Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 075
  • 66 541

Glove

Jäsen
Ei se, että eri kanavilla on mainoksia yhtä aikaa, vaan se, että kanavaa vaihtaessa näkee saman mainoksen. Se on jo liikaa. En osta ko tuotetta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei se, että eri kanavilla on mainoksia yhtä aikaa, vaan se, että kanavaa vaihtaessa näkee saman mainoksen. Se on jo liikaa. En osta ko tuotetta.
Kannattaa katsoa Yleisradion kanavia niin ei tule tyhmiä mainoksia.
 
K

Kiekkokatsoja

Kova vesisade. Odottelen iltaa, jolloin sateen pitäisi vähentyä. Silloin menen päivittäiselle kävelylenkille, ja ilman sadevaatteita. Päivällä olin jonkinaikaa ulkona, ja kylläpä vaatteet kastui nopeasti. Kävin hieman askeltamassa portaita.
Tässäpä terveellisemmän elämäntavan myötä, pidän myös pientä kirjanpitoa liikuntasuorituksistani. Ihan itteeni varten vain.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Honkavaara on parasta mitä HIFK on koskaan tuottanut tällä planeetalla.

BANZAI!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Joo-o. Eiköhän se ois melko hyvä aika painua tästä pehkuihin. Parturi kuitenkin huomenna hieman kello yhden jälkeen niin ehtii vähän nukkuakin. Öitä vaan kaikille tasapuolisesti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun viikkoni alkaa melkein pahimmalla mahdollisella tavalla eli hammaslääkärikäynnillä. En tykkää ollenkaan mutta pakkohan tämäkin homma on pois alta hoitaa. Tämän käynnin jälkeen hammaslääkärikäyntejä ei pitäisi sitten olla ihan heti lähitulevaisuudessa.

Minulla vähän myös kurkku arka ja se tietää yleensä siis vähintään nuhan alkua. Minulla alkaa nuhat ja flunssat varsin usein kurkkukivulla ja sekään ei ole kiva asia. Inhoan nimittäin kurkkukipua kun nieleminen niin vaikeaa.

Näin ne mielialat ja päivät vaihtelevat. Viikonloppu oli varsin kiva mutta nyt sitten aika mollivoittoinen alku viikkoon. Mutta kai tästäkin taas selviää? Ainakin varsin toiveikas on olo.

Puolen tunnin päästä tuo itse lääkäri vasta on mutta jouduin tulemaan vastaanotolle esilääkityksen takia. Minä en hammaslääkärikäynnistä selviäisi ilman rauhoittavaa esilääkitystä. Vaikka ei tuo lääke nyt paljoa vaikuta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ehdottomasti paskinta ikinä oli nuoruudessani Alkon valikoimiin kuulunut suomalaisvalmisteinen (!) Viski 88, jonka maku toi mieleen väkiviinapullon, johon on sekoitettu Rajamäen tehtaan ilmastointiputkista kaavitut ruskeanharmahtavat pinttymät.
Minulla on vielä mehupullona vissiin yksi tuollainen 88. Tai en minä tiedä... Näkömuisti muistaa pullon jossa on musta etiketti jossa on valkoisella 88. Se on kyllä vanhempien perintöä enkä ole juoman laadusta ollenkaan tietoinen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Välitön reaktioni oheisen jutun kuvituskuvasta oli, että miksi Jukurien pelaaja on kuvattu Kouvolassa.
 
K

Kiekkokatsoja

Saa nähdä pääsenkö tänään ehdonalaiseen. Olen jo istunut 3kk ketjunavauskiellossa. Ainakin laitoin vapaudunko vankilasta viestin moderaattoreille? Jalkapantaa esitin vapaaehtoisesti itselleni, joten tarkkailevat mua ainakin. Liekkö kireän katseensa alta..?
Nooh, lähden taas päivitteiselle kävelylenkille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo kiitos. Jos laittaisit musta kuvan, niin muut saattaisi ymmärtää, että mä olen oikeasti Juhani Tamminen.
No, kait sitä saa omaa nimimerkkiä arvailla. Mä en lähre tonne.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kohta saunaan lämpeämään. Meikäläisen kädet ovat aina jääkylmät. Ehkä sitä sattuu vain olemaan kylmäverinen ihminen. En keksi muutakaan selitystä.
Ex-tyttöystävä oli vastaava kylmien käsiensä kanssa. Huoh, 30 vuotta sitten ja siitä muutama eteenpäin. Ne kädet tietyissä mestoissa... argh.
 
K

Kiekkokatsoja

Sain, ja käytin vapaudut vankilasta korttini. 3kk kakku on nyt lusittu, ja olen nyt yhteiskuntakelpoinen.
Kyseessä oli siis ketjunavaus vankeus.

Saa nähdä, osaanko nyt munata uudelleen, ja vieläpä selvinpäin..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös