Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 237
  • 66 748
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Norjalaisten ylivoima hiihdossa sekä nyt myös yleisurheilun kestävyyslajeissa on, no, niin no. Aivan huumorihommia. Eivätpä kiinnosta nekään lajit enää.

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen!

 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Millä tuommoisen tyhjyyden ja kylmyyden saisi itsestään poistettua. Sydän tuntee positiivisuutta, mutta mieli mustaa jäätä.

Katselen tässä iltaisia kaupungin valoja ja varjoja. Kylmyys ja pureva viima tuntuvat kasvoilla. Pimeys on laskeutunut. Kenties saisin nukuttua tänä yönä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kaikkea hyvää @vilperi - en tiedä mitä kaikkea olet elämässäsi kokenut, mutta ainakin asenne on kohdallaan. Tsemppiä eteenpäin! Omat hankaluuteni olen elämässäni kokenut (mm kuukauden alkoholismin takia hoidossa lähes eristyksissä, toki omasta tahdosta), mutta tuo kuulostaa hyvältä. Se pelaaminen nyt pois, mutta ei se helppoa ole.

Laita toki jatkossakin kuulumisiasi "paperile".

Kiitos ja kirjoitetaan toki jatkossakin kuulumisia tännekin. Tämä on kuitenkin tärkeä ajanviete minulle joten en ihan hevillä ole tästä luopumassa.

Kyllä tässä aika innoissaan on näistä muutoksista mitä elämässäni nyt tapahtuu. Muutto ja tänään heti kirjoittamaan sopimusta siitä työkokeilusta. Toivottavasti vaan työpaikka tarjoaisi ainakin työvaatteet.

Nyt on sitten koettelemusten paikka. Sillä sain asumistuen tililleni yöllä ja pitäisi olla pelaamatta. Helppoa se ei ole sillä kovasti tekisi mieli laittaa edes kymppi peleihin mutta kun siitä äkkiä voisi taas se peleihin pistetty rahasumma kasvaa. Nyt pitäisi pitää päänsä!

Silloin kun sitä rahaa ei ole omalla hallinnoimalla tililläni ollut pelaamiseen niin ei ole edes tehnyt mieli pelata. Mutta nyt heti kun sitä rahaa on niin asiat ovat toisin. No josko se tästä?

Ja nukkumisen kanssa yhä näemmä ongelmia. Nyt ei nukahtamisen kanssa ole enää ongelmia mutta uni ei näemmä kanna kuin nytkin vain viiteen asti. Kovin olen aamuvirkku tällä hetkellä ja se ärsyttää. On siten jatkuvasti väsynyt kun ei nuku tarpeeksi.
 

Glove

Jäsen
Sataa sataa ropisee pilipilipom vai miten se lastenlaulu menikään? Kauppaan pitäisi lähteä kun jääkaappi on vaan pelkkä valo.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovasti tuulee ja lehtiä tippuu puista. Iltaisin on pimeämpää. Mitä oikein tapahtuu?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistatteks te pienenä kun faija oli vaikka lompakon kadottanut ja yhdessä kävitte katsomassa sitä pusikkoa missä iskä oli edellisen yön nukkunut niin nyt tuli vähän sama fiilis kun jorpakossa kävin jälkiäni kurkkaamassa. Lapsuusmuistoja, mut mulla ei ollut muksua matkassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistatteks te pienenä kun faija oli vaikka lompakon kadottanut ja yhdessä kävitte katsomassa sitä pusikkoa missä iskä oli edellisen yön nukkunut niin nyt tuli vähän sama fiilis kun jorpakossa kävin jälkiäni kurkkaamassa. Lapsuusmuistoja, mut mulla ei ollut muksua matkassa.

Löysikö iskä lompakkoa?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hartwallin Ässä Mix -limu.

Hyi vittu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai sattana, mää tykkään ässä mixeistä ja ässä mix limujäistä. Silti oon satavarma että tommonen limu on 100% paskaa. huhhuh.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ostin tuossa elokuun puolivälin paikkeilla torilta sellaisen kohtalaisen ison salamipötkön ja se on ollut jääkaapissa siitä saakka. Huomasin tuossa äsken että parasta ennen päiväys oli 25.9 eli viikko sitten. Toki ihan täysin varma olin jo ennen maistamistakin että miksikään tuo ei ole mennyt koska vähän sellaista makkaraa tuo on että ei varmaan ihan äkkiä ala huonoksi menemään.

Vähän tuossa maistelin ja leikkasin pienempiä paloja siitä. Mietin että pitäisikö tuo loppupätkä täräyttää pakastimeen vai säilyisikö tuo jääkaapissa? Ei mitään hajua miten säännöllisesti tuota syö koska sen verran suolaista ja rasvaista tavaraa tuo on. Kauankohan tuollaista kehtaa jääkaapissa säilyttää, ei se nyt varmaan ihan heti ole vanhaksi menossa mutta kuitenkin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Minun ei ole pakko tähän ketjuun kirjoittaa mutta kirjoitan silti:

aion mennä nyt nukkumaan. Aamulla palaan palstalle. Tiedotteen kera.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kyllä mä itse tykkäsin Ässä mix limusta vaikka myönnän että hiukan pelotti maistaa. En mä nyt meinaa että tuosta olis tullut joku mun uusi suosikkilimonaadi mutta musta toi maistu siltä kuin olisi vetänyt Ässä mix-karkkeja nestemuodossa joten sikäli toimi mielestäni ihan silleen kuin pitikin. Toki ymmärränhän minä että joitakan tuo maku voi shokeerata liian "ällömakeana".
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Viime yönä tuli nukuttua vajaa neljä tuntia. Siihen päälle noin 10 tunnin työpäivä ja tänä yönä ei ole vielä nukuttu minuuttiakaan. Mahtaa tulla helppo työpäivä huomi... ei kun siis tästä päivästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös