Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 272
  • 66 547

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äää.. Just semmosta duunia missä mulla ei varmaan pää kestäis kauaa. Mä arvostan sikana vaihtelevuutta ja sitä että joka päivä on vähän erilainen. Ja siinä mielessä tää kaupan ala on mulle kyllä aika bueno.
No eihän tämä mitään herkkua olekaan, mutta ei mun ikäiselle nyt mitään oikein ole tarjollakaan. Eikä tätä enää ole kuin pari kuukautta ja olen huomannut täällä ollessani, että kannattaa oikeasti mennä opiskelemaan itselleen joku ala, mistä on kiinnostunut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
olen huomannut täällä ollessani, että kannattaa oikeasti mennä opiskelemaan itselleen joku ala, mistä on kiinnostunut.
Tää on niin totta! Tee sitä mistä nautit. Raha on loppujen lopuksi pitkälti toissijaista sen rinnalla että aidosti tykkäät työstäsi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Siksi, koska Suomessa ottelut alkaa aina arkisin 18.30. Oli Liiga tai KHL. Thats why :)

Juu mutta teidän vierasmatseissakaan ei ole alkamisaikaa ketjuavauksessa. Pitää aina tarkistaa Livetuloksien kautta
 

Glove

Jäsen
Äää.. Just semmosta duunia missä mulla ei varmaan pää kestäis kauaa. Mä arvostan sikana vaihtelevuutta ja sitä että joka päivä on vähän erilainen. Ja siinä mielessä tää kaupan ala on mulle kyllä aika bueno.
Vaihtelevin työ mitä olen tehnyt on ollut taksin ratissa. Töihin mennessä ei tiedä yhtään mitä tapahtuu vuoron aikana. Voi olla, että maataan päivä asemalla tai sitten huitastaan 500 km keikka johonkin suuntaan. Miinuksen annan vaihtelevista työajoista. Myös tulot voivat vaihdella päivittäin kovasti, koska provisiopalkkaus. Joskus ei saa mitään ja joskus saakin sitten reilusti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tää muhun on ottanut vähän osumaakin kun isäukolla on alzheimer ja itte oon siinä määrin heittäytyny hajamiäliseks että vaimo on viimeaikoina joutunu monen monta kertaa sanoon että "eksää ny muista" tai "vastahan mä sanoin". Oikeesti, hirvittää vähän.
Kyl mää ton tierän. Eksää muista että oon kakkosnikkisi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jotenkin nämä hävittäjähankinnat edustaa minulle ihmisen hulluuden äärettömyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Saattoi olla virhe olla syömättä lämmintä ateriaa ennen töihin lähtöä. Töiden jälkeen oli sitten sännättävä hippulat vinkuen mäkkäriin etten pökrää kotimatkalla. Noh selvittiinpä siitäkin koettelemuksesta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä on muutettu lähinnä isän kanssa eilinen ja tämä päivä. Tai minä tässä muutan, mutta isä on ollut auttamassa kun en yksin olisi selvinnyt. Myös sisko oli miehensä kanssa tänään jonkin aikaa auttamassa.

Muutto on edennyt hyvin ja täällä uudessa asunnossani alkaa näyttämään jo ihan kodikkaalta. Siitä sekamelskasta mikä täällä alkuun vallitsi on vähitellen päästy ja huonekalut on saatu kasattua sekä tavaraa on saatu laitettua paikoilleen.

Alkuun täällä uudessa kodissani oli melkoinen hässäkkä kun ensin vain kannettiin kaikki tavarat ja huonekalut sisälle asuntoon. Nyt lähes kaikki tavarat ja huonekalut on saatu tuotua asuntoon ja niitä on saatu laitettua myös paikoilleen. Täällä asunnossa alkaa olemaan jo ihan siistiä ja siis myös kodikasta.

Muutto on edennyt mallikkaasti mutta onhan se raskasta ollut ja voimille ottanut. Nyt olen ihan puhki mutta toivottavasti jaksan katsella tämän Karhujen korispelin. Vanhassa asunnossani ei oikein enää mitään muuta ole kuin keittiön ruokailuryhmä joka meneekin isälle kun oli sieltä minulla lainassa ja siivoustarvikkeet joita tarvitsen vielä loppusiivouksessa. Ja onhan siellä vielä jonkin verran vaatetta jotka pesen huomenaamulla vielä siellä pyykkivuorollani.

Olen huojentunut siitä että muutto on sujunut näinkin hyvin ja loppusuoralla tosiaan olemme. Vielä pitää toki viimeistellä loppusiivous vanhassa asunnossa ja viedä jonkin verran kampetta täällä uudessa asunnossa häkkivarastoon. Täällä uudessa asunnossa on aika vähän kaappitilaa ja täytyykin aika paljonkin varmaan viedä tavaraa tuonne asunnon häkkivarastoon.

Kuntoutuskeskuksessa muutto sujui helpostikin kun oli isot laverikärryt ja hissikin käytössä, niillä sai sujuvasti siirrettyä tavaraa asunnosta isän pakettiautoon. Täällä toisessa päässä muuttoa oli sitten hankalampaa kun sitä hissiä ei ollut ja täytyi tuoda tavaraa kierreportaissa mutta onneksi kompuroinneilta säästyttiin.

Tulevan yön nukun uudessa asunnossani. Tuleva yö on ensimmäinen yöni uudessa asunnossa. Hiukan jännittää miten sitä saa nukuttua uudessa asunnossa. Ja huomen aamulla pitäisi herätä aikaisin vielä kun on pyykinpesuvuoro heti seitsemältä alkaen.

Mutta iloinen ja huojentunut fiilis tässä alkaa olemaan. Muutto on tosiaan jo loppusuoralla!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuutteks te kans elämässänne joskus tienristeykseen? Pitää valita oikea polku. Mulla oli tänäänkin sellainen tilanne kun kymmenen minuuttia seisoin kaljakaupan edessä että meenkö.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuutteks te kans elämässänne joskus tienristeykseen? Pitää valita oikea polku. Mulla oli tänäänkin sellainen tilanne kun kymmenen minuuttia seisoin kaljakaupan edessä että meenkö.
Sitten tulit järkiis ja menit hakeen Alkosta jäykkää...?
 

Glove

Jäsen
Muutaman minuutin mittainen ilotulitus näkyi olohuoneen ikkunasta. Ihan komeaa katseltavaa oli se. Syytä en tiedä miksi ammuskelivat rakettejaan. Eihän vielä ole venetsialaisetkaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Useampi naispuolinen FB-kaverini on mennyt naimisiin viimeisen vuoden aikana ja vaihtanut sukunimensä.

"Kuka vittu toi on?" -reaktio on tullut muutaman kerran
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Whats up hoes? Mitenkäs torstai on mennyt? No ei vittu tarvitse vastata. Sen sijaan kerron mitä itse olen tehnyt. No en yhtään mitään. Ai niin näille oli joku oma ketjukin anteeksi vaan mikko? Vai kuka se nyt olikaan, joka sen ketjun teki.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tämä ole se SMT jonka minä tunnen. Tämä SMT kirjoittaa jotain täysin outoa ja sekalaista tajunnanvirtaa, joka kuulostaa vittuilulta mutta saattaa olla pelkkää läppää. Vai onko se sitäkään... nyt skarppina jätkä! Meidän nuorten on tehtävä kaikkemme, jotta pystymme jonakin kirkkaana kesäpäivänä johtamaan Jatkoajan monipäistä orkesteria laadukkaalla säestyksellä. Tämän on oltava meille suuri elämäntavoite ja kunniallinen sellainen.

Ei muuten auennut, mistä ketjusta puhuit. Palstan päiväkirjasta kenties? Nääh, unohda se. Meillä on tämä @banaaninviljelijä aloittama loistoketju, jonka aiheena on ihmisen tajunnanvirran levein ja syvin haara. Tänne voi pudottaa minkä tahansa yllättäen mieleen hiipineen ajatuksen taikka pienet kuulumiset, jos päivän aikana on tapahtunut jotain merkittävää arjen kompastelua. Mahtava ketju, tykkään.

Mutta tosiaan, palstan vanhoja pieruja on hankalaa matkia. Ota uus yritys ens kerralla, tää ei mennyt mielestäni ihan putkeen. Osaat kyllä, vaatii vain harjoitusta. Itse haluaisin olla jonakin päivänä kuin @Evil.
En mä oikeastaan tiedä. Kirjoitin vaan ekat lauseet "paperille" mitkä tuli mieleen :). Onneksi enää vähän yli tunti ja viikonloppu edessä. Mukavaa viikonloppua kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös