Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 075
  • 66 541

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitenkäs torstai on mennyt?
Aamulla heräsin, menin duuniin, puolilta päivin söin, ennen neljää läksin kotiin. Kotona söin, kävin kävelyllä, vähän haravoin ja illalla kattelin telkkua ja vietin laatuaikaa miehen kanssa. Jossain vaiheessa kohta, pian voisi käydä nukkumaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä maailma menetti Kirkassa aikoinaan todella kovan rokkikukon.





Noo ehkäpä humppaveikkona tienasi vähän paremmin. Mutta olihan tuo nyt laulajana melko kova jätkä kun pääasiassa teki uransa tuolla iskelmän puolella, muta silti ihan vaivattomasti teki kuitenkin pari levyä ihan kelvollista rockiakin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aamulla heräsin, menin duuniin, puolilta päivin söin, ennen neljää läksin kotiin. Kotona söin, kävin kävelyllä, vähän haravoin ja illalla kattelin telkkua ja vietin laatuaikaa miehen kanssa. Jossain vaiheessa kohta, pian voisi käydä nukkumaan.
Eli ihan perus torstai? Onko kukaan muuten koskaan sanonut, että kirjoitat aivan älyttömän hienoja viestejä tänne. Sama kastiin menee toki @vilperi kin. Kirjoitatte aivan normaaleista jokapäiväisistä asioistanne juuri sellaisina, kuin ne ovat. Huolista ja iloista ilman mitään ylimääräistä. Se on kai aika harvinaista nykyään, kun kaikki koittaa vain olla toisia hauskempia ja kovempia jätkiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko kukaan muuten koskaan sanonut, että kirjoitat aivan älyttömän hienoja viestejä tänne.
Kiitti! En edes oikein tiedä miten reagoida noin kauniisiin sanoihin. Vuoden jatkoaikalainen äänestyksessä joku (jotkut) äänesti minua koska kirjoitin jotenkin mukavia juttuja elämästäni... tai jotain. Ja @Punamusta on nostanut minua joskus framille jonain Kierrätyskeskuksen naishahmona. Kirjoitan siitä mitä koen... omaan (tylsään) tapaani.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitti! En edes oikein tiedä miten reagoida noin kauniisiin sanoihin. Vuoden jatkoaikalainen äänestyksessä joku (jotkut) äänesti minua koska kirjoitin jotenkin mukavia juttuja elämästäni... tai jotain. Ja @Punamusta on nostanut minua joskus framille jonain Kierrätyskeskuksen naishahmona. Kirjoitan siitä mitä koen... omaan (tylsään) tapaani.
Kai se on juuri sinun "tylsät" viestit, mitkä lopulta huomataan ja muistetaan harmaasta massasta. Mullakin on joku 3000 viestiä, joista arviolta 2900 on jotenkin täysin turhaa länkytystä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teilläkin välillä niin ettei vapaa-ajalla viitsi tehdä jotain, minkä duunissakin voi. Siis just vaikka himassa mennä mihinkään nettiin. Ja duunissa taas ei jaksa tehdä työjuttuja kun niitä voi miettiä sitten himassa. Kauhea krapulakin vaivaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin, viikko sitten makasin akuutissa päänsäryn kourissa. Nyt on kyllä mukavampi olo. Ulkohommiin meinasin tästä lähteä kun olen tässä nyt tuota aamu-teeveetä tuijotellut tunnin verran. Pyykit on koneessa ja pitää päättää että viekö ne ulos kuivumaan vai laittaako saunaan vähän lämmintä ja kuivattaa siellä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään on taas se päivä vuodesta.
Tänään on taas syyskuun viimeinen perjantai.
Tänään on taas katsastuspäivä.
Tänään kello 14.00.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotkuthan siivookin selvin päin
Täytyy kyllä myöntää että kännissä siivoaminen on kyllä mukavampaa kuin selvinpäin siivoaminen... Tuloksesta viis tai siis kyllähän sitä osasi kännissäkin siivota jos jaksoi keskittyä. Kerrankin yllätyin aamulla miten tavarat oli kerätty lattialta ja astiat tiskattu vaikka muistin vaan aloittaneeni siivoamisen.
 

Glove

Jäsen
Pitäisi mennä käymään äidin luona. Se laittoi eilen viestiä, että tarvisi jossain apua. Ei kertonut sen tarkemmin, mutta yleensä nämä avunpyynnöt liittyvät tavalla tai toisella tietotekniikkaan. Joo, oonhan minä käynyt sen alan koulunkin ja tehnyt niitä töitäkin kuusi vuotta. En vaan hirveän innostunut tästä keikasta ole kun en osaa vääntää asioita rautalangasta niin hyvin, että äitikin ymmärtäisi. No, iltapäivällä sitten viisaampi tämän suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Täytyy oikeasti laittaa ensi vuoden Tuska festivaali ns. korvan taakse nyt kun kerran tiedetään jo että Korn on yksi pääesiintyjistä. Kiinnostus nousi kerrasta sataseen tuon uutisen luettuani.
 

Glove

Jäsen
Niin. Tota en oo ajatellut, mutta toisaalta hyvä, tehokas ja halpa idea.. jos ei jää kiinni.
Kannattaa tietysti katsoa minkälainen tyyppi siellä Alkon kassalla on. Onko se atleettinen nuori mies vain keski-iän ylittänyt elämäänsä tympäytynyt rouvashenkilö. Jälkimmäisen minäkin voisin voittaa kilpajuoksussa.
 
K

Kiekkokatsoja

Kannattaa tietysti katsoa minkälainen tyyppi siellä Alkon kassalla on. Onko se atleettinen nuori mies vain keski-iän ylittänyt elämäänsä tympäytynyt rouvashenkilö. Jälkimmäisen minäkin voisin voittaa kilpajuoksussa.
Joo, tuokin on hyvä pointti. Mulla kun on tuo juoksuaika mennyt jo ohi...Niin tympääntynyt rouvashenkilö saattaa saada mut kiinni, ja raahaa pusikkoon..
Sieltä kuuluu illalla vain avunhuutoni.. apua, miten tuo nainen sammutetaaaaaaaaan..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kannattaa tietysti katsoa minkälainen tyyppi siellä Alkon kassalla on. Onko se atleettinen nuori mies vain keski-iän ylittänyt elämäänsä tympäytynyt rouvashenkilö. Jälkimmäisen minäkin voisin voittaa kilpajuoksussa.
Jos on kova jano niin noissa kummassakin tapauksessa voi vielä ottaa riskin, mutta jumalauta jos siälä on K-Marketin anna niin ei kannata yrittää perseillä!

Linkki youtube-videoon jossa etelän veteliä viedään kaasu pohjassa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään on taas se päivä vuodesta.
Tänään on taas syyskuun viimeinen perjantai.
Tänään on taas katsastuspäivä.
Tänään kello 14.00.
HYLÄTTY
Kuukauden päästä on taas se päivä vuodesta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eli ihan perus torstai? Onko kukaan muuten koskaan sanonut, että kirjoitat aivan älyttömän hienoja viestejä tänne. Sama kastiin menee toki @vilperi kin. Kirjoitatte aivan normaaleista jokapäiväisistä asioistanne juuri sellaisina, kuin ne ovat. Huolista ja iloista ilman mitään ylimääräistä. Se on kai aika harvinaista nykyään, kun kaikki koittaa vain olla toisia hauskempia ja kovempia jätkiä.

No kiitos sinulle hienoista sanoistasi ja kiitos myös sinulle @Punamusta . Onhan se mukavaa kun muistetaan vaikkei ole itse edes paikalla. Ja onhan se jotenkin sykähdyttävää kun et edes yritä mitenkään nostaa itseäsi framille niin silti sinut nostetaan esille ja annetaan kiitosta ja kehuja. Kyllähän sellainen innostuttaa ainakin jatkossakin kirjoittamaan tänne.

No se siitä. Minä olen aika puhki tällä hetkellä. Kolme päivää ollaan tehty sitä muuttoa ja nyt kaikki alkaa olemaan valmista. Äsken haettiin viimeinen muuttokuorma vanhasta asunnosta ja siitäkin tosiaan iso osa meni jo isän luo kun oli sieltä lainassa. Kuten ne keittiön pöytä ja tuolit.

Täällä uudessa asunnossanikin alkaa olemaan jo tosi siistiä ja kodikasta. Olen saanut hyvin laitettua tavaraa paikoilleen ja vietyä tavaraa häkkivarastoon. Muutto alkaa olemaankin jo todellakin loppusuorallaan ja enää ei oikeastaan tarvitsisi kuin viimeistellä loppusiivous vanhassa asunnossa ja tuoda ne siivoustavaratkin sieltä vanhasta asunnosta pois.

Melkoisen puhki alan tosiaan olemaan mutta nyt palkitsen itseni sitten urheilun seuraamisella. Loppuviikosta ja maanantaina täytyy vielä käydä siivoilemassa siellä vanhassa asunnossa mutta muuten päivät tulee kulumaan pitkälti urheilun parissa. Tänään taisi minua kiinnostavaa urheilua tulla sellaiset 9 tuntia putkeen ja huomenna sitten vielä enemmän, jopa 12 tuntia. Mutta katsoo nyt mitä tuosta kaikesta jaksaa lopulta seurata.

Tänään olisi saunakin vielä tuolla vanhassa asuinpaikassani mutta se on taas se valintakysymys ja kiusallinen tilanne. Kun se saunavuoro on samaan aikaan kun tulee urheilua, esimerkiksi HPK:n jääkiekkomatsi. Nyt olenkin iloinen kun sain tänne uuteen asuinpaikkaan saunavuoron lauantaille kello 14-15, se voi olla monien mielestä liian aikaisin mutta minulle just passeli vuoro. Ehtii nyt jatkossa sitten hyvin saunomaan ennen urheilujen alkamista. Vanhassa asuinpaikassa sauna maksoi kuukausittain 5 euroa ja täällä uudessa paikassa hinta onkin 12 euroa. Aika kova hinnan nousu kyllä saunamaksuun mutta kun ei sitä kovana saunojana ilman saunaakaan osaisi olla.

Viime yönä nukuin jo ensimmäisen yön uudessa asunnossa. Jännittihän se alkuun illalla ja pelästyi kaikkia uusia ääniä mutta sain lopulta unen päästä kiinni. Joskin nukuin ehkä hiukan levottomasti. Siinä vähän yli viisi sitten jo heräsinkin. Oli päästävä aikaisin ylös senkin vuoksi kun oli pyykinpesuvuoro vielä vanhassa paikassa heti aamuseitsemältä lähtien.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Trump. An English slang word for hot air leaking out of an arsehole.
Johnson. An American slang word for a penis.
It looks like destiny has a sense of humour.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ei ole hyvästä arvostella vastakkaisen sukupuolen vartaloa, mutta näyttääkö tuo meidän keppihyppääjä vähän tanakalta muihin verrattuna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös