Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 659
  • 66 710

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Aika vahvasti näyttäisi, että Aamu-TV:n iki-ihana ja JA:n Kesätyttö vm. 2017, Sanna Savikko on pieniin päin. Ja mikäs sen parempaa, kyllähän noita kauneus- ja ihanuusgeenejä pitääkin jättää jälkipolville.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aika vahvasti näyttäisi, että Aamu-TV:n iki-ihana ja JA:n Kesätyttö vm. 2017, Sanna Savikko on pieniin päin. Ja mikäs sen parempaa, kyllähän noita kauneus- ja ihanuusgeenejä pitääkin jättää jälkipolville.
Mitä helvettiä?! En suostu uskoon! Sanna on neitsyt niin kauan kun tavataan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sain eilen kaksi kortisonipiikkiä, toinen kyynärpäähän ja toinen ranteeseen. Kyynärpää tuntuu nyt hyvältä, ranne aivan pois pelistä, kädellä ei voi tehdä mitään. Jee.
 
K

Kiekkokatsoja

Siivous, ja laskujen maksupäivä. Löysin eilen urheilukaupan aletelineestä hyvän ulkoilutakin. Pitää tuulta ja vettä, mutta on myös ns hengittävä. Elien kuntoilin tavanomaista enemmän, pienen porraskävelyn lisäksi, kävin 2x kävelylenkin. Loppuvuosi menee siihen, että totuttelen kehoa liikuntaan.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Iltasanomat tietää kertoa tapauksesta jossa joku jantteri oli Google Earthin kuvia katselemalla löytänyt lammesta auton jonka sisällä oli yli 20 vuotta sitten kadonneen miehen ruumis.

Ei voi kuin ihmetellä että noinkin lähellä asutusta / lammen rannassa olevaa autoa ei ole huomattu mitenkään aiemmin? Tai jos joku on huomannut niin eihän kukaan jätä asiaa vain siihen, eihän...?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos oikein muistan, niin juuri keskiviikkona söin lämpimän aterian, voi olla sen tein tiistaina. Tähän liittyy tietysti myös kysymys:
Olisiko tänään aika taas syödä ruokaa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pikavipit on siitä käteviä että uudella pikavipillä voi maksaa vanhat pois ja ottaa samalla hieman lisää käyttörahaa arjen luksukseen.

Nobelanereissa on sama. Eilisen hylsyillä uusi lasti. Tätä kutsutaan myös ikiliikkujaksi, joka tosiaan on keksitty aikoja sitten. Asiasta enemmän, ks. lämpökuolema.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ehkä puolentoista vuoden kuluttua minulla oluen kotiinkantopalvelu, nyt tuo poika kun on vielä alaikäinen, niin pitää itse mennä kauppaan asti, jos meinaan olutta ottaa. Eli kohta k-kauppaan hakemaan pussillinen kolmosta, kahta ei voi hommata, koska vasen käsi toimintakyvytön.
Peukut tällä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ryyppääminen oli kolmivitoseksi ihan kivaa. Sen jälkeen se on ollut enenevässä määrin turhaa hommaa. Ryyppääminen tuo lisäarvoa ekat noin kolme tuntia, sen jälkeen menee helposti 100 h huonosti. Ensin on liian humalassa, sitten krapulassa, rahaa menee, terveys kärsii, on tyhmä, ei jaksa tehdä mielenkiintoisia juttuja moneen päivään ja aivoapatia vie tilan ja ajan.

Siis ryyppääminen on aivan paskaa hommaa. Semmoiset kolme isoa olutta on vielä ok, jos osaa siihen lopettaa. Kaikki muu on yhtä liimanhaistelutason paskaa. No opiskeluaikana se vielä on ihan ok, lieveilmiöt on useimmilla paljon pienempiä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niinhän siinä sitten lopulta kävi että hienot suunnitelmani synttäriviikonlopulle kariutuivat tänään viimeistään. Välitystilinhoitaja näki parhaimmaksi jättää sukan varteenkin säästöön rahaa ja ei suostunut antamaan minulle koko toimeentulotukea. Nyt ei sitten ole varaa oikein mihinkään kummempaan.

Sellaista se elämä välillä on. Vituttaahan tämä hieman kun oli mielenkiintoisia suunnitelmia kehiteltynä mutta minua lohduttaa se tieto että olin kuitenkin viime viikonloppuna Neljän ruusun keikalla ja ehkä sitten jo ensi kuussa on varaa taas johonkin luksukseenkin?

Nyt sitten jumputan musiikkia kotona ja kävin ostamassa Lidlistä muutaman limun tähän oheen. Kivat bailut minulle vaan...

No tällaista tämä köyhän elämä on välillä. Mutta haaveilu kannattaa silti ja se on ilmaista ja hauskaa. Tuli ainakin haaveiltua siitä miten olisin viettänyt synttäriviikonloppuni jos olisi ollut ylimääräistä pätäkkää...

Ja vituttaa sekin nyt sitten että en saa niitä maksukanavia tällä hetkellä Telialta käyttööni. Minulla on siellä pari laskua maksamatta ja se aiheuttaa sen etten voi saada kanavia käyttööni Telialta vaikka haluaisinkin. Minulla on kyllä laadittuna Sergelin kanssa maksusuunnitelmat laskujen maksua varten mutta ei se auta mitään...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kylläpä taas vituttaa kun ajattelee loppusyksyn säätä. On kylmä, tuulee ja sataa. Toisaalta ei liikaa, sillä tekemistä on vielä ja ne ovat pääasiallisesti sisätiloissa ja asiaan liittyy olut.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ryyppääminen oli kolmivitoseksi ihan kivaa. Sen jälkeen se on ollut enenevässä määrin turhaa hommaa. Ryyppääminen tuo lisäarvoa ekat noin kolme tuntia, sen jälkeen menee helposti 100 h huonosti. Ensin on liian humalassa, sitten krapulassa, rahaa menee, terveys kärsii, on tyhmä, ei jaksa tehdä mielenkiintoisia juttuja moneen päivään ja aivoapatia vie tilan ja ajan.

Siis ryyppääminen on aivan paskaa hommaa. Semmoiset kolme isoa olutta on vielä ok, jos osaa siihen lopettaa. Kaikki muu on yhtä liimanhaistelutason paskaa. No opiskeluaikana se vielä on ihan ok, lieveilmiöt on useimmilla paljon pienempiä.

Tässähän se on tiivistettynä. Jotkut jäävät sinne teinitasolle ja jaksavat hehkuttaa ryyppäämistä. Ja sitten on tietty alkoholistit vielä erikseen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olisi varmaan ihan helvetin outoa jos kannattaisi kahta eri seuraa.
Minulle ei tuota mitään ongelmaa kannattaa Pittsburgh Penguinsia ja Manchester Unitedia. Mutta mä olenkin gloryhunter. Ainiin ja Houston Rockets. Kolme eri seuraa samaan aikaan.
 

ace

Jäsen
Tämä ei ollut kritiikkiä kenenkään kannatuksia kohtaan vaan sellainen ihan henkilökohtainen mietintä.
Tämä jäi kuitenkin kiinnostelemaan minuakin. Tarkoitatko samassa lajissa, samassa sarjassa, eri maissa, eri liigassa tai sarjatasolla?

Kannatan useampaa seuraa eri lajeissa, joitakin myös samassa lajissa. Kaikkia niistä lajeista en edes pahemmin seuraa, mihin siis kannatuksen raja laitetaan ja milloin kannattaminen muuttuu ihmetyksen aiheeksi?

Ihan vilpittömästi kysyn miten sinä asian koet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös