Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 237
  • 66 750

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä jäi kuitenkin kiinnostelemaan minuakin. Tarkoitatko samassa lajissa, samassa sarjassa, eri maissa, eri liigassa tai sarjatasolla?

Kannatan useampaa seuraa eri lajeissa, joitakin myös samassa lajissa. Kaikkia niistä lajeista en edes pahemmin seuraa, mihin siis kannatuksen raja laitetaan ja milloin kannattaminen muuttuu ihmetyksen aiheeksi?

Ihan vilpittömästi kysyn miten sinä asian koet.

Lajista riippumatta ylipäätään kahta eri seuraa. Ehkä olen yksinkertainen, mutta en ole ikinä pystynyt luomaan tunnesidettä muuhun kuin lapsesta asti kannattamaani seuraan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käykö teillekin usein niin, että laitatte herätyksen väärään aikaa? Piti laittaa seiskaks, mutta meni näköjään jo kuudeksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässähän se on tiivistettynä. Jotkut jäävät sinne teinitasolle ja jaksavat hehkuttaa ryyppäämistä. Ja sitten on tietty alkoholistit vielä erikseen.
Niin mutta kun miettii. On yksin kotona, istuu pimeässä huoneessa lattialla ja tuijottaa tyhjää seinää, humalassa, niin mikä muka on parempaa? Yleensä vetää ihmiset aika hiljaseksi. Tai sitten ne sepittää jotain maallisia juttuja, ulkoiluta koiraa tms. Tietty jos ei itse saa kiksejä niin joutuu tyytymään niihin maallisiin juttuihin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedättekö mikä on nk. yhden tempun poni? Katsoin tällä viikolla erästä dokumenttia ja nyt tiedän.

Theodore Rooseveltista tuli USA:n presidentti päivälleen 118 vuotta sitten, siis sen jälkeen kun William McKinley oli murhattu.

Rooseveltilla oli kuusi lasta. Ja koska hänestä tuli presidentti vain 42-vuotiaana,niin lapset olivat nuoria, kun "Teddy" oli presidenttinä.

Quentin ja Archie olivat aikamoisen vilkkaita lapsia. Kerran kävi niin, että toinen heistä oli sairaana ja makasi vuodepotilaana. Vaan eipä hätää, toinen veljeksistä päätti piristää veljeään ja toi Valkoiseen taloon ponin sairasvuoteen viereen! Sairasvuode ei ollut edes alakerroksessa vaan täytyi päästä ylempään kerrokseen. En tiedä oliko käytössä hissi vai portaat, mutta poni oli lopulta sairaan pojan vieressä, mikä potilasta suuresti ilahdutti.

Poika parani, eikä liene syytä epäillä, etteikö paranemisen syy ollut veljen keksimä ponivierailu.

Sellainen oli yhden tempun poni.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Loiri on kyllä paneskellut elämässään niin perhanasti. Pelimiehiä.
Tämä asia aiheutti polemiiikkia myös YLE:n kulttuuritoimittajalla. Elämänkerta oli ilmeisesti väärin kirjoitettu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, tänään Riemufestivaaleille. Saattaa olla niin, että mulla on yksi ylimääräinen lippu sinne. No yhdelle pirkolle sitä yritän tyrkyttää piparin toivossa, mutta epäilen. Eli jos joku haluaa sinne mun ja mun veljen kanssa, niin kokeilkaa yksityisviestillä tuossa klo 18 aikoihin. Toivon kuitenkin, että pipari tarttuu tarjoukseen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ryyppääminen oli kolmivitoseksi ihan kivaa. Sen jälkeen se on ollut enenevässä määrin turhaa hommaa. Ryyppääminen tuo lisäarvoa ekat noin kolme tuntia, sen jälkeen menee helposti 100 h huonosti. Ensin on liian humalassa, sitten krapulassa, rahaa menee, terveys kärsii, on tyhmä, ei jaksa tehdä mielenkiintoisia juttuja moneen päivään ja aivoapatia vie tilan ja ajan.

Siis ryyppääminen on aivan paskaa hommaa. Semmoiset kolme isoa olutta on vielä ok, jos osaa siihen lopettaa. Kaikki muu on yhtä liimanhaistelutason paskaa. No opiskeluaikana se vielä on ihan ok, lieveilmiöt on useimmilla paljon pienempiä.

Tällaista tekstiä parisuhde saa miehen kirjoittamaan. Hahahah!

No ei vaan. Olen kyllä oikeastaan kaikesta kirjoittamastasi täysin samaa mieltä. Jos nyt oikein muistan, koska mitään kirjanpitoa en asiasta en pidä, niin olen ollut tämän kalenterivuoden aikana kerran humalassa. Toki pienessä hiprakassa ehkä sitten useammin, mutta oikeasti ryyppäämiseksi kutsuttavaa on tapahtunut vain kerran. Krapula oli karmea ja morkkista kesti kaksi viikkoa. Sitä juomista seuranneella viikolla sitten ei oikein tapahtunut mitään, ei sen paremmin kotona kuin töissä. Aivan vastenmielistä touhua. Olen nyt ottanut tavakseni jo muutaman vuoden aikana, että kuukauden verran ennen Jukolan viestiä en juo edes sitä vähää. Vaikka sillä ratkaisulla ei ole tuon taivaallistakaan vaikutusta siihen kuinka nopeasti tai hitaasti siellä metsässä kesäyönä könyän (koska hidasta se on joka tapauksessa), niin tänä vuonna oikein huomasin kuinka hyvää tuo juomattomuus teki varsinkin henkisesti ja ehkä myös fyysisesti. Oli jotenkin helppoa viikonloppuiltoina olla ottamatta sitä yhtä tai kahta kaljaa kun asiaa ei tarvinnut arpoa, vaan sen oli päättänyt jo etukäteen. Voisin kyllä lopettaa tuon alkoholin kokonaankin, mutta pidän vähän liikaa hyvistä oluista, enkä toisaalta jotenkin jaksa tehdä numeroa siitä etten juo, sillä tietyissä esim. työtilanteissa tuo pieni alkoholin nauttiminen kuuluu asiaan.

Jotenkin koko ajan enemmän huomaan ärsyyntyväni siitä, kuinka paljon kaikkeen kanssakäymiseen esim. tiettyjen kavereideni kanssa edelleen liittyy se ryyppääminen. Opiskeluaikaisten kavereideni kanssa muodostuneessa WhatsApp-ryhmässä varmaan 80-90% viesteistä liittyy tähän asiaan. Vaikka rakkaita ihmisiä ovat minulle, niin oikeastaan aika naurettavaa. Onneksi itse olen parempi ihminen!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä syntymäpäiväjuhlinta menossa. Olin ensin eilen että hemmetti ei rahat riitä mihinkään kivaan, mutta näemmä sitä saa ihan lystikkään päivän aikaan pienelläkin rahalla ja maltilla. Minulla on ihan hyvä fiilis ja tällä hetkellä asunnossani soi kovaa ja korkealta hyvä musiikki ja juon limpparia. Tämä on tällainen limudisco.

Aamun aloitin runsaalla ja kattavalla aamupalalla eräässä hämeenlinnalaisessa hotellissa. Siellä oli ihan hyvä aamupala katettuna ja maksoi 9,50 euroa. Eli ei nyt mikään kovin hintava aamupala ollut tuolla. Kun ottaa huomioon että yleensä täällä Hämeenlinnssa on brunssit kahviloissa sellaista 12 euron luokkaa ja muissa hotelleissa aamupaloista joutuu kai pulittamaan melkein 18 euroa.

Sitten menin uimahalliin uiskentelemaan ja saunomaan. Olin siellä puolentoista tunnin ajan. Sen jälkeen kävelin tänne kuntoutuskeskukseen jossa oli myös mukavaa ohjelmaa ja nyt tykitän musiikkia ja juon sitä limua. Yritetään pitää juhlafiilistä yllä maltilla ja vähäisellä rahan menolla.

Jos illalla sitten menisi katselemaan leffateatteriin sen Kari Tapiosta kertovan uutuusleffan ja myöhemmin illalla erääseen raflaan ilmaiskeikalle. Minulla on kyllä sellainen fiilis että ei tässä malta paikallaan pysyä että katsoo nyt miten käy tuon leffassa käynnin... Kivaa päivää niin minulle kuin muillekin! 35 vuotta ei ole edes vielä paha, en tunne itseäni vanhaksi.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Onkohan tämä iän tuoma valinta vai mistäköhän johtuu kun en edes muistanut että tänään pelattiin liigaa. Valioliiga vei kaiken mielenkiinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös