Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 505
  • 66 798

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu googlailin itsekin. Tarkemmin ajatellen olisin voinut tehdä niin heti. Olen pahoillani, että hukkasin teidän arvokasta aikaannee arvon asiakirjoittajat. Tämä ei tule toistumaan.

Et yhtään tuhlannut aikaani ja mielelläni lisään palstalaisten sivistyksen tasoa, kun kerran omaan kapasiteettia siihen. Ja tähän ei yhtään hymiötä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Et yhtään tuhlannut aikaani ja mielelläni lisään palstalaisten sivistyksen tasoa, kun kerran omaan kapasiteettia siihen. Ja tähän ei yhtään hymiötä.
Olenkin pannut merkille, että olet todella viisas ihminen. Olet varmasti se Franklinin opettaja pöllö, joka tietää kaiken. Tosin sinun viisautesi tulee esiin jo allekirjoituksessasi, vai mikä tuo nyt olikaan.


Noni, nyt oli jo parempi äänensävy.

Ihmettelen vaan, miten joku ei tiedä mikä skini on?
Oon tyhmä.

Jään muuten odottamaan sitä hetkeä, kun saan tosta pöllö jutusta kuukauden pelikiellon.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenkin pannut merkille, että olet todella viisas ihminen. Olet varmasti se Franklinin opettaja pöllö, joka tietää kaiken. Tosin sinun viisautesi tulee esiin jo allekirjoituksessasi, vai mikä tuo nyt olikaan.



Oon tyhmä.

Jään muuten odottamaan sitä hetkeä, kun saan tosta pöllö jutusta kuukauden pelikiellon.

Olet ennenkin kommentoinut mun allekirjoitusta tai silloin kysyit, mistä se tulee. Anyway, se selvästi häiritsee sua ja lupaan vaihtaa sen tämän kuun aikana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Skinit ja vihervassarianarkistit ovat molemmat ääripäissään melko sekopäistä sakkia. Turvallisinta on olla kuulumatta mihinkään äärijärjestöihin. Jos kuitenkin pitäis jotain valita, niin ehdottomasti valitsisin noi oikeistolaiset. En siis ole hinkumassa mihinkään natsijengeihin, mutta ajatusmaailmani on kuitenkin niin selvästi porvarillinen, että kahdesta huonosta vaihtoehdosta valitsisin mielummin oikeiston kun anarkiaa haluvavat luuseripilvenpolttajat.
 

ace

Jäsen
Kuulehan veli @Punamusta, sinä rupeat kasvamaan aikuiseksi!

Ihan toiseen asiaan: oikeastaan avautumisketjun asiaa kun tuubista rupesin katsomaan ehdotuksena tullutta nunon (bettencourt) jotain videota ja siinä sitten ehdotettiin Extremeä Freddien (Mercury) muistojuhlissa. Ei ollut mitään muistikuvaa, että Extreme on siellä ollut. M

Voi voi sinua, Extremen veto oli yksi kovimmista kyseisessä tapahtumassa. Vaatetuksesta huolimatta, toimi toki silloin sekin.

Spinal Tapia kukaan ei kyseisenä iltana päihittänyt, mutta mm. Metallica ja Gunnarit vetivät hienosti.

En jaksa googlettaa, kuinkahan paljon Wembley Arenalla oli silloin yleisöä?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Voi voi sinua, Extremen veto oli yksi kovimmista kyseisessä tapahtumassa. Vaatetuksesta huolimatta, toimi toki silloin sekin.

Spinal Tapia kukaan ei kyseisenä iltana päihittänyt, mutta mm. Metallica ja Gunnarit vetivät hienosti.

En jaksa googlettaa, kuinkahan paljon Wembley Arenalla oli silloin yleisöä?
Katsoin kyllä muistaakseni koko tapahtuman. Oli kokonaisuutena kyllä ihan uskomaton muistokonsertti. Metallican ja Gunnarit jopa muistan tuolta keikalta, mutta muut ovat näköjään painuneet jonnekin mielen syövereihin.
 

ace

Jäsen
Pitää vissiin muuttaa sinne, että edes jotakuta kiinnostaisi.
Täällä on ihan mahtavaa, mutta todella outoa kätellä tai lyödä nyrkkejä kaikkien tuttujen ja puolituttujen kanssa joka päivä. Ja vastata siihen miten menee, vaikka sitähän joutuu tekeen muuallakin Suomen ulkopuolella.

Ei vaan suomalaisena tunnu yhtään luontevalta, mutta pakko siihen on ollut totutella ettei pidetä ylimielisenä. Olen kyllä kaikille yrittänyt selittää että se ei ole minulle luontaista, eikä tarkoita että ylenkatson ketään vaikka unohtaisinkin kätellä aamulla.

Mutta kannattaa muuttaa Unkariin ja varsinkin Budapestiin, ihan loistava maa ja kaupunki.

E: Auh, sori. Vasta jälkeenpäin tajusin mitä tarkoitit, yksinäisyys on perseestä ja siitä kieltämättä itsekkin ajoittain täällä kärsin. @Glove Mitä sinulle kuuluu, onko sinulla kaikki ok? Toivon vilpittömästi että on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä perustin semmoisen päiväkirja-ketjun tänne, jonne ajattelin että jengi voisi jakaa nämä turhat asiat elämästään.
Ei taida onnistua kun päiväkirjajutut mielletään pääsääntöisesti akkojen juttuiksi ja äijät kirjoittaa ketjuun johon on pakko kirjoittaa, oli asia mikä tahansa. Koita kestää...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei taida onnistua kun päiväkirjajutut mielletään pääsääntöisesti akkojen juttuiksi ja äijät kirjoittaa ketjuun johon on pakko kirjoittaa, oli asia mikä tahansa. Koita kestää...

Semmoinen korjaus, että äijät ei kirjoita jatkoaikaan ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös