Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 572
  • 66 539

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka paljon teitä yleensä harmittaa jos joku mielenosoitus jää väliin? Varsinkin jos on meininkiä tai vaikka uutiskynnyksen ylittää. Toi tänään nyt vissiin oli koululaisten juttu. Kesällähän niitä oli harva se päivä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuinka paljon teitä yleensä harmittaa jos joku mielenosoitus jää väliin? Varsinkin jos on meininkiä tai vaikka uutiskynnyksen ylittää. Toi tänään nyt vissiin oli koululaisten juttu. Kesällähän niitä oli harva se päivä.
Ihan vitusti. Varsinkin kun joka ikinen mielenosoitus on aina saanut positiivisen muutoksen aikaan. Koskaan ei niissä aktivistit, hipsterit tai muut hassahtaneet tuhlaa aikaansa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tänään on taas se päivä vuodesta.
Tänään on taas syyskuun viimeinen perjantai.
Tänään on taas katsastuspäivä.
Tänään kello 14.00.
HYLÄTTY
Kuukauden päästä on taas se päivä vuodesta.
Meneeköhän tämä nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi. Mutta älä nyt vaan sano että olet se henkilö joka päivittäin rassaa sitä vanhaa Ladaa täällä Kelloniemessä? Ei nyt muuten, mutta mikään ei selittäisi tämän Lada-ihmisen harrastusta koska sen ajan mitä olen itse täällä asunut niin tämä kyseinen hahmo on ollut lähes päivittäin tuon Ladan kanssa tekemisissä. Lähestyvä katsastusmies voisi olla syy tähän harrastukseen.

@Moderaattorit voi kertoa mikä on linja tällaisen suhteen, en maininnut edes sukupuolta saatika mitään nimiä tai muuta, eli onko ihan ok kysyä toiselta julkisesti että oletko ihminen joka huoltaa Ladaa?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Meneeköhän tämä nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi. Mutta älä nyt vaan sano että olet se henkilö joka päivittäin rassaa sitä vanhaa Ladaa täällä Kelloniemessä? Ei nyt muuten, mutta mikään ei selittäisi tämän Lada-ihmisen harrastusta koska sen ajan mitä olen itse täällä asunut niin tämä kyseinen hahmo on ollut lähes päivittäin tuon Ladan kanssa tekemisissä. Lähestyvä katsastusmies voisi olla syy tähän harrastukseen.

@Moderaattorit voi kertoa mikä on linja tällaisen suhteen, en maininnut edes sukupuolta saatika mitään nimiä tai muuta, eli onko ihan ok kysyä toiselta julkisesti että oletko ihminen joka huoltaa Ladaa?

Ladassa en oo varmaan ollu koskaan edes kyydissä. Toyotalla mennään vielä ainakin toistaiseksi eteenpäin. Luultavasti ens "kausi" on viimeinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meneeköhän tämä nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi. Mutta älä nyt vaan sano että olet se henkilö joka päivittäin rassaa sitä vanhaa Ladaa täällä Kelloniemessä? Ei nyt muuten, mutta mikään ei selittäisi tämän Lada-ihmisen harrastusta koska sen ajan mitä olen itse täällä asunut niin tämä kyseinen hahmo on ollut lähes päivittäin tuon Ladan kanssa tekemisissä. Lähestyvä katsastusmies voisi olla syy tähän harrastukseen.

@Moderaattorit voi kertoa mikä on linja tällaisen suhteen, en maininnut edes sukupuolta saatika mitään nimiä tai muuta, eli onko ihan ok kysyä toiselta julkisesti että oletko ihminen joka huoltaa Ladaa?
Luultavasti erehdyt, koska ei Ladaa koskaan hylätä. Lada on aina täydellinen, kehitetty Siperian olosuhteisiin joten Suomessa oleskelu on sille kuin lomaa.

Ja ei, minulla ei ole Ladaa eikä ole koskaan ollutkaan. Kavereilla on ollut. Yhden kyydissä jopa olin, kun sillä saatiin ylinopeussakot. Eikä kyse ollut vapaasta pudotuksesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ladassa en oo varmaan ollu koskaan edes kyydissä. Toyotalla mennään vielä ainakin toistaiseksi eteenpäin. Luultavasti ens "kausi" on viimeinen.
Noniin sitten ei osunut edes lähelle.

Tiedätkö muuten tämän kyseisen Lada-heebon? Auto on tuossa Vanttitien varressa yleensä kerrostalojen lähellä parkissa. Ulkoisesti ihan siistin näköinen ja siinä on jotain venäläistä tekstiä myös näkyvillä. Sisällä on komeat lepardin tai kepardin kuviolla olevat penkit. Joka päivä tuo myös autoilee sillä eli tuntuu olevan myös ainakin siinä määrin kunnossa että liikkeelle pääsee.

Kaverini joka ennen asui tässä nykyisessä asunnossani sanoi että se Lada-äijä rassasi sitä autoa myös hänen aikanaan lähes päivittäin ja varmaan pari vuotta tätä jatkui.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Noniin sitten ei osunut edes lähelle.

Tiedätkö muuten tämän kyseisen Lada-heebon? Auto on tuossa Vanttitien varressa yleensä kerrostalojen lähellä parkissa. Ulkoisesti ihan siistin näköinen ja siinä on jotain venäläistä tekstiä myös näkyvillä. Sisällä on komeat lepardin tai kepardin kuviolla olevat penkit. Joka päivä tuo myös autoilee sillä eli tuntuu olevan myös ainakin siinä määrin kunnossa että liikkeelle pääsee.

Kaverini joka ennen asui tässä nykyisessä asunnossani sanoi että se Lada-äijä rassasi sitä autoa myös hänen aikanaan lähes päivittäin ja varmaan pari vuotta tätä jatkui.

Vanttitie on liian "syvällä" Kelloniemeä minusta katsottuna. Ei siis tule sielläpäin liikuttua. Isä kyllä asui niissä Vanttitien päässä olevissa rivareissa kun olin lapsi, mutta se muutti maalle vuonna '06.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vanttitie on liian "syvällä" Kelloniemeä minusta katsottuna. Ei siis tule sielläpäin liikuttua. Isä kyllä asui niissä Vanttitien päässä olevissa rivareissa kun olin lapsi, mutta se muutti maalle vuonna '06.
Hahaa, eli isäsi on siis asunut todennäköisesti siellä missä minä nykyään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pistääks teidänkin kapakat musiikin taas päälle kun ootte siellä ja tilaatte lisää.
En käy enää kapakoissa. 1992-2001 asuin käytännössä kapakoissa, enää en jaksa. Nyt ryyppään kotona. Vessaan ei tarvitse jonottaa, viinaa ei tarvitse jonottaa. Musiikin saa valita, ruokaa saa kun hakee jääkaapista. Viina on halvempaa. Turpaankaan ei saa kuin ehkä vaimolta. Pitäkää kapakkanne.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siinä on pöydällä 30 000 euroa.

Ei mua kiinnosta. En oo koskaan ollut näin onneton. Oon aivan saatanan onneton ihminen. Raha sitä raha tätä. Vitut.

Pitäkää huolta toisistanne. Sämppäri kuittaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190928-055140_Gallery.jpg
    Screenshot_20190928-055140_Gallery.jpg
    194,1 KB · kertaa luettu: 258

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ottaa päähän, kun en saa nukuttua pitkään. Sitten olen valmiiksi väsynyt jo heti aamusta. Menin eilen kuitenkin siinä iltakymmenen aikoihin maate ja heräsin nyt jo puoli kuudelta. Ja eilen heräsin jo vähän yli viisi. Yöunet ovat jääneet lyhyiksi tässä viime päivinä ja oikeastaan jo pidemmän aikaa olen taas ollut aamuvirkku. Minulla on aina ollut sellaisia ajan jaksoja, joskus nukun aamulla pitkäänkin ja joskus taas olen erittäinkin aamuvirkku.

No ehkä tämä huonounisuus johtuu tästä muutosta uuteen asuntoonkin vielä. Ehkä täällä ei vielä pysty rennosti nukkumaan ja nukkuukin melko levottomasti. Sekä melko vähän. Ja ehkä tämä tästä paranee, kun tottuu nukkumaan täällä.

Tänään voisi pitää jopa vapaapäivänkin kaikesta muuttoruljanssista, kun loppusiivouskin on hyvällä mallilla jo ja nopeastihan siellä toisessa asunnossa sitten lattiat siivoaa kun asunto on tyhjä. Ei ole esteitä siivoamiselle. Mutta täytyy siellä vanhassa asunnossa käydä tänäänkin, ainakin puhdistamassa uunin. Kun uunissa on ollut pesuaineet likoamassa jo torstaista alkaen.

Ja eilen oli kiva ja kiinnostavakin päivä kun yleisurheilun MM-kisat ja Korisliiga molemmat käynnistyivät eilen. Korisliigan ensimmäiset pelit missasin taas sen ikävän urheilulähetysten päällekkäisyyden takia. Katselin tuolloin HPK:n ottelua Jukureita vastaan. Mutta yleisurheilua jonkin verran seurasin. Tässä nyt kokeilen yleisurheilun osalta oppisiko se vanha koira uusia temppuja? Eli niin kuin tuonne toiseen ketjuun jo kirjoitin niin en koskaan ole oikein ollut yleisurheilun ystävä ja ollut kiinnostunut siitä mutta nyt koitan opetella seuraamaan yleisurheiluakin.

Tänään tuleekin aika ruhtinaallisesti urheilua. Kun näkyy kuukauden ilmaiseksi Elisa Sport, Telia ja Viasatin jääkiekkokanavat, tämän viikonlopun ilmaiseksi Cmore ja vielä Yleltäkin tulee ainakin yleisurheilua niin kyllähän sitä seurattavaa urheilua tulee runsaasti. Tänään laskeskelin että taitaisi olla edessä jopa sellainen 12 tunnin katseluputki urheilun parissa jos vain jaksaisi. Mutta etenkin loppuillasta voi jaksamisen kanssa tulla jo vaikeuksia. Kun tämä huonounisuus vaivaa.

Siinä kahden aikaan iltapäivällä urheilut ainakin jo alkavat kun Cmorelta tulee jokin La liga-peli ja kahden aikaan aamuyöllä sitten urheilut loppuvat ainakin NHL:n harjoitusotteluun ja yleisurheilulähetyksiin.
 

Glove

Jäsen
Sama vika rahikaisella, heräsin jo 4:10. Siitä löhtien selaillut nettiä ja katellut juutuupivideoita. Nyt sain väännettyä itseni ylös sängystä. Väsyttäisi kyllä ihan kunnolla, mutta minkäs teet kun uni ei tule. Taidan alkaa puuron tekoon niin tulee syötyäkin jotain. Lounaaksi olisi sitten ahventa tai siikaa. Pitää vaan keksiä millä tapaa kalan valmistaisin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sama vika rahikaisella, heräsin jo 4:10. Siitä löhtien selaillut nettiä ja katellut juutuupivideoita. Nyt sain väännettyä itseni ylös sängystä. Väsyttäisi kyllä ihan kunnolla, mutta minkäs teet kun uni ei tule. Taidan alkaa puuron tekoon niin tulee syötyäkin jotain. Lounaaksi olisi sitten ahventa tai siikaa. Pitää vaan keksiä millä tapaa kalan valmistaisin.
Joop, itse heräsin klo 7.56 tänä aamuna. Ihan kelpo aika nyt sinänsä nousta ylös kun on jo valoissa ja kaikkea, mutta kun se unille meneminen oli lähempänä puolta kahta niin vähän ehkä turhan lyhyeksi jäi unet. Noh, siinä hetken aikaa rötväsin sängyssä ja luin uutisia ennen kuin sitten nousi ylös ja keitteli kahvit ja söi aamupalan, samalla Savon Sanomia lukien ja lauantain Aamu-tv pyöri taustalla.

Sen olen kyllä huomannut että jos viikonloppunakin tuossa kasin aikaan herää niin ei kannata kyllä enää uudestaan yrittää nukkua, koska jos nukahtaa niin sitä sitten helposti vetää unta johonkin yhteentoista asti. Ja eikä tuossakaan nyt toki sikäli mitään pahaa ole, mutta jotenkin sitä itse yrittää ehkä vähän aiemmin herätä. Jos ei ole krapulassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos ei ole krapulassa.
Tarkoittanet jopeloa. Jopelossa pystyy juomaan jaffaa ja kuvittelemaan, että tilaisiko pizzan. Krapula on se, kun makaat kylpyhuoneen lattialla suihkun alla sikiöasennossa, yrität oksentaa mutta kaikki on jo tullut ulos, rukoilet Jumalaa mielessäsi että tapa minut nyt. Hikoilet ja palelet yhtä aikaa, päähäsi hakkaa kymmenen Keith Moonia epätahtiin, juot vettä ja oksennat, juot lisää vettä ja oksennat lisää koska tyhjällä mahalaukulla oksentaminen olisi vielä pahempaa. Anelet läheisiltäsi, että ampukaa minut tai tuokaa edes pistooli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös