Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 200
  • 66 545

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ilmanen viina on vähän sellainen, että sitä ei niin hirveästi viitsi itse. Mutta ilmainen kalja on hyödynnettävä maksimaalisesti. Oletteko ikinä juoneet vaikka nyt 7 litraa vettä päivän aikana? Niinpä.

Pitänee vetää jyrkempiä kannanottoja liigaennakkoihini, kun kukaan ei kommentoi niihin mitään.
Käytän ton 7 litran litkimiseen heittämällä aikani muuhun kui veden ottoon.

Meenpä ettiin mitä oot ennakoinut. Toivottavasti oisit valtavirtaa vasten. Tepsiläiset tai osa niistä on hunajaa.

Edit.Eihä tuolla vielä ollut itelle suurempaa. Odotan Kalpan dissausta ja dissaan sittemmin sut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
K

Kiekkokatsoja

Paremmilla elämäntavoilla oon ollut pari viikkoa. Oon syönyt terveellisesti, ja kävelyliikuntaa on ollut joka päivä. Kesäläskiä on puntarin mukaan poistununut noin -3kg. Tänään ajattelin kokeilla hieman mulle raskaampaa liikuntaa, eli porraskävelyä. En kuitenkaan isossamäärin, sillä on ollut hieman kipeä olo, ja alkuviikko töissä, on poikkeuksellisen kuluttavaa. Mun pitää tehdä kahden ihmisen hommat.
No tyytyväinen olen suuntaani, ja liikuntaa pitää laittaa sellaiseksi, jossa syke nousee enemmän, ja tulisi lihaksille lisää töitä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tampereen taivas synkkenee ja pieniä vesipisaroita alkaa ilmestyä. Ilma on erittäin kolkko, harmaa ja sellaisella vittumaisella tavalla kylmä. Voiko parempaa ollakaan kun Italia on kohta vieraana Ratinassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tampereen taivas synkkenee ja pieniä vesipisaroita alkaa ilmestyä. Ilma on erittäin kolkko, harmaa ja sellaisella vittumaisella tavalla kylmä. Voiko parempaa ollakaan kun Italia on kohta vieraana Ratinassa.
Tämä. En välitä potkupallosta tuon taivaallista mutta jostain syystä Italiaa oon inhonnut aina. Siältä ei oo tullu mitään muuta hyvää kun Mussolini, Berlusconi, Siffredi ja Cicciolina. Ja jälkimmäinenkin on syntynyt Unkarissa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää yötä kaikille. Aion nyt rakastella, en tiedä vielä, vaimon vai itseni kanssa, en ole vielä tunnustellut, mutta joka tapauksessa. Sen jälkeen tulee hyvin uni. Suosittelen.

Huomenna herätään aurinkoiseen uuteen viikkoon virkeänä ja päättäväisenä. Hieno viikko tulossa jälleen. Elämä on hienoa. Olkaa onnellisia, rakastakaa, välittäkää ja nauttikaa.

Kettu kuittaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyvää yötä kaikille. Aion nyt rakastella, en tiedä vielä, vaimon vai itseni kanssa, en ole vielä tunnustellut, mutta joka tapauksessa. Sen jälkeen tulee hyvin uni. Suosittelen.

Huomenna herätään aurinkoiseen uuteen viikkoon virkeänä ja päättäväisenä. Hieno viikko tulossa jälleen. Elämä on hienoa. Olkaa onnellisia, rakastakaa, välittäkää ja nauttikaa.

Kettu kuittaa.
Kenen kanssa teetkään sen, niin pidä Jeesus sydämessä ja Johnny mielikuvissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oliko täälä joskus ketju ammateista jota arvostaa vähiten? Suomentajat. Ei jumalauta. Siis aivan perusohjelmissa telkkarissa missä ei puhuta mitään kapulakieltä tai ammattislangia, niin aivan käsittämättömiä tulkintoja. Väitän että noin 90% lukion läpäiseneistä pystyisi menemään nykyisellä vaatimustasolla vakiduuniin suomentamaan englannista jotain perusohjelmia. Varmasti toki eri juttu kun puhutaan esim. dokkareista joissa tarvitaan asiantuntemusta. "You cracker milf" = narkkarihuora. En nyt listaa enempää kun menisi viikko, mutta nää saa oikeesti palkkaa vaikka Suomessa on työttömiä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tervetuloa, palstan uusimmat jäsenet!
 

Liitteet

  • Screenshot 2019-09-09 at 00.40.47.png
    Screenshot 2019-09-09 at 00.40.47.png
    19,6 KB · kertaa luettu: 317

Ralph

Jäsen
Oli pakko tarkistaa, että oliko se outo uni vai todellisuutta. Ja tottahan se oli. Meinasinpa saada kirjoituskieltoa väärän joukkueen kannustamisesta. @Moderaattorit luo Jatkoajasta diktatuurivaltiota. Väärinkannattavat hiiteen, vain venäläisvihamieliset oikeita joukkueita kannustavat sallitaan.

Ehkä pitäisi kirjoittaa suosikkijoukkueisiin "Jokerit, Suomen maajoukkueet, Patrik Laine", niin rikoshistoriani tyhjennetään ja minua pyydetään Moderaattoreiksi.

Parempi vähentää entisestään kirjoittelua. Sen verran kiva palsta kuitenkin, etten tahdo saada parin kuukauden kirjoituskieltoa väärän suosikkijoukkueen takia.
 

Glove

Jäsen
Juuri nyt minulla ei ole sekalaisia kysymyksiä, avautuneita tai avautumattomia asioita, en naura, en odota mitään eikä edes vituta niin paljon, että kirjoittaisin vitutusketjuun. Eikä mikään vedä surulliseksi eikä hiljaiseksi, enkä ole vetänyt kalsarikännejä.

Onneksi on tämä ketju.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri nyt minulla ei ole sekalaisia kysymyksiä, avautuneita tai avautumattomia asioita, en naura, en odota mitään eikä edes vituta niin paljon, että kirjoittaisin vitutusketjuun. Eikä mikään vedä surulliseksi eikä hiljaiseksi, enkä ole vetänyt kalsarikännejä.

Onneksi on tämä ketju.
Olenko mä kännissä, pilvessä vai psykooseissa, mutta eikös tää sama viesti ollut jossain muussakin ketjussa aiemmin?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Oli pakko tarkistaa, että oliko se outo uni vai todellisuutta. Ja tottahan se oli. Meinasinpa saada kirjoituskieltoa väärän joukkueen kannustamisesta. @Moderaattorit luo Jatkoajasta diktatuurivaltiota. Väärinkannattavat hiiteen, vain venäläisvihamieliset oikeita joukkueita kannustavat sallitaan.

Ehkä pitäisi kirjoittaa suosikkijoukkueisiin "Jokerit, Suomen maajoukkueet, Patrik Laine", niin rikoshistoriani tyhjennetään ja minua pyydetään Moderaattoreiksi.

Parempi vähentää entisestään kirjoittelua. Sen verran kiva palsta kuitenkin, etten tahdo saada parin kuukauden kirjoituskieltoa väärän suosikkijoukkueen takia.

Älä nyt viitsi olla marttyyri. Kyllä sä nyt varmasti tiedät miksi sun kirjoittelusta huomautettiin. Luulisi noilla viestimäärillä olevan enemmän maalaisjärkeä ja vähemmän itkua.
 

Liitteet

  • 582C552C-54A1-405C-82E7-86A4547DD136.jpeg
    582C552C-54A1-405C-82E7-86A4547DD136.jpeg
    748,9 KB · kertaa luettu: 253

Ralph

Jäsen
Kyllä sä nyt varmasti tiedät miksi sun kirjoittelusta huomautettiin.
En tiedä ja kun sinä selvästi tiedät, niin kerro ihmeessä minullekin. Minä muistan tapahtumat seuraavasti:

Kirjoitin viestin "Forza Italia" ottelun jälkeen. Joku nimimerkki tuli nimittelemään italialaisia naisiksi ja pizzakuskeiksi, joten vastasin hänelle ironisesti "mitä se kertoo Suomen tasosta, jos häviävät naispuolisille pizzakuskeille". Sen jälkeen Manchester United - ja Real Madrid -fanit tulivat huorittelemaan ja kyselin takaisin, että olisinko vähemän huora, jos kannustaisin ManUa tai Realia. Jonka myötä Moderaattorit tuli itku silmässä minun kimppuun.

Eli oikein oli nimitellä italialaisia, mutta siihen kun antoi vastauksen Suomeen kohdistaen, se oli väärin. Lisäksi oli oikein huoritella minua, mutta minä en saanut vastata takaisin. Sinä kaikkitietävänä voit kertoa miten tapahtumat oikeasti eteni, jos minun näkemys meni jotenkin pieleen.

Hauska kaivaa esiin pelkästään minun viestini niin, ettei siinä näy mitä viestejä lainaan. Tyylikästä.
 

Glove

Jäsen
Olipa tuo kyllä taas karmeeta kun otti juoksuaskelia pitkästä aikaa enemmän kuin kaksi tai kolme. Sykkeet meni jo vauhtikestävyyden puolelle, vaikka kovasti yritin juosta hiljaa. Ylihuomenna uusiksi, huomenna voisi käydä ihan vaan kävelemässä. Tai uimahallissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olipa tuo kyllä taas karmeeta kun otti juoksuaskelia pitkästä aikaa enemmän kuin kaksi tai kolme. Sykkeet meni jo vauhtikestävyyden puolelle, vaikka kovasti yritin juosta hiljaa. Ylihuomenna uusiksi, huomenna voisi käydä ihan vaan kävelemässä. Tai uimahallissa.

Kävelin tänään 50 min. aika reippaasti. Se oli hirveätä.
 

Glove

Jäsen
Kävelin tänään 50 min. aika reippaasti. Se oli hirveätä.
Kyllä se siitä lähtee. Mulla oli kesän pisin kävelylenkki melko tarkkaan 10 km. Aikaa kyllä meni yli kolme tuntia kun lämpimällä kelillä tarkoituksellisesti pidin juomataukoja muutamassa ravintolassa. Kivaa oli kun ei pitänyt kiirettä. Ei matka tapa vaan se vauhti.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kolonoskopiaan kävi käsky. Lähipiirissä on kolme samassa kohtelussa käyneitä, joista kaksi ovat naisia. Kertoivat mieluummin synnyttävänsä, entä käyvänsä tuossa uudelleen. Kolmas osapuoli kertoi toimenpiteen olevan hyvin epämiellyttävän.

Mites palstalla, onko kokemuksia?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ehkä pitäisi kirjoittaa suosikkijoukkueisiin "Jokerit, Suomen maajoukkueet, Patrik Laine", niin rikoshistoriani tyhjennetään ja minua pyydetään Moderaattoreiksi.
Kaksi ekaahan ovat tuossa vähän niin kuin synonyymejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös