Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 734
  • 66 747

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei olisi helppo elämä, jos joku saisi odotetusti puukosta.
Monethan esittää kysymyksen ennen tappelua, että "haluutko turpaas". Kai ne sitten esittää puukkohippasillakin joskus saman kysymyksen, "halluutko vittu puukosta". Siihen jos vastaa kyllä, niin sen luulis olevan aika odotettua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies sai ylipuhuttua lähtemään mökille. Itse sanoin miksi sinne mennä kun on kylmää ja pilvistä. Mies pyysi että lähtisin edes hänen mielikseen. Mitäs tässä... Käytiin soutelemassa, uistelemassa... katseltiin vain maisemia. Grillattiin vähän makkaraa ja keitettiin uusia perunoita. Sauna on lämpiämässä...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos haluaa kesälomalla varmuudella nauttia auringosta/lämpimästä, niin kannattaa varata matka. Suomen kesäkeleistä ei kyllä ikinä tiedä minkälaista luvassa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tekisi mieli mennä yhteen sosiaaliseen median ryhmään kommentoimaan, että teillä joillain tuntuisi menevän ihan helvetisti rahaa siihen, että säästätte.

Ruokaan liittyvä homma.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iltaa madafakin lukijat , en huomannutkaan teitä. Kaunista iltaa vai kuinka? Näin kesäisin olen aina luottanut jäätäviin tuotteisiin. Varsinkin yksi jäätelö on ollut aina lähellä sydäntäni. Nimittäin Amppari mehujäätelö. Muutama tunti sitten ajattelin repäistä ja hyppäsin pyörän selkään. Mä lähden, paikallinen K-market ja ostan sieltä amppari jäätelön. Not two but one jäätelö. Ajoin nimittäin 8,8 kilometriä. Tuotteet, jotka ostin: Twix patukka, sokeri, leip, Novelle kivennäisvesi. Maku: aprikoosi & jasmin. Saavuttuani pakastealtaalle, löytyikö amppari jäätelöitä? No vittu EI! Saatana!

Hetken kiroiltuani pakastealtaan vieressä päätin, että amppareita on saatava, joten uudestaan pyörän selkään. Ajoin nimittäin 6,7 kilometriä Saleen. Saavuttuani pakastealtaalle, löytyikö amppari jäätelöitä? No VITTU EI! SAATANA! Ajoin 15 kilometriä ja MÄ EN SAANUT MUN AMPPARI JÄÄTELÖITÄ. (Kts. ilmeeni) Amppari jäätelöt 49 senttiä, vitun Twister ei näitä voi edes SYÖDÄ! Katsokaa! Mitä nämä on teidän mielestä?

(Perustuu tositapahtumiin)

Linkit vievät googlen kuvahakuun.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ajoin nimittäin 6,7 kilometriä Saleen. Saavuttuani pakastealtaalle, löytyikö amppari jäätelöitä? No VITTU EI! SAATANA!
Ja sehän ei ollut Salen vika kun amppareita myydään vain K-ryhmän kaupoissa. Siinä on kyllä vissiin hinta-laatu-suhde kohdillaan kun on usein kaupasta loppu tai joku sisaruksistaan Murkku, Leppis ja Koppis (vai mitä nyt olikaan)... yleensä juuri se jota on itse päättänyt ostaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190709-212954~2.png
    Screenshot_20190709-212954~2.png
    429,7 KB · kertaa luettu: 223

Nick Neim

Jäsen
Mä jäin kanssa miettimään, että mihinkäs ansaan tässä menen, kun nuo mehujäät ovat Pirkkaa. Noh, tietääpä ensi kerralla, että Pirkka-tuotteita ei myydä S-ryhmän liikkeissä. Jää se turha 15 kilometrinen polkematta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja sehän ei ollut Salen vika kun amppareita myydään vain K-ryhmän kaupoissa. Siinä on kyllä vissiin hinta-laatu-suhde kohdillaan kun on usein kaupasta loppu tai joku sisaruksistaan Murkku, Leppis ja Koppis (vai mitä nyt olikaan)... yleensä juuri se jota on itse päättänyt ostaa.
Joo muistelinkin jotain tällaista, että salessa ei ole. Mutta nuo molemmat kaupat oli lenkin varrella, niin kävin tarkastamassa. Tuli kyllä ihan samanlainen oli, kuin evoluutiomiehelle näistä kauppareissuista.

Ja linkataan, vaikka vielä se alkuperäinen youtube video, niin ei tarvi kenenkään tulla mussuttamaan mitään.

https://youtu.be/vYKv75qee3w
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan kiva että tuli lähdettyä mökille vaikka ei oikein huvittanut kun mies ehdotti sitä. Onhan tämä toista kuin kotona kiertää huoneesta toiseen ajatuksiaan vatvoen. Kävin minä saunasta uimassakin pariin kertaan. Vesi tuntui ihan mukavan lämpimältä mutta kun sieltä nousi tuli kiire kipittää saunaan lämpimään. Aluksi ajateltiin ettei edes jäätäisi yöksi että vaan käydään järvellä, saunotaan ja syödään. Minä en edes olisi jaksanut ajatella petien tekemistä... mies ne lopulta tekikin. No saatiin tupaan mukava lämmin kun lämmitettiin kaminaa että saatiin potut keitettyä niin mikäs siinä oli ollessa... Ei meitä mikään estänyt jäämästäkään, kissa pärjää kyllä siellä kotona hyvin yön yli.

Saunan jälkeen sitten viritettiin tulet takkaan ja istuttiin pitkään vain hiljaa lähekkäin katselemassa tulta takassa. Jos hänestä olisi virrannut edes vähän elämän myönteisyyttä minuun. Jotain hänestä minuun kuitenkin jäi. Nyt takassa hehkuu vielä viimeiset hiilet. Tuli ehkä lämmitettyä vähän liikaa mutta pidän niin elävän tulen antamasta kodikkuudesta. Tunnen oloni levolliseksi kun katselen tulta. Istun sohvan päädyssä vilttiin kääriytyneenä... hämärä alkaa jo valtaamaan alaa. Nyt jos laskisi pään tyynyyn niin se uni voisi tulla ja se voisi antaa voimia jaksaa taas nostaa päänsä ylös siitä tyynyltä aamulla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan kiva että tuli lähdettyä mökille vaikka ei oikein huvittanut kun mies ehdotti sitä.
Mökille lähtö kannattaa aina. Sitä kummasti rauhoittuu kun on hetken aikaa ihan rauhassa kaikelta hälinältä ja vähän muissa maisemissa kuin kotona.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja sehän ei ollut Salen vika kun amppareita myydään vain K-ryhmän kaupoissa.

Salessa käynti on yksi mökkeilyn kohokohdista. Niitä nyt ei vain ihmisten ilmoilla ole, mutta jossain on.

Sattumalta meidän mökillä on kilometrin päässä, niin siellä ei kehtaa liian usein käydä. Oppivat muuten tuntemaan asiakkaansa.
 

Glove

Jäsen
Ollappa mökki, muttei ole. Exä piti huolen, ettei semmoiseen ollut rahaa. No, siitä olisi tietenkin sitten riita syntynyt kun erottiin. Pitänee hakea huoltoasemalta kassi halkoja ja suunnistaa jollekin nuotiopaikalle tuuskaamaan. Jos se vaikka toimisi korvikkeena.

Edit: Mulla on Saleen matkaa tasan puoli kilometriä. Ihan mukava matka tallustella puiston laitaa ja pyöräteitä pitkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hyvää huomenta! Mies lähti virittämään grillikotaan tulta niin saadaan nokipannukahvit aamupalalle. Kaminaa ei viitsi lämmittää kun täällä on aika lämmin vaikka kyllä lämpötilaa saisi nopeasti alas pitämällä ovea auki. Ei kyllä viitsi kun sieltä tunkee sisään hyttysiä. Aurinko paistaa mukavasti mutta ilman lämpötila ei kyllä houkuttele uimaan. Makaan vaan täällä peiton alla ja nautin leppoisasta aamuhetkestä. Saunakin lämpiämässä... mies on ollut ahkera tänä aamuna...

Tämän tarkempia yksityiskohtia intiimeistä tilanteista ei kannata enää raportoida. Hymiö.
Nyt on kyllä hienoa rivien välien lukemista. Papukaijamerkki sinne... Ja hymiö.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyi oikein käydä Peliluolasta lukemassa, mistä Johnny-boy oli tällä kertaa penaltin ottanut. Olihan viesti asiaton ja mitä kaikkea, mutta silti, sou what ja karavaani kulkee. Katselin Youtubesta vähän Liam Gallagherin keikkaa, missä aluksi varoiteltiin että suattaapi sisältää vahvaa kielenkäyttöä. Kelasin, että tuskin ihan yllätyksenä tuloo, jos Liamia yhtään tuntee ja kuka vittu semmoinen Liamin keikkaa katselisi, joka järkyttyisi "vahvasta kielenkäytöstä". Onhan tämä korrektius lähtenyt ihan lapasesta.
 
Toivon todella, että joku Patrik Laineen kaveri on kertonut Patelle tuosta Jatkoajan ketjusta, jossa Laineesta on käyty läpi kaikki mahdollinen ja mahdoton. Kunnon komediaa koko ketju.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Päätettiin jäädä vielä toiseksi yöksi mökille. Käytiin hakemassa kaupasta vähän lisää evästä ja ruokkimassa kissa. Jätettiin hänelle ulkotarhan luukkukin auki kun on niin mukava ilma hänen vaikka ulkoilla. Veli lupasi käydä lasten kanssa illalla vielä ruokkimassa kissan ja laittamassa ulkotarhan yöksi kiinni. Täällä on kyllä nyt mukavaa, aurinko paistaa ja lämpöäkin on melkein 20 astetta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselen tässä tennistä ja täytyy nostaa hattua niemisen jarkolle. Yllättävän hyvä ja asiantunteva kommentaattori siihen nähden, että hänellä ei ole medialan koulutusta eikä yhtään grand slam voittoa saatikka edes top-10 sijoitusta maailmanlistalla. Hyvä Jarkko!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös