Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 382
  • 66 797

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisit vakoillut mitä vaatteita mihinkin palauttivat, sitten sutena paikalle ja haistelemaan haarakiilaa.
En olisi iljennyt kun jo siitä pelkästä huudostakin tuli jo likaiset setämiesfibat. Eli näin parhaaksi suorittaa taktinen vetäytymisen.

Neidot olivat muutenkin ekstrovertteja. Melkoinen älämölö ja sättääminen oli päällä. Tuskin ne humalassa sentään vielä aamupäivällä olivat.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Niillä on vielä Hitlerin Adin ja Göringin Hessun lääkevarastoja käytettävissä, niiden voimin keppi lentää.

Olihan ne Lahden kisat silloin niin ollaampa hiljaa. Aatu ja Hermanni oli kumminki pelimiehiä. Eikai meitä suomalaisia olisi olemassakaan ilman heitä. Oltais Ilja ja Aleksanteri. Vaikka ei niin nimellä väliä silti mutta kyllä Radulovin naama kyrsii. Puhumattakaan jostain Kovaltshukista. Toki kovia pelimiehiä myös he ei siinä.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on kummallista miten pienestä voi välillä huono ja vittuuntunut fiilis tulla ja miten helpolla se voi sitten lähteä myös pois. Toisaalta oma sisäinen lapseni iski jälleen tänään. Olen omasta mielestäni hieman naiivi persoona ja se näkyi tänään. Tosin pystyin vähän hillitsemään itseäni niin että ulospäin huonotuulisuuteni ja vittuuntuneisuuteni ei juuri näkynyt, mutta sisältä olin sitten vähän suutuksissani.

Meillä piti olla tänään suunnitellusti ja etukäteen sovitusti pihaleikkejä perjantain toiveryhmässä. Minä olisin ainakin halunnut kokeilla miltä tuntuu näin isompana leikkiä niitä lapsuudesta tuttuja pihaleikkejä kuten peiliä, väriä ja tervapataa sekä maan valloitusta.

Me olimme etukäteen hieman jo suunnitelleetkin toisen asukkaan kanssa tämänkertaisen toiveryhmän sisältöä mutta sitten kun kello löi kaksi iltapäivällä niin muutamat hoitajat tulivat ja lähinnä vain jyräsivät ja ilmoittivat että tänään pelataan krokettia.

Vittuuntuneen fiiliksen se osittain sai aikaan, kun piti alunperin tehdä jotain ihan muuta. Mutta voihan se olla että ne pihaleikit eivät olisi enää toimineet näin aikuisiällä mutta olisihan sitä voinut kokeilla. Minä kun olen sellainen persoona että mielelläni ideoin ja kokeilen kaikkea uutta ja erilaistakin. Tai no, perinneleikkejähän nuo esille tuomani leikit ovat mutta tarkoitan uudella sitä että ei niitä paljoa täällä ole pelattu.

No ihan hauskaa meillä krokettia pelatessakin lopulta oli ja se on kyllä yksi ehdottomista lempilajeistani noista kesän ulkopelilajeista. Että viihdyin kyllä lopulta, mutta sisimmässäni olin hieman suutuksissani periaatteenkin takia. Menee vähän pohja ideoimiseltakin jos niitä ideoita ei sitten edes yritetä toteuttaa vaan tyydytään siihen vanhaan ja tuttuun. No ok, niistä vanhoista ja tutuista toki ainakin tietää mitä saa.

Ja vittuuntunutta olotilaani ehkä lisäsi vain entisestään edessä olleet päivällisvalmisteluaskareet. Mutta sitten kun ne oli taas saanut hoidettua niin fiilis olikin jo paljon iloisempi. Ei noissa päivällisvalmistelutöissäkään paljoa sitä itse aktiivista työaikaa ole, tänään oli noin 31 minuuttia. Muun noin 45 minuuttia sitten vain lähinnä istuin ja luin Jatkoajan keskustelupalstaa. Ja odottelin että ruokailijat oli ottaneet ruokansa ja syöneet myös sapuskansa.

Minä olen mielestäni muuten luova persoona ja tykkään erittäin paljon ideoimisesta. Ja nykyinen elämäntilanteeni onkin sellainen että saan ideoida melko paljon erilaisia asioita ja erilaista aktiviteettia. Täällä kuntoutuskeskuksessa jossa tosiaan asun kun on mahdollisuus asukkaana vaikuttaa talon toimintaan ja aktiviteetteihin sekä eri ryhmien sisältöihin. Näihin minä pyrin sitten vaikuttamaan melko aktiivisesti ideoimalla.

Olen vain saanut huomata vuosien varrella sen ettei meitä ideoijia joka oksalla todellakaan roiku. Täällä kuntoutuskeskuksessakin tervehdin aina suurella ilolla jos joku toinenkin välillä ideoi jotain. Mutta melko vähissä ovat olleet muiden keksimät ideat ja näitä voisikin tosiaan olla enemmän. En tiedä, ehkä se on uskalluksestakin kiinni. Ei välttämättä uskalleta ideoida kun pelätään epäonnistumista ja itsensä nolaamista. Mutta minä olen vähän sen tyylinen persoona taas että minä en niin paljoa epäonnistumisia pelkää, ne kasvattavat ja muutkin mokaavat kuitenkin.

Ehkä tuon tämän päiväisessä episodissa vitutti eniten se että täällä on muutenkin välillä nihkeää suhtautumista ideoihin. Niin kuin nytkin, ei välttämättä uskallettu kokeilla jotain erilaista. Mutta jos ei uskalla kokeilla ja yrittää niin voi jäädä monet hienot kokemukset kokematta. Tosin ei välttämättä tällä kertaa mutta noin niin kuin muuten.

Pitäisi olla ideoimista kohtaan paljon rohkaisevampi ja mahdollistavampi. Ei mielestäni niin että jos ideoi jotain niin pitää olla melkein heti myös valmis sapluuna idean toteuttamiseksi. Sen mahdollisen idean voisi mielestäni rohkeasti vaan kertoa julkisesti ääneen vaikkei olisikaan heti valmista sapluunaa sen toteuttamiseksi olisikaan. Jos idea on hyvä niin sitten sitä voisi lähteä lähestymään että miten tämän sitten toteuttaa ja niin edelleen.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei muuten mene kauaa, kun meidät keski-ikäistyvät/keski-ikäiset ja muut naavaparrat on syrjäytetty palstalla viestien määrässä, laadussa, sisällössä ja hauskuudessa. En liene ainoa, joka on huomannut palstalla tapahtuvan jonkin sorttinen sukupolvenvaihdos. Ja sehän kelpaa! Nykynuoret on positiivisuudessaan, sosiaalisuudessaan, huomioonottavuudessaan ja älykkyydessään jotain, mitä silloin mun nuoruudessa 80-luvulla sai hakemalla hakea. Näin se maailma muuttuu ja aina parempaan suuntaan! Hienoa!

Kyllä nykynuorisosta löytyy melkoisia öykkäreitä ja menninkäisiä - palsta voi olla eri asia kuin oikea elämä - tosin palsta ei varmastikaan ole kovin edustava otos kummastakaan ääripäästä. Kaikki ei ennen ollut paremmin - mutta ei kaikki nykyäänkään automaagisesti ole paremmin.

Yleistäminen ei nyt noin yleensä toimi kovin hyvin - minkään asian suhteen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No mulla on vajaa kaksituhatta viestiä 13.5 vuodessa, eikä laatukaan päätä huimaa. Mä oon jo täällä syrjässä, antaa nuorempien mennä ohi vaan.

Ps. @Turha Kaukalo perustetaanko yksikorvaisten kopla? Mun puolesta voidaan ottaa kaikki muutki vammaset ja älykääpiöt mukaan.

Joo ja joo, otetaan vaan. @FASlapsi nyt ainakin tulee (heh) heti.

Mitä mä muistan 80-luvusta niin ei silloin jahdattu ihmisiä sillä lailla kuin nykyään, tällä 70-luvun inkarnaatiolla. Viimeksi tänään on sanottu naisvihaajaksi. 80-luvulla oltiin kännissä ja hyvällä tsägällä pantiin. Nyt on kireä meno.
 

Ralph

Jäsen
Laadussa ja hauskuudessa saattaa nuoremmat olla jo ohi, mutta määrässä 1990-luku hallitsee ainakin yksilötasolla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sä oot ottanut varaslähdön. 2010 mä vielä söin kuraa hiekkalaatikolla.

Mä söin 80-luvulla kuraa hiekkalaatikolla, ja syön myös juuri nyt kuraa hiekkalaatikolla. Erona on vain se, että housuuni paskantaessani 80-luvulla joku toinen vaihtoi mun vaippani.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaverini ryhtyi seitsemän vuotta sitten varttuneessa iässä harrastamaan radio-ohjattavilla autoilla ajamista. Ihan on kisoissakin käynyt. Kalevan kisoihinkin on osallistunut, palautti semmoisella höpöautolla keihäitä heittopaikoille.

Kovin miesvaltaista harrastamistahan se on. Yhtään naista ei ole kuulemma nähnyt kisailemassa. Oli häneltä seuran tapahtumassa kysytty jossain kohtaa, että mikä sai innostumaan lajista. Oli vastannut: No jos tätä kautta pillua saisi.

Porukka oli katsonut, että oliko se vitsi.

Joo, että voihan sitä irrota monenmoisista paikoista. Ainakin voi yrittää!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vieläkö Ed Sheeran on aiheena? En tiedä onko jengi havainnut miten törkeästi pöllinyt Elastisen biisin. Pistetään molemmat tänne ja linkit youtubeen.

Elastinen - Supervoimii

Ed Sheeran - Photograph (Lyrics)

Ihmekkös tuo kun tuli menestyksellä viemään meidän yleisöt(Cheek) ja biisit(Elastinen).

Ei jatkoon.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Käytän Kärppien playoff-läpsytintä kärpäslätkänä, ja se on ihan paska kärpäslätkä. Joten siitäs saitte Kärppäfanit, teidän suosikkijoukkueen läpsyttimet ei kelpaa mihinkään.
 

Glove

Jäsen
On tuo Poirot vaan kova äijä ratkomaan rikoksia. On kai nuo tullut katsottua jo tied kuinka monta kertaa. Esityskertojen väli on kuitenkin sen verran, että ehtii unohtaa kuka olikaan syyllinen. Nyt nukkumaan ja katsotaan vaikka rikollisia unia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On tuo Poirot vaan kova äijä ratkomaan rikoksia. On kai nuo tullut katsottua jo tied kuinka monta kertaa. Esityskertojen väli on kuitenkin sen verran, että ehtii unohtaa kuka olikaan syyllinen. Nyt nukkumaan ja katsotaan vaikka rikollisia unia.
Oon muuten lukenut jokaisen Christien kirjan. Myös ne, jotka kirjoitti Mary Westmacott -aliaksella.
 

ace

Jäsen
Jaaha jaaha... Potut ja porkkanat on kiehumassa, nyt voisi aloittaa nakkikastikkeen teon.
Oi oi, nakkikastike, yksi meitsin lempiruuista. Mistä löytyisi nainen, mielellään täältä Budapestista, joka tekisi nakkikastiketta? Itse olen sen verran kädetön keittiöpuuhissa, ettei kannatta edes yrittää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä olen vaan huomannut että meikäläisestä tulee about yhtä katkera kuin @Käyttäjänimetön -nimimerkistä. Kun ei näillä uusilla nuorilla nimimerkeillä ole mitään sanottavaa. Sata viestiä päivässä mitä tulee radiosta just nyt ja mitä biisiä kuuntelen just nyt hei olen kotona just nyt jne jne. Ei voisi vähempää kiinnostaa toisten päiväkirjanpito tänne. No ehkä mä keskityn tuonne jalkapallo-puolelle ja jätän porukat tänne ihmettelemään keskenään. Hyvä palsta pilalla. Kokemusasiantuntija pernveikkoa lainatakseni: ”ään ään yyh ennen jotain.”
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei se mene ainä välttämättä näin. Älä ole niin kyyninen.

Ei se aina kuulema joillain menekään. Juttelin taannoin vanhan ystäväni kanssa ja hänen yli 70-vuotiaat vanhemmat ovat vieläkin elossa ja yhdessä.

Tuollainen vain on nykymaailmassa niin harvinaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös