Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 200
  • 66 547

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se alkoi eilen syysloma. Heti nosti kunnon kuumeen ja nukuinkin viime yönä noin 13h. Kalijjaa aion silti tänään yrittää juoda ja valkkaria ja votkaa. Saatana!

Kerho!

Tuli tästä mieleen, että tapasin tällä viikolla aikuisia (n. 30 v.) ihmisiä, joille tuli täytenä yllätyksenä, että työelämässä ei ole automaattisesti mitään erillistä syyslomaa.

Ei vittu.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hassua kun avaa tämän ketjun, sen tägeinä tuossa ylhäällä on esports ja hpk. Ei avaudu nyt miksi.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En uskalla. En ole ikinä lähettänyt kenellekään Karille yksityisviestiä, enkä aio aloittaa sitä nyt.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Musta alkaa tuntumaan että mä olen nyt ajanut johonkin miinaan...
Ei mitään miinoja. Tosta Karin nimestä kun painaa niin näkee, että on ollut paikalla viimeksi joskus kesäkuussa ja kirjoittanut vain 16 viestiä. Silti nuo tägit ovat hänen tekosiaan tässä ketjussa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mitään miinoja. Tosta Karin nimestä kun painaa niin näkee, että on ollut paikalla viimeksi joskus kesäkuussa ja kirjoittanut vain 16 viestiä. Silti nuo tägit ovat hänen tekosiaan tässä ketjussa.

Hah ok. Ihme juttu.

No eiku etiäpäin. Vielä olis puolisen pulloa viskiä ja YouTubessa pyörii Leikolan juttuja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
3 yövuoron putki edessä. Voi pojat että on taas vaikean tuntuista lähteä ajamaan tuonne pimeälle moottoritielle, joka vie työmaalle. Nää on vaikeampia tämmöiseen pimeään vuodenaikaan, kuin kesällä.

No eiköhän se taas tästä, kun saa tämän ekan ensin pois alta. Toivottavasti on aikaa katsoa NHL:ää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Juu ei tää tullibaari Porissa oikein iske. Mihinköhän sitä menis? Winstonissa jo käyty.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Tjaa-a, en ole baariasiantuntija, mutta keskustasta löytyy ainakin sellaiset mestat kuin Citypub ja Bar Jussikka. Ei muuta kuin kokeilemaan, jos tekee mieli, heh.
Anton baariin siirrytty. Katsellaan tulevaa.

Näköjään Porin keskustassa ammuskeltu. Poliisiautoja näkyi jonnin verran.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Ensin sain noin viikko sitten kunnian palvella kassallani media-amiksen aikaista ihastustani ja just äsken päädyin jollain ihmeen sattumalla samaan bussiin viime vuotisen Pokemon Go:n kautta löydetyn silloisen ihastukseni kanssa. Kuka seuraavaksi? Nythän tästä puuttuisi enää se mun first love. Tosin on sanottava, että jokunen viikko sitten kassalleni asteli hämäävästi samannäköinen ja kuuloinen nainen kuin hän joten enpä nyt mene täysin takuuseen siitäkään, etten olisi saattanut mahdollisesti jo törmätä tässä nykyisen työni alettua mun ex-ihastusten/rakkauksien top 3:een.

Exät ovat tosin exiä ihan syystä ja eivätpä ole onnistuneet ainakaan toistaiseksi sotkemaan lainkaan ajatuksiani tämän nykyisen naisihastukseni suhteen. I'll keep my mind on what's present.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään oon imuroinut ja juonu vissyä. Tuli vähän neitimäinen olo. Perkele, huomenna teen pihatöitä ja juon kaljaa, oon äijjjjjä.
Muista tehdä tämä tuoppi kädessä ja alasti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tänään sattui kassalla vaihteeksi muutamakin hieman erikoisempi tilanne. Eräs näistä tapahtui, kun yksi asiakas sai ostoksensa maksettua ja ojensi mulle sen jälkeen 30 sentin arvoisen pullonpalautuskuitin ja totesi että ne rahat voi antaa seuraavalle asiakkaalle, että hän ei niitä halua. Seuraava asiakas ei puhunut suomea, niin totesin hälle "Well, free money. Sometimes you get lucky!". Onneksi kuitenkin hänelle kelpasi ne rahat, heheh.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tänään sattui kassalla vaihteeksi muutamakin hieman erikoisempi tilanne. Eräs näistä tapahtui, kun yksi asiakas sai ostoksensa maksettua ja ojensi mulle sen jälkeen 30 sentin arvoisen pullonpalautuskuitin ja totesi että ne rahat voi antaa seuraavalle asiakkaalle, että hän ei niitä halua. Seuraava asiakas ei puhunut suomea, niin totesin hälle "Well, free money. Sometimes you get lucky!". Onneksi kuitenkin hänelle kelpasi ne rahat, heheh.

Itse olen muutaman kerran maksanut edessä asioivan lapsen tai vanhuksen ostokset jos heiltä on jäänyt uupumaan kolikoita. Siitä tulee hyvä mieli.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Ensin sain noin viikko sitten kunnian palvella kassallani media-amiksen aikaista ihastustani ja just äsken päädyin jollain ihmeen sattumalla samaan bussiin viime vuotisen Pokemon Go:n kautta löydetyn silloisen ihastukseni kanssa. Kuka seuraavaksi? Nythän tästä puuttuisi enää se mun first love. Tosin on sanottava, että jokunen viikko sitten kassalleni asteli hämäävästi samannäköinen ja kuuloinen nainen kuin hän joten enpä nyt mene täysin takuuseen siitäkään, etten olisi saattanut mahdollisesti jo törmätä tässä nykyisen työni alettua mun ex-ihastusten/rakkauksien top 3:een.

Exät ovat tosin exiä ihan syystä ja eivätpä ole onnistuneet ainakaan toistaiseksi sotkemaan lainkaan ajatuksiani tämän nykyisen naisihastukseni suhteen. I'll keep my mind on what's present.

Exiä on ihan kiva naiskennella sillointällöin ettei pääse unohtumaan ja että kumpikin tykkäävät. Uudelleen seukkaamiset taasen on parempi unohtaa. Voi olla hyvää seksiä mutta yhdessä eläminen ei vaan natsaa. Toki tästäkin voi olla montaa mieltä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Wiskarin Suomen muotoisen pilven alla soi kolmatta kertaa tähän yövuoroon. Neljäs luultavasti vielä mahtuu, kun 3 tuntia aikaa.

Uskon kyllä, että tämä vetoaa kansan syviin riveihin, mutta voi luoja paratkoon tässä on järkyttävän huonot sanat.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Wiskarin Suomen muotoisen pilven alla soi kolmatta kertaa tähän yövuoroon. Neljäs luultavasti vielä mahtuu, kun 3 tuntia aikaa.

Uskon kyllä, että tämä vetoaa kansan syviin riveihin, mutta voi luoja paratkoon tässä on järkyttävän huonot sanat.

Itsellä on "viskäri" ruvennut enemmänkin nykyään vituttamaan. Joka helvetin kanavalla hoilaa tai on töllössä.

Mutta makuasioita sano koira kun muniaan nuoli.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joo siis tarkoitin toki, että radiosta tulee, eikä ole mikään oma valinta, koska täällä soi lähes aina tämä sama Radio Nova. En pidä minäkään Wiskarista erityisemmin ja tuo on ihan kamala kappale.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo siis tarkoitin toki, että radiosta tulee, eikä ole mikään oma valinta, koska täällä soi lähes aina tämä sama Radio Nova. En pidä minäkään Wiskarista erityisemmin ja tuo on ihan kamala kappale.

Tuo Radio Nova on kyllä kans yks saatana. Toton africa ja Banglesit ja mitkä helvetit siellä kuuluu kokoajan. Meet vaikka johonki kauppaan niin eikö perkele se tonnin toto ala soimaan heti. Tekee mieli lähteä vittuun koko kaupasta samantien.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Irinan haluun olla yksin tulee myös jo kolmatta tai neljättä kertaa. Argh.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Harmittaa jonkin verran. Minulla oli isot odotukset eilistä ja tämän päiväistä koti-iltaa kohtaan. Piti leipoa paljon erilaisia herkkuja illaksi ja herkutella sitten niillä sekä katsella jääkiekkoa. No eiliset leipomiseni ei epätyypilliseen tapaani täysin onnistunutkaan. Epäilen syyn olevan tuossa uuden asunnon uunissa joka ensimmäisiä kertoja oli minulla käytössä. Se ei paistanutkaan järin hyvin vaan vaikka leipomukset olivat ohjeessa sanotun ajan uunissa niin silti ne jäivät raa-aksi.

Olen vielä kaiken lisäksi niin orjallinen mitä tulee noihin reseptien noudattamiseen. Olisi pitänyt kyllä antaa olla uunissa vielä kauemmin kun näki että eihän nämä vielä ole kypsiä mutta kai minun pasmani sitten sekoitti se kun ne olivat uunissa kuitenkin niin kauan kuin ohjeessa sanottiin?

Minun piti tehdä eilisillaksi nachovuokaa, minipitsoja ja jälkiruoaksi suklaapiirasta, mutta suklaapiiras tästä nyt epäonnistui pahiten ja söin sen sitten taikinana pois. Sen mitä taikinaa jäi jäljelle vuokaan, osan ollessa uunin pohjalla. Nuo minipitsat puolestaan jäivät kyllä raa-aksi, joten kysymys kuuluu voiko niitä uudelleen tänään vielä yrittää paistaa lisää? Minä kyllä sanoisin että miksei sitä voisi kokeilla?

Nachovuoka onnistui kyllä hyvin ja on todella hyvän makuista, mutta siinä ei sinällään ollutkaan mitään mikä vaati uunissa kypsentämistä. Ainoastaan vaati vain lämmityksen uunissa.

Kyllähän nyt suoraan sanottuna vituttaa ja nolottaakin kun tällä lailla epäonnistuin. Mutta olen laittamassa kyllä syyn tuon uuden asunnon uunin niskoille ja kun en tunne sitä vielä niin hyvin. Onko kuinka hidas uuni ja kun ohjeessa sanotaan vaikka 225 astetta niin missä asteissa tämän uunin silloin pitää olla?

Minun kun pitää vielä valita vapaa-aikaohjelmani. Rahani ovat rajalliset ja eivät riitä kaikkeen niin täytyy valita vaikka viihteen, hyvän ruoan ja säästämisen väliltä. Nyt päätin panostaa osan "ylimääräisestä" rahastani hyvään ruokaan ja jonkin verran jää myös säästöön. Harmi vain sitten että en nyt täysin onnistunut tuon hyvän ruoan laittamisessa. No tämä oli ensimmäisiä kertoja kun käytin tuota tämän uuden asunnon uunia.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran koitin kuunnella tuon Suomen muotoisen pilven alla, pistin pois ensimmäisen lauseen jälkeen. Entä jos oisin seitsemän oikein Lotossa veikannut... turpa kii.

Arttu Wiskari vaikutaa ihan symppikseltä ja osaa toki laulaa aika hyvin, mutta se jokin tuon tyypin tuotannossa osaa ärsyttää....

Neljä pistettä tarkoituksella ja yksi ilman
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös