Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ahaa. Hannari on siis, joku sana. Mielenkiintoista.

Kyllä. Hienoa että saimme tällä tavalla hieman sivistystä sinne maaseudullekin! Huomenna voimme opetella jälleen uusia sanoja, joita ei siellä korpimailla vielä tunneta, kuten esimerkiksi ”sähkö”, ”asfaltti” tai ”auto”. Mutta ei liikaa yhdelle päivälle, muuten raavitte seuraavana päivänä koko ajan päätänne kummissanne ja jää peltotyöt tekemättä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No mä voin paljastaa, että ei Ron Jeremy ole täällä. Enkä edes tunne häntä. Mutta jos joisin kyseistä juomaa, niin pitkä sylki lentäisi alta aikayksikön. Ei ole mun juomia tuollaiset.
Kyllä sä vielä opit. Ehkä. Tykkäämäänkin rommista, et ehkä Ronista. Hän on saattanut antaa liiankin suuret paineet palsatalaisellekkin jos toiselle..

Tiedän ja tiedostan, että huomenna alkaa rommikännäilyni. Vaihteeks. Kuka siitä tykkäisi. Minä. Kolaa vedän aikani ja katson sitten, että onko muita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ostin aikoinaan vaihtarivuonnani Ranskassa (1998-99) rommia, kun ei ollut aiempia kokemuksia aineesta. Pitkä sylki lensi. Annoin loput pullosta meksikolaisille kavereille, jotka ottivat mielellään aineen vastaan. Toki 2003 Meksikossa käydessä helppo drinkki tilata oli Bacardikola ja se kyllä upposi, mutta sieltä palatessani suoraan opiskelijoitten vappuun Lappeenrannassa otin taas huikan väkevää (tuomaani tekilaa) ja kieli vaihtui norjaksi.

Onneksi iän myötä loppunut tuo välitön oksennusrefleksi, mutta en silti ikinä osta itselleni mitään väkeviä kotiin (toki baarissa tulee välillä joku shotti tilattua).
Se on muuten ihan uskomatonta, kuinka paljon huonompi olo aamulla on, jos on ottanut shotteja tai juonut raakaa viinaa. Muutenkaan ei enää laatta lennä, kuin vaikka vuosi takaperin. Mutta reilun viikon päästä laivalle ja siellä voikin olla vähän eri meiningit.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä. Hienoa että saimme tällä tavalla hieman sivistystä sinne maaseudullekin! Huomenna voimme opetella jälleen uusia sanoja, joita ei siellä korpimailla vielä tunneta, kuten esimerkiksi ”sähkö”, ”asfaltti” tai ”auto”. Mutta ei liikaa yhdelle päivälle, muuten raavitte seuraavana päivänä koko ajan päätänne kummissanne ja jää peltotyöt tekemättä.
Huomenna on vähän huono päivä, kun en pääse tänne kirjastoon käyttämään tätä tietokonetta. Seuraavan kerran olen netin äärellä vasta maanantaina.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Andy McCoy meni baariin. Baarimikko kysyi:

- Mitä saisi olla?

Andy vastasi:

- Rommi.

Baarimikko kysyi:

- Tuleeko kolalla?

Andy vastasi:

- No ei ku vittu rusinalla.

Baarimikko toi Andylle rommin ja Hermusen sukupuolielimen.

Sen jälkeen Kari Peitsamo tunki Andyn niskaan ottamaan itsestään selfieitä, jotka hän postasi Twitteriin molempien seuraajiensa riesaksi. Tämän jälkeen Andy pahoinpiteli Peitsamon.

Baarimikko kysyi:

- Mitä saisi olla?

Andy vastasi:

- Sininen enkeli.

Baarimikko kysyi:

- Tuleeko kolalla?

Andy vastasi:

- Joo.

Baarimikko toi Andylle kuolleen Timo Soinin lumikolalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomenna on vähän huono päivä, kun en pääse tänne kirjastoon käyttämään tätä tietokonetta. Seuraavan kerran olen netin äärellä vasta maanantaina.

Aa teillä on siellä varmaan sitä touhua missä poltetaan metsät ja sit sinne viljellään jotain turnipsia tai naurista, vai mitä ne arbuusit onkaan mitä siellä kasvattelette jotta säilytte hengissä. Täytyy myöntää, en minäkään osaa teidän sanastoanne kovinkaan hyvin. Meillä kun saa syötävää ”kaupasta” tai ”ravintolasta”. Nämä sanat opetetaan vasta sitten kun ensin on harjoiteltu ymmärtämään ”raha” ja ”kylläinen”, joten yritä nyt siihen asti unohtaa ne ettette vahingossa taas polta sitä koko pitäjäänne.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllä. Hienoa että saimme tällä tavalla hieman sivistystä sinne maaseudullekin! Huomenna voimme opetella jälleen uusia sanoja, joita ei siellä korpimailla vielä tunneta, kuten esimerkiksi ”sähkö”, ”asfaltti” tai ”auto”. Mutta ei liikaa yhdelle päivälle, muuten raavitte seuraavana päivänä koko ajan päätänne kummissanne ja jää peltotyöt tekemättä.
Nimimerkillä: HannariFarmari. Sitäkö sä tarkotit?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aa teillä on siellä varmaan sitä touhua missä poltetaan metsät ja sit sinne viljellään jotain turnipsia tai naurista, vai mitä ne arbuusit onkaan mitä siellä kasvattelette jotta säilytte hengissä. Täytyy myöntää, en minäkään osaa teidän sanastoanne kovinkaan hyvin. Meillä kun saa syötävää ”kaupasta” tai ”ravintolasta”. Nämä sanat opetetaan vasta sitten kun ensin on harjoiteltu ymmärtämään ”raha” ja ”kylläinen”, joten yritä nyt siihen asti unohtaa ne ettette vahingossa taas polta sitä koko pitäjäänne.
Olispa kuule edes nauriita, mutta on niin perkeleen kylmä, että halla on vienyt koko sadon. No pettuleipää vaan perkele. Kyllä se tästä. Ennenkin ollaan selvitty. Sillain se Paavokin siinä runossa tuumi, vaikka akka vähän epäili.
 

Glove

Jäsen
Jahas, jotain äksöniä. Useampi hälytysajoneuvo ajanut ohitse, en osannut äänistä päätellä menivätkö itään vai pohjoiseen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Olispa kuule edes nauriita, mutta on niin perkeleen kylmä, että halla on vienyt koko sadon. No pettuleipää vaan perkele. Kyllä se tästä. Ennenkin ollaan selvitty. Sillain se Paavokin siinä runossa tuumi, vaikka akka vähän epäili.
Ja Paavon akasta riittäisi "sitä" juttua....
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On tämä vähän outo aika matkata kotia päin linkulla. Oli hyvä tarjous Pekolalla... muutamalla eurolla Hämeenlinna-Lahti väli. Mies lupasi tulla hakemaan kun n. 0.00 rantaudun Lahteen. En tiedä miten hän nyt jaksaa valvoa niin myöhään kun on yleensä puoli yhdeltätoista unessa. Hyvää jaksaa kuulemma odottaa...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En jaksa valvoa 25 minuuttia yöketjua varten. @Iisoppi hyvää loppumatkaa Lahteen ja kaikille muillekin makoisaa yötä.
Kiitoksia! Tulee tarpeeseen. Lammilta tuli mukaan jätkänporukka joka ottaa minua pannuun kova ääniselle viikonlopun bileiden kertomisella ja muullakin rehentelyllä. EVVK! Ei ole enää kuin 20 minsaa Lahteen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
MIkähän siinä muuten on että marjoja pitää myydä litroittain, eikä kiloina? Litrat sopii vaikka viinin mittaamiseen.

Eikös ne paina paattiarallaa saman verran? Jos semmosia kunnon mollukoita.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuolla on nuo uintikisat Koreassa menossa ja koko ajan on seuraava lähtö. Sellaisiakin tapahtumia on missä on pelkkää odotusta, mutta mihin raja vedetään. Lauantaisissa jääkiekko-otteluissa sopiva tauko olisi 40 minuuttia.

Tavallaan hyvä, kun koko ajan tapahtuu, mutta missä kohtaa tässä ehtisi mennä saniteettitiloihin ja pubiin.

Olin kerran EM-kisoissa, olikohan se joskus 2006 tai sitä luokkaa.
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Onkohan Jatkoajassa paljon muita samanlaisia kuin minä. Mulla näköjään on tullut huhtikuussa 15 -vuotta täyteen kirjoitusoikeuksin kanssa tällä palstalla. Oon kirjottanut 286 viestiä. Eli alle 20 viestiä / vuosi. Silti vietän jatkoajassa aikaa, joka ikinen päivä tunteja, pahimmoilleen tiettyinä päivinä se on auki koko päivän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onkohan Jatkoajassa paljon muita samanlaisia kuin minä. Mulla näköjään on tullut huhtikuussa 15 -vuotta täyteen kirjoitusoikeuksin kanssa tällä palstalla. Oon kirjottanut 286 viestiä. Eli alle 20 viestiä / vuosi. Silti vietän jatkoajassa aikaa, joka ikinen päivä tunteja, pahimmoilleen tiettyinä päivinä se on auki koko päivän.

On ja todella paljon. En stalkkaile ketään, mutta joskus on pakko tarkistaa mikähän mies tämä nyt on. Ja sitten huomaa kuinka ei olisikaan voinut tietää.

Pitäkää oma seniorimiitti ja kertokaa sitten yhden viestin voimin lopputuloksesta.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkohan Jatkoajassa paljon muita samanlaisia kuin minä. Mulla näköjään on tullut huhtikuussa 15 -vuotta täyteen kirjoitusoikeuksin kanssa tällä palstalla. Oon kirjottanut 286 viestiä. Eli alle 20 viestiä / vuosi. Silti vietän jatkoajassa aikaa, joka ikinen päivä tunteja, pahimmoilleen tiettyinä päivinä se on auki koko päivän.
Noniin, löytyi joku kovempi tekijä tässäkin asiassa! Mulle tuli alkuvuodesta vasta 7 vuotta täyteen palstalla ja viestejä maltillisesti reilut 600. Arvelin että paljon verkkaisempaan tahtiin kirjoittelijoita tuskin löytyy. Vaan löytyyhän heitä, tietysti!

En jaksa kyllä ulkoa muistella mutta taisi muutama vuosi mennä ihan yksittäisten viestien voimalla, tänä ja viime vuonna on hieman aktivoiduttu kirjoittelun suhteen.
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
On ja todella paljon. En stalkkaile ketään, mutta joskus on pakko tarkistaa mikähän mies tämä nyt on. Ja sitten huomaa kuinka ei olisikaan voinut tietää.

Pitäkää oma seniorimiitti ja kertokaa sitten yhden viestin voimin lopputuloksesta.

No tuon nyt sulta ymmärtää, mutta mää teen ihan samoin. Viimeksi tänään tuolla NHL-osiossa katsoin @laamis ta että mikähän mies se tämä on, ja huomasin että muutaman kymmenen viestiä vasta kirjotellut ja että sillä en tiennyt, mutta se on mukava kun tietää teijät kaikki ja teistä ei kukkaan mua.

Noniin, löytyi joku kovempi tekijä tässäkin asiassa! Mulle tuli alkuvuodesta vasta 7 vuotta täyteen palstalla ja viestejä maltillisesti reilut 600. Arvelin että paljon verkkaisempaan tahtiin kirjoittelijoita tuskin löytyy. Vaan löytyyhän heitä, tietysti!

En jaksa kyllä ulkoa muistella mutta taisi muutama vuosi mennä ihan yksittäisten viestien voimalla, tänä ja viime vuonna on hieman aktivoiduttu kirjoittelun suhteen.

Sullahan ois mennyt 15-vuodessa jo reippaasti yli tuhannen viestin! Varo jotakin jännetupintulehdusta tms. Häätynee itelläkin yrittää vähän edes aktivoitua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös