja

Olen yksi näistä joidenkin halveksumista päiväkirja-tyypeistä joka kirjoittaa niistä oman elämän tapahtumista.... uudelleen ja uudelleen.

Koska olen usein kirjoittanut haravoinnista niin enköhän minä ole yksi näistä päiväkirja-tyypeistä jotka pilasi kierrätyskeskuksen. Oikeasti en sinänsä välitä siitä mitä täällä kirjoitetaan koska tämä on harmitonta huvia minulle. Enkä lakkaa olemasta oman elämäni @Iisoppi koska en osaa olla muuta. Sorry vaan...
Luulen että kyseessä enemmänkin siitä, että jotkut täällä yrittävät pitää omaa kivaa, "vittuilemalla" muille. He eivät tajua, että osa heidän "omasta huumoristaan", ei aina olekaan asiallista. Ja ehkeivät tarkoittaneet sillä loukata toista kirjoittajaa, mutta jotkut jutut ovat hieman liikaa.
Jatka vain omalla tavallasi! Ainahan voi laittaa, en huomioi klikkauksen. Itsekin eilen laitoin ekakertaa sellaisen, yhdelle kirjoittajalle. Hänellä tapana provosoida, ja sekoilla.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Nythän tuo kirjoittajista valittaminen on levinnyt ainakin jo kolmeen eri ketjuun, eli valittajatkin voisivat vähän katsoa peiliin kun moukaroivat nuoriso-osastoa. Ei haravointiviestit tätä palstaa lukukelvottomaksi tee, vaan samojen vääntöjen (oli aihe mikä tahansa) levittäminen ympäri palstaa.

Uudella polvella on eri tapa kirjoittaa ja katsoa maailmaa, sieltä löytyy eri aiheita ja kiinnostuksen kohteita ja vittuiluhuumori ei ehkä nappaa. Itse toki pidätän oikeuden laittaa välillä vastapalloon, mutta kyllähän tuo meidän nuoriso pitää välillä pitää maan pinnalla jos liikaa alkavat nykyajan hömpötyksistä meuhkaamaan. Se pitää tehdä vain vanhemman valtiomiehen lempeällä ohjauksella.
 
K

Kiekkokatsoja

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Yksinkertaista.
-On tukka päästä lähtenyt..
Yksinkertainen on kaunista. Jos on itsetunto (liian) vahva, niin sen huomaa, kun katsoo peiliin.
Ja tää oli vain juttu, joka pyörähti päässäni kirjaimiksi. Ei tarkoittanut ketään, eikä siis suakaan.

Uusi lause. -Elä ota sitä vakavasti.
Väännätkös siitä kirjaimiksi, mitä tulee lauseesta mieleen?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
En minä nyt tiedä mikä on se oikea ketju haukkua teidät kaikki, mutta noista päiväkirjaviesteistä on sanottava, että eihän ne kiinnosta. Heräsin ja keitto oli kuumaa ja sitten tuli hyvä mieli. Satoja merkkejä tätä. @mikko6000 on asian ytimessä tuossa ylempänä.

Ilmiö ei ole mitenkään uusi tai jatkoaikamainen. Varmaan jokaisessa työympäristössä tai missä vaan on niitä tyyppejä jotka tulevat esim lounaspöytään jaarittelemaan omia tekemisiään. EIhän siinä mitään, nollat taulussa sitä voi kuunnella ja ärsyttävää siitä tulee lähinnä jos oli käynnissä jotain mielenkiintoisia keskusteluja tai jos henkilössä on joku muu vastenmielinen piirre.
Nyt on käynyt niin, että palstalla on samaan aikaan useampi tällainen henkilö, jolloin syntyy illuusio että nämä jaarittelut kiinnostaa ketään, kun ne kiinnostaa näitä muutamaa samanlaista jaarittelijaa.

Eikä siinä mitään, jokainen saa tietysti kirjoittaa minun puolestani ihan mitä haluaa, niinhän minäkin teen.

@Iisoppi viestejä en lue kuuluvaksi tähän jaarittelukategoriaan ja ne luen aina suurella mielenkiinnolla, koska viesteissä on aina mukana tissit.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
-On tukka päästä lähtenyt..
Yksinkertainen on kaunista. Jos on itsetunto (liian) vahva, niin sen huomaa, kun katsoo peiliin.
Ja tää oli vain juttu, joka pyörähti päässäni kirjaimiksi. Ei tarkoittanut ketään, eikä siis suakaan.

Uusi lause. -Elä ota sitä vakavasti.
Väännätkös siitä kirjaimiksi, mitä tulee lauseesta mieleen?
Tyhjästä päästä on turha huudella. Joku vois vielä ottaa vakavasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Keitin tuossa kahvit äsken. Joo joskus tykkään nauttia kahvia tälleen myöhemmin illalla. Ei haittaa nukkumaanmennessä. Joskus ehkä nuorempana tuli keitettyä kahvit aikaisemmin ja jos joi liian myöhään niin ei saanut oikein unenpäästä kiinni. Nuorempana myös huomasin että usein tuli juotua kahvia maidon kanssa. Nykyään tässä kun ikää on tullut niin juon ihan mustana kahvin. Jollekinhan kahvi voi aiheuttaa vatsaoireita, minulle ei ole koskaan oikein niitä aiheuttanut. Tosin joskus jos on tullut juotua todella monta kuppia kahvia niin kyllähän sen silloin tosiaan vatsan toiminnassa huomaa. Siksi ehkä myös tulee juotua vain kuppi kerrallaan. Tuo kuppi on muuten sellainen että sain sen lahjaksi vuosia sitten isoäidiltä ja usein juuri tuosta samasta kupista juonkin kahvia. Punainen kuppi ja punainenhan on hyvä väri. Tietääköhän mummo että sama kuppi on vieläkin käytössä? Ai että. Isovanhemmat ovat kyllä tärkeitä aina. Näin minä kyllä sanon. Jos nyt tuosta sitten joisi tuon kahvin loppuun pikkuhiljaa tässä Jatkoaikaa selaillessa. Mitä sinä juot juuri nyt? YouTubesta myös kuuntelen musiikkia ja äsken soikin kivasti puolalaista NSBM-sävytteistä lo-fi black metallia. Kappas! Kahvi loppuikin jo tässä musiikkia fiilistellessä! Jos tästä sitten seuraavaksi nousisi ylös ja kävisi katsomassa että onkohan sitä kahvia vielä jäljellä. Joo eihän sitä tosiaan ihan lapsena juonut kahvia ollenkaan, milloinhan sitä oikein alkoi juomaan kahvia? Milloin sinä jatkoaikalainen olet alkanut juomaan kahvia? Tietääköhän kukaan mikä on Suomen myydyin kahvi? Tämä kovasti kiinnostaisi kyllä ja Googlesta en ole kuullutkaan. Juodaankohan kaikkialla maailmassa kahvia? Muistan joskus ulkomaanreissulla kun tilasin kahvin ja oli kyllä erilaista kuin täällä kotimaassa. Hyvää sekin oli, mutta kai sitä on vain tottunut tähän suomalaiseen kahviin, niin hyvältä se aina maistuukin. Vaikka sitten näin illalla. Yleensä tulee tosiaan heti herätessä juotua kahvia. Heräämiseni meneekin niin että nousen ylös kun kello herättää ja sen jälkeen pistän kahvin tippumaan. Monelta sinä jatkoaikalainen juot kahvia? Välillä kyllä tuntuu että tulee hiukan liikaa tänne kirjoitettua ja eihän näistä viesteistäkään aina joku tykkää. Mutta niinhän se on, tärkeintä on että itse tietää että on hyvä kirjoittaja. Noniin, koneelle tultu takaisin ja pieni liru kahviakin oli vielä jäljellä. Ei ollut mennyt edes kylmäksi, tykkääkö kukaan edes kylmästä kahvista? Tosin onhan niitä jääkahveja joita esim. yksi kaverini juo todella paljon. Itse ei ole tullut maistettua kun olen ihan perinteisen kahvin ystävä. Vähän tälläistä tylsäähän tämä minun makuni on, mutta minä pidän ja sehän on tärkeintä. Noin. Jos sitä vaihtaisi YouTubesta uuden kappaleen ja joisi kahvin loppuun. Hyvää illanjatkoa Jatkoaikalaiset!
Olisin linkittänyt tähän Peteliuksen Omituinen höpöttäjä -videon, mutta ATK:ni ei löydä sellaista. Petelius tiesi Jatkoajan vuoden 2019 tilanteen siis jo lähes 30 vuotta sitten.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pistin kaikki ingnoreen niinkuin uhosin eilen. Vihdoin tämä palsta on lukukelpoinen. Ei spämmiä, päiväkirjoja tai setämiehiä.

No en mä nyt oikeesti.

Mutta kyllä mä toisaalta ymmärrän tän ennen oli paremmin jutun, kun juuri tämäkin viesti on ihan tarpeeton täällä ja joku oikeasti lukee tämän. Tosin mulla näitä viestejä on joku reilu 3000.

Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti!
 

Barney

Jäsen
Jokuhan voisi perustaa ketjun, jonne vain palstalegendat saisivat kirjoittaa siten, miten itse haluavat, jos eivät kerran osaa edes ignore-toimintoa käyttää.
Miten määritellään palstalegendat ja miten siihen joukkoon pääsee? Pitääkö siihen olla Mensan jäsenyys? Vai jotain "vuoden jatkoaikalainen" -titteleitä? Tein joskus keskellä yötä Mensan nettitestin ja siitä tärähti sellaiset lukemat, että sen perusteella olisin päässyt helposti kyseiseen järjestöön sisälle. "Vuoden jatkoaikalainen" -äänestyksessäkin sain joskus ainakin yhden ääneen. Palstalegendojen hallitukseen näillä saavutuksilla ei varmaan pääse, mutta pääsisikö edes rivijäseneksi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokuhan voisi perustaa ketjun, jonne vain palstalegendat saisivat kirjoittaa siten, miten itse haluavat, jos eivät kerran osaa edes ignore-toimintoa käyttää.

Parempi ois varmaan ketju päiväkirjahöpöttäjille, jonne nuo tuota harrastavat voisivat mennä nollatason juttujaan floodaamaan. Me legendat ja laatukirjoittajat voisimme sitten pysyä sieltä poissa. Ja sitten voisi vielä lukea näiltä hölöttäjiltä muihin ketjuun tulevia viestejä, kun ei ne nyt kaikki aina ihan paskaa ole, ja voihan se olla että päiväkirjahöpöttäjätkin saattaa vaihtaa tyyliään ja jos on ignore-nappia käytetty niin käännös parempaan jää sitten tyystin huomaamatta. Tylsämielistä kädet korvilla lällättelyä tommonen ignore-nappi touhu, melkein jopa menee sekin koulukiusauksesta joka toki on siististi cool.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten määritellään palstalegendat ja miten siihen joukkoon pääsee? Pitääkö siihen olla Mensan jäsenyys? Vai jotain "vuoden jatkoaikalainen" -titteleitä? Tein joskus keskellä yötä Mensan nettitestin ja siitä tärähti sellaiset lukemat, että sen perusteella olisin päässyt helposti kyseiseen järjestöön sisälle. "Vuoden jatkoaikalainen" -äänestyksessäkin sain joskus ainakin yhden ääneen. Palstalegendojen hallitukseen näillä saavutuksilla ei varmaan pääse, mutta pääsisikö edes rivijäseneksi?

Riittää Mensa-jäsenyys ja kolme peräkkäistä vuoden Jatkoaikalais-titteliä. Meitä on täällä klubissa toistaiseksi aika vähän, mutta eipähän oo ketään päiväkirjahöpisijöitä täällä! Kaikki teksti ja puhuttu sana mitä täältä klubista tulee on pelkkää timanttia!

Minulle joku joskus sanoi, että ei se Mensan nettitestin tulos kerro mitään, siitä nyt saa kuka vaan vajakki kovat numerot. Minä sain vähän paremman tuloksen sitten siitä oikeasta testistä, kuin mitä nettitesti kertoi.

Olen Mensan jäsen, superälykäs, sekä kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, olen lanseerannut Michael Jackson spoileritageissa -vitsit sekä nyt rummutan uutta sloganiani, koulukiusaus on siististi cool, se on jo hieman ottanut tulta sekin.

En ole päiväkirjahölöttäjä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Jokuhan voisi perustaa ketjun, jonne vain palstalegendat saisivat kirjoittaa siten, miten itse haluavat, jos eivät kerran osaa edes ignore-toimintoa käyttää.
Olinkin unohtanut että tämä osio ei edes näy kuin kutsun saaneille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt on semmonen pöhinä palstalla että kristallipalloni heitti vetovinkin sille että sunnuntaiehtoona Jatkoajan selliosasto on täydempi kuin aikoihin...
 

Barney

Jäsen
Olen Mensan jäsen, superälykäs, sekä kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, olen lanseerannut Michael Jackson spoileritageissa -vitsit sekä nyt rummutan uutta sloganiani, koulukiusaus on siististi cool, se on jo hieman ottanut tulta sekin.
Unohdit sen kaikkein *näkyvimmän eli Timo T.A. Mikkoseen liittyvät vitsit.

*Päiväkirjahöpöttäjille tiedoksi, että tämä vitsi liittyi siihen, että Timo T.A. Mikkonen sokeutui. Me superälykkäät Mensa-tason asiakirjoittajat tajuttiin tämä toki ilman selitystäkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
*Päiväkirjahöpöttäjille tiedoksi, että tämä vitsi liittyi siihen, että Timo T.A. Mikkonen sokeutui. Me superälykkäät Mensa-tason asiakirjoittajat tajuttiin tämä toki ilman selitystäkin.
Mun mielestä Timota pitäisi jättää jo rauhaan. En näe tässä enää mitään hauskaa. Voitas antaa Torstin levätä rauhassa ja katsoa tulevaisuuteen. Tämä olisi nähdäkseni paras ratkaisu ja jo kauan unelmoimani visio. Mutta näkemyksiä on varmasti monia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Unohdit sen kaikkein *näkyvimmän eli Timo T.A. Mikkoseen liittyvät vitsit.

*Päiväkirjahöpöttäjille tiedoksi, että tämä vitsi liittyi siihen, että Timo T.A. Mikkonen sokeutui. Me superälykkäät Mensa-tason asiakirjoittajat tajuttiin tämä toki ilman selitystäkin.

Timo T.A. Mikkosista en voi ottaa kaikkea kunniaa itselleni, ainakin herrat @Uleåborgir ja @JHag olivat hyvin ahkerasti kanssani luomassa tuota aikansa supermeemiä. Taisi niitä muitakin olla.

Michael Jackson
taas on muistaakseni melkeinpä kokonaan vain oman floodaamiseni tulos. Siitä otan häpeilemättä kaiken gloorian itselleni!

Ja hei, koulukiusaus on siististi cool!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JHag

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis tälläinenkö meno oli ennen? Aika hurjaa, rokki meininki. Tiedättekö te miten saadaan tyhmä jatkoaikalainen hämmentymään?

Näin
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mun mielestä Timota pitäisi jättää jo rauhaan. En näe tässä enää mitään hauskaa. Voitas antaa Torstin levätä rauhassa ja katsoa tulevaisuuteen. Tämä olisi nähdäkseni paras ratkaisu ja jo kauan unelmoimani visio. Mutta näkemyksiä on varmasti monia.
Minä vuonna 2012 hyvänä ihmisenä tapoin Timo T. A:n lihamyllyssä, jotta rienaaminen olisi loppunut!

Hieno ketju ylipäänsä.

Oma Timon tappamisviestini: Pulp Jatkis - tarinoita väkivallasta
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikea asia. Toisaalta tämä "ennen oli kaikki paremmin" -blaablaa alkaa saamaan koomisia piirteitä, varsinkin kun siitä nykyään pari kertaa viikossa avaudutaan. Välillä tuntuu, että uudempien nimimerkkien ainoa tehtävä on viihdyttää vanhempaa kaartia.

Muutenkin vanhoja nimimerkkejä pidetään välillä jonain supersankareina, joidenka jokainen kirjoitettu sana oli täyttä priimaa. Tuossahan monesti aika kultaa muistot pelkästään nostalgiahuuman takia ja täällä aivan varmasti monella wanhan koulun kirjoittajallakin raportointinappi syyhyäisi, jos joku tilittäisi samaa tekstiä, mitä moni jo poistunut nimimerkki kirjoitti. Ongelma on se, että luetaan nimimerkkiä, ei itse kirjoitusta.

Esimerkkinä nyt vaikkapa lähes kulttimaineessa olevan schollin "toinen tuleminen" joka oli lähes surkuhupaisa The Tiedotteen jälkeen. Kaikki kun me vanhetaan. Onneksi.

Tämä kun on vain keskustelupalsta ja jokaisen kirjoitettu viesti ansaitsee täällä omalla tavallaan paikkansa. Tuo on aina parempi, kun täysin kuollut foorumi.

(Toivon mukaan) ketään ei pakoteta täällä olemaan. Menkää välillä ulos tai jotain.
Ps.

Michael Jackson
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös