Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 929
  • 66 798

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vihaan itteäni. Kaksi annosta grilliltä itselle koska pelikone antoi 240e, ansaittu mutta.... Vittu tätä elämää.
 

Glove

Jäsen
Lieneekö sama tuuli rantautumassa, joka teki tepposet Meghan Marklelle.

Keltaisen lehdistön juttuja tietysti, mutta siis onks toi nyt sellainen asia, josta pitäisi olla moksiskaan? En tietysti ole nainen, joten en varmaan osaanyt samaistua.
Kokeile laittaa kiltti päälle ja lähde ilkoilemaan tuuliseen säähän. Ehkä sitten osaat samaistua paremmin :D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viime viikkojen aikana iltapäivälehdissä ykköslööppinä on ollut lukuisia kertoja joku muistisairausaiheinen asia. Tämä on alkanut kummastuttaa minua suuresti. Eivätkö ihmiset muista lukemiaan juttuja, kun sama aihe on jopa useita kertoja viikossa ykköslööppinä.

No niinpä justiinsa. Tuosta aiheesta voi siis olla vaikka joka päivä lööppi. Menee aina uutena.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto siellä mitään liukasta ollut kun puolen kasin aikaan lähdin liikenteeseen... vaikka ihan televisiota myöten varoiteltiin huonosta ajokelistä. No ehkä jossain oli liukasta johonkin aikaan mutta meillä oli kuivat tiet.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hitto siellä mitään liukasta ollut kun puolen kasin aikaan lähdin liikenteeseen... vaikka ihan televisiota myöten varoiteltiin huonosta ajokelistä. No ehkä jossain oli liukasta johonkin aikaan mutta meillä oli kuivat tiet.

Eiköhän jossain kehän sisäpuolella ehdi vielä kolista kun keilahallissa. Joka vuosi sama homma kun lähdetään hiihtelemään slikseillä. En toki tarkoita että vielä talvigummeja tarvisi mutta olen aika varma että rinkulan sisäpuolella talvi "yllättää" taas monet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viime viikkojen aikana iltapäivälehdissä ykköslööppinä on ollut lukuisia kertoja joku muistisairausaiheinen asia. Tämä on alkanut kummastuttaa minua suuresti. Eivätkö ihmiset muista lukemiaan juttuja, kun sama aihe on jopa useita kertoja viikossa ykköslööppinä.

No niinpä justiinsa. Tuosta aiheesta voi siis olla vaikka joka päivä lööppi. Menee aina uutena.
Tää muhun on ottanut vähän osumaakin kun isäukolla on alzheimer ja itte oon siinä määrin heittäytyny hajamiäliseks että vaimo on viimeaikoina joutunu monen monta kertaa sanoon että "eksää ny muista" tai "vastahan mä sanoin". Oikeesti, hirvittää vähän.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää muhun on ottanut vähän osumaakin kun isäukolla on alzheimer ja itte oon siinä määrin heittäytyny hajamiäliseks että vaimo on viimeaikoina joutunu monen monta kertaa sanoon että "eksää ny muista" tai "vastahan mä sanoin". Oikeesti, hirvittää vähän.

Syytäkin hirvittää, sillä kyllä tuo periytyy. No, on sulla vielä hyviä vuosia edessä, käytä ne viisaasti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kokeile laittaa kiltti päälle ja lähde ilkoilemaan tuuliseen säähän. Ehkä sitten osaat samaistua paremmin :D
Meganilla oli varmaan kuitenkin alushousut jalassa kun taas kiltissä kuljetaan vissiin oikeaoppisesti kommandona. Että voi tuulessa vilkkua vähän enemmän. Olin kerran häissä jossa sulhanen oli skotti. Illan viiletessä ja viskin virratessa bestman innostui nostelemaan kilttiään. No alla oli kyllä bokserit ihan Suomen viileitä iltoja (ja innokkaita naisia) vastaan kertoi hän. Ehkä kiltti ilman kalsareita on jokin urbaanilegenda... En tiedä... En googlaa... Enkä kyllä mieti yhtään enempää tuommoisia kalsarittomuuksia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ehkä kiltti ilman kalsareita on jokin urbaanilegenda... En tiedä... En googlaa... Enkä kyllä mieti yhtään enempää tuommoisia kalsarittomuuksia.
Ei ole urbaanilegenda. Äitini tarkasti jossain bileissä Skolannissa asuessamme.
 

Glove

Jäsen
Siinäpä se sitten selvisi. Kiitos @Czescku

Mutta oli mulla toinenkin asia. Yrityshän saa valita asiakkaansa, mutta en tiennyt, että se voi tapahtua jo ulko-ovella. Yksi tummahipiäinen tyttö pyöri marketin liukuovien luona, mutta ei päässyt sisään vasta kuin minun siivellä. Rasistiset ovet?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Miten ihanan vapauttavaa se onkaan, kun sun duunivuoro alkaa vasta 16:30. Okei, missaan siinä sivussa taas kerran Pelsun pelin ja joudun siis tölläämään sen tälläkin kertaa dösässä matkalla kotiin koostemuodossa. Mutta siis se yksinkertainen ihanuus, kun ei ollut mitään tarvetta laittaa herätystä soimaan, kun tiesin että mulla on tänään tunteja aikaa tehdä mitä lystään, ennen kun koittaa töihin lähtö. Harvinaista herkkua tämä ainakin on, sanotaanko näin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten ihanan vapauttavaa se onkaan, kun sun duunivuoro alkaa vasta 16:30. Okei, missaan siinä sivussa taas kerran Pelsun pelin ja joudun siis tölläämään sen tälläkin kertaa dösässä matkalla kotiin koostemuodossa. Mutta siis se yksinkertainen ihanuus, kun ei ollut mitään tarvetta laittaa herätystä soimaan, kun tiesin että mulla on tänään tunteja aikaa tehdä mitä lystään, ennen kun koittaa töihin lähtö. Harvinaista herkkua tämä ainakin on, sanotaanko näin.
Iltavuoro on kyllä siitä hyvä, että saa nukkua pitkään. Muuten ainakin mulla se on ihan perseestä. Kahdeltatoista loppuu työt ja siitä sitten kotiin ja nukkumaan joskus kahden aikaan yöllä. Herätys 10-11 ja lähtö töihin 13.30. päivää jää siis pari kolme tuntia kotona. Tosin tämä kymmenen tunnin työpäivä mahdollistaa sen, että saan perjantai vapaaksi, ja näin ollen pääsen Ylihuomenna tepsin peliin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Iltavuoro on kyllä siitä hyvä, että saa nukkua pitkään. Muuten ainakin mulla se on ihan perseestä. Kahdeltatoista loppuu työt ja siitä sitten kotiin ja nukkumaan joskus kahden aikaan yöllä. Herätys 10-11 ja lähtö töihin 13.30. päivää jää siis pari kolme tuntia kotona. Tosin tämä kymmenen tunnin työpäivä mahdollistaa sen, että saan perjantai vapaaksi, ja näin ollen pääsen Ylihuomenna tepsin peliin.
No joo.. Iltavuoron jälkeiset aamuvuorot eivät tosiaan ole aivan yhtä ihanata, kuin nämä myöhäiset vuorot itsessään. Ja mullahan on tällainen tilanne edessä heti huomenna. Tänään kuitenkin nautin siitä, että ehdin tekemään asioita joista nautin ennen töihin lähtöä. Yleensä esimerkiksi juuri kirjoittamistouhulle ei vaan jää aikaa vaikka olisin iltavuorossa, sillä useimmat iltavuoroni eivät ala näin myöhään. Nyt on kuitenkin ehitty kattomaan töllöä, kuuntelemaan musaa ja jopa kirjoittamaan mietteitä notepadiin. Erittäin antoisa aamu/iltapäivä siis. En voi valittaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei ole urbaanilegenda. Äitini tarkasti jossain bileissä Skolannissa asuessamme.
Niin kyllähän siellä häissä yritettiin kysellä (siis minä en vaan pöytäseurueeni naiset) kilttimiehiltä että kalsareilla vai ilman ja sen takia se bestman vilautteli. Bestman vahvisti että kilttiä kuuluu pitää ilman kalsareita mutta olisihan se ollut mahdollista että vedätti suomityttöjä...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Joko se Suomipopin Mestari-skaba on ratkennu?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miks @Sämppäri ei voi laittaa otteluiden alkamisaikoja noihin KHL-ketjunavauksiin?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Millaista työtä muuten @SMT painaa? En muista oletko jossain joskus kertonut niin ajattelinpa kysyä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tää on tälläistä perus tehdas työtä, eli samaa hommaa päivästä toiseen.
Äää.. Just semmosta duunia missä mulla ei varmaan pää kestäis kauaa. Mä arvostan sikana vaihtelevuutta ja sitä että joka päivä on vähän erilainen. Ja siinä mielessä tää kaupan ala on mulle kyllä aika bueno.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös