Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 437
  • 66 539

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaverit heitetään vierestä ulos. Vanha lähtee paska jää buahhahhaa. Tää just kun päivän ekan sammumisen ajoittaa iltapäivään ja nukkuu päivän. Nyt sitten skarppina kapakassa tai no askel vähän heittää im a rooolling stone.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ah shit, here we go again

Niinhän se on taas 3 viikkoa hurahtanut ja olisi pakko palata duuniin. Unirytmi on tietenkin ollut vituillaan jo 2 viikkoa..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaveriani vitutti joskus melkoisen lujasti äitinsä kasvimaalla työskentely ihan joka saatanan vuosi. Joku naapurin setä kyseli lapion varressa olleelta kaveriltani, että mitä se nuori mies istuttaisi tähän kasvimalle, jos saisi itse valita.

Vastaus oli ytimekäs:

asfalttia.

Työleiri kesällä vielä joskus jotenkuten meni, mutta se helvetin perunamaa mikä äidillä piti olla. Se oli niin käsittämätöntä tuskaa mennä joskus lokakuussa sinne rypemään, kun oli kylmä ja satoi.

Tuntikausia siellä talikon kanssa kaivettiin. Sen tiedän, että 80-luvulla ei oltaisi menty Kreikkaan ellei äiti olisi saanut palkankorotusta, mutta eikö perunoita edes olisi saanut kaupasta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei se auttanut. Pakko oli taas nousta aamuyöllä ja lähteä töihin. Tai no mikään pakkohan se ei ole, mutta tietyn elintason säilyttämisen vuoksi suositeltavaa. Tänään kävi työhaastattelussa helvetin seksikäs naisihminen, joka on harvinaista näin miesvaltaisella alalla. Kokemustahan sillä ei alasta ollut, vaan oli vasta suorittanut koulutukset. Nyt kun punnitaan tämän seksikkään naisen ja kokeneen mieshakijan välillä, niin väistämättä sämpylä taitaa nyt ottaa tämän naisen töihin. En mahda sille mitään. Ulkonäkö ratkaisi nyt tämän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei se auttanut. Pakko oli taas nousta aamuyöllä ja lähteä töihin. Tai no mikään pakkohan se ei ole, mutta tietyn elintason säilyttämisen vuoksi suositeltavaa. Tänään kävi työhaastattelussa helvetin seksikäs naisihminen, joka on harvinaista näin miesvaltaisella alalla. Kokemustahan sillä ei alasta ollut, vaan oli vasta suorittanut koulutukset. Nyt kun punnitaan tämän seksikkään naisen ja kokeneen mieshakijan välillä, niin väistämättä sämpylä taitaa nyt ottaa tämän naisen töihin. En mahda sille mitään. Ulkonäkö ratkaisi nyt tämän.

Kesätytöt aloittaa tänään, ilmeisesti näillä minuuteilla pakolliset koulutuksensa. Minua tarvitaan vasta iltapäivällä, mutta vituttaahan tämä. Tietynlaisen elintason säilyttämisen vuoksi voisin toki vaikka sairastuakin ja kerätä ehkä jopa säälipisteitä, mutta helpommalla pääsee, kun menee sinne vain hymistelemään.

Eniten tässä vituttaa se, että mitään kunnollista koulutusta tai neuvoja ei ole kuinka tomia. On tuossa yksi tehtävä minkä voisi sitten antaa, ihmetteletkös tuota.

Jotkut haluavat olla johtajia ja moderaattoreita. Minä en halua eikä halukkuuttani tähän tehtävään kysytty.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneks pääsee taas tänään viettämään stressitöntä työaikaa mukavan lämpimään pajaan. Pari viikkoa kun vielä heiluu niin pääsee lomailemaan ja palkkakin tulee joka toinen perjantai.

Kannattaa vaihtaa semmoiseen työhön missä ei ole mitään vastuita tai tulos paineita, ei ole kyllä yhtään ikävä edelliseen elämään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kannattaa vaihtaa semmoiseen työhön missä ei ole mitään vastuita tai tulos paineita, ei ole kyllä yhtään ikävä edelliseen elämään.

Alan vaihdolle voisi olla tarvetta jopa omalle ketjulleen. Tälläisiä ajatuksia on alkanut pyöriä mielessä, jos voisi tehdä jotain aivan muuta. Joitain ideoitakin on, mutta ei ole näkynyt avoimia paikkoja, kun viimeksi vähän tutkin. Ja sitten voisi tarvita jotain koulutusta ja kokemustakin.

Aavistuksen erikoiseksi tämän tekee se, että paimentamani plikka vaihtoi lakinaisesta tietskariapinaksi. Mikähän siellä on mättänyt ja vaikka asia ei tietenkään minulle kuulu, niin voisi jossain sopivassa kohtaa vähän yrittää tiedustella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäisköhän sitä lähteä rannalle. Joutuuhan sitä jopa 200m kävellä ja huomenna on jo paskat kelit. Ja duunikin kutsuu. Joo, mikäs mua pidättelee. Eilen kun kävin lenkillä, niin näytti siellä olevan silmänruokaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Katsooko homosmiehet samalla tavalla miehiä, kun miehet naisia? Eli silleen "vittu mikä perä" , "aijaij, tuota kun pääsis kyntämään, niin voi saatana" you know
No en voi puhua kun omasta puolestani. Ei, en katso siten kuten tuo jälkimmäinen. En ole myöskään mikään persemies, toki on plussaa jos hyvä sellainen on näköpiirissä. Kunhan vilkuilen että onhan siinä miehellä hyvä kroppa. Ja jatkan kirjan lukemista.

Kaippa ne vuodet pukuhuoneissa on siedättänyt sen verran ettei tarvitse kuolata. Kunhan totean päässäni että onhan tossa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nyt kun punnitaan tämän seksikkään naisen ja kokeneen mieshakijan välillä, niin väistämättä sämpylä taitaa nyt ottaa tämän naisen töihin. En mahda sille mitään. Ulkonäkö ratkaisi nyt tämän.

Olen tehnyt tuon saman. Tulet vielä katumaan sitä kuomaseni.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen tehnyt tuon saman. Tulet vielä katumaan sitä kuomaseni.
Samoin. Mikä oli vittumaista, kyseinen nainen oli vielä pätevin. Mutta eihän ne muut sitä uskoneet. Kaduin kuitenkin, sen verran vittuilua sain kuulla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan täällä pk-seudulla autoilijoiden älykkyys keskivertoa korkeammalla, vai mistä se johtuu, että muualla saat pelätä jalankulkijana henkesi edestä jos astut suojatielle. Täällä kunnioitetaan jalankulkijoita, kun muualla pyritään siihen, että et nyt vittu ainakaan mun ajovuorolla kävele sen suojatien yli.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.

Aivan kuten chatti-palstoilla on vain isomunaisia miehiä. Siis valtavia. Olen kuullut.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.
Niin tuntuu olevan. Jo rekisteröinnissä karsiutui puolet, kun pitää kirjoittaa joku essee. Täytyy varmaan alkaa kouluttautumaan niin pääset yläluokkaan itsekin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.
Palstan yleinen luottoluokitushan romahti kun Scholl, tuo meidän kaikkien pomomies, ulostettiin lopullisesti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei se auttanut. Pakko oli taas nousta aamuyöllä ja lähteä töihin. Tai no mikään pakkohan se ei ole, mutta tietyn elintason säilyttämisen vuoksi suositeltavaa.
Olen joskus miettinyt ettei minun välttämättä tarvitsisi käydä töissä selvitäkseni kuluistani. Työttömyyskorvaus riittäisi ihan hyvin menoihini kun käyttäisi vähän säästöjäkin. Toisaalta en minä montaa vuotta voisi ihan tyhjän päälle päällä olla jos ihan kortistosta itseni ulos heittäisin. Ja jos olisi työkkärin asiakas niin pitäisi hakea töitä, käydä vaikka koulutuksissa ja jutella muutaman kuukauden välein jonkun (nuivan) virkailijan kanssa joka tenttaa miksi et löytänyt edes työkokeilupaikkaa. Ja läheiset ihmettelisi miksi en ole töissä vaan lusmuan. Eli parempi olla töissä...

Aivan kuten chatti-palstoilla on vain isomunaisia miehiä. Siis valtavia. Olen kuullut.

Naisen emätin on aika tunnoton (eli ihan sama kuinka pitkää tavaraa sinne laitetaan). Tuntoherkin alue sijaitsee ulkosuun alueella (oikeastaan peniksen paksuus on ratkaisevampi kuin pituus). Emätin on sellaiset kymmenisen senttiä pitkä (ei se ehkä kaipaa pitempää jortikkaa). Emätin kyllä joustaa hyvin tarpeen vaatiessa kuten yhdynnässä ja synnytyksessä. Pitkä penis voi yhdynnän aikana osua kohdunnapukkaan joka saattaa aiheuttaa kipua. Pitkillä peniksillä on kuitenkin mystinen voima olla lemmenjumalia... Ja evoluutio on ylläpitänyt penisvariaatiot joten kyllä niille käyttöä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös