Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 981
  • 66 741

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Millonhan sitä oppis ottamaan tämän jääkiekon vähemmän vakavasti? Ärsyttää ku meinaa mennä hermot asioihin mihin ei pysty ite vaikuttamaan ollenkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muistakaa heijastin kun astutte ulos pimeään. Auttaa autolla ajajia huomaamaan teidät. Ja pitemmälle lenkille tien varressa on ihan hyvä laittaa päälle jopa heijastinliivi.

Edit. Olipa vaikea sana tuo astutte... Nyt sitä on korjattu ja ehkä meni oikeinkin.
 

Liitteet

  • IMG_20191017_191800~2.jpg
    IMG_20191017_191800~2.jpg
    508,2 KB · kertaa luettu: 195
Viimeksi muokattu:

Bacon

Jäsen
Mulla on ikävä Uleaporkiria. Ennen oli paremmin. Se vittuili jos nynnyili. En nynnyillyt toistamiseen. @FASlapsi saa muuten kohta penalttia (ja penaalia, mutta se on eri juttu), olen ihan varma. Ragequittaan sitten itekin.
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.

Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.
Mä istun paskalla ja se kiinostaa kaikkia takuulla.

KKK tosiaan on lähes näivettynyt, no vanha remmi ml minä, on vähentänyt juomista tai ovat tulleet antisosiaalisiksi juopikaibtai sitten niillä on joku muu meistä "ryypätä".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.

Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.
Tälle ISO aamen.

Mää lähen nyt tästä käyttään koiraa kusella. Tai en viä, katon pelin ensin loppuun. Sitten aattelin kattoo sen uuden rikosdokkarin mitä juantaa Reinin Ana. Koira on muuten saksalaisvalmisteinen palveluskoira, niinkun kunnon natsilla kuuluukin. Sillä on nahkanen kaulapanta ja perus remmi taluttimena. En usko flexeihin. Mulla on muutama kalja jääkaapissa mutta en tiä jaksanko imee niitä tänäehtoona. Mää sanon aina kaikille että Miley Cyrus on ihan perseestä ja pelkkä tuote mutta silti panisin sitä koska vaan. Meirän imuri on vaaleen vihree ja astiastossa on vitusti Iittalaa kun mujjja tykkää semmosista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tälle ISO aamen.

Mää lähen nyt tästä käyttään koiraa kusella. Tai en viä, katon pelin ensin loppuun. Sitten aattelin kattoo sen uuden rikosdokkarin mitä juantaa Reinin Ana. Koira on muuten saksalaisvalmisteinen palveluskoira, niinkun kunnon natsilla kuuluukin. Sillä on nahkanen kaulapanta ja perus remmi taluttimena. En usko flexeihin. Mulla on muutama kalja jääkaapissa mutta en tiä jaksanko imee niitä tänäehtoona. Mää sanon aina kaikille että Miley Cyrus on ihan perseestä ja pelkkä tuote mutta silti panisin sitä koska vaan. Meirän imuri on vaaleen vihree ja astiastossa on vitusti Iittalaa kun mujjja tykkää semmosista.

Mua alko kiinnostaa toi rikosdokumentti jos ja kun A. Reini. Oon muuten tavannut, mutten silleen homosti, mähän en oo homo eikä opiskeluaikaisia juttuja kukaan laske.

Eihän täällä voi enää edes vittuilla. Vittuillakseni en lopeta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä se kurjalta tuntuu että olen ollut mukana pilaamassa tätä keskustelupalstan osiota. En tehnyt sitä tarkoituksella... Se oli vahinko. Mutta ei se mikään oikeutus asialle vaan typerä tekosyy...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
KKK tosiaan on lähes näivettynyt, no vanha remmi ml minä, on vähentänyt juomista tai ovat tulleet antisosiaalisiksi juopikaibtai sitten niillä on joku muu meistä "ryypätä".

Minä taisin olla aika aktiivinen kirjoittaja kalsarikänniketjussa aikoinaan. Näin muistelisin. Oli ihan hauskaa ryypätä pelkät kalsarit jalassa kotona ja samalla kirjoittaa kyseiseen ketjuun.

Vaikka oli yksin niin silti ei ollut yksinäinen tuon ketjun takia. Voi pojat niitä aikoja.

Nyt olenkin sitten ollut ilman alkoholia jo reippaasti yli kaksi vuotta.

Kyllähän tuon kalsarikänniketjun näivettymistä on vähän harmissaankin joutunut seuraamaan. Valitettavasti ehkä minä en vaan voi asialle enää tehdä mitään sillä selvinpäin tuonne ei kyllä pitäisi kirjoittaa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ei uskalla sanoo enää mitään. Tai no, voin mä vetästä kännit joku ilta ja sitten kirjoittaa tuonne kalsarikänniketjuun. Mutta ei siitäkään kyllä kenellekään mitään hyötyä ole. Nyt laittasin hymiön jos käyttäsin niitä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä se kurjalta tuntuu että olen ollut mukana pilaamassa tätä keskustelupalstan osiota. En tehnyt sitä tarkoituksella... Se oli vahinko. Mutta ei se mikään oikeutus asialle vaan typerä tekosyy...
ÖÖ.. mikäs "itsetuntoromahdus" tää on, vai heitätkös jotain faktaakin tähän. Ite en oo moista havainnut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla on ikävä Uleaporkiria. Ennen oli paremmin. Se vittuili jos nynnyili. En nynnyillyt toistamiseen. @FASlapsi saa muuten kohta penalttia (ja penaalia, mutta se on eri juttu), olen ihan varma. Ragequittaan sitten itekin.

Taasko tulee vai penaltia? No voi vittu, se kai meinaa sitten sitä että palstaurani loppuu. Vaikka pysyin poissa kiekko-osiosta, jonne saa vain kirjoittaa Corey Elkinseistä nykyään, niin silti tuli kuolema.

Harmi. No, ehkä minäkin olin aikani tuote enkä vain enää sovi tänne lössöjengiin. Monet muut entiset hienot nimimerkit on tajunneet lähteä ilmankin lopullista ratkaisua, minä oon vaan pölvästi ja vaadin pakotuksen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Keitin tuossa kahvit äsken. Joo joskus tykkään nauttia kahvia tälleen myöhemmin illalla. Ei haittaa nukkumaanmennessä. Joskus ehkä nuorempana tuli keitettyä kahvit aikaisemmin ja jos joi liian myöhään niin ei saanut oikein unenpäästä kiinni. Nuorempana myös huomasin että usein tuli juotua kahvia maidon kanssa. Nykyään tässä kun ikää on tullut niin juon ihan mustana kahvin. Jollekinhan kahvi voi aiheuttaa vatsaoireita, minulle ei ole koskaan oikein niitä aiheuttanut. Tosin joskus jos on tullut juotua todella monta kuppia kahvia niin kyllähän sen silloin tosiaan vatsan toiminnassa huomaa. Siksi ehkä myös tulee juotua vain kuppi kerrallaan. Tuo kuppi on muuten sellainen että sain sen lahjaksi vuosia sitten isoäidiltä ja usein juuri tuosta samasta kupista juonkin kahvia. Punainen kuppi ja punainenhan on hyvä väri. Tietääköhän mummo että sama kuppi on vieläkin käytössä? Ai että. Isovanhemmat ovat kyllä tärkeitä aina. Näin minä kyllä sanon. Jos nyt tuosta sitten joisi tuon kahvin loppuun pikkuhiljaa tässä Jatkoaikaa selaillessa. Mitä sinä juot juuri nyt? YouTubesta myös kuuntelen musiikkia ja äsken soikin kivasti puolalaista NSBM-sävytteistä lo-fi black metallia. Kappas! Kahvi loppuikin jo tässä musiikkia fiilistellessä! Jos tästä sitten seuraavaksi nousisi ylös ja kävisi katsomassa että onkohan sitä kahvia vielä jäljellä. Joo eihän sitä tosiaan ihan lapsena juonut kahvia ollenkaan, milloinhan sitä oikein alkoi juomaan kahvia? Milloin sinä jatkoaikalainen olet alkanut juomaan kahvia? Tietääköhän kukaan mikä on Suomen myydyin kahvi? Tämä kovasti kiinnostaisi kyllä ja Googlesta en ole kuullutkaan. Juodaankohan kaikkialla maailmassa kahvia? Muistan joskus ulkomaanreissulla kun tilasin kahvin ja oli kyllä erilaista kuin täällä kotimaassa. Hyvää sekin oli, mutta kai sitä on vain tottunut tähän suomalaiseen kahviin, niin hyvältä se aina maistuukin. Vaikka sitten näin illalla. Yleensä tulee tosiaan heti herätessä juotua kahvia. Heräämiseni meneekin niin että nousen ylös kun kello herättää ja sen jälkeen pistän kahvin tippumaan. Monelta sinä jatkoaikalainen juot kahvia? Välillä kyllä tuntuu että tulee hiukan liikaa tänne kirjoitettua ja eihän näistä viesteistäkään aina joku tykkää. Mutta niinhän se on, tärkeintä on että itse tietää että on hyvä kirjoittaja. Noniin, koneelle tultu takaisin ja pieni liru kahviakin oli vielä jäljellä. Ei ollut mennyt edes kylmäksi, tykkääkö kukaan edes kylmästä kahvista? Tosin onhan niitä jääkahveja joita esim. yksi kaverini juo todella paljon. Itse ei ole tullut maistettua kun olen ihan perinteisen kahvin ystävä. Vähän tälläistä tylsäähän tämä minun makuni on, mutta minä pidän ja sehän on tärkeintä. Noin. Jos sitä vaihtaisi YouTubesta uuden kappaleen ja joisi kahvin loppuun. Hyvää illanjatkoa Jatkoaikalaiset!
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Ennen oli kaikki paremmin saatana! KKK:kin on kuivunut. Helppohan asia olisi korjata: alkaisi vetämään viinaa ja kirjoittamaan kyseiseen ketjuun mutta eikai ny, mistä sitä sitten valittaisi. Ennen myös miehet oli miehiä. Nykyään miehet on poikia. Ennen jopa pojat oli enemmän miehiä kuin nykyiset miehet. Nykyään "pojat on poikia" -sanonta ei pidä paikkaansa koska nykyiset pojat on nynnyjä. Nykyinen poika ei olisi entisaikaan edes nynny koska hän ei olisi mitään. Ennen ei ollut poikia. Synnyttiin miehiksi. Ja kasvettiin supermiehiksi. Jotkut Batmaneiksi mutta heidät lähetettiin Siperiaan kasvamaan Robineiksi. Robinista pystyi kehittymään taas supermies ja sitä kautta äijjä. Sitten superäijjä. Lopulta superhessu. Kun sait viimein pähkinöitä naamaan, susta tuli Juti. Jos osasit rillata, sait olla Juti. Jos taas osasit rillata ja naattia, susta tuli Tami. Legend. One and only. Warrior. True king. God.

Hyvin alkaa tää Viru Valge vaikuttamaan... taidan siirtää farkut pois tieltä ja siirtyä kalsonkigänäketjuun. Muutos on tehtävä itse! Nyt on tekojen aika. Nyt. Ny. N.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taasko tulee vai penaltia? No voi vittu, se kai meinaa sitten sitä että palstaurani loppuu. Vaikka pysyin poissa kiekko-osiosta, jonne saa vain kirjoittaa Corey Elkinseistä nykyään, niin silti tuli kuolema.

Harmi. No, ehkä minäkin olin aikani tuote enkä vain enää sovi tänne lössöjengiin. Monet muut entiset hienot nimimerkit on tajunneet lähteä ilmankin lopullista ratkaisua, minä oon vaan pölvästi ja vaadin pakotuksen.

Kyllä vituttaa täälläkin. Mulla on vain viikon penaltteja (penaaleista ei viitti edes puhua), naurettavaa.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Siitä vaan sitten valtaamaan ketju takaisin nuorisolta ja naisväeltä.

Kävin tuossa vilkaisemassa mikä oli meno ketjussa viisi vuotta sitten. Ja silloin mietittiin että onko korvapuusti vai kanelipulla parempi, kuinka monta kauneusleikkausta Helena Lindgrenillä käytynä ja miten Roope Salmisen Motörhead-cover meni. Ja tietenkin alastomasta Mikko Kivisestä.

Siitä sitten miettimään että onko tässä nyt ihan kauheaa eroa nykypäivään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
ÖÖ.. mikäs "itsetuntoromahdus" tää on, vai heitätkös jotain faktaakin tähän. Ite en oo moista havainnut.
Olen yksi näistä joidenkin halveksumista päiväkirja-tyypeistä joka kirjoittaa niistä oman elämän tapahtumista.... uudelleen ja uudelleen.
elämäänsä kyllästyneet kirjoittavat päiväkirjaa. "Heräsin aamulla kello X, join kahvia ja sitten menin haravoimaan pihaa.
Koska olen usein kirjoittanut haravoinnista niin enköhän minä ole yksi näistä päiväkirja-tyypeistä jotka pilasi kierrätyskeskuksen. Oikeasti en sinänsä välitä siitä mitä täällä kirjoitetaan koska tämä on harmitonta huvia minulle. Enkä lakkaa olemasta oman elämäni @Iisoppi koska en osaa olla muuta. Sorry vaan...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen yksi näistä joidenkin halveksumista päiväkirja-tyypeistä joka kirjoittaa niistä oman elämän tapahtumista.... uudelleen ja uudelleen.

Tällä palstalla ei semmoista tarinoitsijaa ole vielä vastaan tullutkaan jota halveksisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tällä palstalla ei semmoista tarinoitsijaa ole vielä vastaan tullutkaan jota halveksisin.
Hyvä niin ja hyvää yötä! Terveisin yksi elämäänsä kyllästymätön joka syksyisin haravoi ja koko vuoden juo kahvia. Ja tiedän että tajuat että hyvillä mielin kuittailen siihen elämäänsä kyllästyneiden haravointiin.

Ketjussa jossa asiat ei avaudu...
Jatkoajan ketjut jonne elämäänsä kyllästyneet kirjoittavat päiväkirjaa. "Heräsin aamulla kello X, join kahvia ja sitten menin haravoimaan pihaa. Sen jälkeen palkitsin itseni kuuntelemalla Led Zeppeliniä..." jne. jne.
Stop the madness, mä en kestä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.

Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.

Joo, mullakin ollut tämä osio aika nollakäytöllä jo varmaan vuoden pari. Mutta eipä mulla ole mitään kiinnostavaa kerrottavaakaan, kännissäkin yritän itsehillitä. Sivusta seuraan, kun Kierrätyskeskus palaa tuhkaksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nythän mä heräsin... Ei nukuta enää yhtään. No jatketaan vielä lepäilyä kun ei vielä viitsi nousta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta! Näin eilen illalla rotan, enkä nyt tarkoita että olisin katsonut Bostonin matsin. Ei. Ihan oikean rotan. Ja oleellisinta tässä epämiellyttävässä kohtaamisessa on se, että näin sen ihan kotioveni edessä. Koiraihmisenä tuli ensimmäisen kerran mieleen, että pitäisikö ostaa kymmenen kissaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös