Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 765
  • 66 709

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Osaisiko joku laskea paljonko vuonna 1986 saatuun 500 markan ylinopeussakkoon olisi kertynyt viivästyskorkoa?

Sovitaan että 1,8 miljoonaa euroa. Voi hyvällä omallatunnolla sitten sanoa ne kuuluisat sanat "elämäni ei muuttunut mitenkään lottovoiton takia".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aurinko paistaa silmään, punavihreä jo uhriutuisi.

Sitä vaan, että mitä tässä tekee kaksi viikkoa, kun pesäpallokausi loppuu ja NHL ei ole vielä alkanut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kato liigaa.

Jumankauta kun on hyvää kaukkua töissä jostain syystä.

Joo joo, katotaan katotaan! Ei tarvi aina vittuilla!

Ootko sä töissä? Kuka maksaa sun verot? Kaukku on mulle vähän tuntematon juttu. Onko FASlapsin penaltti jo päättynyt?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo joo, katotaan katotaan! Ei tarvi aina vittuilla!

Ootko sä töissä? Kuka maksaa sun verot? Kaukku on mulle vähän tuntematon juttu. Onko FASlapsin penaltti jo päättynyt?
En mä vittuile.

Lapsi palaa joskus tän kuun lopussa muistaakseni. Mä annan kaksi viikkoa. Eli kahden viikon päästä siitä kun pääsee kuiville, niin on jo uudella kaukulla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kivaa. Olen pari viikkoa järjestänyt töihin tyhypäivää täksi päiväksi ja nyt iski flunssa, niin jään ite paitsi kokonaan.

Sain sentään aamulla käytyä antamassa ohjeita toimistolla mutta vkl menee nyt varmaan sohvan pohjalla
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanooks pomot teillekin aina perjantaisin että muista nyt ottaa viikonloppu rauhallisesti kun maanantaina olis tärkeä päivä. Hitto et sä mikään mun mutsi ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaiset jätkät muuten on outoja, jotka aikuisenakin on mutsin kanssa tekemisissä. Kaikki varmaan tuntee jonkun sellaisen mammanpojan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sellaiset jätkät muuten on outoja, jotka aikuisenakin on mutsin kanssa tekemisissä. Kaikki varmaan tuntee jonkun sellaisen mammanpojan.
Lupasin penskana mutsille, että käyn hänen luonaan aina vähintään kerran kahdessa viikossa, kun muutan pois himasta. Ja pidin lupaukseni aikuisiälläkin hänen kuolemaan saakka. Jos oon outo, niin sitten oon outo. Musta oli mukava nähdä äitiä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ei kauaa virrannut.

Tämä oli kyllä Tapio Suomisen tekemisien lisäksi parhaita osoituksia siitä että kännissä/maanisessa vaiheessa kannattaa pitää netti kiinni, tai ainakin jättää sivut joilla voi vuorovaikuttaa(some ja foorumit) väliin. Muuten kyllä hämmentävä spektaakkeli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt vähän huolestuttaa toi Iisopin eilisen viimenen viesti. Sen jälkeen heti logout eikä oo näkynyt sen jälkeen vaikka rouvahan on käytännössä aina kirjautuneena...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli muuten noista multinickeistä sun muista mieleen, niin joskus muinoin inttervepsissä oli joku semmonen Tunnustusten Luola tjsp. jonne kaikki saivat vapaasti purkaa anonyymisti omaatuntoaan. Joku omantunnon tuskissaan kieriskelevä oli kirjoittanut jotenkin, en muista sanatarkasti, että "Olen moderaattorina suurella suomalaisella urheiluaiheisella keskustelupalstalla. Minulla on sinne lukuisia nickejä joilla trollailen ja annan sitten itselleni bannia."

Käsi ylös, anyone...?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuli muuten noista multinickeistä sun muista mieleen, niin joskus muinoin inttervepsissä oli joku semmonen Tunnustusten Luola tjsp. jonne kaikki saivat vapaasti purkaa anonyymisti omaatuntoaan. Joku omantunnon tuskissaan kieriskelevä oli kirjoittanut jotenkin, en muista sanatarkasti, että "Olen moderaattorina suurella suomalaisella urheiluaiheisella keskustelupalstalla. Minulla on sinne lukuisia nickejä joilla trollailen ja annan sitten itselleni bannia."

Käsi ylös, anyone...?
Tiedän tuon kirjoittaneen tapauksen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Onko kukaan keksinyt elämän tarkoitusta?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaa @Punamusta menee inttiin kesällä. Ei siinä ihmeempää, oikealla asenteella vaan. Ei pidä perseillä, muttei liian vakavastikaan. Koskelan sanoin, asialliset hommat hoidetaan, ja muuten ollaan kun Ellun kanat.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Palstamme Virallisella alkoholistilla ei enää oikein juttu lähde. Korkea päivä on vaipunut ehtooksi.
Joo, silloin kun tietää jo kirjoittaessaan, että tässä ei ole mitään ihmeellistä, mutta silti pitää suoltaa väkinäisiä "Onks teille ikinä käynyt", tai "Tekeekö muutkin"-viestejä, niin homma on ohi. Joku sanoi, että koomikko on hauska sen 15 vuotta, niin mitenhän foorumkirjoittajien suhteen?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onks teille käyny ikinä niin että perjantai-iltana tekee vaan mieli käydä saunassa ja ottaa pari sandelssii? Ja sit kattoo Salkkarit ennakkoon? Ai tossa on kaljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös